Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  A-Team Melee  ~  Zijlijntopic MELEE 16

Geef je mening over het verhaal van melee 16.
Ik vind er niets aan.
0%
 0%  [ 0 ]
Ik vind het een leuk verhaal.
0%
 0%  [ 0 ]
Ik vind het een mooi/spannend verhaal.
100%
 100%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 4

Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 20-09-2009 19:26:52  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Mensen! Ik wilde even kwijt dat ik niet heel vaak kan posten per dag, maar vaak 1 of 2 keer.
Daarnaast wil ik graag feedback op de manier waarop ik net mijn eerste post heb geplaatst.. Vooral omdat er tussen B.A. en Murdock zoveel dialogen zijn dacht ik dat het leuk was om zo mijn posts af en toe te gaan schrijven als het zo uitkomt.
Ik wil graag jullie mening hierover horen!

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger

Flykie
BerichtGeplaatst: 20-09-2009 19:27:59  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Deze vind ik goed hoor Wink.
Ga zo door Deb Very Happy.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 20-09-2009 21:31:15  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Dark Pudding, zo lang het de tekst en het verhaal ten goede komt, vind ik het prima.

Smile Zit ik net lekker te typen aan m'n eerst post... Smile is ie bijna klaar... Very Happy wil ik het voorbeeld bekijken... Confused gooit de computer roet in het eten... Shocked krijg ik een melding van één of ander gevaarlijk virus en weg was m'n hele tekst. Rolling Eyes
Crying or Very sad Kon ik helemaal overnieuw beginnen. Dat is me een lekker begin van de melee????!!! Mad Maar niet heus... Rolling Eyes

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 21-09-2009 23:10:36  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo collegaspelers,

Sorry, dit gaat een beetje Off topic! , maar is wel belangrijk!

En ja hoor, vanavond gebeurde het toch weer: zo'n virusmelding (Trojaans Paard) halverwege het schrijven van een post. Gelukkig net m'n tekst niet kwijt.
Wie van jullie krijgt ook virusmeldingen wanneer je op deze website on-line bent? Als dat het geval is... meld dat dan bij Steven, want misschien misbruikt iemand deze site om virussen te verspreiden. Dat schijnt te kunnen namelijk.
En wat denk je: nu krijg ik er weer één!!! Terwijl ik de extra emoticons aanklik... Zucht.

Sharey

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
LuitenantTJ
BerichtGeplaatst: 22-09-2009 05:34:39  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 11-9-2009
Berichten: 53
Woonplaats: Uhm... dat moet ik nog eventjes uitzoeken!

Sharey schreef:
Hallo collegaspelers,

Sorry, dit gaat een beetje Off topic! , maar is wel belangrijk!

En ja hoor, vanavond gebeurde het toch weer: zo'n virusmelding (Trojaans Paard) halverwege het schrijven van een post. Gelukkig net m'n tekst niet kwijt.
Wie van jullie krijgt ook virusmeldingen wanneer je op deze website on-line bent? Als dat het geval is... meld dat dan bij Steven, want misschien misbruikt iemand deze site om virussen te verspreiden. Dat schijnt te kunnen namelijk.
En wat denk je: nu krijg ik er weer één!!! Terwijl ik de extra emoticons aanklik... Zucht.

Sharey


Hey Sharey dat had ik opeens ook een keer tevoorschijn gekregen. Ik schrok er wel een beetje van. Opeens een virus. Shocked

_________________


Wij zijn Friezen natuurlijk!! Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
The van!
BerichtGeplaatst: 22-09-2009 09:21:06  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 20-9-2009
Berichten: 7
Woonplaats: Try to find us...

Heb ik ook!!! Ik kom er nu voor de 3de dag op en al elke dag een keer gehad! Ik kreeg die meldingen niet gesloten dus sloot ik telkens mijn pc af.

Had het al tijdens het registreren als nieuw lid. Het leek me eerder een reclamestunt om een virusscanner te kopen maar ik vertouw het nietmeer. Ik zit nu op mijn vriendin haar laptop en ga onmiddelijk deze site sluiten.

Straks kom ik er weer op met mijn eigen pc, hoewel ik dat mischien beter niet meer doe? Zou wel jammer zijn Sad

_________________
Loving it when a plan comes together...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 22-09-2009 18:09:38  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo Luitenant en The Van,

Gisteren heeft mijn computertechneut een lijstje gemaakt van fouten en virussen die via de website bij de fans binnenkomen. Zojuist heeft Steven dat lijstje van mij toegestuurd gekregen en ik neem aan dat er nu grote schoonmaak gehouden zal gaan worden.

Dit is het laatste bericht over virussen enz. in deze melee-zijlijntopic!
Meer meldingen over virussen a.u.b. direkt naar Steven sturen
.


Sharey
Meleemoderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 24-09-2009 09:02:31  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Hey melee spelers,

Ik zal vanavond laat pas posten omdat ik ben uitgenodigd voor een lady's night en een borrel bij mijn Autodealer. Daar ga je leren hoe je bijvoorbeeld een lampje moet vervangen bij je lichten, olie peilen, een band verwisselen etc....
(jaja Flykie gaat aan een auto leren sleutelen Laughing ).

