Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Mededelingen  ~  ScreenHeroes
Peetur
BerichtGeplaatst: 25-09-2005 18:31:54  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

een verslag staat op Peetur.nl

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Steven
BerichtGeplaatst: 25-09-2005 18:36:10  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Hallo

Ik ben heel blij dat het is doorgegaan, en het was SCHITTEREND!!!
We (m'n 2 broers en ik) kwamen net toe op de parking en zagen de A-team Van (die wel wat verf kon gebruiken) staan. We hebben er prachtige foto's van en hebben een flyer onder de ruitewisser gestoken (questie van reclame Smile).
Als we binnenkwamen werden we aan de kassa al direct herkend door onze A-team T-shirts. Omdat al enkele fans zaterdag de T-shirt al hadden gedragen, was het al een fenomeen geworden op ScreenHeroes.
Als we binnenkwamen werden we al vlug herkend door Arno Ribbink, een proffesionele licht, geluid- en videoproducteur. Hij trok per minuut zeker 50 foto's en legde de beste momenten op video vast. Hij begeleide ons naar Dirk en Dwight (waarvoor we natuurlijk gekomen waren). De eerste ontmoeting met Dirk en Dwight was schitterend! Ze zaten er heel relaxt bij, waren heel vriendelijk en ontzettend grappig (vooral Dirk). Ik heb m'n A-team Fans T-shirts door bijden laten tekenen en Arno heeft van alles prachtige foto's getrokken (die hij later naar me doorstuurd en die ik zal online plaatsen).
Ondertussen waren we ook al Peetur tegengekomen die een prachtige foto van hem met Dirk en Dwight liet signeren (is toch een droom van iedereen?).
Na het eten en wat lasershooten enzo kwamen we Vincent en Bram tegen. Het is echt leuk om mensen in het echt te zien waarmee je al een hele tijd mee samen werkt Smile.
En kwam het lang verwachte moment: De A-team Q&A. Met de video/fotocamera in de hand konden we het prachtige vertoon van Dirk en Dwight volgen. Ze waren prachtig en super grappig, ze konden ook super goed in elkaar inspelen. Vooral als de Gay-team of B.A. achterdeden, lag heel de zaal (die helemaal vol zat) helemaal plat van het lachten. Ik hoop dat we hier later nog beelden van kunnen online plaatsen. Als de A-team Q&A gedaan was (die wat was uitgelopen omdat Dirk en Dwight maar bleven vertellen) liepen we vlug naar de deur om er A-team flyers uit te delen. (Er heeft dan ook nog iemand een foto van onze T-shirts gemaakt) We zijn zeker dat we nu heel wat bezoekers en leden bijhebben Very Happy.
Na het ontmoeten van Olav (iemand die beloofde, als de A-team video ging uitkomen, dat hij ons ging contacteren voor de primeur) hebben we nog wat naverteld en richting huis vertrokken...

Dit was het zo, later zal ik m'n tekst nog wat bijwerken en op de SH pagina plaatsen.


Ps. Jullie kunnen jullie foto's hier posten of mailen naar vcsteven@gmail.com. Later maken we een ScreenHeroes pagina met vele foto's, tekstverslag, reacties...
Pps. Ik was bijna vergeten dat we werden geïnterviewd door de wereldomroep. Die ons herkende aan onze T-shirt en waar we duidelijk Ateamfans.nl hebben uitgesproken, zodat we ook reclame via de radio hebben kunnen maken.
Ppps. Nog even vertellen dat ik m'n gesigneerde T-shirt met een paar foto's zal laten inkaderen en ergens op een zichtbare plaats zal hangen. Een foto daarvan komt later op de site.


Laatst aangepast door Steven op 25-09-2005 20:30:46, in totaal 3 keer bewerkt

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 25-09-2005 18:49:44  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Ik moet zeggen: De A-team Q&A was geweldig!!! Ik had echt moeite om de camera stil te houden omdat ik zo hard moest lachen. En vooral het verhaal van Dirk over de keer dat ie zijn "actionfigure" voor het eerst vasthad was geweldig!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Sjors
BerichtGeplaatst: 25-09-2005 20:47:17  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 123
Woonplaats: Apeldoorn

Ondanks dat ik de organisatie van Screenheroes wat tegen vond vallen, heb ik een hele leuke dag gehad. Ik kwam eigenlijk ook alleen voor de A-Team members, om het zo maar eens te zeggen. Even op de foto geweest met Dwight Schultz (mijn favoriet uit The A-Team). Nog heel even gepraat met Dwight. Hij vertelde me dat ze een beetje moe waren. Volgens mij zijn ze zaterdagavond de kroeg in geweest, en hebben ze behoorlijk doorgehaald.. In ieder geval was Dirk al aan de paracetemol Laughing Vreselijk gelachen ook tijdens de Q&A, wat een stel bijelkaar die Dirk en Dwight! Leuk om de verhalen te horen hoe het op de set verliep.

