Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  A Busy Holiday (het complete verhaal!)
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 23-09-2007 10:20:22  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

ik heb ook een verhaal geschreven...
het is mn eerste, maar er zullen er vast wel meer volgen!

hier Part 1:

A Busy Holiday

Hannibal, Face, BA en Murdock zijn net thuisgekomen van een missie. Het was niet zo moeilijk, ze moesten een paar dieven van autoradio’s oppakken. Dat hebben ze met succes afgerond, en nu hebben ze een welverdiende vakantie…

BA ligt lekker op het strand in het zonnetje te slapen. Hannibal is ijs aan het halen en Murdock is met hem mee. Face is aan het sjansen met een paar meiden. Als Murdock en Hannibal weer terug komen, zien ze BA liggen. Murdock krijgt een plannetje. Hij zegt tegen Hannibal: ‘laten we het ijs op zijn neus zetten, kijken hoe hij reageert!’. Hannibal is wel te porren voor het geintje, en zo gebeurt het. Murdock sluipt naar BA toe en duwt het ijsje op de neus van BA. Hij schrikt wakker en ziet Hannibal lachen. Ook ziet hij Murdock lachen. Hij springt overeind en loopt zo hard als hij kan achter Murdock aan. Als hij hem te pakken heeft, duwt hij hem helemaal in het zand en brengt hem dan naar de zee. Hij duwt hem een paar keer kopje onder. Murdock proest: ‘lekker verkoelend, zo’n bad. Maar een ijsje op je neus is ook geen verkeerde manier om af te koelen!’. BA flipt helemaal en kan Murdock wel wat aan doen. Maar dan roept Hannibal: ‘Murdock, BA! Hier komen, nu!’. BA laat Murdock met tegenzin los en loopt op Hannibal af. Hij vraagt: ‘wat is er, man? Ik had met Murdock te pakken!’. Hannibal zegt: ‘BA, doe nou eens even rustig! Murdock, ook hier komen.’. Maar Murdock komt niet. Hij roept: ‘Yellow, parkierewierewiet! Kom dan eens bij het baasje!’. Dan steekt hij zijn armen in de lucht en steekt een vinger uit. Hij doet zijn arm weer naar beneden, maar houdt zijn vinger uit gestrekt. BA zegt geërgerd: ‘wat doe je nou weer? Jíj bent kierewiet, dwaas!’ maar Murdock negeert hem. Hij zegt alleen: ‘Yellow, je bent lief’, en hij aait een denkbeeldige vogel. BA schudt zijn hoofd en zegt tegen Hannibal: ‘wat is er man?’ en Hannibal zegt: ‘Face was daar net nog, maar nu is hij weg. Ik denk dat er wat is gebeurt, want anders zegt hij het wel.’. Murdock tilt met een ruk zijn hoofd op. ‘Is Faceman verdwenen?’: vraagt hij geschrokken. Hannibal knikt. ‘Ik riep hem voor een ijsje, maar hij is er echt niet!’ BA zegt boos: ‘natuurlijk niet. Hij zit altijd achter de meiden aan, dan komt hij echt niet voor een ijsje!’. Hannibal denkt na. ‘Daar heb je een punt’: zegt hij. ‘Sorry, ik dacht even niet na. Het komt vast door die vorige missie. Toen was hij ook al zo afwezig aan het einde. We moeten hem maar een beetje in de gaten houden.’ BA knikt. ’Doen we’ zegt hij. Daarna gaan ze terug nar het hotel wat Face voor hen heeft geregeld. Ze eten wat, kijken even naar de televisie en gaan naar bed. Maar Murdock wil eerst nog even Yellow voeren en uitlaten…

