Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  A-Team Melee  ~  ZIJLIJNTOPIC VOOR MELEE 17

Wat vinden jullie van melee 17?
Ik vind er niets aan.
12%
 12%  [ 1 ]
Het is wel leuk.
25%
 25%  [ 2 ]
Ik vind het een mooi/spannend verhaal.
62%
 62%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 8

Sharey
BerichtGeplaatst: 17-12-2010 20:43:44  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo dames van de melee,

Er zijn weer feestdagen in aantocht en de beheerder(s) van ateamfans.nl willen opnieuw, net als in april net voor Pasen, een poging doen om het meleemoderatorschap op te heffen.
Ik ben het hier uiteraard nog steeds niet mee eens, omdat de melee juist door ondersteuning van een moderator/meleebegeleidster een waardevol/gewaardeerd onderdeel van deze website is.

Ik heb het volgende voorstel gedaan:
Laat 3 verschillende melee's naast elkaar bestaan en geef iedereen de kans om er plezier aan te beleven.
* De mini-melee voor wie melee wil spelen met een ander via de pm. De gemaakte verhalen mogen hier geplaatst worden.
Hier is bijna geen leiding nodig.
* De medium-melee voor wie korte teksten wil schrijven. Aantal posten en taalvaardigheid spelen hier geen rol.
Leiding ligt bij de beheerders.
* De maxi-melee voor gevorderde meleespelers die grotere teksten willen schrijven, zoals nu het geval is.
Ik wil hier graag meleebegeleidster blijven.

De beheerder(s) is/zijn van mening dat het zorgen voor kwaliteit ten koste gaat van het plezier.
Mijn mening is echter dat vlot lopende verhalen het speelplezier verhogen en deze mooie website waardevoller maakt. Kwaliteit hoeft plezier niet in de weg te staan. Het is toch een uitdaging om het beste uit jezelf te halen en om trots te zijn op wat je schrijft? De melee staat op internet en is dus openbaar. Dat is een goede reden om het opstarten van de melee en de posten goed te verzorgen. Bovendien is het zo dat bezoekers na het lezen van mooie posten in de melee bij Fanfictie gaan zoeken naar verhalen van de meleespelers. Je maakt dus reclame voor je eigen verhalen als je je in de melee goed prestenteert.
Misschien is dat een ouderwetste gedachtegang, maar ik sta voor wat ik vind en doe.
Ik houd van het A-Team, van deze website, van de melee, van taal en ik geniet met volle teugen als jonge deelnemers zich uitleven in hun posten en zich ontwikkelen in hun rollen.
Nu zou de melee zonder begeleiding verder moeten.
Er is geen leiding meer nodig, is de mening van beheerder(s), omdat de spelers zo ervaren zijn dat alles op rolletjes zal lopen. Dat dit niet helemaal waar is blijkt uit het feit dat er wel degelijk af en toe aanwijzingen nodig zijn en dat soms de spelregels bewaakt moeten worden, omdat er regelmatig grenzen worden verlegd.
Iedereen van de beheerders en moderatoren wil van ateamfans.nl een mooie site maken en dat zo houden.
Wel, het meleemoderatorschap is mijn bijdrage daaraan en ik vervul die taak nog steeds met hart en ziel. Ik ben bereid om me hier en daar iets afwachtender op te stellen, maar m'n manier van doen komt enkel voort uit enthousiasme en betrokkenheid bij het spel en de spelers.

Sharey
Meleebegeleidster

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger

Flykie
BerichtGeplaatst: 17-12-2010 21:11:28  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Lolz 3 melee's ? Shocked.
Waar wil je de activiteit dan vandaan gaan halen, dit is al zo inactief als maar zijn kan.

Sorry Sharey, maar de melee bloedt echt dood, net zoals het forum met het aantal leden dat wel eens een kijkje komt nemen op het forum. We zijn vanaf melee 16 al met 3 schrijvers geëindigd. Sorry, maar ik geef de admins dit keer gelijk.
Ik denk dat het beter is om eerst de mini melee een tijdje aan te houden en daarna de grotere in gebruik te nemen.
Dit meer om de nieuwelingen kennis te laten maken met een melee.
Je laat ze dan niet meteen aan hun lot over, om langere posten te plaatsen.
Een mini melee kan gemakkelijk zonder begeleiding, aangezien het slechts 1 zin schrijven is.

