Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  Afleveringen  ~  Without Reservations
I love it when a.........
BerichtGeplaatst: 18-03-2006 19:52:43  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 21-2-2005
Berichten: 91
Woonplaats: Utrecht

Wat is het doel van deze uitzending. De 'echte' laatste aflevering (waarin Murdock een shirt met fini heeft) is uitgezonden op 30 december 1986. Ongeveer 8 maanden later, op 3 augustus 1987, was deze aflevering. Want ik dacht toch echt dat "grey team" de laatste aflevering was.

Stephan

_________________
It’s brilliant. They’ll never think we’re crazy enough to do it. I mean, they see the abandoned van, they automatically asume we’re on food. Never think to look inside. Everybody thinks that the best plans are the most alabered ones, they’re not.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 18-03-2006 20:01:11  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Het verhaal hierachter is dat de aflevering The Grey team inderdaad als laatste aflevering had moeten worden uitgezonden alhoewel de acteurs liever een mooie goede slotaflevering hadden willen maken. Maar dat werd ze niet gegund en dat is een heel ander verhaal. Dus The Grey Team werd de uiteindelijke slotaflevering.

Er ontstond echter een probleem. Ze raakten de een na laatste aflevering Without Reservations kwijt. Deze aflevering werd uiteindelijk weer teruggevonden maar toen was de aflevering The Grey Team allang uitgezonden. Without Reservations werd toen alsnog uitgezonden omdat de aflevering nu eenmaal was gemaakt. De twee afleveringen zijn dus door een fout in verkeerde volgorde uitgezonden.

Ik ben heel nieuwsgierig in welke volgorde deze twee afleveringen op box5 terecht zullen komen. Als ze een beetje slim zijn maken ze het nu goed door ze in de juiste volgorde in de box5 te stoppen. Eerst Without Reservations en dan pas The Grey Team.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hantibal
BerichtGeplaatst: 20-03-2006 07:51:39  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Aan de echte kenners. Was het ook niet dat ze nog heel seizoen 5 hebben gemaakt maar nooit getoond hebben op tv. Maar omdat de kijkcijfers en het geld bijna op was en alles moeten beginnen knippen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 20-03-2006 08:17:46  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ik snap de vraag niet helemaal, maar ik probeer je te antwoorden Very Happy en hoop zo je vraag te beantwoorden. De afleveringen die opgenomen zijn van seizoen5 zijn wel allemaal uitgezonden op tv maar het is wel zo dat ze geen compleet seizoen mochten afmaken omdat de zender de kijkcijfers te laag vond. Het is dus niet zo dat er nog ergens afleveringen op de plank zijn blijven liggen, alle afleveringen die er nog gemaakt waren voor seizoen5 zijn uitgezonden.

Tijdens seizoen4 was The A-team wel niet meer de nr1 serie van NBC maar ze zaten toen nog wel in de top20 zover ik weet. Het punt was dat de zender een enorme hekel aan de serie had en de lagere kijkcijfers eigenlijk als excuus gebruikte om de stekker tijdens seizoen5 uit de serie te trekken.

Ze hadden tijdens seizoen4 al aan de formule van The A-team lopen sleutelen om meer kijkcijfers te krijgen. Zo waren er o.a. gastrollen voor bekende sterren in de serie (boy george, hulk hogan etc) om hogere kijkcijfers te krijgen. Maar dit hielp schijnbaar niet voldoende. Om heel eerlijk te zijn maakte dit soort gastrollen naar mijn mening de serie juist minder leuk.

Het was heel lang de vraag of er wel een seizoen5 zou komen. Daarom had Murdock ook een T-shirt aan in de laatste episode van seizoen4 (The Sound of Thunder) met de tekst: Everything must come to an End. Dit sloeg op het voortbestaan van de serie. Het was voor de acteurs absoluut heel lang onzeker of er nog wel een seizoen5 kwam. De hoge heren beslisten uiteindelijk dat de serie voor een oudere doelgroep geschikt moest worden om zo de kijkcijfers te verhogen. De serie werd hierdoor eigenlijk al tijdens seizoen4 langzaamaan een stuk harder dan voorheen.

Uiteindelijk mochten ze toch nog aan een seizoen5 beginnen. De serie werd dus harder en de formule werd anders (Stockwell en Frankie werden toegevoegd) en de leader werd gewijzigd. Dit alles deed meer afbreuk aan The A-team dan dat het de serie goeddeed en het werkte gewoon niet. De kijkcijfers stegen ondanks/dankzij de veranderingen niet en daarom werd seizoen5 voortijdig gestopt.

