Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Afleveringen  ~  de foutjes, op verzoek :O)
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 01-06-2006 16:33:35  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Quote:
whiskey: over diezelfde episode gesproken, in de laatste minuten waar ze allemaal in de van zitten, pakt BA de afstandsbediening af en zegt hij dat er een volume knop opstaat. Origineel was zijn bedoeling om Murdock's volume stiller en stiller te zetten, maar als je de beelden ziet dan drukt hij constant op de on/off knop, terwijl de volume knop erboven staat.


Klopt hoor Whiskey je hebt helemaal gelijk.
BA zegt: Hannibal this thing has volumecontrole, maar dan drukt BA niet op de volumeknopjes maar zit idd op de aan en uitknop te drukken. Of te wel daarmee zet je de tv aan en uit en niet het geluid van murdock harder en zachter. Het is ook geen MUTE knop want dan zou er bij dat knopje MUTE staan maar er staat ON/OF kijk maar! Er zitten maar twee knoppen op de afstandsbediening wat ik op zich al erg gek vind. Een volume schuifje dat je heen en weer kunt doen en een aan en uitknop. Ik heb het idee dat het helemaal geen tv afstandsbediening is want hoe moet je met deze van zender wisselen? Volgens mij is het niet eens een tv afstandsbediening maar had Murdock een radio afstandbediening meegenomen (als die toen tenminste al bestonden maar ik denk het wel).

Wishkey had het dus goed gezien.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
whiskey
BerichtGeplaatst: 01-06-2006 18:31:35  Reageer met quote


Leeftijd: 40
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 368
Woonplaats: Wevelgem

Bedankt Choppercrazy, ik dacht wel dat ik gelijk had, deze fout is toch overduidelijk en onbetwistbaar!

Toch grappig, we zitten hier allen naar foutjes te zoeken, maar de meest voor de hand liggende foutjes worden soms niet opgemerkt.

Ik eis nu dus Recht Van Antwoord van Wouter, want ik voel me enorm diep in mijn eer gekrenkt Smile))

Steven Wink

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 01-06-2006 18:38:52  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Tja.........een foto liegt niet Very Happy Very Happy Very Happy
Je hebt gelijk dat we die voor de handliggende soms missen en de moeilijke juist vinden, wie weet wat we nog meer vinden Wink

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
whiskey
BerichtGeplaatst: 01-06-2006 19:39:32  Reageer met quote


Leeftijd: 40
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 368
Woonplaats: Wevelgem

het menselijk geheugen zit zo in elkaar. We zoeken altijd naar de moeilijkste dingen, terwijl we voor de hand liggende zaken over het hoofd zien. Dat is nu eenmaal eigen aan de mens. En soms komen er van die sukkels op de proppen die de simpele zaken toch zien Smile)

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 01-06-2006 20:05:24  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Boven de volumeknop zit trouwens nog wel de knop om van zender te veranderen. Je kunt dit zien als BA net de afstandsbediening heeft afgepakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Wouter
BerichtGeplaatst: 02-06-2006 09:15:39  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Maar toch hoor je murdock maar in kleine stukjes (aan/uit) praten en niet alsmaar stiller.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Peter54
BerichtGeplaatst: 05-06-2006 16:38:55  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 21-5-2006
Berichten: 173
Woonplaats: Leeuwarden

In de aflevering 'The Beast from the Belly of a Boeing' wordt een Boeing 747 gekaapt, als Face en Hannibal aan boord gaan van het vliegtuig is duidelijk te zien (vind ik teminste) dat het geen 747 is waar ze instappen.
Dat kan je zien aan de neus van het vliegtuig en als ze instappen loopt een rode streep over het vliegtuig op de hoogte van de cockpit maar als je het vliegtuig eerder die aflevering ziet op stijgen loopt die streep er niet maar een verdieping lager.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
TheA-TeamIsCool
BerichtGeplaatst: 27-07-2006 17:28:08  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 25-7-2006
Berichten: 26

ik heb nog nooit op die foutjes gelet eigenlijk.Vroeger lette ik daar niet op maar als ik nu naar een serie kijk dan zie je soms wel dat ze fouten maken.Zal is een keer die afleveringen opnieuw bekijken en kijken of ik het ook zie.Lijkt me wel grappig om te zien Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 28-07-2006 13:59:35  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