Gegroet,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 18-12-2010 01:18:14  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo Flykie,

Dat er 3 soorten melee's naast elkaar kunnen bestaan, wil niet zeggen dat ze per sé tegelijk actief moeten zijn.

De mini-melee zoals die eerder is opgestart ga ik verwijderen, omdat daar niets mee gedaan wordt. Ik geloof niet dat daar nu nog verandering in komt.
De mini-melee kan via de pm gespeeld worden en het gemaakte verhaal kan geplaatst worden in dat topic.

Sharey

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 18-12-2010 14:12:51  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Hallo Sharey,

Maar om nou 3 soorten op het forum te gaan laten bestaan, vind ik toch wel ietwat te overdreven hoor als ik heel eerlijk ben.
Ook al ligt de "leiding" er heel anders in.
Zeg nou zelf... dat is toch niet te doen?, ook al zijn ze niet alle 3 tegelijk actief.
Denk je nu echt dat er meer fans actief gaan worden als zij 3 soorten melee's zien staan?.
De vraagtekens springen er bij mij in ieder geval al van in mijn ogen.
Je dacht ook dat de melee actiever zou worden, als die MINI melee zou worden gestart en wat is het resultaat?.
Geen actiever forum.

Is het niet beter om een melee (zoals we nu dus spelen), niet zo langdradig te maken?, zodat de nieuwelingen het wel bij kunnen houden. Geef de admins een kans om het te begeleiden, de ervaren spelers kunnen nog altijd op de achtergrond staan (indien noodzakelijk).

Gegroet,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Wouter
BerichtGeplaatst: 19-12-2010 10:56:43  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Even een rechtzetting door de beheerder. (Je mag ook Steven en Wouter zeggen hoor).

Ten eerste: ik heb nooit gezegd dat we de meleemoderator willen opheffen. Ik heb enkel gevraagd hoe alles verloopt in de melee toen ik zag dat slechts 3 mensen nog meespeelden.

Daarnaast wil ik ook vermelden dat deze bespreking intern was. Het is een beheerder zijn taak om de moderators op te volgen en indien nodig te begeleiden.

Ik had gehoopt om (in tegenstelling met wat er gebeurt is in april) dit als volwasssen mensen sireen te kunnen bespreken, zonder het onderwerp te worden van de zijlijntopic. De zijlijn topic is bedoeld om aanwijzingen en suggestie te geven op de melee.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 19-12-2010 11:37:43  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo Wouter,

De pm's die ik van je kreeg hebben de timing en het karakter van een voorbereiding op einde meleemoderatorschap.
Niets meer, niets minder.
Vandaar de boodschap voor de meleespelers in de zijlijntopic.

M. vr. gr. Sharey

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 19-12-2010 13:04:16  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Wouter schreef:
Even een rechtzetting door de beheerder. (Je mag ook Steven en Wouter zeggen hoor).

Ten eerste: ik heb nooit gezegd dat we de meleemoderator willen opheffen. Ik heb enkel gevraagd hoe alles verloopt in de melee toen ik zag dat slechts 3 mensen nog meespeelden.

Daarnaast wil ik ook vermelden dat deze bespreking intern was. Het is een beheerder zijn taak om de moderators op te volgen en indien nodig te begeleiden.

Ik had gehoopt om (in tegenstelling met wat er gebeurt is in april) dit als volwasssen mensen sireen te kunnen bespreken, zonder het onderwerp te worden van de zijlijntopic. De zijlijn topic is bedoeld om aanwijzingen en suggestie te geven op de melee.

Hallo Wouter,

Als Sharey het wel zo opvat, dan had je dit eigenlijk wel kunnen verwachten Embarassed.

We hebben nog 3 spelers over vanwege het feit dat het verhaal erg lang begint te worden (eerst was het nog een bende die Decker lastig viel, nu komt er een hele maffia bij kijken). Zo is het begonnen, niets meer en niets minder.

