Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  A-Team Melee  ~  Melee 10: A weird mission
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 14-05-2008 06:55:47  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Ik knikte en veegde de tranen weg.
Halfgerustgesteld stond ik op en zei: zullen we maar eens wat gaan slapen? Boven zijn een hoop slaapkamers... Van zo'n reis naar Russia wordt je erg moe, dus kom maar mee... Nicolai heeft zo ook niets aan ons..
We liepen naar boven en ik liep regelrecht naar mijn oude slaapkamer. Lieke mocht daar... De rest kon in de logeerkamer...
Ik liep de ouderslaapkamer op waar Nicolai nu gewoonlijk sliep. Het viel me op dat hij de kamer in oude stijl had gehouden... Ik keek glimlachend rond en haalde mijn koffer tevoorschijn. Ik deed hem open en haalde de foto van mijn ouders eruit. Ik ging op het randje van het bed zitten. Ik keek lang naar de foto en streek er met mijn vinger overheen. In gedachten verzonken dacht ik terug aan mijn ouders.
Ik schrok op doordat de deur open ging. Ik keek verschrikt op en zag dat het Hannibal was.
Kan je ook niet slapen?; vroeg ik.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Flykie
BerichtGeplaatst: 14-05-2008 13:02:10  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ik schudde mijn hoofd. Ik ben niet bepaald vermoeid.
Ik ben even naar je toe gekomen, in de hoop wat te weten te komen over die Stef.
Vertel eens iets over hem. Ze begon met vertellen.
Toen ze klaar was met vertellen, knikte ik. Dat dacht ik al.
Dit klinkt misschien erg ongeloofwaardig, maar ik denk dat die Stef achter die moord op je ouders zit.
Ze keek me raar aan.
We moeten Nicolai vinden en snel ook, voordat ze hem doden.
Ik stond weer op en verliet de kamer zonder iets te zeggen.
Ik pakte de wapens en begon met het herladen.
Als ik dat heb gedaan, loop ik naar het team.
Jongens we vallen vanavond nog aan, dus zorg dat je uitgerust bent.
Vlak voor de avond zal ik jullie de locaties laten zien die we gaan aanvallen.
Met die woorden liep ik naar buiten en keek om me heen.
Verkennen zou nu wel handig zijn dacht ik bij mezelf.
Ik bleef buiten en ging even zitten.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 14-05-2008 15:20:19  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Ik viel achterover neer in bed en viel in een droomloze slaap.
Eigenlijk was ik niet moe, maar goed.. Ik had toch niets beters te doen.
Na een uurtje was ik weer klaarwakker. Ik probeerde weer te gaan slapen, maar ik kon niet slapen.
Na een paar keer heen en weer woelen besloot ik andere kleren aan te doen en ik ging daarna naar buiten. Hannibal zat buiten en keek om zich heen. Ik ging stil naast hem zitten en leunde met mijn hoofd op zijn schouder.
Na een tijdje zo gezeten te hebben zuchtte ik diep. Hannibal keek me aan en ik zei met een verdrietige toon in mijn stem: Als ik hier ben, moet ik zo aan mijn ouders denken... Pas moest ik mijn mobiel opladen, en toen was ik naar een dorp gegaan... Margaret, een oudere vrouw, deed open.. het had mijn moeder kunnen zijn... Ik heb belooft terug te komen als ik kon... Alle herinneringen... het is zo.. moeilijk om er goed mee om te gaan!
Ik stopte en keek Hannibal recht aan.
Denk je echt dat Stef mijn ouders heeft vermoord? Dat zou wel verklaren waarom jouw regering niets heeft gezegd... Maar waarom... WAAROM!? Wat schiet hij daar nou mee op!??!!??
Ik stond op en ging een paar meter verder staan...

