Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Afleveringen  ~  The Crystall Skull
shutupfool
BerichtGeplaatst: 13-06-2007 21:56:03  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 19-4-2007
Berichten: 36

Deze hadden we toch nog niet? Ik heb er in deze rubriek in ieder geval tevergeefs naar gezocht. Wat ik erover wil vertellen zou wel eens een internationale primeur kunnen zijn. Op Google kon ik er niets over vinden. Waarover? Wel, over een nauwelijks verborgen boodschap in het gezang van de mensen die ook Murdocka toezongen. Op het eind hoor ik toch duidelijk en meermalen: "We wrote this." Grapje van de scenarioschrijvers?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

sjoerdbokje
BerichtGeplaatst: 14-06-2007 08:54:18  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 16-5-2007
Berichten: 58

Quote:
Op het eind hoor ik toch duidelijk en meermalen: "We wrote this." Grapje van de scenarioschrijvers?


Ja dat klopt, dat hebben wij ook gehoord. dat was nog wel grappig...

Maar verder is dit wel een van de slechtste afleveringen, zoniet de slechtste van het A-Team. En wel hierom:

Vanuit Australie vliegen ze weg, ze krijgen pech en stranden op een eiland. Daar wonen kannibalen, maar dat is toch niet logisch meer? Eind twintigste eeuw en kannibalen op een open plaats als een eiland? Shocked Als het nou de geisoleerde regenwouden van Papua-nieuw Guinea waren...dan kon ik het nog begrijpen.

Daarnaast, monikken die de heidenen moeten bekeren...? Dat is natuurlijk een hele slechte dekmantel voor die diamantrovers, want missionarissen die er op uit trokken, dat gebeurde meer in de 19de eeuw. dat 'onze' jongens dat niet door hadden zeg.. Verschrikkelijk scenario.

Maar waarom is een kristallen schedel zo belangrijk voor een land in het Midden-Oosten, als het tegelijkertijd een heilig voorwerp is voor een volk in de Grote Oceaan, duizenden en duizenden kilometers ver weg?

Het land in het Midden-Oosten, baraq, is natuurlijk een verdraaiing van Irak, leuk bedacht en zeker vandaag de dag is het wel geinig dat het A-Team de leider van Baraq (Irak) hielp.

Een fouitje in de aflevering: als Murdock over het vuur loopt (a la Ratelband) heeft hij geen schoenen en sokken aan. Net nadat hij klaar is konmt de vijandelijke stam en slaat iedereen k.o. en dan heeft Murdock wel weer schoenen en sokken aan. Beter opletten regisseur! Exclamation

_________________
Shut up fool, that ain't a plan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 14-06-2007 09:29:44  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Met die schoenen; tjah Razz daz idd een grote fout Razz
Maar jah; het is maar een serie, ik vind het best leuk bedacht met die kannibalen! En waarom zou het niet kunnen; er leven in deze tijd ook nog steeds indianen en Nomaden! Razz
Tjah en dat scenario, wanneer zouden ze dat door moeten hebben? De eerste keer dat ze met die monikken in aanraking komen is als Murdock probeerd te vertellen dat hij geen God is... volgens mij was hij daar zo ontzettend druk mee bezig dat hij niet eens goed luisterde naar die Monnik!
Heilig voorwerp.. volgens mij wisten de Kannibalen niet eens van de schedel af.. totdat ze het zagen; het is mysterieus; onbekend; en het kwam tegelijk met een zogeheten "God" uit de lucht vallen Razz Reden genoeg om te aanbidden, of niet Wink

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
shutupfool
BerichtGeplaatst: 14-06-2007 09:43:08  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 19-4-2007
Berichten: 36

sjoerdbokje schreef:
Ja dat klopt, dat hebben wij ook gehoord. dat was nog wel grappig...

Maar verder is dit wel een van de slechtste afleveringen, zoniet de slechtste van het A-Team. En wel hierom: (knip)
Dat heb je ook gehoord, toch gek dat dat tot nu toe nog nergens op internet is genoteerd. Ik vond het nogal absurd. En wat dat niet kloppen betreft, zo kijk ik niet naar de serie. En dat raakt aan een punt waarover ik me bij dit forum nogal verbaasde: er schijnen mensen te zijn die de serie helemaal serieus nemen. Daar kan ik niet bij. Alle, zelfs de meest ongelooflijke plannen van Hanibal lukken. Als het A-team wordt achtervolgd ontvangen ze hele kogelregens en missen de kogels steevast doel, ze slaan steeds aan de zijkant in de aarde in. Ondertussen zit Hanibal open en bloot in de open achterkant van het vervoermiddel doodgemoedereerd granaatjes te gooien. Dat klopt ook niet. Er zijn wel dingen die ik serieus neem, maar dat betreft meer de uitzonderingen op de clichés zoals de ruzie tussen Face en Murdock in Family Reunion of de keren dat BA's hart smelt (voor kinderen of een mooie vrouw). Mijn houding verpest het plezier dat ik aan de series beleef zeker niet. Ik ben een vaste kijker en als je in de trein de tune van the A-Team hoort dan is het mijn ringtone. Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
1melody6
BerichtGeplaatst: 14-06-2007 09:48:53  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

over the a-team ringtone mijn broer heeft die ringtone ook
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
shutupfool
BerichtGeplaatst: 14-06-2007 09:51:19  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 19-4-2007
Berichten: 36