Ik hoop dat we deze melee kunnen afsluiten voor eind december, zodat er met een frisse start kan worden begonnen in 2011 met een "eventueel" nieuwe melee. Tenminste... dat hoop ik, maar ben bang van niet, gezien het aantal deelnemers Sad.

Gegroet,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
magnolia
BerichtGeplaatst: 20-12-2010 19:38:38  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Pros en Cons (wisselbeker)
Pros en Cons (wisselbeker)


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 1144
Woonplaats: ergens in Friesland

Ik heb aan de melee meegedaan maar ben er mee opgehouden. Ik wou daarom ook hier een reactie op geven.

Ten eerste kan ik met zekerheid zeggen dat drie melee's echt niet werken.
Bij deze melee heb je altijd al moeite om mensen te charteren.
Wij hebben ons aangemeld met ik geloof maar, een stuk of 5/6 mensen. Wat voor een melee, (zo'n grote) erg weinig is.

Ten tweede ben ik eruit gestapt omdat ik geen plezier meer in de melee had. (ok ook omdat ik het vreselijk druk heb, maar dat was niet de eerste aanleiding).

Ik vind moet ik eerlijk zeggen de stukken van de melee eigenlijk veel te lang. Toen ik nog meedeed in de melee en nog tijd had, moest ik wel naar school, dus had ik alleen maar s'avond de tijd.
Ik kwam s'avonds op de melee en ik moest wel een stuk of 6/7 posts en vreselijk lang weer bijlezen. Nou dat alleen al kost hardstikke veel tijd. Doordat ik zulke grote stukken moest lezen, ging het plezier er bij mij al wat af.
Ik heb veel liever, wat kortere posts en dan 6 of 7.. Voor mij waren de stukken TE lang.
Daarbij ga ik er in mee dat de moderator het TE serieus nam. De allerkleinste dingen werd je op gewezen alsof het idd naar een uitgever er mee zou stappen. Nou nee, wij zijn geen proffessionele schrijvers, ook de moderator zelf niet.
Is ze dat wel, dan mag ze me eerst een daadwerkelijk uitgegeven boek laten zien.

Een melee is gewoon voor de fun.
Quote:
Kwaliteit hoeft plezier niet in de weg te staan. Het is toch een uitdaging om het beste uit jezelf te halen en om trots te zijn op wat je schrijft? De melee staat op internet en is dus openbaar. Dat is een goede reden om het opstarten van de melee en de posten goed te verzorgen. Bovendien is het zo dat bezoekers na het lezen van mooie posten in de melee bij Fanfictie gaan zoeken naar verhalen van de meleespelers. Je maakt dus reclame voor je eigen verhalen als je je in de melee goed prestenteert.


Eerst even de eerste zin. Nee het hoeft zeker niet, maar als je op de kleinste details ( b.v een auto waar de kleur opeens aan is veranderd) al commentaar geeft kan het wel.
Ja het is een uitdaging om het beste uit je zelf te halen en trots op te zijn wat je schrijft. Maar nee, dat doe ik niet in een melee. Tuurlijk wil je er geen zootje van maken en leuke stukjes schrijven, maar kom op.
Als ik echt iets van kwaliteit wil schrijven en naar een uitgever wil brengen, ga ik er thuis goed voor zitten met pen en papier en niet een PC. En zou ik het naar proffessionele mensen brengen om te controleren.
De melee is voor de fun.

Idd als er iets op internet staat is het openbaarlijk ja, goed opgemerkt.
Maar ik denk dat de andere leden ook wel weten dat het voor de fun is. En anders zet je het er voor de duidelijkheid maar even boven.
En ja ik wil mijn fanficties ook goed en mooi leveren, maar dat is ook voor de fun. Dat zou je niet eens kunnen uitgeven qua rechten.

Misschien is het een idee om in de melee een bepaalde volgorde te doen.
Dat hebben ze op een ander forum ook en het werkt prima.
Je maakt gewoon een volgorde van posten en eerder mag je niet. Als dat echt niet werkt zou ik toch eens kijken naar kortere posten en meer fun.
3 melee's gaat zowieso niet werken. De mini-melee werkt nou al niet eens.

