Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Captain "Howlin' Mad" Murdock  ~  Welke is jouw TOP Murdock scene ?
TCA
BerichtGeplaatst: 13-05-2006 22:11:12  Reageer met quote


Leeftijd: 51
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-3-2005
Berichten: 208
Woonplaats: Antwerpen

Welke die-staat-in-mijn-geheugen-gegrifd-voor-altijd scene springt er voor jou uit ?
Welke specifieke scene met Murdock legt je steeds weer in een deuk of raakt je diep in je ziel?
Welke Murdock scene is volgens jou de allerbeste?

Dit mag de grappigste, de ontroerendste, de kwaadste of wat dan ook zijn.

Zeg nu niet "allemaal!" maar wees sportief en kies er één. Dat is moeilijk maar probeer. Ik ben benieuwd.

De scene die mij het meest met verbijstering en tevens van de bank sloeg is die uit Seizoen 5 (titel?) waar hij B.A. knockout slaat met een knallende kopstoot en daarbij zelf bijna een frontale hersenschudding oploopt.
Die is gewoonweg GRANDIOOS! Very Happy

_________________
Murdock: "PLANE!"
Face: "What did I tell you?"
Murdock: "PLANE!"
Face: "Yeah, we're definitely closing in on it."
Murdock: "PLANE!"
Face: "I think we'd better stay on foot."
Murdock: "PLANE!"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

choppercrazy
BerichtGeplaatst: 13-05-2006 23:14:28  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

die kopstoot moet uit quarterback sneak komen, want die ep heb ik niet dus die kopstoot heb ik niet gezien, moet dus quarterback sneak zijn. Ik geloof dat ik die aflevering toch moet gaan opsporen.

Probleem vind ik is dat je momenten van murdock met humor niet kunt vergelijken met momenten die je in je ziel raken omdat ze zo anders zijn. Daarom heb ik het maar even gesplitst, maar ik moet zegggen moeilijk kiezen blijft het want de man is briljant.

Twee fragmenten die mij het meest in de ziel raakten waren de fragmenten uit: firing line: Als Murdock in dat bootje zit en hij de executie hoort en niet zeker weet of de kogels wel echt goed zijn verwisseld voor losse flodders en er echt een schok door hem heen gaat als hij de schoten hoort, die angst en ontreddering op zijn gezicht.....zo goed gespeeld, en dat fragment uit family reunion als hij ruzie heeft met Face omdat hij verzwegen heeft dat Bancroft de vader van Face was. Zo'n ruzie met Face had hij nog nooit gemaakt. Beiden speelden daar erg goed.

Het fragment waar ik het meest om heb moeten lachen is Murdock als bruid, in till death do us part. Dat moment dat hij wegrent bij zijn bruidegom en de achtervolging moet inzetten op de bakery truck: come to me my precious roept Face dan nog. I'm a bird, I'm a plane I'm a choo choo train.......need I say more? Ik blijf erom lachen.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jointjeff
BerichtGeplaatst: 14-05-2006 10:22:36  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

ik vind ondanks alle grapige momenten van Murdock , de scene in family reunion erg mooi. Dit is dus mijn mooiste murdock moment. Net als Choppercrazy doen face en murdock het allebei erg goed!

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 14-05-2006 11:07:14  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Omdat niet iedereen het fragment zal kennen heb ik het fragment uit family reunion even geupload.
http://rapidshare.de/files/20420677/fightfamilyreunion.wmv.html
Het is zo'n goed fragment omdat het alles heeft. Het laat zo goed de vriendschap tussen Face en Murdock zien en alle emoties die je maar kunt bedenken zitten er in.

Murdock die na de dood van Bancroft aan Face vertelt dat Bancroft waaschijnlijk de vader van Face was. Dit had hij aan Bancroft beloofd. Face die dan woedend wordt op Murdock omdat hij niets gezegd heeft. Murdock die zich gewoon op de grond laat gooien door Face zonder iets terug te doen omdat hij de woede en pijn van Face begrijpt. Murdock die dan zelf boos wordt op Face omdat hij zich ombegrepen voelt en aan Face weet uit te leggen dat hij het echt alleen maar deed omdat hij zoveel om Face gaf en daarom Bancroft zelf de kans wilde geven het aan Face ter vertellen. Aan het einde van de scene snapt Face het dan ook en heeft dan spijt dat hij zo hard was voor Murdock en wil eigenlijk excuses maken maar Murdock valt hem in de rede en wil geen excuses horen omdat dat niet nodig is tussen zulke goede vrienden.

