Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Mededelingen  ~  ScreenHeroes
janet
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 12:36:41  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

vraagje heeft iemand misschien the Q en A van star trek opgenomen en zat dwight schultz er ook bij?
ik heb the Q en A van the a team en Battlestar galactica reunion.
ik heb een fantastische tijd gehad jammer dat de vipparty niet door ging.dwight zei tot vanavond tegen mij Twee keer dus ik was erg sad and dissapointed toen het gecancelled werd. Sad
janet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Vincent
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 12:39:33  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

He, Janet, was jij nou diegene die als eerste een vraag mocht stellen tijdens de A-team Q&A?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
janet
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 12:57:01  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

yep and the kiss was very nice.
ik kan het nog niet helemaal geloven maar ik heb het gelukkig op dvd dus ik heb gezien dat het echt gebeurd is.hij zoende me in de nek en hield me vaderachtig vast en de laatste zoen kreeg ik op mijn mond.vorig jaar durfde ik dat niet.maar toen heb ik een kus op mijn wang van hem gehad.
ik had echt de stress op het podium en had podiumvrees vooral toen ze naar me toe liepen toen had ik zoiets van helllp.ik was heel erg zenuwachtig.had je dat gezien.of gemerkt.
ik had het idee dat dwight het ook niet erg vond omdat hij me een paar keer aankeek erna.en toen zei hij no more questions.het leukste vond ik nog dat dirk zei.je wilde altijd al met een vreemde zoenen.en dat dirk aan het zingen was . Embarassed
janet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sjors
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 15:33:59  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 123
Woonplaats: Apeldoorn

Ik lees dat op de collectiblez forum iemand een site heeft geopend om een reactie achter te laten m.b.t. het gedoe rondom Screenheroes. Dit is de site: http://www.dutchbuffy.com/SH/

Ik heb zelf al een berichtje achter gelaten. Ik kon alleen niet zien wat ik typte, omdat de kleur van de letters hetzelfde zijn als de achtergrond....blind typen dus... Laughing (of even selecteren)

Ik ben nog wel steeds voorstander om ook een aparte reactie te sturen naar Dirk & Dwight......Ezzie, mijn reactie komt nog....

_________________
Yiiiiiiihhhhhhaaaaaa!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Steven
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 15:58:00  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Ik heb een tijdje niet kunnen online komen op ateamfans.nl en had het al direct heel druk met de nieuwe geposte berichten. De leden en bezoekers zijn ook heel erg gestegen, dus in dat opzicht heeft SH toch nog goed gedaan.
Dat Robert een oplichter is staat nu 100% vast, ik hoop binnenkort te lezen dat hij is opgepakt en voor de rechter verschijnd.
http://www.dirkbenedictcentral.com terug, dus Dirk kunnen we weer contacteren via die site:

Ik heb vandaag ook een email ontvangen die voor iedereen heel belangrijk zal zijn:
Quote:
Beste Steven,

Ik ben de Wouter die op Collectiblez de grote post heeft geplaatst over de toestanden achter de schermen bij Screen Heroes (met in de hoofdrol meneer Robert de Graaf/ de Bruin). Op het forum van www.ateamfans.nl heb ik het topic over Screen Heroes gelezen, en ik denk dat jullie wel geholpen zijn met het volgende bericht:

Dirk en Dwight zijn positief naar huis gegaan en hebben zich niet al te veel van alle commotie aangetrokken. Ze waren niet boos. Ze komen graag nog een keer terug naar Nederland, dus daar hoeven de fans niet bang voor te zijn. Ze hebben netjes hun centen gekregen, en hebben zelfs vrij goed geboerd. Dwight zei over de hele situatie: “* happens…”

Ik zou je willen vragen dit op het forum te plaatsen, om alle fans gerust te stellen. Mijn bron is de persoon die Dirk persoonlijk op het vliegtuig heeft gezet.

Vriendelijke groet,

Wouter

Ik ben hier al heel wat opgeluchter en hoop dat de andere A-team Fans die dit bericht hebben gelezen dat nu ook zijn. Maar een bedankingsmail/brief sturen naar Dirk en Dwight blijft een goed idee.

Nog even medelen dat we de A-team Q&A later zullen online plaatsen.


Laatst aangepast door Steven op 29-09-2005 16:04:21, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Leoloco
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 16:01:33  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-1-2005
Berichten: 284
Woonplaats: Amsterdam

ja, ik hoorde van andere SH-gangers ook al dat Dirk en Dwight nog wel in een goed humeur erover waren, dus ik had al gedacht dat ze misschien nog wel eens wilden komen.

maar in ieder geval, goed nieuws dus! Very Happy

_________________
A peacock who sits on his tail is just another turkey
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 16:03:50  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Inderdaad heel goed nieuws!!