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 14-05-2008 15:30:52  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Zie je nou dat je wel goed kan zijn zei ik.
Ik begrijp dat je er moeite mee hebt.
Zoals ik al eerder zei: probeer de herinneringen een plekje te geven in je hart.
Je kan toch ook wel naar die oude vrouw gaan? Ik zie het probleem niet zei ik.
Ik denk dat jou ouders bewijzen hadden om die Stef voorgoed achter de tralies te krijgen.
Ik zag dat Marilyn bleek werd.
Dat zou inderdaad kunnen verklaren dat de regering niks heeft gezegd.
Dit is misschien een nogal moeilijke vraag maar toch stel ik hem.
Heb jij de lichamen van je ouders wel gevonden?.
Ik slikte en keek haar aan. Ik wachtte op haar reactie.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 14-05-2008 15:50:31  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Ik toverde een moeizaam glimlachje om mijn mond toen Hannibal zei dat ik ook goed kon zijn.
Zuchtend zei ik: Hannibal... dat probeer ik ook! Dat is niet zo makkelijk hoor!
Dat bewijs... Zou best eens kunnen zei ik verbaasd. Ik schrok op toen Hannibal vroeg of ik mijn ouders had gevonden. Ik sloot mijn ogen en dacht terug aan dat aanblik...
Mijn vader lag dood op de grond in de sneeuw, die roodgekleurd was. Een huilend klein meisje ernaast. De grote neef erbij om het kind op te vangen en op te voeden. Geen spoor van de moeder...
Ik slikte moeizaam en deed mijn ogen weer open. Ik was helemaal lijkwit en knikte moeizaam. Mijn vader heb ik gevonden... Mijn moeder niet..
Ik veegde nijdig de tranen weg en zei: ik huil ook altijd.. Jaren heb ik er niet om gehuild, maar door jou is alles veranderd..
Hannibal wilde wat zeggen, toen ineens de telefoon ging. Ik rende snel naar binnen, met Hannibal achter me aan.
Ik nam op: Met Marilyn...
Na een tijdje hing ik op.
Ik ging zitten en zei: Stef wil inderdaad het bewijs tegen hem.. Ik moet me overgeven en uit Russia verdwijnen...
Maar waar ligt dat bewijs...dacht ik hardop na.
Ik dacht diep na en ineens wist ik het. Ik rende naar de ouderslaapkamer en rukte de deur open. Meteen keek ik rond en mijn blik viel op een schilderij.. Van mij met mijn ouders toen ik nog klein was..
Ik haalde het schilderij van de muur en zag dat er inderdaad een kluis achter zat. Ik keek Hannibal aan en gaf hem een knipoog. Nou de code nog dacht ik.
Ik probeerde mijn geboortedatum en dat was het..
Ik deed de kluis met trillende handen open en haalde er verschillende dossiers uit. Trillend gaf ik ze aan Hannibal.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
shadetracer
BerichtGeplaatst: 14-05-2008 16:22:55  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 29-5-2007
Berichten: 496
Woonplaats: België

Ik werd langzaam wakker en vond mezelf in een donkere ruimte, vastgebonden aan een stoel.
Ik keek op en zag dat Stef voor me stond.
Voor ik iets kon zeggen verkocht hij me een rake klap in m'n gezicht.
"Справедливо как старые времена, он ?" (Net zoals vroeger, he ?)
Ik kreeg nog een klap in mijn gezicht, deze keer aan de andere kant.
"Nu ben ik tenminste in evenwicht, 2 gloeiende kaken."
Deze keer kreeg een dreun tegen m'n neus, en viel op de grond met stoel en al.
"Ik ken een varken dat harder kan slaan dan jij." Zei ik om hem kwaad te maken.
Hij zette me recht en gaf me een harde knal in m'n maag.
Ik viel weer op grond en bleef daar versuft opliggen.
Ik hoorde hoe voetstappen weggalmden...