Mijn rol gaarne niet overnemen Wink.

Grtz,
Fly

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 24-09-2009 11:17:05  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hoi Flykie,

Veel plezier. Moeten jullie in gala verschijnen of in overall?

Sharey

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 24-09-2009 16:23:09  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ik trek voor alle zekerheid kleding aan dat vies mag worden voor het geval dat Wink. In overall dat zie ik niet echt zitten Laughing.
Indien mogelijk zal ik foto's maken en die krijgen jullie dan te zien Very Happy.

Grtz,
Fly

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Flykie
BerichtGeplaatst: 24-09-2009 20:33:45  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Hey melee spelers,
Ik was zo stom om me camera te vergeten Embarassed maar de avond was erg leuk Very Happy. De meeste dingen wist ik dan weliswaar al over het bijvullen van de vloeistoffen maar het verwisselen van de band was het leukste Very Happy.

Het ziet er erg makkelijk uit tot je het zelf mag doen Neutral.
Maar met enige assistentie van de medewerker van de garage lukte het wel Laughing. Ik heb genoten van de avond.

Grtz,
Fly

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 25-09-2009 15:54:19  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo Ladies of the melee,

Morgen zal het laat in de avond worden voor ik een post kan plaatsen, omdat ik een grensoverschrijdend uitstapje ga maken.

Sharey

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 26-09-2009 22:01:16  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo Flykie,

Wat dacht je vandaag... als de kat van huis is dansen de muizen?
Je hebt sinds gisteravond 23.00 uur 5 posten geschreven en het is nu nog geen 23.00 uur.
Volgens mij had ik bij de vorige melee de volgende regel gehanteerd: als je op één dag te veel posten schrijft, compenseren we die met de dag er na.
Het kan zijn dat ik het een keertje heb goedgekeurd om het met een dag ervoor te compenseren, misschien omdat je toen maar 1 post had geschreven, maar dit ruikt naar misbruik maken van mijn afwezigheid.
Denk hier even over na en doe zelf een voorstel dat die geur uit mijn neus verdrijft.

Sharey
Meleemoderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 27-09-2009 02:27:30  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ik heb geen flauw idee wat voor gedachte je bij deze onnodige stomme stelling hebt, maar lees je pm maar is.
Dan zal je zien wat ik bedoel.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 27-09-2009 16:33:49  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo Flykie,

Dank je wel voor je lijstje posten die je de laatste dagen hebt geschreven, fijn dat je het zelf ook bijhoudt, maar het klopt niet helemaal.
Op 24-9 schreef je 2 x een post.
Op 25-9 schreef je 1 x een post.
Op 26-9 schreef je er 5, geteld van 23.15 uur 25-9 tot 22.15 op 26-9.

Er is bij één van de vorige melees een regel ingesteld dat iedereen maximaal 3 posten per dag schrijft.
Bij het starten van deze melee heb ik duidelijk gemeld dat ik de meleedagen van 23.00 uur de ene dag tot 23.00 uur de andere dag laat lopen, omdat ik dan eerder naar bed toe kan.
Als ik een melding krijg dat iemand anders een post heeft geplaatst in de melee, kan ik zien hoelaat dat is gedaan. Daardoor kan ik zien hoeveel posten iemand heeft geschreven per dag.
Als jij van te voren niet overlegt, met de moderator of met je medespelers, over het willen plaatsen van meer posten dan 3 op één dag, dan spreek ik je daar op aan.
En zeker als je dat doet op een dag als ik, moderator, heb aangegeven een groot deel van de dag afwezig te zijn, zodat jij niet met mij kunt overleggen en ik niet tegen jou kan zeggen of ik het er wel of niet mee eens ben.
Ik snap heel goed waarom je zo graag zo veel posten wilt schrijven, maar ik vind het niet sportief zoals het gisteren gegaan is.

LuitenantTj, Stefanie en Dark Pudding, willen jullie op de volgende vragen a.u.b. een antwoord sturen?
* Heeft Flykie gisteren aan jullie gevraagd of het goed was dat ze meer dan 3 posten ging plaatsen?
* Willen jullie ook dagen met weinig posten kunnen compenseren?
* Hoe vinden jullie het als er spelers zijn die elke dag maar 1 post kunnen sturen en andere kunnen er b.v. 4 of 5 sturen?
* Blijft het verhaal dan nog in evenwicht? Want we hebben al te maken met een "samenwerkingsverband" tussen het team en mp en good guys.

Willen jullie je antwoorden in de zijlijntopic zetten?
Alvast bedankt.

Sharey
Moderator

Flykie,

Dat ik om 23.00 uur de posten van de afgelopen dag tel, wil niet zeggen dat er na 23.00 uur niet meer gepost mag of kan worden. Ze tellen alleen gewoon mee voor de volgende dag.
Toen de meleeposten om 00.00 uur werden geteld, zette je de helft van je posten ook midden in de nacht.


Laatst aangepast door Sharey op 28-09-2009 11:53:31, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 3 van 23
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0