Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  A-Team Melee  ~  Melee 12: A cure to kill
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 14-09-2008 14:22:55  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Ik begon te grijnzen.
Of we moeten hem eruit halen! Met een list...
Operatie Odysseus!!
Franky keek me aan of hij water zag branden.
Mijn humeur was geweldig en ik zei; Trojaans paard.
Stevie gaat ons helpen, of ze wil of niet...!
Samen met Franky rende ik de kamer weer in, maar Stevie was nergens te bekennen. Een raam stond open en het gordijn waaide zachtjes heen en weer.
SH*T!; zeiden we tegelijk...!

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 14-09-2008 14:23:30  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Toen Decker dat zei begon ik te lachen.
Zij kan nog niet eens een deuk in een pakje boter slaan.
Ze keek me kwaad aan.
Waaat het is toch zo Laughing
Ik begon haar uit te dagen.
Tja... vrouwen he...
Ze opende de celdeur en liep naar me toe.
Toen ik tegen de muur stond kreeg ik weer een harde stomp en zakte door me knieën.
Kan je niet harder? zei ik terwijl ik weer opstond.
Dit keer gaf ze me een harde trap in plaats van de stomp waardoor ik met me hoofd tegen de muur terecht kwam.
Dat deed wel zeer zei ik terwijl ik naar me ribben greep.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Iloveitwhenaplancomes...
BerichtGeplaatst: 14-09-2008 14:27:26  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-4-2008
Berichten: 163

'SH*T!' riep ik. Maar ik wachtte niet lang en nam een sprong door het raam en begon als een bezetene te sprinten. Ik zag haar in de verte de bosjes ingaan. Helena kon me lang niet bijhouden en ik zag dat ik er alleen voor stond. Ik besloot haar af te snijden en sprong over een sloot, terwijl ik haar als maar meer naderde. Op een gegeven moment stopte ze om uit te hijgen. Ik sopte ook abrupt en verschuilde me achter een boom, waardoor ik ongezien dichterbij kon komen. Toen ze zich omdraaide sprong ik bovenop haar en hield haar in een houdgreep. Ik wachtte een paar minuten tot ik geritsel hoorde in de bossen. Ik riep: 'Helena?' En er werd geantwoord. Ik zag haar uit de bosjes komen, hijgend kwam ze naar me toe.


Laatst aangepast door Iloveitwhenaplancomes... op 14-09-2008 14:39:48, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 14-09-2008 14:35:50  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ik was nog geboeid toen ik de klappen kreeg.
Ik lag op de grond met pijn aan me ribben en me maag.
Ik probeerde op te staan.
De korporaal sloot de deur ondertussen weer en nam haar positie in.
Een pittige tante dus....
Ik dacht na over een plannetje om te kunnen ontsnappen.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Bucky204
BerichtGeplaatst: 14-09-2008 14:35:55  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 1-6-2008
Berichten: 43
Woonplaats: Zoetermeer

Omdat ik niemand kon vinden besloot ik om in de bosjes rond de bunker te gaan rennen.Opeens kwam ik uit bij een stuk begroeing waar ik drie mensen zag rennen.Ik bleef toekijken totdat ze stil stonden.Ik liep erheen en nam iedereen mee naar de bunker.Binnen gekomen zei ik:Hannibal loopt gevaar we moeten opschieten.Zoek de andere dan gaan we Hannibal bevrijden ik heb alles hier al klaar staan dus we kunnen hierheen terug en dan de MP overmeesteren.Ik rende alvast naar me busje en legde er wapens in klaar en genoeg munitie want die was ik daarvoor vergeten.


Laatst aangepast door Bucky204 op 14-09-2008 14:41:41, in totaal 1 keer bewerkt

_________________

Shut Up Fool !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
veraa
BerichtGeplaatst: 14-09-2008 14:38:43  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 10-6-2007
Berichten: 534
Woonplaats: ergens in nederland!

ik stribbelde tegen toen ik op de grond werd gegooid, en gaf Frankie een klap in het gezicht. toen ze me overeind wilden halen, begon ik te schoppen. Ik hoorde een gesmoorde vloek. ik zou me niet zomaar over geven, dat konden ze mooi vergeten! Dacht ik bij mezelf!


