Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Zeverstek  ~  Team Spirit
Hantibal
BerichtGeplaatst: 31-07-2005 14:05:54  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Iedereen weet wie/wat Team Spirit is. Of toch niet? Geen schrik hieronder is een kleine inhoud.

Team Spirit draait rond de amateurvoetbalclub Eendracht Vooruit. Elke zondagochtend speelt (en verliest) de ploeg in de laagste afdeling van de liga een wedstrijd. Zes vrienden spelen al vijftien jaar samen en hun kameraadschap lijkt belangrijker dan het spel zelf. Maar op de drempel van volwassenheid wordt hun team spirit pas echt op de proef gesteld, want allen staan ze op een breekpunt in hun leven. Zo is er Franky (Axel Daeseleire), die niet alleen werkloos is als elektricien, maar ook nog eens de zorgen op zich moet nemen van zijn verlamde vader. Vic (Geert Hunaerts), een eeuwige student, weet niet goed wat hij met z'n leven moet aanvangen: alles zetten op een onzekere muziekcarrière of toch maar toegeven aan de verlokking van zijn rijke vader (Vic de Wachter), directeur van een kledingfabriek. De brave Jean-Marc (Dimitri Leue) heeft het tot politieagent geschopt, maar verbergt achter die façade meer angst dan gezag. Jos (Mathias Sercu) is de enige van de vrienden die getrouwd is, maar zowel zijn tuinbedrijf Kaboutertje als zijn huwelijk met Rita (Anne Denolf) dreigt spaak te lopen. Stef (Michaël Pas) is een playboy eerste klas, maar heeft wel een huwelijk en vaderschap op stapel staan. En dan is er nog Erik (Tom Van Landuyt), yuppie en blijkbaar geslaagd in het leven, maar ook hij heeft zijn geheim. In de aanloop naar hun vijfhonderdste wedstrijd lijken alle problemen plotseling samen te komen. De vrienden beseffen dat hun jeugd voorgoed voorbij is en dat het voetbaljubileum wel eens hun laatste wedstrijd samen zou kunnen zijn.

Hierbij is natuurlijk een forum overgemaakt u kunt u altijd gratis registreren op deze link

Waarom u registreren
Arrow praten met andere leden over Team Spirit
Arrow praten over de afleveringen
Arrow leuke spelletjes spelen
enz....

Wie heeft dit forum gemaakt:
Steven- Ostend: realisitie van het forum
Thijs: Public Relations

Forum contacteren kan je altijd via: teamspiritforum@telenet.be

Nog veel fun op ons forum
de webmasters Wink


Laatst aangepast door Hantibal op 03-08-2005 18:50:29, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 31-07-2005 14:20:33  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Ik heb, op aanvraag van Hantibal en Ostend, meegeholpen aan het forum van Team Spirit. En ik moet toegeven: Het is een mooi resultaat geworden. Ik hoop dat het forum veel bezoekers, leden en berichten krijgt. Maar, met een beetje geluk, komt dit zeker in orde.
Veel succes!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 31-07-2005 15:42:16  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Ik ken het programma niet, maar als ik de informatie zo lees, dan lijkt het mij precies hetzelfde als All Stars. En dat vond ik in ieder geval altijd erg leuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Zeverstek

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0