part 2:
De volgende dag is Face er nog niet. Hannibal wordt een beetje ongerust. ‘Ik weet niet waar hij is gebleven. Hij komt altijd weer terug, alleen nu niet. Ik vind dat we hem moeten gaan zoeken’. Murdock is het daar mee eens. ‘Inderdaad, dat vind ik ook. Het is niets voor Face om niet terug te komen.’ En dus gaan BA, Hannibal en Murdock naar het strand, waar ze Face voor het laatst hebben gezien. Ze hebben wapens meegenomen. Onder andere een geweer, een pistool, een stuk of twintig granaten en Hannibal heeft de BABY meegenomen. De wapens hebben ze onder hun kleding verstopt, en in een rugzak die BA draagt, zodat niemand ziet dat ze die mee hebben. Op het strand aangekomen vragen ze aan iedereen of ze een knappe jongeman met blond haar hebben gezien. Na een stuk of twintig mensen gevraagd te hebben, hebben ze nog geen spoor van Face. Totdat Murdock een meisje herkent. Hij merkt op: ‘dat was één van de meisjes die bij Face waren. Ik herken haar’. Met die woorden rent hij op het meisje af. Hannibal en BA zien het van een afstandje toe. Dan komt Murdock weer terug gerend naar hen. Hij zegt: ‘dat meisje was tot het laatste toe bij hem. Ze zegt dat toen ze weer terug wilden gaan naar het strand, en plotseling een man in legeruniform naar hen toen kwam. Hij wilde Peck spreken, zei ze. Ook zei ze dat ze weg moest van Face, en ze is terug gegaan naar het strand. Ze heeft hem daarna niet meer gezien…’ Hannibal denkt na. ‘Ik denk dat Decker hem wilde spreken. Ze zoeken ons natuurlijk. Maar hoe komt hij hier verzeilt?’ BA zegt: ‘Ik denk dat hij Face mee heeft genomen. We moeten hem gaan zoeken, anders loopt het vast niet goed met hem af…’. Hannibal knikt. Dan vraagt hij aan Murdock: ‘heb je ook gevraagd waar dat meisje weg moest gaan van Face? Ik bedoel, waar heeft ze hem voor het laatst gezien?’. Murdock antwoordt: ‘in een steegje. Daar had ze het over. Ik vraag wel even aan haar of ze ons daar naar toe wil brengen…’. En zo gezegd, zo gedaan. Murdock loopt naar het meisje toe en ze wil hen er wel heen brengen. Dus het team gaat samen met het meisje in de Van naar de steeg waar ze hem het laatst heeft gezien. Daar aangekomen zegt het meisje: ‘ik ga weer terug naar het strand. Redden jullie het nu zonder mij?’. Hannibal knikt. ‘En bedankt voor je hulp’ zegt hij tegen het meisje. Het meisje zwaait en loopt de steeg uit.
‘Murdock, jij blijft hier op wacht staan, BA en ik gaan verder en zoeken naar een teken van Face.’ Dan merkt Murdock op: ‘wat vinden jullie van het papiertje hier op de muur? terwijl hij naar een velletje wijst dat op de muur zit. Hannibal kijkt en ziet dat het geschreven is in het handschrift van Face. Er staat:

Quote:
H, B, en M. probleem, Decker, huis verderop. Gevangen, willen jullie ook. Kijk uit! F


Hannibal begrijpt het briefje en zegt: ‘BA en ik gaan dus verder. Pas goed op, Murdock!’. Murdock knikt en zegt: ‘met Yellow in de buurt is er geen gevaar te duchten!’. BA zucht en loopt weg met Hannibal. Als ze bijna het steegje uit zijn horen ze een schreeuw van Murdock. Bliksemsnel draaien Hannibal en BA zich om. Nog net zien ze hoe een paar mannen in legeruniform Murdock een spuitje geven en dat Murdock inzakt. Daarna slepen twee mannen hem weg, terwijl de andere twee een geweer pakken en op Hannibal en BA beginnen te schieten. Die rennen snel weg, en BA gooit een paar granaten. Dat schakelt de twee mannen uit. Dan keren ze snel om en proberen Murdock te bevrijden. Maar ze komen net te laat en zien dat Murdock in een auto wordt getild. Hannibal en BA staan machteloos toe te kijken hoe hun vriend verdwijnt.

deel 3:
‘Ik denk dat die auto naar het huis van Decker gaat. Face had het in het briefje over een huis verderop. Waarschijnlijk zitten ze daar nu’: denk Hannibal. BA zegt: ‘die stomme Jazz van jou ook. Nu zijn we Murdock ook nog kwijt, en Face. Het scheelde niet veel of wij waren ook opgepakt en verdooft man!’ Hannibal zegt: ‘dan waren we nu wel bij Face.’ En daar heeft BA geen antwoord op. Ze lopen terug naar de soldaten die nog steeds bewusteloos zijn. Ze binden ze vast, stoppen ze in de Van en gaan naar de flat terug, waar Hannibal een plan gaat bedenken.