Dan wachten ze samen in een van de laatste scenes van family reunion op de uitslag van het onderzoek van Stockwell.......was Bancroft de vader van Face of niet. Uiteindelijk wel en samen horen ze het, dat is een mooi einde van die episode.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
TCA
BerichtGeplaatst: 14-05-2006 11:40:06  Reageer met quote


Leeftijd: 51
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-3-2005
Berichten: 208
Woonplaats: Antwerpen

Een splitsing is een goed idee ChopperCrazy, laten we het zo doen:

Jouw Murdock TOP 5 sterkste momenten :

1.
2.
3.
4.
5.


Jouw Murdock TOP 5 grappigste momenten:
1.
2.
3.
4.
5.

_________________
Murdock: "PLANE!"
Face: "What did I tell you?"
Murdock: "PLANE!"
Face: "Yeah, we're definitely closing in on it."
Murdock: "PLANE!"
Face: "I think we'd better stay on foot."
Murdock: "PLANE!"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 14-05-2006 15:58:10  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

TCA schreef:
De scene die mij het meest met verbijstering en tevens van de bank sloeg is die uit Seizoen 5 (titel?) waar hij B.A. knockout slaat met een knallende kopstoot en daarbij zelf bijna een frontale hersenschudding oploopt.

Die komt uit Dishpan Man

Één van de grappigste Murdock momenten vindt ik die uit de Sound of Thunder, waar ze murdock net hebben opgehaald uit de VA, en wanneer murdock z'n best doet om niet herkend te worden door Fullbright.
Mooie Murdock quote uit die scene: "My nose knows not to whose nose you refer"


Laatst aangepast door Vincent op 14-05-2006 17:27:14, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 14-05-2006 16:41:58  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Moet ik disphan man toch nog eens kijken, dan snap ik vast wel welke scene er bedoelt wordt. thanx vincent.

later toevoegd:
Nou omdat ik even dacht dat ik gek werd, heb ik Vincent een pbtje gestuurd. Wat blijkt, ik heb de ep. disphan man destijds via RTL5 gezien en opgenomen en wat hebben zij bij RTL5 gedaan. Zij hebben het fragment van de kopstoot uit de aflevering geknipt en die is dus NIET te zien bij mijn versie van die aflevering.

Vandaar dat ik mij die kopstoot helemaal niet kon herinneren! Het zat er bij mijn opname gewoon niet in. Dat is toch wel heel opmerkelijk. Ik zal het stukje uploaden zodat jullie die knip kunnen zien. Het is ook geen opname fout van mij er zat geen reclame tussen ofzoiets. Ze hebben het er bewust tussenuit gehaald, waarom vraag ik mij nu af.

http://rapidshare.de/files/20452598/gekniptdisphan.wmv.html

Wie zet de ongeknipte versie hier even neer want ik wil die kopstoot nou wel graag zien!

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
TCA
BerichtGeplaatst: 14-05-2006 19:30:25  Reageer met quote


Leeftijd: 51
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-3-2005
Berichten: 208
Woonplaats: Antwerpen

Hier is het:

http://rapidshare.de/files/20457236/dishpanman.WMV.html

Dat is wel heel gemeen van RTL 5 om juist dat stukje eruit te laten. Als dit voor hun al te geweldadig is, wat knippen ze dan wel niet uit actiefilms met Schwarzenegger waar het bloed van het scherm spat? Dan hou je maar een film van 5 min. over. Shocked maar nu wijken we af.

_________________
Murdock: "PLANE!"
Face: "What did I tell you?"
Murdock: "PLANE!"
Face: "Yeah, we're definitely closing in on it."
Murdock: "PLANE!"
Face: "I think we'd better stay on foot."
Murdock: "PLANE!"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 14-05-2006 20:40:26  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

TCA ik ben het met je eens, deze kopstoot van Murdock komt in mijn top5!
Wat mij trouwens opvalt: seizoen5 wordt door iedereen gezien als slechtste seizoen maar de meest indrukwekkende scenes zijn afkomstig uit seizoen5!
Naast een paar vreselijke eps zaten daar toch echt ook een paar goede eps tussen Laughing

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jointjeff
BerichtGeplaatst: 24-05-2006 22:00:26  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

offtopic:

filmpje uit family reuion

Het mooiste filmpje in mijn ogen. maar putfile lijkt me een uitstekende host voor kleine filmpjes, zie mijn filmpje. Gebruik het ook voor mijn site..

