Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Afleveringen  ~  Minste aflevering
mooneyes
BerichtGeplaatst: 30-03-2007 20:35:07  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 10-11-2006
Berichten: 190
Woonplaats: friesland

mooneyes schreef:
ik herriner het me zo ,maar
wie weet veranderd mijn mening zodra ik sei. 5 heb.

ik heb nu seiseon 5, en er zitten leuke afleveringen tussen bijna allemaal zijn leuk.
frankie gaat nog wel en die stockwell, maar het blijft toch anders. maar het blijft een geweldige serie.

dat begin in de rechtzalen vind ik niet zoveel aan.

_________________
life is like a dream sometimes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

The Survivor
BerichtGeplaatst: 31-03-2007 10:11:19  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

De afleveringen van The Court Material vind ik juist wel leuk. Alles werd besproken in die rechtzaal, daar draaide de serie ook om. Vietnam en kolonel Morrison. Vanaf dat moment waren de heren voortvluchtig Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sandra1988
BerichtGeplaatst: 01-06-2007 18:05:32  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 19-5-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Hollandscheveld

Ik vind Uncle Buckle-Up een van de mindere afleveringen... Hannibal met dat domme beren gedoe en die Uncle Buckle-Up zelf vind ik maar een irritant mannetje Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Naomi*
BerichtGeplaatst: 01-06-2007 18:10:30  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 7-5-2007
Berichten: 336
Woonplaats: Rotterdam

ja daar ben ik t wel met je eens. T was niet echt 'super' Smile

_________________
"I lie, I cheat, I steal and I just don't get any respect!"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Captain bellybuster
BerichtGeplaatst: 04-06-2007 13:43:28  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 4-3-2007
Berichten: 2

Ik heb nu alle afleveringen gezien op DVD, en waar ik zei dat ik die afleveringen uit seizoen 4 het slechtst vond, wil ik nu opmerken dat ik "the crystal skull" echt ver beneden peil vind. Werkelijk de slechtste aflevering.

Ik weet dat the A-team over de top is, maar DIT is gewoon niet lollig meer:

-als je vanuit de outback van Australië een kapotte motor hebt die nog neerstort in Australië, maar helemaal naar Tonga vliegt met je parachute.... kijk op de kaart en zie de afstand: http://www.lib.utexas.edu/maps/islands_oceans_poles/tonga.jpg

- Ze hebben opeens een mijn met betonnen pilaren

- Murdocka

Daarnaast was de actie gewoon belabberd.

Ik zie bovendien dat veel mensen de laatste aflevering zo geweldig vinden. Ik ben het hier echter niet mee eens. Het verhaal is op zich goed, maar het einde is geen "einde" om een serie mee af te sluiten. Ik had liever een emotioneler einde waarin iedereen zijn eigen weg ging en dat je een "1 year later" zag met bijvoorbeeld Hannibal en Frankie die sucesvol in films spelen, Murdock die professioneel piloot is, B.A. die een kinderopvang centrum runt. etc

_________________
From the front seat of his cab with his faithful companions, he will lead this war against injustice. He is the vanquisher of evil. He is the protecter of the innocent and the revenger of the downtrodden......
IT'S CAPTAIN CAB!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 04-06-2007 14:02:56  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

The crystal skull staat er ook om bekend het slechste te zijn van allemaal...dus ik geef je geen ongelijk!

Tja en die laatste aflevering was natuurlijk niet echt een laatste aflevering. Toen bekend werd dat de serie zou stoppen wilden de acteurs graag een goede aflevering die de serie af zou sluiten maar de producent en de schrijvers waren te beroerd om voor hen deze goede aflevering te schrijven. In plaats daarvan werd gewoon de geplande aflevering opgenomen die ietwat werd aangepast qua dialoog helemaal aan het einde om het toch nog IETS van een knullig einde te geven....en toen raakte de een na laatste aflevering Without Reservations nog zoek ook zodat de laatste aflevering The Grey Team niet als laatste werd uitgezonden maar tot overmaat van ramp als een na laatste.

Wat de heren zelf wilde was namelijk een einde als in de film the Alamo. Ik heb hier ooit in het forum over geschreven maar ik zal het nogmaals vertellen. De bedoeling was dat ze op een missie zouden gaan waarin het erop uit zou draaien dat ze hun leven zouden moeten geven om daarmee een heleboel mensenlevens te redden. Ze zouden tijdens dit gevecht een voor een sterven en ze wisten van te voren, voordat ze het gevecht aangingen dat dit zou gebeuren. Maar toch kozen ze ervoor om de missie te accepteren om de levens van de andere mensen te redden. Hannibal zou als laatste doodgaan, iedereen zou dan blijven hopen dat hij het dan nog zou halen maar je wist dat ook hij uiteindelijk als laatste zou sterven als een held. Dat wilden de acteurs graag, het A-team dat een heldendood zou sterven maar ze kregen niet wat ze wilden.