Kreunend komt Murdock bij. Hij knippert met zijn ogen en wil zich uitstrekken. Maar dan merkt hij dat hij vastgebonden is. Lang denkt hij daar niet over na, want zijn hoofd staat op barsten, zo voelt het. ‘Welkom in het land der levenden’: hoort hij iemand zeggen. Murdock draait zijn hoofd opzij en ziet dan Face vastgebonden op een stoel zitten. Dan merkt Murdock dat hij op de grond ligt. Hij vraagt: ‘waar zijn we, en waarom?’. Face lacht als een boer met kiespijn. ‘Ik was gezellig aan het babbelen met Linda, komt die stomme Decker op me af. Wil me spreken. Dus ik stuur Linda weg, en dan vraagt Decker of ik wil zeggen waar jullie zijn. Dat vertikte ik, en ik werd verdoofd. Ik kwam bij en Decker stond voor me. Ik moest zeggen waar jullie waren, anders had ik een probleem. Maar ik zei niets en toen sloeg hij mij in mijn gezicht. Ik had net de tijd een briefje te schrijven aan jullie voordat ik verdoofd werd en ik hoopte dat Linda iets zou vertellen aan jullie. Dat heeft ze dus ook gedaan.’ Murdock knikt. ‘Ik stond op wacht in het steegje toen plotseling een paar mannen mij van achter aanvielen. Ik had geen schijn van kans!’. Face knikt. Dan gaat ineens de deur open en Decker komt binnen. Hij kijkt triomfantelijk naar Murdock en Face. Hij zegt: ’heb ik jullie even mooi te pakken. Ik hoef er nu nog maar twee! En dan heb ik gewoon het A-Team te pakken!’ Hij lacht hardop. Face en Murdock kijken elkaar aan. Dan zegt Decker: ‘jullie gaan mij even vertellen waar de andere twee zijn. Dan krijgen jullie een maand minder uit te zitten!’. Murdock en Face zwijgen. Ze gaan die andere twee echt niet verraden. Ze zijn wel gek! Decker lacht vals. ‘Ik laat jullie wel wat eten brengen.’ Hij roept een meisje dat een bord met eten vast heeft. Dan ziet Face dat het Linda is. ‘Verrader’: roept Face. ‘Dankzij jou zit ik gevangen. En straks de andere helft ook!’ Murdock en Face weigeren te eten. ‘Dan moet je het zelf maar weten.’: zegt Decker. En ze lopen de kamer uit, met het bord met eten.
Face zit verslagen op de stoel, en is boos op zichzelf: ‘Hoe stom kon ik zijn! Laat ik me gevangen nemen door een meisje!’. Murdock zegt niets, maar laat Face even uitrazen. Dan, na een paar minuten, zegt hij: ‘Face, nu stil zijn. Jij kan er niets aan doen, wij hadden gewoon beter op moeten letten. BA en Hannibal zijn er nog, en die verzinnen wel een plan.’ Na een paar seconden zegt hij er zachtjes achteraan: ‘hoop ik tenminste…. Het enige nadeel is dat ik gevangen zit. Nu kan ik niet ontsnappen, maar ook Yellow niet vasthouden.’ ‘Yellow, wie is dat nou weer?’: vraagt Face. ‘Oh, een vriendje van me. Het is een parkiet, maar ik noem hem altijd Parkierewiet!’ zegt Murdock blij. Face knikt met een gezicht van “het zal wel”. Dan zegt hij: ‘probeer hierheen te komen, Murdock. Dan maak ik de touwen los!’ En zo gebeurt het. Na een paar minuten sjorren en trekken is Murdock los. Hij springt overeind en pakt zijn denkbeeldige parkiet vast. Hij is helemaal in de wolken. Dan zegt Face ongeduldig: ‘Maak mij nu ook eens los, joh!’ en dat doet Murdock dan ook snel. ‘Dan is het wachten nu op de eerstvolgende bewaker die zichzelf kandidaat stelt om neergeslagen te worden’ zegt Face lachend. ‘Kom maar op’ zegt Murdock handenwrijvend. ‘Yellow, wees stil, en verraad niets…!’

