Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Afleveringen  ~  The Battle of Bell Air
mirjam
BerichtGeplaatst: 21-07-2007 20:26:42  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-3-2007
Berichten: 348
Woonplaats: Alkmaar

Afgelopen vrijdag 20-07-2007 (mooie datum trouwens) kwam deze aflevering op tv.

Er staat mij iets van bij dat de stuntman van Face, die naar beneden werd gegooid en in het zwembad terecht kwam, ernstige verwondingen had opgelopen en naar het ziekenhuis moest.
Heb ik het goed?

Hieronder nog wat 'foutjes' :

In deze afl. gaat Face mee naar het appartement van Tawnia. Hij rijdt met haar mee in haar auto.
Als hij dan wat later 7 verdiepingen naar beneden is gegooid, door de badguys, rent hij naar zijn auto toe.
Waar komt die auto ineens vandaan? Die stond daar dus ineens!

Ook willen ze aan het einde afscheid nemen van Tawnia, uiteindelijk rent ze met ze mee, maar dan lijkt het alsof haar appartement op de onderste verdieping staat, want ze zijn zo buiten bij het hek, waar ze door lopen. Terwijl ze volgens mij op de 7e etage woont.

En in het begin zie je dat Tawnia via de computer opzoek gaat naar The A-team. Op het scherm zie dat ze inlogt met haar naam of iets dergelijks.
Er staat dan Tanya ipv Tawnia.

_________________
H:Face, what would u say to a 45A about now? F:Actually I was thinking more in terms of a 38 maybe a 32. M:Come on, please lets do a 32. B: Forget the 32,38,45. Theres nothing like a good old 22! All 4: 22!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

1melody6
BerichtGeplaatst: 21-07-2007 20:33:37  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

ik heb het gezien ja maar van verwondingen weet ik niks af, ik heb het alleen niet goed kunnen kijken omdat mijn tv op me kamer slecht was ( het beeld dan ) verder een leuke aflevering

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 21-07-2007 21:33:17  Reageer met quote


Leeftijd: 44
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Ik heb ook gezien,ze noemen Tanya in engels en we zeggen tawina.
Je hoort dat hun roepen tanya en dan heb ik gehoord.
wel leuk aflevering en mijn favoaflevering.Ik vond ook heel raar dat Face ging met tawina auto mee en opeens auto van face,ik weet het niet hoe komt en misschien weet het chopper wel denk ik.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 22-07-2007 09:31:29  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Misscien is die auto net zoals het paard van zorro... je fluit en hij komt eraan gereden?
Of een kit?? Razz

mr dat was in een andere epi ook... ehm ik weetniet meer hoe die heet..
mr daarin gaan Face en Hannibal eerst een hek binnen; Hannibal verkleed als oude cowboy.. dn gebruiken ze de truuc van die pacemaker.. dat dat een zendertje is... dn gaan ze ook weg met het busje terwijl Face zijn wagen nog binnen het hek staat van het grote huis Confused

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
1melody6
BerichtGeplaatst: 22-07-2007 10:10:42  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

ja dat is raar ik dacht toen: neem jij je corvette nog mee??? haha wel leuk Very Happy

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
mirjam
BerichtGeplaatst: 22-07-2007 10:36:27  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-3-2007
Berichten: 348
Woonplaats: Alkmaar

Als je aan het begin van de aflevering kijkt, zie je Marla Heasley as Tawnia Baker staan, Waar iedereen voorgesteld wordt.

Er staat dus echt Tawnia en geen Tanya, daarom vind ik het ook best raar dat er op de computer waar ze achter zit, Tanya staat..

Ik wacht wel op antwoord van Choppercrazy....... Very Happy

_________________
H:Face, what would u say to a 45A about now? F:Actually I was thinking more in terms of a 38 maybe a 32. M:Come on, please lets do a 32. B: Forget the 32,38,45. Theres nothing like a good old 22! All 4: 22!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daphne
BerichtGeplaatst: 22-07-2007 10:51:06  Reageer met quote


Leeftijd: 44
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Ik snap het wel en vind ik ook raar,Maar ik heb gisteren naar the a-team gekeken en ze spreken in engels en daarom riepen tanya.we zeggen in nederland tawnia,ik heb dus gehoord gisteren dat ze roepen tanya.ik weet het wel is,daarom lees ik ondertitel nederland er staan tawnia en ik hoorde hannibal riep tanya.


Laatst aangepast door Daphne op 22-07-2007 15:51:13, in totaal 1 keer bewerkt

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
B.A.
BerichtGeplaatst: 22-07-2007 14:32:18  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 26-3-2007
Berichten: 51
Woonplaats: Veendam

ik vond het een leuke aflevering Laughing

_________________
"I love it when a plan comes together"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 22-07-2007 18:03:16  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

mirjam schreef:
Als je aan het begin van de aflevering kijkt, zie je Marla Heasley as Tawnia Baker staan, Waar iedereen voorgesteld wordt.