Laatst aangepast door veraa op 14-09-2008 14:52:57, in totaal 2 keer bewerkt

_________________

Nieuwe school, nieuwe kansen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 14-09-2008 15:18:41  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Franky had het moeilijk om Stevie in bedwang te houden.
Ze rolden over de grond, en ze trapte Franky. Toen was de maat voor mij vol, en ik haalde de twee uit mekaar. Franky keek me eerst kwaad aan, maar toen stevie met mij begon te vechten, keek hij eerder met bewondering.
Ik kon Stevie vastpakken aan haar armen, en draaide die op haar rug. Ik gaf haar een stevige tik op haar hoofd en ze zakte neer.
Ik draaide me hijgend om naar Franky en zei; sjeempie! Die medicijnen van Roger hebben me flink verzwakt!
Ik zakte neer op de grond en probeerde mijn ademhaling rustig te krijgen. Ik keek Franky recht in zijn ogen aan, en wilde wat zeggen, maar hield toen ineens mijn mond dicht.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
veraa
BerichtGeplaatst: 14-09-2008 15:32:22  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 10-6-2007
Berichten: 534
Woonplaats: ergens in nederland!

Ik verzette me op alle mogelijke manieren, tot ik een rake klap op mijn achterhoofd kreeg. Ik zakte weg, het werd zwart voor mijn ogen. toen voelde ik niets meer... Shocked

_________________

Nieuwe school, nieuwe kansen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 14-09-2008 15:36:28  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Franky stond een beetje als een zoutzak toe te kijken hoe ik uithijgde. Ik verontschuldigde me; die spuit van Roger... toen Hannibal me vond weet je, die was supersterk. Ik heb nog geluk dat ik leef...
Toen ik wat rustiger was, stond ik moeizaam op en ging bij Stevie kijken.
Ik trok mijn trui uit en legde die onder haar hoofd. Uit mijn veldfles druppelde ik wat water op haar mond en in haar gezicht. Even later kwam ze bij. Ik hielp haar overeind te zitten en ging tegenover haar zitten , terwijl ik haar onderschot hield. Franky ging naast me zitten.
Ik zette het pistool op scherp en zei; vertel ons de waarheid, NU!
Ik werd kwaad maar hield mezelf onder controle.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
veraa
BerichtGeplaatst: 14-09-2008 15:39:15  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 10-6-2007
Berichten: 534
Woonplaats: ergens in nederland!

Ik kwam bij door het water, en keek moeizaam om me heen. Ik zag een boos meisje voor me zitten. Toen ze zei dat ik alles moest vertellen zei ik:

Ik ga jullie helemaal NIETS vertellen, lekker puhh! Razz


Toen ze de man naast haar aankeek, sprong ik op, en rende weg Embarassed

_________________

Nieuwe school, nieuwe kansen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 14-09-2008 15:42:24  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

He!
Ik had Franky even aangekeken, en dat ahd ik dus niet moeten doen.
Ik haalde diep adem, pakte vliegensvlug mijn pistool en mikte op haar. Ik was vroeger sluipschutter geweest...
Ik haalde de trekker over en raakte haar in haar been. Ze viel meteen neer. Met grote ogen keek ik Franky aan; dit wordt hem niet, maat.. Weet jij wat?
We renden ondrtussen naar Stevie toe en trokken haar mee naar de bunker. We zetten haar op een stoel, bonden haar vast en ik pakte er een andere stoel bij. Ik ging er achterstevoren opzitten en zette het pistool op scherp.
Vertel het maar meisje.. We hebben geen tijd namelijk...
Goedschiks of kwaadschiks...

Ongemerkt had ik een beetje de leiding op me genomen nu Hannibal er niet was,,, Gelukkig vond niemand het erg...