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
TCA
BerichtGeplaatst: 24-05-2006 22:19:08  Reageer met quote


Leeftijd: 51
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-3-2005
Berichten: 208
Woonplaats: Antwerpen

Het is inderdaad één van de, misschien wel, hét krachtigste moment van de hele serie. Face is echt gemeend nijdig (kijk naar zijn ogen) en Murdock is zo gekwetst door zichzelf maar ook door de situatie waar Bancroft hem in geplaatst heeft dat hij het allemaal over zich laat komen maar dan Face lik op stuk geeft door het antwoord dat hij Murdock daarvoor heeft gegeven toen die hem zijn probleem voorlegde.
Spijtig dat ze bij ScreenHeroes geen vragen gesteld hebben over deze scene. Hoe het was om deze te spelen en om hun personages zulke gevoelens te laten tonen. Dat zou ik wel graag geweten hebben.

_________________
Murdock: "PLANE!"
Face: "What did I tell you?"
Murdock: "PLANE!"
Face: "Yeah, we're definitely closing in on it."
Murdock: "PLANE!"
Face: "I think we'd better stay on foot."
Murdock: "PLANE!"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 25-05-2006 09:17:37  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

jointjeff schreef:
offtopic:filmpje uit family reuion
Het mooiste filmpje in mijn ogen. maar putfile lijkt me een uitstekende host voor kleine filmpjes, zie mijn filmpje. Gebruik het ook voor mijn site..


Wat ik aan putfile vervelend vind is dat je je moet registreren en dat iedereen die putfile bezoekt zomaar het filmpje kan opzoeken omdat het filmpje voor iedereen toegankelijk wordt gemaakt die de putfile site bezoekt. Hoe je het ook went of keert, ook korte filmpjes uit het A-team mag je eigenlijk niet op internet plaatsen. Dan vind ik rapidshare handiger, hier kun je ervanuitgaan dat alleen a-team forumbezoekers de filmpjes kunnen kijken want je moet de precieze link weten om het te zien en je hoeft je ook niet te registreren. En na verloop van tijd haal je het filmpje gewoon weg.

Ik heb mijn familiyreunion fight nu even van rapidshare gehaald om het nu ook op putfile staat, dubbelop hoeft niet Very Happy

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
DaX
BerichtGeplaatst: 10-12-2006 12:55:30  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 10-12-2006
Berichten: 1
Woonplaats: Deventer

ik vind de scene uit de aflevering Cowboy George (Seizoen 4) Het mooist dat Murdock zich heeft verkleed als die vrouw en voor dat sheriffs kantoor staat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mooneyes
BerichtGeplaatst: 10-12-2006 15:10:55  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 10-11-2006
Berichten: 190
Woonplaats: friesland

erg moeilijk om er eentje uit te keizen ze zijn allemaal zo geweldig.

van de aflveringen die ik de laatste tijd weer heb gezien.(herriner me niet alles van vroeger) dus tot seisoen 2 helemaal en 3 en 4 ben ik aan het kijken momenteel,

murdock die een kip voordoet bij zon groep motorrijders.. black day at bad rock.. blijft erg leuk!

en murdock met dat witte paard, tijdens When You Comming Back Range Rider. hij en ba bij dat spoor, en hij zegt dan dat er een trein aan komt en ba gelooft dat niet. is ook wel leuk, maar niet de allerleukste.. er zijn er zoveel! dus toch waar hij als kip over die straat rent!

en hij als bruidegom is ook prachtig, wat iemand hier voor antwoorde..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Atom-Ant
BerichtGeplaatst: 10-12-2006 23:04:00  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 21-7-2006
Berichten: 28
Woonplaats: Hoensbroek (Limburg)

Ik heb er geen precieze reden voor, maar mij staat het als meest grappige moment bij wanneer hij zich in Taxicab Wars aankleed als Captain Cab en met zijn assisten Socky BA loopt de stangen.

Prachtig Very Happy

Er zijn inderdaad ontelbaar veel leuke murdock scene's, maar dit is gewoon 1 die me op de 1 of andere manier altijd goed is bijgebleven.

_________________
Use your imagination! Or you can borrow mine Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 9
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Captain "Howlin' Mad" Murdock

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0