1melody6 schreef:
over the a-team ringtone mijn broer heeft die ringtone ook
ok, als er twee afgaan, zit ik met je broer in de trein Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 14-06-2007 09:54:10  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Shutupfool; ik bn het helemaal met je eens! Als je zoekt naar realiteit kun je beter the A-Team niet meer kijken; dingen als; ik gooi 1 granaat en er vinden 3 ontploffingen plaats en dat soort dingen zul je nog veel vaker tegen komen Razz Zoals ik dan altijd zeg: Dat is de kracht van The A-Team!
Als je zo nauwlettend de serie gaat bekijken, ga je je opeen gegeven moment echt storen aan die kleine dingetjes! Ik kijk altijd elke avond de afleveringen, en soms kijken mijn ouders mee; en die zeggen dan van; ja maar he; dat kan niet; zo'n granaatje kan nooit een auto over de kop laten vliegen en zelfs ik had hem allang geraakt.. Dat maakt de serie een stuk minder leuk om naar te kijken,
Ik zou zeggen:
Gebruik je fantasie; en ga niet te serieus naar de serie kijken, anders ben je binnen de korste keren uitgekeken! Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
1melody6
BerichtGeplaatst: 14-06-2007 09:56:56  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

shutupfool schreef:
1melody6 schreef:
over the a-team ringtone mijn broer heeft die ringtone ook
ok, als er twee afgaan, zit ik met je broer in de trein Laughing


haha ja goed opletten oftewel: meneer woont in utrecht en gaat soms met de trein naar limburg of hij gaat naar amsterdam in de auto hihi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 14-06-2007 09:58:02  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Ehm jongens Wink Razz Ik weet dat ik er ook goed in ben; offtopic gaan..
Maarruh deze gaat niet over ringtones WinkRazz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
shutupfool
BerichtGeplaatst: 14-06-2007 09:59:17  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 19-4-2007
Berichten: 36

off-topic


Laatst aangepast door shutupfool op 14-06-2007 12:27:38, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
1melody6
BerichtGeplaatst: 14-06-2007 09:59:25  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

Dark.Pudding schreef:
Ehm jongens Wink Razz Ik weet dat ik er ook goed in ben; offtopic gaan..
Maarruh deze gaat niet over ringtones WinkRazz


haha sorry
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
shutupfool
BerichtGeplaatst: 14-06-2007 10:03:25  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 19-4-2007
Berichten: 36

Dark.Pudding schreef:
Met die schoenen; tjah Razz daz idd een grote fout Razz
Maar jah; het is maar een serie, ik vind het best leuk bedacht met die kannibalen! En waarom zou het niet kunnen; er leven in deze tijd ook nog steeds indianen en Nomaden! Razz
Tjah en dat scenario, wanneer zouden ze dat door moeten hebben? De eerste keer dat ze met die monikken in aanraking komen is als Murdock probeerd te vertellen dat hij geen God is... volgens mij was hij daar zo ontzettend druk mee bezig dat hij niet eens goed luisterde naar die Monnik!
Heilig voorwerp.. volgens mij wisten de Kannibalen niet eens van de schedel af.. totdat ze het zagen; het is mysterieus; onbekend; en het kwam tegelijk met een zogeheten "God" uit de lucht vallen Razz Reden genoeg om te aanbidden, of niet Wink
Om het topic ff op te pakken: ik vond het (ook) een leuke aflevering. En toen de great Murdocka dat mooie meisje kreeg aangeboden was ik best jaloers. Als ik nog eens op zoek ben naar een leuk meisje laat ik me met een blits wapen parachuteren boven een onderontwikkeld gebied. Cool


Laatst aangepast door shutupfool op 14-06-2007 10:09:31, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
1melody6
BerichtGeplaatst: 14-06-2007 10:04:23  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

en dat stukje dat murdock danst op de achtergrond terwijl face en hannibal aan het praten zijn echt lache
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 14-06-2007 10:56:50  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

shutupfool schreef:
Als ik nog eens op zoek ben naar een leuk meisje laat ik me met een blits wapen parachuteren boven een onderontwikkeld gebied. Cool


Haha daz een goede! Razz
Jah ik heb de laatste tijd echt opgemerkt dat je niet alleen naar de mensen moet kijken die aan het praten zijn, maar ook naar de mensen op de achtergrond Razz als die even niets te doen hebben; gebeuren er de vaagste dingen Wink

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Sandra1988
BerichtGeplaatst: 14-06-2007 15:52:07  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 19-5-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Hollandscheveld

Och ik vind deze aflevering niet eens zo slecht hoor Wink Vind hem juist grappig Very Happy

Maar ik kijk ook niet zo precies zeg maar, als je dat gaat doen dan vallen er idd heel veel dingen op die nooit niet kunnen. A Team kijken is toch ontspannen? Sit back and relaxxxx .....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 3
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Afleveringen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0