Aan het einde van de Q&A kreeg ik een foldertje in mijn hand gedrukt van deze website. Ik kende hem nog niet, dus ik denk....gelijk maar even checken. Leuke site! Mijn complimenten. Het was een paar jaar geleden nog schaars met de a-team (fan)pages. Dus dit is zeker weer een aanwinst (in mijn favorietenlijst)

Ik hoop dat binnenkort iemand nog wat filmpjes beschikbaar stelt van die Q&A, ik had "slechts" mijn fotocamera mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Steven
BerichtGeplaatst: 25-09-2005 20:51:08  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Sjors schreef:
Aan het einde van de Q&A kreeg ik een foldertje in mijn hand gedrukt van deze website. Ik kende hem nog niet, dus ik denk....gelijk maar even checken. Leuke site! Mijn complimenten. Het was een paar jaar geleden nog schaars met de a-team (fan)pages. Dus dit is zeker weer een aanwinst (in mijn favorietenlijst)

Ik hoop dat binnenkort iemand nog wat filmpjes beschikbaar stelt van die Q&A, ik had "slechts" mijn fotocamera mee.

Leuk dat je je hebt aangemeld op deze site, we hopen dat je heel actief zal worden. Al de vragen over The A-team kan je hier kwijt, zodat je echt alles over ze te weten zal komen.
Ik ben blij dat de flyers (en T-shirts) hun werk hebben gedaan Smile
Foto's, tekstverslagen, reacties van mensen die naar ScreenHeroes geweest zijn en filmfragmenten komen zeker online. Dus hou deze site in de gaten!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 25-09-2005 20:55:19  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Ik ben bezig met de videobeelden, en ik ga proberen om ze komende week online te krijgen. Dus nog even geduld.

Misschien zie je jezelf ook nog terug, want ik heb ook een stuk gefilmd tijdens het flyers uitdelen Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Peetur
BerichtGeplaatst: 26-09-2005 14:03:25  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Zo, ik heb alle foto's online staan. Enkele staan op www.peetur.nl in mijn foto-album, en de rest staat tijdelijk op: http://www.peitje.nl/users/steven/ DUs als je foto's wil gebruiken, best maar sla ze wel even op, want ik laat ze maar een paar weekjes op die link staan.


Laatst aangepast door Peetur op 27-09-2005 10:08:12, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hantibal
BerichtGeplaatst: 26-09-2005 16:50:04  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

eum peetur die link werkt niet voor dat filmpje!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 26-09-2005 16:58:42  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

idd, de link loopt niet helemaal goed door. Je moet in de adresbalk nog (spatie)102.mpg erbij typen en dan doet ie het
Maar wat ik download werkt niet echt Sad ik hoor alleen wat geluid, maar dat is ook niet best.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Hantibal
BerichtGeplaatst: 26-09-2005 17:07:51  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Ik hoop dat er veel foto's, filmpjes zullen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
..SuuS..
BerichtGeplaatst: 26-09-2005 17:29:39  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 19-9-2005
Berichten: 15

wat een leuke fotos staan er tussen!!!

Echt super. Die met Dick met een sigaar in zijn mond is leuk!! Very Happy

_________________
Trashbags....I want trashbags!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 26-09-2005 18:15:15  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Leuke foto's Peetur, wel jammer dat er geen beeld bij je filmpje is. Ik hoop dat ik vlug de foto's van Arno ontvang die ik dan online kan plaatsen. We zullen ook onze gesigneerde A-team T-shirt inkaderen met wat foto's, een foto van dat kader plaats ik ook later online.

Het uitdelen van flyers en het rondlopen met onze A-team T-shirts is echt een succes!!! Gisteren hadden we 12 nieuwe leden, 194 bezoekers en 2 fans die een T-shirt bestelde. Een topdag dus voor ateamfans.nl. En de race gaat door, want nu hebben we ook weeral 4 nieuwe leden en stijgen de bezoekers weer boven de 100. Bedankt voor jullie hulp!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Ezzie
BerichtGeplaatst: 26-09-2005 21:00:37  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 30-7-2005
Berichten: 84

Graag gedaan hoor Smile Ik kreeg van Dirk nog een compliment op m'n shirt én Anthony Daniels las de tekst hardop voor tijdens de costume contest, toen ik in de zaal zat (kreeg de microfoon ook nog eens onder m'n neus geduwd, jaiks!). Maar mooi dat we zoveel nieuwe leden hebben, echt klasse!

_________________
Never give up, never surrender!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Peetur
BerichtGeplaatst: 26-09-2005 21:07:29  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Ezzie, wat ben jij klein trouwens Laughing

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
missespeppard
BerichtGeplaatst: 26-09-2005 23:07:19  Reageer met quote


Gast





Hallo!
Ben errug benieuwd naar videofragmenten van die screenheroes dag in utrecht. Heb het stuk met Dwight en Dirk gezien op Pulse maar had graag meer willen weten over wat er zich allemaal op de set van The A-team afspeelde. Ook jammer dat dit niet op de dvd box staat toch?

Groetjes,
MissesPeppard

(eerste vrouw hier?)
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 14 van 21
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 19, 20, 21  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Mededelingen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0