Dit wou ik toch even kwijt. Als jullie het echt niet weten, een tip.
Kijk eens op zoveel mogelijk andere forums naar melee's, of zoals ze meeestal zullen heten, rpg's. Kijk hoe hun er wel een mooie en leuke melee van maken.

_________________

Face: Why does he always fall on the horn?
Hannibal: Beats me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
go A-team
BerichtGeplaatst: 20-12-2010 20:40:15  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

Sorry dat ik hier even op reageer,ik heb niet mee gespeelt in deze melee.
Maar wel in andere melee's.
Ik snap jullie discussie punt wel,en ik kan me ook wel in jullie situatie vinden,de melee stukken zijn te lang,ook om als toeschouwer om te lezen.
Ik ben destijds met de melee gestopt,omdat mijn 1e boek in de productie fase zat enzow.
Ik ben dan wel een profecionele Auteur,om het dan even zo te zeggen.
Ik zie ook dat deze melee met meerdere spelers is begonnen,en nu met drie nog bezig is,en eventueel wordt afgesloten.
Verder is het wel een goed verhaal,alleen de stukken zijn telang.
Kijk ik ben dan wel schrijfster (en ja ik ben 16,maar mijn 1e boek is verschenen toen ik 14 was.)
Sharey vat het niet verkeerd op maar ik vond de melee leuker toen Flykie nog de mederator was en de leiding had.
Maar dat is mijn mening,ik weet niet hoe de andere erover denken.
Je doet het niet verkeerd,maar je bent zo gedreven en wil alles zo goed en precies hebben,dat gaat als melee speler(ster) irriteren.
Zoals veel hier op het forum al aangeven,de melee is voor de lol en als speelster of speler moet je er wel lol inhouden.
Maar deze melee is wel leuk om te lezen,met het verhaal en het idee erachter is niets mis.
Ik zou zeggen ga zo door,en succes ermee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 20-12-2010 22:55:50  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Meleeteksten te lang.
Ik ben het met je eens dat de teksten lang zijn en op dagen dat je niet zoveel tijd hebt te lang. Het kost veel tijd en soms ook veel energie om ze te lezen.
Maar het is zo heerlijk om ze te schrijven! Met langere teksten kun je meer diepgang brengen in een verhaal. De één vindt dat prettig, de ander niet. Het maakt verhalen vaak wel boeiender en gezien het feit dat de laatste melee's nog altijd worden gelezen, is er wel belangstelling voor.
De meleeteksten zijn in melee 12 en 13 gaan groeien. Dat is door steeds meer spelers overgenomen. Het was niet verplicht om dat te doen, maar blijkbaar beleefden spelers er plezier aan.
Aan het begin van melee 17 was het de bedoeling om met korte teksten te starten vanwege beginnende spelers. Maar omdat zij zelf ook al snel lappen tekst ging plaatsen heb ik er niets meer over gezegd.

Andere melee's / rpg's.
Ik ken alleen de A-teammelee en heb hier pas ervaring opgedaan met rpg.
Als iemand links heeft naar andere websites met melee's/rpg, dan kan ik daar eens naar kijken.
Dat op deze site minder belangstelling is voor de melee kan misschien als reden hebben dat mensen het A-team ouderwets vinden, dat het niet hard of extreem genoeg is. Ik heb het gevoel dat veel jonge mensen sensatie zoeken in grenzeloze agressie en losbandigheid. Dat is niet waar The A-team voor staat.

Professionele schrijvers.
Dat ik mijn plezier haal uit het schrijven voor en netjes verzorgen van een melee en fanfictie wil nog niet zeggen dat ik op de stoep sta van een uitgever. Met de melee is dat nog nooit m'n bedoeling geweest. Zelfs met mijn eigen werkstukken ga ik niet over één nacht ijs of op de mening af van mensen die geen kritiek durven geven. Dat ik teksten graag leesbaar zie of maak, heeft te maken met mijn liefde voor taal en mijn verantwoordelijkheidsgevoel t.o.v. de website die met veel toewijding is samengesteld en kwaliteit uitstraalt.
We hadden in melee 15 een jonge speler die boeken schrijft die wel worden uitgegeven. De bewuste uitgeverij verzoekt schrijvers om scripts foutloos aan te leveren. In de melee werden door de persoon in kwestie onleesbare posten geplaatst (geen hoofdletters, geen leestekens of leestekens op verkeerde plaatsen). Daar snap ik dus helemaal niets van. Zo presenteer je je niet als je een echte auteur bent. Dan mag de melee voor die persoon plezier in vrije tijd zijn, voor medespelers was het absoluut niet leuk, we hadden er flink last van.