4e en laatste deel:

Hannibal en Ba zitten samen met de soldaten in het hotel. Ze zijn de soldaten aan het verhoren, om er zo achter te komen waar Murdock en Face zijn. Hannibal vraagt aan een soldaat: ‘waarom pakken jullie onze vrienden op en nemen jullie ze mee?’ De soldaat weet het antwoord: ‘Decker wil jullie gevangen nemen en uit leveren aan Fort Bragg. Hij heeft een huis gehuurd aan de rand van de stad. Daar zit Peck in een kamer, vastgebonden op een stoel.’ ‘Mooi’: zegt Hannibal. ‘Dan kan jij voor ons een plattegrond tekenen en kunnen wij hen bevrijden. Wat is jouw naam eigenlijk?’. ‘Ik heet Paul Mcgard.’: zegt de soldaat. ‘Hannibal, hij lijkt een beetje op jou’: merkt BA op. ‘Ja, dat zag ik ook al. Doe je pak maar uit, Paul, dan doe ik hem aan. Ik ga Decker eens even een bezoekje brengen. Maar nog even één ding. Hoe wisten jullie dat wij daar waren op dat moment?’ vraagt Hannibal. ‘Linda, de “vriendin” van Peck had het aan ons verteld. Zij gaf ons een seintje dat jullie daar waren en zo konden wij jullie aanvallen.’ ‘Zie je wel’ gromde BA. ‘Meiden zijn gewoon niet te vertrouwen.’ ‘Kom kom BA, zo erg is het nou ook weer niet. Niet alle meiden zijn zo’ :verteld Hannibal. ‘Let’s go!’ ‘Maar wat doen we dan met die twee?’ vraagt BA. ‘Die dumpen we onderweg ergens in het bos. Goed idee?’. BA zegt boos: ‘die stomme Jazz van jou ook…!’ maar gaat toch met Hannibal mee naar het huis wat Paul hen aan gaat wijzen op de plattegrond, terwijl Hannibal zich omkleed als soldaat. Als hij klaar is rijdt BA de Van naar het huis waar Face en Murdock moeten zitten. En onderweg hebben ze de soldaten gedumpt, in het bos. Nu zijn ze op weg naar Murdock en Face, om ze te bevrijden…