_________________

Wolfenstein Enemy Territory 4 life !
Join the V!olation clan !
www.theviolation.net/newsite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 15-05-2008 14:02:52  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Samen lazen we de dossiers door terwijl we op het bed zaten. Ik keek verbaasd en zei tegen Hannibal: zo.. mijn ouders hebben er een hoop werk van gemaakt! Moet je zien! Alles goed uitgewerkt.. Niet vreemd dat Stef het angszweet uitbrak!
Hannibal knikte en ik keek hem lang aan. Ik houd van je Hannibal; zei ik blozend. Ik gaf hem een zoen, en hij zoende terug, maar ineens ging de telefoon weer. Ik stond op en nam verbaasd op: Met Marilyn Razz
Hannibal stond op van het bed en wilde wat zeggen, maar ik keek hem geschokt aan terwijl ik zei: ja.. ja ik snap het… Sch*ft..! Ik trok mijn pistool en gebaarde, terwijl ik luisterde naar Stef, naar Hannibal dat hij op de grond moest vallen als ik schoot. Hannibal begreep het en knikte verbaasd. Ik zette het pistool op scherp en schoot. Hannibal viel neer met een kreet. Ik hing op en zei: Stef wil dat je dood bent. Ik moet je nou naar zijn schuilplaats brengen… Met de dossiers… Euh… beter heb je een echte wond!
Hannibal was gaan zitten en knikte. Ik zei: weet je het zeker? Ik schiet je liever niet neer! Hannibal zei dat het echt zo moest en ik schoot hem met tegenzin in zijn arm.
Ik gaf Hannibal een zoen en zei: ik neem de dossiers wel mee. Ik sluit me een soort van bij hen aan en jij bevrijd Nicolai. Laat het weten als je samen met hem veilig bent.. Mobiel staat op trilstand… Ik vertel Stef dan dat het oorlog is en vraag hem waarom mijn ouders dood moesten.
Ik tilde Hannibal op mijn rug en liep naar Stef zijn schuilplaats. Ik legde Hannibal op de grond en schreeuwde: STEF!!