Het script dat jij suggereert.......dat had gewoon de A-team film moeten worden die ze al jaren willen maken.....de oude cast nog een keer bij elkaar...ik heb daar een verhaallijn voor geschreven....lees die maar eens. Ik denk dat je die wel zal bevallen...even klikken op de link en je komt in het juiste topic terecht (later heb ik het laatste stukje op het eind dat ze terugrijden naar B.A.'s huis nog ietsje aangepast toen ik het in de engels moest vertalen in de engelse versie is het dus op het einde iets anders).

http://www.ateamfans.nl/forum/a-teamfilm-scenario-zoals-ik-het-graag-zou-zien-t735.html

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sandra1988
BerichtGeplaatst: 04-06-2007 17:51:06  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 19-5-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Hollandscheveld

choppercrazy schreef:

Wat de heren zelf wilde was namelijk een einde als in de film the Alamo. Ik heb hier ooit in het forum over geschreven maar ik zal het nogmaals vertellen. De bedoeling was dat ze op een missie zouden gaan waarin het erop uit zou draaien dat ze hun leven zouden moeten geven om daarmee een heleboel mensenlevens te redden. Ze zouden tijdens dit gevecht een voor een sterven en ze wisten van te voren, voordat ze het gevecht aangingen dat dit zou gebeuren. Maar toch kozen ze ervoor om de missie te accepteren om de levens van de andere mensen te redden. Hannibal zou als laatste doodgaan, iedereen zou dan blijven hopen dat hij het dan nog zou halen maar je wist dat ook hij uiteindelijk als laatste zou sterven als een held. Dat wilden de acteurs graag, het A-team dat een heldendood zou sterven maar ze kregen niet wat ze wilden.



Zo'n einde had er op zich wel bij gepast idd. Het hele einde van The A Team is eigenlijk maar jammer.. Hoe alles gelopen is. Maar jah, niks meer aan te doen

Ik heb de laatste afleveringen nog niet gezien maar weet dus alleen zo wat ik hier lees, ga bewust niet de episode gids bekijken Wink Blijft het nog oets spannend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 05-06-2007 19:30:35  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Ik weet het niet welke aflevering vind ik de minste leuk.Dat is wel moeilijk keuze.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Astrid
BerichtGeplaatst: 05-06-2007 19:33:10  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 14-2-2007
Berichten: 164
Woonplaats: Den Haag

Bijna alle afleveringen van het laatste seizoen.

De eerste 2 zijn nog goed maar daarna vind ik ze echt niet leuk meer tot The Grey Team en Without Reservations en dat is direct het einde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
dirk mink
BerichtGeplaatst: 05-06-2007 21:01:05  Reageer met quote


Leeftijd: 57
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 5-3-2007
Berichten: 58
Woonplaats: Zaandam

Ja ik vond echt de eerste 2 afl top de rest valt echt tegen jammer.
En chopper dat verhaal wat je heb geschreven is echt super heb je trouwens weet dwight en dirk van dit verhaal??( SUPER SUPER) Very Happy

_________________
Ben al fan van af het begin dat de serie in nederland op de buis kwam. Kijk er nog dagelijks na. Groet Dirk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daantje85
BerichtGeplaatst: 10-06-2007 08:54:52  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 8-2-2007
Berichten: 760
Woonplaats: Sprang-capelle (N-B)

Ik vind the Crystal Skull(saai), Mexican Slayride(dirk zat er niet in Wink ) en Uncle Buckle-up(dom met die beer) de minste afleveringen.

_________________

Face:"I’m allergic to bullets. Especially those headed in my direction"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 10-06-2007 09:09:34  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

dirk mink schreef:
Ja ik vond echt de eerste 2 afl top de rest valt echt tegen jammer.En chopper dat verhaal wat je heb geschreven is echt super heb je trouwens weet dwight en dirk van dit verhaal??( SUPER SUPER) Very Happy


Dankje wel! Nou ik had het dus in het nederlands geschreven maar ik moest het vertalen voor de bezoekers van dwights site omdat die het wilden lezen. Het staat dus ook op dwightschultz.com. Dwight kent het dus want die leest alles daar maar ik weet niet of Dirk het heeft gelezen.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daphne
BerichtGeplaatst: 10-06-2007 11:06:52  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Ik vind mexican slayride (pilot) omdat dirk er niet is.
De rest aflevering vind ik wel leuk.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
xRamona
BerichtGeplaatst: 10-06-2007 11:14:52  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-3-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Dokkum (Friesland)

HAHA idd Daphne!!

Ik vind die Face vééééls te lang en véééls te donker.
Geef mij maar dirk. Cool

_________________


Don't you smile at me like that,
Thats not even a real smile.
Its just a bunch of teeth playin' with my mind!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 10-06-2007 11:31:39  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Okey dan,je krijg dirk en geef mij maar Dwight Smile

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 3 van 5
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Afleveringen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0