Face en Murdock hebben niet zoveel geluk. Ze hadden zich wel los kunnen maken, en er kwam ook een soldaat. Maar voor ze die neer konden slaan kwamen er nog een paar. Ze hebben Face en Murdock weer opnieuw vastgebonden, maar ook weer verdoofd, zodat ze weer bewusteloos werden. Ook werden ze gescheiden en ieder in een andere kamer gezet, met een bewaker voor de deur. Decker ging weg om een auto te halen, zodat zij alvast weggebracht konden worden. Maar toen kwam er een zwarte bus aangereden en er stapte een soldaat uit. Het was Hannibal, die sprekend leek op Paul, de soldaat. Hij liep heel rustig naar binnen, naar de kamer waar Face en Murdock hoorden te zitten.maar die kamer was leeg. Hannibal liep snel verder, tot hij een andere soldaat tegen kwam. Hij vroeg aan hem: ‘waar zitten Peck en H.M. Murdock? Want in hun oude kamer zitten ze niet. Ik heb bevel gekregen ze naar Fort Bragg te rijden, maar ik kan ze even niet vinden.’ De soldaat was niet een van de slimsten en bracht Hannibal naar de kamer van Face. Daar zag Hannibal Face op het bed liggen. Hij zegt op barse toon: ‘wakker worden jij. Je moet even lekker op vakantie, naar Bragg wel te verstaan. En dat niet voor twee of drie weken, maar voor 20 jaar. Heerlijk he?’. Kreunend wordt Face wakker. Hij kijkt recht in het gezicht van Hannibal. Aangezien hij nog niet helemaal wakker is, ziet hij hem aan voor Hannibal, en niet als soldaat. Hij zegt: ‘Hannibal, wat doe jij hier nou?’. Hannibal baalt, maar laat het niet merken. Vanuit zijn ooghoeken ziet hij de soldaat vreemd kijken. Daarom zegt hij tegen de soldaat: ‘hij is nog niet helemaal wakker. Hij ziet me voor iemand anders aan…!’ De soldaat is gerustgesteld. Hannibal zegt: ‘nu nog even die maffe ophalen, en dan kunnen ze lekker een jaartje of twintig vakantie houden.’ En met die woorden neemt hij Face mee naar de kamer van Murdock. Die ligt ook op zijn bed. Hij maakt hem wakker en doet hem handboeien om, die Face ook om heeft. Maar dan wordt Face weer neergeslagen. Als Hannibal verbaasd omkijkt, ziet hij Decker staan. Die zegt met een gemeen lachje: ‘zoooo, Smith. Lekker aan de wandel? Maar dan moet je je vriendjes wel hier laten hoor!’. Hannibal kijkt Murdock aan. Hij maakt snel de handboeien van Murdock los en slaat gelijk de soldaat neer die erbij was. Murdock springt ondertussen op Decker af. Dan komt Hannibal hem helpen. Het is een ongelijke strijd voor Decker en hij verliest. Hij wordt opgesloten, in de kamer waar Murdock eerst was. Ondertussen is Face weer een beetje bijgekomen. Hannibal doet de handboeien weer om bij Murdock en loopt verder alsof er niets is gebeurt. Hij kan gelukkig zo naar de uitgang lopen. Maar dan hoort hij lawaai achter zich. Het is Decker die weer wakker is en is vrijgelaten. Hannibal roept: ‘lopen! De Van staat achter de bosjes. Zeg tegen BA dat hij alvast naar mij toe moet rijden. Ik houd ze wel even op een afstand!’ en hij pakt de BABY en schiet even op de soldaten. Dat houd ze wel even tegen, denkt Hannibal. Maar daar komt de Van al aangereden. De deur gaat open en Hannibal springt erin. Hij wordt wel achterna geschoten, maar ze missen hem op een haartje. Hij doet de deur dicht en dan zegt hij tegen Face: ‘dat scheelde niet veel, Face. Je had me bijna verraden. Gelukkig praatte ik me eruit!’ Face zegt: ‘sorry, ik was niet helemaal wakker…!’. ‘Kan gebeuren, luitenant, maar doe het niet nog een keer!’. Murdock zegt: ‘gelukkig heb ik Yellow nog, anders had ik het niet gered daar binnen. Zo zielig in mijn eentje, en hij natuurlijk ook. Maar waarom bleef je zolang schieten, kolonel?’ BA zegt boos: ‘dat is de Jazz, man. Als hij zin heeft, houdt niemand hem tegen.’ ‘Maar Face, hoe kan het dat je niet kon ontsnappen toen ze je gevangen wilde nemen?’ vroeg Murdock. ‘ze waren met z’n vijven, en ik had ze ook niet verwacht. Wie doet er ook zo stom! Dat kan alleen ik doen’ foetert Face zichzelf uit. ‘rustig maar, Faceman. Alles is goed afgelopen, dus maak je maar niet te druk’: probeert Murdock Face weer een beetje moed in te praten. ‘Yellow is ook niet meer boos op je hoor!’
‘Gelukkig, ik was al bang dat hij heel lang boos zou blijven’: zegt Face zuchtend…

Als ze weer terug zijn in het hotel zijn ze allemaal moe van de drukke vakantie. ‘En ik dacht dat we hier waren gekomen om uit te rusten’: zegt Murdock kreunend. ‘Kunnen we niet een paar weken extra blijven, kolonel?’ ‘Nee, dat zal niet gaan Murdock’ zegt Hannibal. ‘Decker weet dat we hier zitten, dus we moeten echt weg hier. Het vervoer heb ik al gekozen…’. BA valt boos uit: ‘ik ga echt niet vliegen hoor!’. ‘neeeee, BA. Dat was helemaal niet de bedoeling. Ik dacht iets van een boot ofzo. Face, regel jij even wat?’ Face knikt.

Even later zit het team op het vliegveld. BA is bewusteloos en de rest zit te wachten tot het vliegtuig vertrekt. Dan is het zover en gaat het vliegtuig van de grond.

Een paar uur later zit het team op de bank in hun flatje, die Face had weten te regelen in LA. Ze zijn moe van de lange vlucht, en BA komt ook weer bij. ‘De Van komt er zo aan’: zegt Hannibal. ‘Dat vliegtuig had vertraging.’ BA kijkt Hannibal woest aan. ‘Zijn we toch wezen vliegen. Dat lukt jullie ook altijd!’. Dan merkt Murdock op: ‘Yellow houdt wel van vliegen hoor. Hij doet niet anders…’. Dat is voor BA de druppel. ‘Ik krijg jou wel! Stomme dwaas! Jij altijd met die domme beesten van je!’: roept hij spinnijdig. Hij springt op en gaat achter Murdock aan, die maakt dat hij wegkomt. Hij knalt de deur open en rent de trap af, de straat op. Hannibal en Face blijven achter. Hannibal zegt voldaan: ‘leuk hé? Zo’n vakantie. Ik heb al zin in de volgende!’ Face kijkt hem aan en zegt zuchtend: ‘die Jazz van jou…’

