Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Nieuws  ~  Dirk op de NL radio!
Vincent
BerichtGeplaatst: 08-05-2007 15:35:39  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Reageren jullie niet allemaal een beetje overdreven? Tuurlijk, het is niet helemaal snugger om te vragen of hij nog contact heeft met George, maar aan de anderen kant... het is een radioshow! Radio dj's proberen over het algemeen erg grappig over te komen, en het zou me ook niets verbazen als dit gewoon een slechte grap was.

En dat ie niet echt veel van Dirk afwist kun je hem ook niet kwalijk nemen. Hij is radioman, en moet dus alles over muziek weten. Maar je kan van zoiemand toch niet verwachten dat hij eerst het leven van een, tegenwoordig toch redelijk onbekend, acteur gaat uitpluizen?

Zoals ik al eerder zei: we mogen blij zijn dat er zo'n interview op de nederlandse radio is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 08-05-2007 15:38:54  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Er is iets zoals een media sheets........dit kunnen alle media, inclusief radio eenvoudig opvragen en daar staat alle up to date informatie over de bekende persoon in.....het was ECHT een kleine moeite geweest voor hen om dit even op te vragen en er is ook nog zoiets als google, een druk op de knop en je hebt wikipedia bijvoorbeeld.

Ik heb liever een goed interview dan twee slechte. Als Dirk na zo'n slecht interview denkt, tjonge jonge ze willen me bellen maar weten geen bal, dat komt erg ongeinteresseerd over hoor. Ik snap nou waarom Dwight niet graag radio interviews doet hihi


Laatst aangepast door choppercrazy op 08-05-2007 15:41:40, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 08-05-2007 15:41:39  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Daar ben ik het niet mee eens; waarom zou je je voor een minder bekende acteur minder voorbereiden dan op een wat bekendere acteur? En trouwens; hoeveel tijd neemt het nou in beslag om "Dirk Benedict" even in google te gooien... Dan was hij ervast wel achter gekomen dat hij iets met BB had gedaan en alles... Ik vraag het me trouwens ook sterk af of het een slechte grap is, want je gaat toch niet een grap maken over iemand die overleden is, daar kan iemand het nog moeilijk mee hebben...
Ehm ffies voor de duidelijkheid Razz Ik ben het met Choppercrazy eens, maar op met bericht ervoor niet!


Laatst aangepast door Dark.Pudding op 08-05-2007 15:42:33, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 08-05-2007 15:42:09  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

dark pudding, you read my mind! Very Happy en het klonk niet als een grap die vraag over Hannibal, die gozer wist het echt niet.


Laatst aangepast door choppercrazy op 08-05-2007 15:43:25, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 08-05-2007 15:43:09  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

haha Razz Ik waz bezig met dit bericht toen jij hem plaatste, wat grappig Wink

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 08-05-2007 15:44:19  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ja zekers! en we zijn het nog helemaal met elkaar eens ook Razz

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 08-05-2007 15:52:24  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Dark.Pudding schreef:
Daar ben ik het niet mee eens; waarom zou je je voor een minder bekende acteur minder voorbereiden dan op een wat bekendere acteur?
Misschien omdat maar weinig mensen ECHT op dat interview zitten te wachten, EN omdat het om 1 uur snachts wordt uitgezonden? Het is nou niet een interview waar veel mensen voor zullen opblijven.

Quote:
En trouwens; hoeveel tijd neemt het nou in beslag om "Dirk Benedict" even in google te gooien...
Heel weinig tijd. Maar als je zelf precies weet wat je wilt vragen, heeft het dan zin om het antwoord al op te zoeken?

Quote:
je gaat toch niet een grap maken over iemand die overleden is, daar kan iemand het nog moeilijk mee hebben...
Zou inderdaad kunnen. Maar over het algemeen zijn mensen na 13 jaar wel over het verdriet heen. En is dit nou echt zo'n lompe grap? Onthoud wel dat het op 538 was he, en dat het dus juist populair gemaakt moet worden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 08-05-2007 15:56:05  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

tjah; ik denk dat het van respect getuigd als iemand tijd vrijmaakt voor een telefonisch interview; als je dan werkelijk iets weet van die persoon die je interviewd, En inderdaad het is radio 538, maar dan nog... ik vind het niet van respect getuigen.
En over dat googlen... Ook al heb je de vragen al klaar; je kan het beste tog nog wat research doen, dat is toch handig, maar ja, zo denk ik erover...

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 08-05-2007 15:57:51  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Quote:
Heel weinig tijd. Maar als je zelf precies weet wat je wilt vragen, heeft het dan zin om het antwoord al op te zoeken?


Je stelt zo'n vraag niet voor jezelf maar voor je luisteraars/kijkers. Het gaat er dus niet om of je zelf het antwoordt al weet. Sterker nog de meeste presentatoren weten vooraf al ongeveer het antwoordt dat een ster gaat geven op een door hun gestelde vraag zodat ze er op kunnen anticiperen.

Maar deze dj's wisten gewoon bijna niets en dat is niet leuk voor een geinterviewde.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
The Survivor
BerichtGeplaatst: 08-05-2007 16:09:38  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

De opmerking dat mensen al over het verdriet moeten heen zijn omdat iemand 13 jaar dood is vind ik ook onzin. Als iemand sterft komt volgens mij 99% van alle gevallen nooit er overheen. Het verdriet zal altijd blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 08-05-2007 17:22:04  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Maar mensen begrijp me niet verkeerd. Ook ik vindt dat hij zich best wat beter had kunnen voorbereiden. Maar daarbij kan ik me ook heel goed voorstellen dat hij voor een interviewtje van nog geen 10 minuten, met een acteur die twintig jaar geleden groot was, en wat midden in de nacht wordt uitgezonden, dat hij daar niet een flinke research voor gaat doen.

En over de vraag of hij nog contact had met George...
Iedereen valt erover dat hij uberhaupt durft om zoiets te vragen, maar niemand verteld erbij dat Dirk het hartstikke goed opvat, door te vertellen dat hij nog steeds contact heeft met George. Dus was het nou echt zo ernstig als sommigen hier willen doen geloven? Lijkt me niet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 08-05-2007 17:26:23  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ernstig, ernstig, het was gewoon dom om naar iemand te vragen die dood is, het was meer ontzettend genant dat ze zo'n vraag stelden, dan kom je enorm dom over.

En laten we maar zeggen, het kan NOG erger, in het celebrity big brother huis dacht iemand dat Dirk , George Peppard was, en DAT vond Dirk dus niet zo leuk.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
offreak
BerichtGeplaatst: 08-05-2007 17:55:30  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 9-7-2005
Berichten: 28
Woonplaats: Antwerpen

bedankt aan de mensen om het op te nemen, ik heb het al meermaal beluisterd Very Happy

de interviewer zen engels is niet zo goed en zijn vragen zijn ook zo 'basic' Confused
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

tennis23
BerichtGeplaatst: 08-05-2007 18:24:26  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 16-1-2007
Berichten: 432

ik kan dit weekend ook niet want zaterdag moet ik bardienst draaien en zondag moet k tennissen.

_________________
I love it when a plan comes together.
I'm bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
shut up fool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 08-05-2007 18:26:56  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Arme Dirk... Die actie is inderdaad nogal stom (van dat BB huis)
Ach ja Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 4 van 5
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Nieuws

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0