< Shop ~ The A Team VAN |
|
Geplaatst:
12-01-2010 22:06:05
|
|
|
Soldaat

|
|
| verkocht |
Laatst aangepast door Jef0rz op 25-01-2010 22:04:41, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
13-01-2010 10:01:02
|
|
|

Leeftijd: 15 |
|
Generaal

|
|
Waarom verkoop je hem,en wat is de minium prijs dat je er voor wilt hebben.
Ik neem aan dat je wel een prijs in gedachte hebt |
_________________ Auteur!!
http://auteur.websitemaker.nl/auteurnicole
Trotse auteur van boek Problemen
The A-team the best
hannibal The Best Grote Fan Vn george!!!
Enjoy It I love It!!
Vandaag 20 November 2009 komt mijn eerste boek uit. Problemen. |
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
13-01-2010 13:20:38
|
|
|
Soldaat

|
|
| verkocht |
Laatst aangepast door Jef0rz op 25-01-2010 22:05:00, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
17-01-2010 19:18:51
|
|
|
Generaal

|
|
Tip voor merchandise kopers:
Gangbare prijs voor een busje in gespeelde staat is 35 euro. Als je er goedkoper aan kunt komen altijd fijn, (die van mij kostte maar 15 euro) maar er meer voor betalen is onzin. De meeste fans die ik ken hebben voor hun busje tussen de 30 en 35 betaald en soms nog minder en dan zitten er vaak nog twee poppetjes bij.
Vooral in de UK zijn de vraagprijzen soms idioot hoog. In Nederland betaal je veel minder. Koop dus als het even kan geen merchandise vanuit de UK via ebay e.d. (alhoewel de pond nu gunstig staat, toch blijft het dan vaak nog te duur) Ga liever voor Amerikaanse merchandise maar pas dan goed op met de verzendkosten. Daar willen ze je nog wel eens mee proberen te bedonderen. Of te wel, ze bieden het goedkoop aan (meestal met direkt kopen) maar rekenen dan veel te hoge verzendkosten zodat ze toch nog meer winst maken op het item dan jij denkt.
Hier betaal je voor een bus in verpakking rond de 50 euro, hooguit 55 maar dan moet de verpakking wel als nieuw zijn. Dat wil zeggen, mint, geen vouwen ed. en nooit open geweest. Want sommige mensen halen de bus uit de verpakking om neer te zetten thuis en bewaren de verpakking voor als ze de bus ooit willen verkopen en verkopen deze dan als 'nooit uit de verpakking geweest'. De bus kan dan toch nog schade hebben zoals krassen en verkleuringen e.d. daar moet je altijd mee oppassen. |
|
|
 |
|
 |
|