THE END


Laatst aangepast door Murdoockie!! op 25-09-2007 15:51:59, in totaal 11 keer bewerkt

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Flykie
BerichtGeplaatst: 23-09-2007 10:55:04  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Een vogel uitlaten? whahaha die is goed Very Happy

Mooie eerste deel Wink
Ik verlang naar deel 2 Very Happy

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daphne
BerichtGeplaatst: 23-09-2007 11:09:33  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

vet cool mooi verhaal hoor en wel grappig.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
georgedirkfan
BerichtGeplaatst: 23-09-2007 11:56:51  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-4-2007
Berichten: 327
Woonplaats: Friesland!

leuk man Razz Very Happy
kom maar op met deel 2 Razz Smile

_________________
Face: ,,Hannibal, sometimes I think you're crazier than Murdock.''
Hannibal: ,,Sometimes I am.''



www.rensewestrafans.hyves.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
georgethebest
BerichtGeplaatst: 23-09-2007 11:57:29  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 24-6-2007
Berichten: 135
Woonplaats: Een prachtig plekje op deze aardbol

Goed gedaan, Murdoockie Wink Applause Ik heb genoten van je verhaal Very Happy Ook ik ben benieuwd naar het 2e deel ervan Smile

Enne, grappig verzonnen: het uitlaten van een vogel Laughing

_________________
As my dear departed father always used to say:
Seldom is the last of anything better than the first.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 23-09-2007 12:23:24  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

thnx voor de leuke reacties allemaal!!
deel twee komt eraan, moet nog maar een klein stukje schrijven en dan is deel twee ook af.... Very Happy

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
georgedirkfan
BerichtGeplaatst: 23-09-2007 12:49:33  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-4-2007
Berichten: 327
Woonplaats: Friesland!

ik kan niet w88 Razz Very Happy

_________________
Face: ,,Hannibal, sometimes I think you're crazier than Murdock.''
Hannibal: ,,Sometimes I am.''



www.rensewestrafans.hyves.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kaatje
BerichtGeplaatst: 23-09-2007 14:33:16  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 12-2-2007
Berichten: 148
Woonplaats: Alphen aan den Rijn/Rotterdam

Laat snel al je andere werk vallen en kom op met dat tweede deel! Very Happy

_________________
He man, why do I got to be the one always being stuck with this crazy fool?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 23-09-2007 18:13:01  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

voor de ongeduldigen onder ons:
deel twee zit erbij!!

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
MissCrazyFool
BerichtGeplaatst: 23-09-2007 18:18:41  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-4-2007
Berichten: 995
Woonplaats: Limburg(Geleen)

Leuk verhaal hoor Very Happy Goed gedaan Wink

Grappig bedacht met die vogel. Laughing Razz

_________________
I'm not crazy, i'm just on the jazz!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 23-09-2007 19:50:46  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Aiai @ Murdock Surprised
Spannend Wink

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
georgethebest
BerichtGeplaatst: 23-09-2007 20:18:17  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 24-6-2007
Berichten: 135
Woonplaats: Een prachtig plekje op deze aardbol

Goed gedaan, dat 2e deel Wink en wat maak je het spannend Exclamation Ik kan niet wachten hoe het verder gaat Very Happy

_________________
As my dear departed father always used to say:
Seldom is the last of anything better than the first.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daantje85
BerichtGeplaatst: 23-09-2007 22:08:12  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 8-2-2007
Berichten: 760
Woonplaats: Sprang-capelle (N-B)

Nice story Wink ben benieuwd naar de rest Very Happy

_________________

Face:"I’m allergic to bullets. Especially those headed in my direction"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 24-09-2007 05:28:08  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

deel 2 is echt cool en ik ben echt benieuwd de rest en heel goed gedaan hoor.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 24-09-2007 14:17:50  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

bedankt allemaal voor de leuke reacties Embarassed Embarassed
deel drie komt eraan, moet het nog even aanpassen....
duurt vast niet lang, vanaaf staat hij er wel op denk Very Happy

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 3
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0