Er staat dus echt Tawnia en geen Tanya, daarom vind ik het ook best raar dat er op de computer waar ze achter zit, Tanya staat..

Ik wacht wel op antwoord van Choppercrazy....... Very Happy


Het is Tawnia, de naam van het karakter is namelijk vernoemt naar de dochter van Stephen J. Cannell. Zijn dochter heet namelijk Tawnia en hij vond het leuk om de naam van zijn dochter te gebruiken voor Tawnia Baker...als het fout stond op de computer...dan was dit weer een foutje..het moet namelijk echt TAWNIA zijn

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daphne
BerichtGeplaatst: 22-07-2007 18:14:30  Reageer met quote


Leeftijd: 44
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Mag ik ff,ik weet het dat ze heet Tawnia en daar ik hoorde roepnaam in engels en ze roepen tanya.Schreef je naam tawnia.heb ik gehoord op de dvd en zat ik gisterenavond gekeken.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
The Survivor
BerichtGeplaatst: 23-07-2007 10:24:44  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

Dark.Pudding schreef:
Misscien is die auto net zoals het paard van zorro... je fluit en hij komt eraan gereden?
Of een kit?? Razz

mr dat was in een andere epi ook... ehm ik weetniet meer hoe die heet..
mr daarin gaan Face en Hannibal eerst een hek binnen; Hannibal verkleed als oude cowboy.. dn gebruiken ze de truuc van die pacemaker.. dat dat een zendertje is... dn gaan ze ook weg met het busje terwijl Face zijn wagen nog binnen het hek staat van het grote huis Confused

Dat is in de ep The Taxicab Wars, seizoen 2.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mirjam
BerichtGeplaatst: 23-07-2007 16:42:37  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-3-2007
Berichten: 348
Woonplaats: Alkmaar

choppercrazy schreef:
mirjam schreef:
Als je aan het begin van de aflevering kijkt, zie je Marla Heasley as Tawnia Baker staan, Waar iedereen voorgesteld wordt.

Er staat dus echt Tawnia en geen Tanya, daarom vind ik het ook best raar dat er op de computer waar ze achter zit, Tanya staat..

Ik wacht wel op antwoord van Choppercrazy....... Very Happy


Het is Tawnia, de naam van het karakter is namelijk vernoemt naar de dochter van Stephen J. Cannell. Zijn dochter heet namelijk Tawnia en hij vond het leuk om de naam van zijn dochter te gebruiken voor Tawnia Baker...als het fout stond op de computer...dan was dit weer een foutje..het moet namelijk echt TAWNIA zijn


Bedankt maar weer Choppercrazy!!!!

_________________
H:Face, what would u say to a 45A about now? F:Actually I was thinking more in terms of a 38 maybe a 32. M:Come on, please lets do a 32. B: Forget the 32,38,45. Theres nothing like a good old 22! All 4: 22!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mirjam
BerichtGeplaatst: 23-07-2007 16:44:42  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-3-2007
Berichten: 348
Woonplaats: Alkmaar

Dark.Pudding schreef:
Misschien is die auto net zoals het paard van zorro... je fluit en hij komt eraan gereden?
Of een kit?? Razz


Nou... misschien heb je wel gelijk....
Voordat Face naar zijn auto rent kijkt ie veel op zijn horloge...
Mischien een speciaal mechanisme in dat horloge zodat de auto dat opmerkt en direct klaar staat...
Dat zou een logische verklaring kunnen zijn!!!

_________________
H:Face, what would u say to a 45A about now? F:Actually I was thinking more in terms of a 38 maybe a 32. M:Come on, please lets do a 32. B: Forget the 32,38,45. Theres nothing like a good old 22! All 4: 22!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sjoerdbokje
BerichtGeplaatst: 28-07-2007 15:43:08  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 16-5-2007
Berichten: 58

Dat met die Corvette was inderdaad vreemd.
Deze aflevering leek wel wat op een 24-scenario, met de tikkende klok in beeld. Alleen dan geen 'real-time', zoals in 24.

En meneer CArson, dat is Kurtwood Smith. Voor de liefhebbers, hij speelt Red Forman in That 70's show.

_________________
Shut up fool, that ain't a plan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
The Survivor
BerichtGeplaatst: 04-08-2007 09:20:46  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

Geef jullie mening eens over deze ep. Ikzelf vind dit een redelijk goede episode. Apart hoe de schurken proberen via een helicopter aanval het paleis te bombarderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Afleveringen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0