Laatst aangepast door Murdoockie!! op 14-09-2008 15:42:52, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bucky204
BerichtGeplaatst: 14-09-2008 15:42:49  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 1-6-2008
Berichten: 43
Woonplaats: Zoetermeer

Ik had iedereen bij elkaar in de bunker en ik gaf Stevie en John iets te drinken.De rest keek me aan alsof ik gek was maar in dat drinken zat een slaapmiddel.Nadat zij in slaap was gevallen richtte ik mij tot de rest:Luister Hannibal zit in de puree we moeten hem redden.En ik heb daar jullie allemaal voor nodig.Helena jij mag die trut die Hannibal heeft geschopt en geslagen te grazen gaan nemen.Murdock Frankie en Face jullie houden de rest met de geweren die in mijn busje liggen onder schot.Terwijl Helena dan die dame te grazen neemt maak ik de cel open van Hannibal en draag hem als een speer naar het busje.Daarna smeren we hem weer hierheen okee?Ik keek ze aan en ze knikte allemaal ja,ze waren het ermee eens ik vroeg:Nog vragen?Ik deed eerst nog Stevie en John samen in de kelder en daarna de deur op slot.Ik liet wel eten en drinken achter voor ze omdat ze nog weleens van pas kunnen komen.


Laatst aangepast door Bucky204 op 14-09-2008 15:49:07, in totaal 1 keer bewerkt

_________________

Shut Up Fool !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
veraa
BerichtGeplaatst: 14-09-2008 15:46:28  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 10-6-2007
Berichten: 534
Woonplaats: ergens in nederland!

Toen ik werd gedwongen tot antwoord, hield ik mijn lippen stijf op elkaar.

Toen b.a. met een drankje aan kwam zetten, wilde ik het niet, maar ze goten het met geweld in mijn mond. na 2 minuten werd ik slaperig, en een minuut later sliep ik.

_________________

Nieuwe school, nieuwe kansen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 14-09-2008 15:51:05  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Ik keek BA zuchtend aan.
We weten niet eens waar hij zit, en hoe het met hem is..
Nu kunnen we geen info krijgen van die Stevie.. Maar ze is nog niet van me af...
Ik ga dan eerst naar binnen, in een MPpakje en dan geef ik de positie door aan jullie, akkoord?
Iedereen knikte en we stapten in de Van. Achterin lag een MPpak voor en vrouw en die deed ik snel aan.
Zelfbewust liep ik even later naar binnen, en stond in no-time bij Decker in zijn kantoor. Ik vroeg bars naar Smith en die wees hij me.
Ik liep erheen en gaf ondertussen de info door aan BA.
In de verte zag ik een vrouw staan, en in de cel achter haar lag Hannibal voor pampus. Ik hield Decker aan de praat terwijl even later BA aankwam, samen met de rest.
BA schoot iedereen neer die hem in de weg liep. Ik zag dat Hannibal erg gehavend was en legde de link naar de vrouw voor de cel. Kwaad keek ik haar aan.
BA haalde Hannibal uit de cel en ik begon de kolonel te meppen.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bucky204
BerichtGeplaatst: 14-09-2008 15:58:35  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 1-6-2008
Berichten: 43
Woonplaats: Zoetermeer

In de bunker gaf ik mijn fout toe,maar daarna ging ik akkoord met Helena der plan.Ik reed zo snel als ik kon naar de juiste lokatie en wachtte samen met de rest op het teken van Helena.Nadat zij deze had gegeven verlieten wij de auto en renden het terrein op.Ik rende het terrein op terwijl ik alle soldaten neerschoot en daarna rende ik gedekt door de rest, gelijk door naar Helena die mij snel meenam naar de cel van Hannibal.Zij hield daar die tante bezig en ik wist heel erg handig met een valse sleutel de deur van Hannibal zijn cel open te maken.Ik liep erin en tilde hem op.Ik liep met Hannibal in me armen naar buiten en keek naar de knokpartij tussen Helena en die andere vrouw.Helena was een goeie worstelaarster dacht ik bij me eigen.Ik zei:Ik breng Hannibal weg en daarna kom ik je rug dekking geven om weer veilig weg te komen okee?


Laatst aangepast door Bucky204 op 14-09-2008 16:11:41, in totaal 1 keer bewerkt

_________________

Shut Up Fool !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 12 van 27
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 25, 26, 27  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0