Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Algemeen  ~  in een busje van a-team rijden waar en waneer???
maybeyoucanhire
BerichtGeplaatst: 18-07-2013 19:32:08  Reageer met quote


Leeftijd: 28
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 18-7-2013
Berichten: 4

beste a-team fans. is er ook de mogelijkheid om met fans samen een fandag 2013 te houden in drenthe daar woon ik en dat is dichtbij voor mij! en met een a-team busje door drenthe rijden en het ;precies nabouwen met een werkende telefoon erin die de a-team ook altijd heeft Smile fans uit drenthe mogen ook reageren... groeten yasien 17 jaar zuidlaren email yasientrabih@hotmail.com ik wil ook met jullie een a-team reunie houden dat de cast terugkomt

_________________
ik wil graag in een busje rond rijden van de a-team en in het echt mensen helpen! waar kan ik dit zoeken in drenthe of dit samen met de fans natturlijk in drenthe organiseren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tweer
BerichtGeplaatst: 24-07-2013 21:56:26  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 25-6-2012
Berichten: 2

Ik kom zelf ook uit drenthe
ik heb wel een A-team busje (hele goede replica zelfs) maar die rijdt voorlopig niet.

hij heeft schade opgelopen door die hoosbuien van laatst met al dat wateroverlast. de motor is helemaal verstopt en de bekleding moet voor een deel overnieuw

maar ik moet hem denk ik binnen 3 maanden weer rijdend hebben. dan kan ik wel kijken en mety wat vrienden en contacten bespreken of zoiets te doen is Very Happy wel een goed idee van je hoor. net zoiets als met dat euro dukesfest gedoe op zandvoort maar dan in het klein met allemaal verschillende The A-Team voertuigen.

P.S. een vriend van me heeft een replica van de Face Corvette ik zal het plan ook an hem voorleggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
maybeyoucanhire
BerichtGeplaatst: 25-07-2013 06:31:42  Reageer met quote


Leeftijd: 28
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 18-7-2013
Berichten: 4

beste Tweer
heeft u ook een foto van de replica? zit er ook een werkende telefoon radio in! wilt u u auto ook beschermen tegen regen? kent u een paar vrienden die mee willen rijden in een busje... oh ja mag de face corvette ook mee door drenthe?! groeten yasien fan van the a-team mag dit plaats vinden bij drenthsche aa

_________________
ik wil graag in een busje rond rijden van de a-team en in het echt mensen helpen! waar kan ik dit zoeken in drenthe of dit samen met de fans natturlijk in drenthe organiseren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
maybeyoucanhire
BerichtGeplaatst: 25-07-2013 11:13:10  Reageer met quote


Leeftijd: 28
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 18-7-2013
Berichten: 4

bent u ook vertrouwd en hebt u een eigen site? zou u spoedig mogelijk willen reageren? bedankt

_________________
ik wil graag in een busje rond rijden van de a-team en in het echt mensen helpen! waar kan ik dit zoeken in drenthe of dit samen met de fans natturlijk in drenthe organiseren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
maybeyoucanhire
BerichtGeplaatst: 25-07-2013 12:37:41  Reageer met quote


Leeftijd: 28
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 18-7-2013
Berichten: 4

? kunt u mij ook u de lokatie geven waar het plaats gaat vinden

_________________
ik wil graag in een busje rond rijden van de a-team en in het echt mensen helpen! waar kan ik dit zoeken in drenthe of dit samen met de fans natturlijk in drenthe organiseren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tweer
BerichtGeplaatst: 25-08-2013 00:40:21  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 25-6-2012
Berichten: 2

bedankt voor alle belangstelling voor mn wagens Very Happy

maar wegens persoonlijke omstandigheden (die ik niet ga noemen) en nogal weinig tijd i.v.m met werk en mogelijke opleiding staan al mijn projecten voorlopig op een zijspoor zo ook de corvette en de bus. bedankt voor alle beloangstelling en ik zal zo snel mogelijk iets van me laten horen Very Happy

P.S. voor alle fans uit en rond drenthe, als jullie een corvette of een bus zien rondrijden toeter of zwaai er dan even naar. Grote kans dat ik het ben Very Happy

P.S. (2) reactie op maybeyoucanhire: ja er zit een werkende radio en CB radio in. De telefoon zit er ook in maar moet ik nog de laatste dingetjes aan doen i.v.m. het veroorzaken van kortsluiting als ik de telefoon gebruik. (ik heb laatst ook een telefoon ingebouwd in de face corvette van mn vriend dus die is ook weer helemaal goed Very Happy

En nee er is nog geen locatie het is nog allemaal bespreken ook al is er een kleine kans dat het binnenkort komt i.v.m met te weinig tijd en te weinig geld (er is heel wat voor nodig om zoiets van de grond te krijgen. en nee ik heb geen eigen site alleen maar dit en mn e-mail maar die ga ik niet geven anders ontploft mn e-mail Very Happy

Nogmaals bedankt voor alle belangstelling en ik zal zo gauw mogelijk weer iets van me laten horen als ik tijd heb Very Happy

Groeten Soldaat Tweer Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Algemeen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0