Nu is het dus nog afwachten wanneer Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Ezzie
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 16:06:35  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 30-7-2005
Berichten: 84

Phew, dat lucht inderdaad op zeg. Ik was al zo bang dat hun beeld van Nederland als conventiebestemming zo'n grote deuk had opgelopen. Ik zou ze graag nog eens ontmoeten Smile

_________________
Never give up, never surrender!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sjors
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 16:14:15  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 123
Woonplaats: Apeldoorn

Dat is zeker goed nieuws!..... neemt niet weg dat ik toch nog even een bedankberichtje ga schrijven. Je weet nooit waar het allemaal goed voor is....

_________________
Yiiiiiiihhhhhhaaaaaa!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
sabrina
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 17:19:56  Reageer met quote


Leeftijd: 41
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 26-7-2005
Berichten: 3
Woonplaats: oosterhout

ik had van al die geruchten echt buikpijn gekregen maar nu ben ik ook heel erg opgelucht hoor!!!!
het waren echt schatten!!
ik was het meisje die een roos van dirk heeft gekregen en hem heel de dag in mijn haar heb gedragen Razz
die roos staat nu te drogen in mijn vitrinekast, zoiets gooi ik natuurlijk niet weg hihi

_________________
A TEAM LOVER!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Ezzie
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 17:31:57  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 30-7-2005
Berichten: 84

sabrina schreef:
ik had van al die geruchten echt buikpijn gekregen maar nu ben ik ook heel erg opgelucht hoor!!!!
het waren echt schatten!!
ik was het meisje die een roos van dirk heeft gekregen en hem heel de dag in mijn haar heb gedragen Razz
die roos staat nu te drogen in mijn vitrinekast, zoiets gooi ik natuurlijk niet weg hihi


Hee, da's grappig! Dan stond ik na jou in de rij bij Dirk. Ik had een Ateamfans.nl shirt aan en kreeg een hug van Dirk. Jammer dat ik die niet in een vitrinekast kan zetten Wink

_________________
Never give up, never surrender!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
dacia
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 18:33:27  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 28-9-2005
Berichten: 3

janet schreef:
vraagje heeft iemand misschien the Q en A van star trek opgenomen en zat dwight schultz er ook bij?
ik heb the Q en A van the a team en Battlestar galactica reunion.
ik heb een fantastische tijd gehad jammer dat de vipparty niet door ging.dwight zei tot vanavond tegen mij Twee keer dus ik was erg sad and dissapointed toen het gecancelled werd. Sad
janet



hoi! ik was er ook bij die dag en het was (ondanks alles) toch onvergetelijk. ik heb foto's en film gemaakt, maar thuisgekomen bleek de film mislukt! je begrijpt mijn ellende!
ik zoek nu naar iemand die dus video of dvd heeft van de Q&A van the a team en battlestar galactica. begrijp dat jij die hebt? is er een mogelijkheid om een kopy te kopen? of weet je iemand anders die het heeft en wil verkopen? ik zou eeuwig dankbaar zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Vincent
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 18:37:15  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Nog even geduld, en filmpjes van de Q&A komen online Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 21:18:57  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

De mensen die een kaartje voor het VIP feest en eten gekocht hebben ala €35,- Aangifte willen doe bij de plaatselijke politie voor oplichting.
Deze man Robert de Graaf is er met het geld vandoor gegaan en hoe meer aangiftes er komen hoe beter .

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Mobo
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 21:24:03  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 5
Woonplaats: Breda

Hallo iedereen,

Bij deze mijn eerste post,

Gelukkig hebben de meeste van jullie je goed vermaakt bij screenheroes, ik zelf stond in twijfel om naar screenheroes te gaan en ben uiteindelijk niet gegaan ( had wel graag the van en de acteurs gezien).

Erg klote voor de gedupeerde acteurs en bezoekers....

Voor het geval er nog mensen waren die zich afvroegen wat de reden was dat Anthony Daniels er niet was zondag:

Hij is niet om persoonlijke redenen vertrokken (wat ik ergens heb gelezen)maar omdat hij vernam dat het evenement failliet was, het hotel niet verzorgd was en in tegenstelling tot de andere acteurs geen ristrictie had met een vlucht die vaststond .
- Deze verklaring komt van het management van de acteur.

Groeten, Maurice
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 18 van 21
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Mededelingen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0