Op volgorde posten
Dat hebben we aan het einde van melee 16 een poosje gedaan en dat beviel mij ook wel. Vind ik een goed voorstel.
Dat kun je volgens mij op verschillende manieren doen, bijvoorbeeld:
* in vaste volgorde voor je eigen rol schrijven, b.v. Hannibal, Face, Murdock, B.A., Hannibal, Face, enz. enz..
* spelers in vaste volgorde laten schrijven voor meer personages dan er spelers zijn, b.v. Hannibal, Face, Murdock, B.A. Decker, Crane, Bad guy, Good guy, Op deze manier schrijf je telkens voor een ander personage.

Meleemoderatorschap
Dat jullie meer lol beleefden aan de melee's met korte teksten tijdens Flykies moderatorschap daar is niets mis mee.
Dat tijdens mijn moderatorschap grotere teksten werden geschreven is een keuze van de spelers zelf. Iedereen werd blijkbaar gestimuleerd en uitgedaagd om dat te doen.
Dat het melee spelen daarmee ingewikkelder werd is een logisch gevolg. Meer tekst geeft meer details en wendingen.
Dat er voor sommige spelers de lol af ging, omdat er meer aanwijzingen nodig waren om het verhaal op de rails te houden, kan ik wel begrijpen, maar het verliezen van speelplezier is niet enkel en alleen mijn schuld.
Ik heb leiding gegeven aan een spel dat in beweging was en steeds groeide.
Ik heb geen eisen gesteld aan jullie hoe lang een post moest zijn.
Spelers verlangden onderling van elkaar dat er inhoud was, dat A-teamspelers samenwerkten en dat iedereen een bijdrage leverde aan ideeën om boeven in te rekenen. Er waren spelers die anderen in de steek lieten op dat gebied en dat gaf teleurstelling.
De leiding die ik tijdens de laatste melee's met grote teksten en intense verhalen heb gegeven en de manier waarop ik dat heb gedaan (terugzoeken, quotes plaatsen, uitleggen, in teksten kronkels de goede richting in buigen en daarmee rust in het spel terugbrengen) dat was voor Flykie waarschijnlijk nog te moeilijk geweest.

Wouter en ik gaan een nieuw plan maken voor de melee en jullie reacties hier zijn daar heel nuttig bij. We gaan ervoor zorgen dat de melee voor iedereen weer toegankelijk en leuk wordt.
Het enige dat ik van jullie vraag is om mij een kans te geven om dat voor elkaar te krijgen. Zonder jullie deelname komen we er namelijk nooit achter of dat gaat lukken.

Sharey

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 21-12-2010 00:27:08  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Quote:
Andere melee's / rpg's.
Ik ken alleen de A-teammelee en heb hier pas ervaring opgedaan met rpg.
Als iemand links heeft naar andere websites met melee's/rpg, dan kan ik daar eens naar kijken.
Dat op deze site minder belangstelling is voor de melee kan misschien als reden hebben dat mensen het A-team ouderwets vinden, dat het niet hard of extreem genoeg is. Ik heb het gevoel dat veel jonge mensen sensatie zoeken in grenzeloze agressie en losbandigheid. Dat is niet waar The A-team voor staat.

Nee, voor sex scenes wel dan? (zie Dimitri & Sascha).
Wij doen ons best om een post te plaatsen, maar de waardering daarvan is blijkbaar erg laag als de fun wordt verpest.

Ga de melee nou niet lopen vergelijken met het boek van Nicole, want dat is toch echt iets heel anders, zoals Magnolia ook aangeeft.
Ik ben zelf ook bezig met het schrijven van een boek, ga je dat dan ook afkraken als het gepubliceerd wordt?.
Dat het manuscript zogezegd geen fouten mag hebben etc..., dat weet iedereen (en Nicole ook).
Een melee is voor de fun en niet serieus bedoeld.