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 15-05-2008 14:10:31  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Toen Marilyn begon te schreeuwen om Stef voelde ik dat iemand me ruw omhoog trok en me meesleepte.
Ik werd hard op de grond gegooid en ik hoorde een deur sluiten.
Ik opende heel langzaam mijn ogen en keek in de ruimte waar ik zat.
Ik zag iemand vastgebonden aan een stoel op de grond liggen.
Ik draaide heel rustig met me hoofd in de hoop dat er niemand anders was en stond op.
Ik knielde bij Nicolai neer en maakte hem los.
Daarna bekeek ik zijn verwondingen. Hmmm alleen wat kneuzingen.
Ik stuurde Marilyn een smsje dat ik Nicolai had gevonden, zoals we hadden afgesproken.
Als ik alles heb gedaan wat we hadden afgesproken, loop ik naar de deur en probeerde die open te krijgen met de mooie haarspeld die ik had gekregen van Marilyn Very Happy
Ik kreeg de deur zeer makkelijk open en er stonden 2 bewakers.
De bewaking schakelde ik uit en ik liep met Nicolai op me rug de basis uit.
De wapens en munitie had ik afgepakt.
Ik hoopte dat Marilyn ook ongedeerd uit de basis zou komen.
Ik wachtte op haar en stond paraat om te vuren.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 15-05-2008 15:32:33  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Ik was meegenomen door de mannen en werd in de kamer van Stef geduwd. Ik keek om me heen, een klein kantoortje. Stef liep om zijn bureau heen en legde zijn hand tegen mijn gezicht. Ik maakte een beweging met mijn hoofd. Blijf van me af; siste ik kwaad.
Stef keek waarderend naar mij en ik zei na een tijdje: kijk niet zo! Hij antwoorde: je bent erop vooruit gegaan! Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan.
Wat moet je van me?; vroeg ik. Je hebt mijn neef, en mijn vriend ook. Mijn vriend moest ik van je doodschieten! Waarom!?
Ik keek hem recht aan en hij glimlachte; ik wil jou in mijn team. Maar Nicolai niet… En die vriend van je? Die liep alleen maar in de weg!
Ik keek kwaad van hem weg, maar toen hij naar me bleef kijken ontdooide ik wat. Ik liep naar hem toe en sloeg mijn armen om zijn hals. Ik bleef hem aankijken en zei: misschien een goed idee!
Ineens voelde ik mijn mobiel trillen. Hannibal was in veiligheid. Ik pakte mijn pistool meteen en hield die tegen zijn borst.
Ik zei: mooi niet dus. Jij gaat mij even vertellen waarom je mijn ouders heb vermoord!
Stef keek me verbaasd, en toen grijnzend aan: ze hadden teveel bewijs… helaas heb ik je moeder niet kunnen vermoorden, ik was net te laat! Maar laat ik nou met de rest van de familie kunnen beginnen!
Ik schudde verbijsterd mijn hoofd, Het nieuws dat mijn moeder nog leefde kwam hard aan. Grijnzend keek Stef me aan; wat ga je doen, schat?
Ik keek kwaad op: noem me niet zo! Ik ga weg, het is oorlog, STEF! Ik schoot hem in zijn schouder en rende de basis uit. Hannibal stond klaar om te schieten en liet dat ook niet. Ik was bij Nicolai neergeknield. Hij kwam bij, en ik stelde hem gerust.
Hannibal schoot op de mannen en ik nam Nicolai op mijn rug. Snel renden Hannibal en ik naar Stronghold. Ik legde Nicolai op bed neer en verzorgde hem. Daarna ging ik naar buiten en ging geschokt voor me uit zitten staren…. Mijn moeder,… zou die echt nog leven? De tranen kwamen langzaam in mijn ogen.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 15-05-2008 15:42:39  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ik zat nog bij Nicolai en hij keek me aan.
Ik glimlachte en stelde hem wat gerust.
Ga slapen, daar ben je wel aan toe Wink
Hij knikte en legde zijn hand op me schouder.
Ik knikte en verliet de kamer, zodat hij kon slapen.
Ik zag Marilyn buiten staan en liep naar haar toe.
Goede redding zei ik tevreden. Toen ze tranen in haar ogen had keek ik haar aan.
Wat is er? Vroeg ik, terwijl ik me hand tegen haar wang hield.
Toevallig stond er een bankje achter ons en we gingen even zitten.
Ik sloeg me armen om haar heen en keek haar aan.
Hey, niet zo verdrietig ineens alles is goed zei ik om haar gerust te stellen.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 15-05-2008 15:49:56  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Ik keek Hannibal aan en legde mijn hoofd op zijn schouder. Ik begon te vertellen…
Stef had gezegd dat hij mijn moeder niet kon vermoorden.. hij had de kans er niet voor!
Moet ik hem geloven of niet? Het kan gewoon niet! Dan had ze toch contact gezocht? Al die twijfels…
Ik zuchtte en keek om me heen. Ik ging verder: ik heb Stef de oorlog verklaard.. hij wilde mij opnemen in zijn bende…En Nicolai niet.. En jij liep in de weg… Ik schoot hem in zijn schouder… Ik durfde het niet… hem vermoorden…
Euh.. Hannibal; nou moeten we een plan verzinnen om hem uit te schakelen.. voorgoed!
Ik ging voorovergebogen zitten en leunde met mijn handen onder mijn kin op mijn knieen. Ik keek schuin omhoog naar Hannibal die alles verbaasd had aangehoord…

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
shadetracer
BerichtGeplaatst: 15-05-2008 16:07:59  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 29-5-2007
Berichten: 496
Woonplaats: België

Ik kreunde zachtjes uit: Marylin, Marylin !
Ze kwam snel binnen om te kijken wat er aan de hand was.
Ik heb iets voor je Marylin,...kijk...kijk in de safe, er ligt een file in over je moeder.
"Ik..."
Ik was te zwak om nog iets verder te vertellen en viel in slaap.