We weten allemaal dat na het opnemen van afleveringen er daarna nog een audio studio in werd gedoken om nog wat dialoog toe te voegen.Een goed voorbeeld hiervan is de dialoog die je hoort in de aflevering skins (seizoen3) als ze in het vliegtuig zitten op weg naar Afrika en BA weer last krijgt van vliegangst. Je ziet dan alleen een vliegtuig dat door de lucht vliegt en hoort de dialoog die later is toegevoegd. In seizoen2 is de aflevering one more time een goed voorbeeld. Als ze in de limo naar het vliegtuig rijden hoor je een hele conversatie die later is ingesproken.Ook Murdock en Amy in de bakerytruck zie je van een afstand dan rijden en ook die conversatie werd later in de audiostudio toegevoegd. Allemaal niets mis mee

Maar in seizoen5 is er een hilarisch foutje gemaakt bij dit inspreken in de aflevering Alive at Five. Het A-team doet zich voor als brandweermannen en redden zo de journaliste uit het huis van de mafiabaas. Terwijl Murdock de badguys op afstand houdt met de brandspuit en een aantal dure schilderijen drijfnat spuit rent Face de brandweerauto in en schuift op de voorbank. Hij maakt dan handgebaren naar de journaliste dat ze ook in moet stappen en je ziet hem alleen vanaf de rug/zijkant, dus niet van voren in zijn gezicht.

Dan hoor je hem zeggen: Come on, Come on, we haven't got much time, tenminste dat hoort Face te zeggen.....maar het is de stem van Dwight die het inspreekt. En Murdock was toch echt ver weg druk bezig met de brandslang terwijl het Face was die de auto inging en haar aanspoorde om in te stappen. Waarschijnlijk heeft Dwight dat zinnetje in de audiostudio per vergissing ingesproken. Ze hebben het hem of per vergissing laten doen omdat Dirk het had moeten inspreken, of Dirk had geen tijd en Dwight dacht.....ach 't is maar één zinnetje merkt toch niemand. Laughing Laat ik het maar even voor mijn maatje doen.

Je ziet dus niet het gezicht van Face en het is duidelijk dat deze audio later is toegevoegd. Ik heb er erg om gelachen. Face met de stem van Murdock.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
TheA-TeamIsCool
BerichtGeplaatst: 28-07-2006 17:02:25  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 25-7-2006
Berichten: 26

Deel 5 heb ik nog niet maar als die ooit uitkomt zal ik eens kijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

choppercrazy
BerichtGeplaatst: 29-07-2006 08:01:44  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ik zal het stukje wel even in het forum zetten, kunnen jullie het zien en horen!

Je ziet dus dat Murdock druk bezig is met de brandslang, het is Face die voorin de auto schuift en de dame aanspoort in te stappen niet Murdock.....maar je hoort Dwight de tekst inspreken terwijl duidelijk is dat die tekst voor Face was bedoeld volgens mij hoor hahaha.

Eerst dacht ik nog, Murdock kan dat gezegd hebben en Face heeft alleen gewenkt maar dat kan niet want Murdock was op dat moment met hele andere dingen bezig. Hij stond een flink stuk ACHTER de brandweerwagen en het was Face die aan de voorkant van de wagen de journaliste verzorgde aan de VOORKANT van de brandweerwagen dus. Murdock springt op het laatste moment nog op de achterkant van de auto om mee te kunnen rijden.

http://rapidshare.de/files/27417041/aliveatfive2.wmv.html

Hoe dan ook het blijft gek, je ziet Face maar hoort Murdock.


Laatst aangepast door choppercrazy op 29-07-2006 08:27:59, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peter54
BerichtGeplaatst: 29-07-2006 08:26:18  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 21-5-2006
Berichten: 173
Woonplaats: Leeuwarden

haha ja je hebt gelijk Dwight zegt dat stukje inderdaad maar het wel te horen dat hij probeerd de stem van Face na te doen want hij zegt het nogal met een serieuse toon.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 29-07-2006 08:27:25  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Zou dirkie geen tijd hebben gehad om 't even in te spreken hahaha
Dwight kan nog zo goed zijn best doen om Face na te doen maarre die stem van Dwight herken ik uit duizenden Very Happy

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 29-07-2006 08:32:26  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Het ziet er idd uit dat Dwight de stem van Dirk probeert achter te doen. Wel leuk gevonden choppercrazy, zou mij niet direct zijn opgevallen.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Peter54
BerichtGeplaatst: 29-07-2006 08:38:52  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 21-5-2006
Berichten: 173
Woonplaats: Leeuwarden

nee mij ook niet, daarom zouden ze het wel zo gelaten hebben omdat het toch niet echt op valt als je de aflevering zit te kijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 11 van 34
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 32, 33, 34  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Afleveringen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0