En dan nog iets:
Een moderator hoort ervoor te zorgen dat mensen nog lol hebben in de melee en niet steeds hoeven aan te horen dat de post niet klopt. Denk je dat het voor mij plezierig is om 12 personages te hebben en dan nog het gezeik aan te horen dat er iets niet klopt.
Niemand is perfect en maakt foutloze posts, zelfs jij leest wel eens ergens overheen.
Daar hoor je ons toch ook niet over mekkeren?.

Quote:
De leiding die ik tijdens de laatste melee's met grote teksten en intense verhalen heb gegeven en de manier waarop ik dat heb gedaan (terugzoeken, quotes plaatsen, uitleggen, in teksten kronkels de goede richting in buigen en daarmee rust in het spel terugbrengen) dat was voor Flykie waarschijnlijk nog te moeilijk geweest.

Dus je weet ook al zeker dat ik iets niet kan?. Vooroordelen kan je ook al als de beste.
Denk dat je beter een andere hobby kan gaan zoeken in plaats van hier zielen te winnen.
We hebben in April al gezien, hoe je de melee begeleid en het werkt gewoon niet.
Het forum is te inactief om een melee met veel spelers te spelen.

Dit is voorlopig mijn laatste melee.

Gegroet,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 21-12-2010 03:09:37  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Dames van de melee,

Zullen we dinsdag, uiterlijk woensdag onze laatste posten plaatsen?
Het wordt hoog tijd om melee 17 af te sluiten, want de sfeer wordt al maar slechter door onze meningsverschillen.
Wie nog meer (kritiek, tips, wensen) kwijt wil mag dat na het afsluiten van de melee doen in de zijlijntopic.

TROUBLE AT THE ARMYBASE IS STEFANIES STARTVERHAAL, DUS MAG ZIJ DE ALLERLAATSTE POST VAN HET VERHAAL PLAATSEN.

Sharey

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 21-12-2010 08:34:33  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Indien mogelijk wil ik graag voorstellen om de melee vrijdag af te sluiten.
Dan heb ik nog een 'kleine' ruimte, aangezien ik vanavond niet kan posten.

Gegroet,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Stefanie
BerichtGeplaatst: 21-12-2010 09:38:27  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

Vandaag of morgen is toch wat vroeg dag om de melee al af te sluiten.
ik stel voor eind van de week zoals Flykie aangaf. Spelen jullie nog maar even door, aangezien het team ook nog naar Douglas zijn huis gaan en daarna met Decker hebben afgesproken in dat weg restaurant. Als we ongeveer daar zijn, kan ik beginnen met een eindpost die ik eind van de week zal maken en plaatsen als het zover is, en als jullie het daar natuurlijk mee eens zijn.

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
go A-team
BerichtGeplaatst: 21-12-2010 11:49:27  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

Nog even een reactie op de post van Sharey.
Sommige mensen zijn het plezier verloren in de melee sinds jij mederator bent geworden.
Ik kan er wel een paar opnoemen.
Maar als je zo goed bent in taal,zou ik zeggen,verzin een leuk verhaal schrijf een boek,en ik zou je een resentie geven.
Ik ben al een Auteur,ik heb mijn eerste boek al gescheven,en Flykie is ook bezig met een boek.
Maar waarom moet je (ons/mij ) dan afkraken,als we spelfouten maken in een melee post.
Als er in mijn boek maar geen spelfouten zitten is het goed,maar een melee post daar zou ik me niet zo druk over maken.
De melee deed ik voor de lol,maar ik ben de lol verloren in de melee waar ik als laatste in mee speelde.
Met alle respect,ik vindt je te bazig,als je mensen wil confronteren met spelfouten,dan moet je les gaan geven op " een " school.
Nogmaals mijn mening,maar met Flykie was het leuker,en was het echt een spel.
Ik heb geen zin in een hele discussie,wand ik heb wel wat beters te doen.
Maar ik wilde nog wel even reageren op je post.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 24 van 25
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0