Ik weet nog dat Dwight een keer vertelde dat de eerste drie seizoenen voor jonge kinderen geschikt waren maar dat dit later niet meer het geval was omdat de serie dus harder werd.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hantibal
BerichtGeplaatst: 20-03-2006 10:08:38  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Dus het zou kunnen dat we heel seizoen 5 zouden kunnen zien. Dus zouden we ook de allerlaatste aflevering zien (niet grey team of without reservations). Of heb ik het verkeerd voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 20-03-2006 12:24:35  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Het hele seizoen5 bestaat uit 13 afleveringen meer zijn er niet gemaakt. Er liggen dus geen extra afleveringen op de plank die nooit zijn uitgezonden. Ze zijn dus gestopt met het opnemen van afleveringen na nummer 13. De acteurs wisten het redelijk op tijd gezien de T-shirtjes van Murdock: Almost Fini en Fini die hij in de laatst twee eps. droeg.

Dit zijn de 13 afleveringen uit seizoen5.

Disphan Man
Trial by Fire
Firing Line
Quarterback Sneak
The Theory of Revolution
The Say Uncle Affair
Alive at Five
Family Reunion
The Crystal Skull
The Spy Who Mugged Me
The Point Of No Return
The Grey Team
Without Reservations (verkeerd es om uitgezonden dit was eigenlijk de een na laatste)

Een echte eindaflevering is er nooit gemaakt omdat de serie abrupt werd gestopt en de acteurs geen gelegenheid kregen om een echte laatste episode te maken. Dit hadden ze namelijk wel graag gewild. The Grey Team werd daarom tegen wil en dank de laatste episode, ze hadden liever geeindigd met een ander (heftiger) script. De laatste scene uit The Grey Team kun je dan ook zien als een soort van open einde.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hantibal
BerichtGeplaatst: 20-03-2006 12:53:12  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Ja ze zouden nl: in die laatste episode die ze zouden maken allemaal sterven maar niet allemaal na elkaar. Heb ik hier ergens gelezen op het forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 20-03-2006 13:01:20  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Klopt bijna, ze wilden allemaal doodgaan in de laatste ep daar had ik in 't forum over geschreven. Daar had ik een topic over aangemaakt omdat ik me afvroeg want anderen van dat scenerio vonden. Ik vond namelijk dat de acteurs geen leuk einde hadden bedacht. Sad

De acteurs wilden dat de leden van The A-team in de allerlaatste ep een voor een zouden doodgaan en Hannibal zou dan als laatste doodgaan. Maar de schrijvers weigerden zo'n script te schrijven en eerlijk gezegd ben ik daar wel blij om want ik had ze niet een voor een dood willen zien gaan.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hantibal
BerichtGeplaatst: 20-03-2006 13:25:00  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Nog een klein nieuwtje geen pc game over the a-team ik heb het laatst gelezen in x-games een gratis game-tijdschrift. De fabrikant wilde het niet uitbrengen omdat het van zeer slechte kwaliteit zou gaan. De stemmen zouden allemaal kloppen met de echte buiten die van Hannibal. Dat was ook een groot probleem. Wat betreft de game zou het iets in de aard van het spel van miami vice gaan wat niet bepaald goed was. Misschien zal een andere fabrikant er zich op gooien maar de kans is wel heel klein.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
TCA
BerichtGeplaatst: 18-04-2006 11:28:15  Reageer met quote


Leeftijd: 51
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-3-2005
Berichten: 208
Woonplaats: Antwerpen

Hoe zou Murdock eigenlijk Hannibal hebben gewaarschuwd moest B.A. niet toevallig een pizza hebben besteld en langsgekomen zijn om die af te halen ?


Welke andere vernuftige ideeën had hij nog kunnen gebruiken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peetur
BerichtGeplaatst: 18-04-2006 11:50:15  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Mensen, houden we het wel een beeje ontopic? Dan blijft het forum netjes en overzichtelijk Smile

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 18-04-2006 13:29:18  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Peetur schreef:
Mensen, houden we het wel een beeje ontopic?
Zegt ie een halfuur nadat het juist weer ontopic is gegaan.

Als antwoord op de vraag van TCA:
Ik denk dat Murdock dan een klant zou bellen om te vragen of hij die ene bestelde pizza nou nog komt ophalen (want hij staat koud te worden). En laat die klant nou toevallig ene meneer Smith zijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
kuyt
BerichtGeplaatst: 19-04-2006 09:00:40  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-4-2006
Berichten: 329
Woonplaats: Centhe A.K.A Drenthe xd

Disphan Man
Trial by Fire
Firing Line
Quarterback Sneak
The Theory of Revolution
The Say Uncle Affair
Alive at Five
Family Reunion
The Crystal Skull
The Spy Who Mugged Me
The Point Of No Return
The Grey Team
Without Reservations (verkeerd es om uitgezonden dit was eigenlijk de een na laatste)

ik heb inmiddels al deze aflveringen Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wouter
BerichtGeplaatst: 19-04-2006 11:41:59  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

wegens teveel offtopic berichter wordt deze topic gesloten.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Afleveringen

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0