_________________

Wolfenstein Enemy Territory 4 life !
Join the V!olation clan !
www.theviolation.net/newsite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 15-05-2008 16:44:51  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ik zag Marilyn weglopen omdat Nicolai haar riep.
Ik schudde mijn hoofd en keek naar me arm.
Die moet ik ook nog verbinden dacht ik ineens bij mezelf.
Ik ging naar binnen en pakte ene EHBO doos.
Daarna begon ik de wond schoon te maken en te verbinden met verband.
Als ik dat heb gedaan zie ik Marilyn bij Nicolai zitten.
Gaat alles wel goed? vroeg ik.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 16-05-2008 14:49:36  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

(houd je vast, een hele lange post Razz)
Ik zat naast Nicolai op bed en bekeek hem ineens met andere ogen. Hannibal kwam binnen en ik keek op. Beschaamd zei ik: sorry... ik was je arm compleet vergeten Embarassed Maar Nicolai had het over een file in zijn safe... Over mijn moeder!
Hannibal keek me verbaasd aan en ik stond op van het bed. Ik liep snel naar de safe en maakte hem open. Er zat inderdaad een aantal files in.. Ik bekeek ze allemaal en vond al snel de file van mijn moeder. Ik maakte hem open en las het snel door.
Het bevatte algemene info over haar: getrouwd, kind, één zus...
Ik las het door en zag dat er ook een foto van haar bijzat.
Hannibal was achter me gaan staan en legde zijn arm om me heen en las mee.
Ik wees hem op een zin in de file... Ik zei niets en keek hem van opzij aan. Ik zag de verandering op zijn gezicht komen. Ik schudde in volle verbazing mijn hoofd...
Ik zuchtte: waarom heeft Nicolai dit verborgen voor me gehouden? Het had me zoveel moeite en verdriet bespaard... Hij wist gewoon dat mijn moeder nog leefde! Ik huilde niet, ik had gewoon geen tranen meer over.
Ik schudde mijn hoofd. Ik draaide me om en keek Hannibal aan, recht in zijn ogen. Ik kon het niet laten en zoende hem Embarassed
Hannibal... als dit over is ga ik haar zoeken! Als ze dan nog leeft.
Ik wilde hem weer zoenen, maar toen hoorden we ineens een hoop lawaai buiten. Ik gooide het dossier over mijn moeder op een tafel en keek voorzichtig uit het raam.
Hannibal was naast me gaan staan en ik pakte zijn hand vast... Stef stond buiten, met zijn complete bende. Ik keek Hannibal aan en zonder wat te zeggen begrepen we elkaar.
Ik rende naar Nicolai en maakte hem wakker. Nicolai, waker worden! Ben je sterk genoeg het eindgevecht te voeren? Stef is buiten... Dit is het laatste gevecht!
Nicolai knikte en ik trommelde de rest van de mannen op. Hannibal had Murdock, Face, B.A. en Lieke wakker gemaakt en zo stonden we met iedereen bij de deur.
Hannibal besloot met zijn team en wat mannen van Nicolai het midden te nemen, Nicolai nam rechts en ik links. De mannen waren eerlijk verdeeld. Ik knikte en samen met mijn mannen nam ik de positie in. Het gevecht begon en we begonnen terrein te winnen.
Ineens kwamen er meerdere mannen mijn kant op, en ze heroverden een groot stuk. Met man en macht probeerde ik met mijn mannen naar voren te komen, maar helaas had ik één persoon over het hoofd gezien: de leider van het zootje… Stef Evil or Very Mad
Hij richtte op mij en schoot me recht in mijn hartstreek. Met een gil viel ik op de grond neer. Ik rolde me op mijn zij en hield mijn hand voor de wond. Ik rolde me half op en legde mijn hoofd in mijn nek. Ik dacht nog: nou heeft hij alsnog zijn zin… Ik probeerde het een beetje te stelpen, maar ik werd snel zwakker. Ik vocht om bij bewustzijn te blijven. Het gevecht ging in volle gang door. Niemand lette verder op mij. Ik kroop met veel moeite weg van het slagveld maar staakte al snel de poging…

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 16-05-2008 14:53:00  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Ik zag Marilyn neervallen tijdens het vuurgevecht en schrok.
MARILYN!! schreeuwde ik in paniek.
Ik bleef haar in de gaten houden, me concentratie was zeer laag en ik werd zelf ook nog geraakt in me arm.
Ik bleef doorschieten aan alle kanten.
Nicolai had het ook moeilijk en ik hielp hem met het vuren op die mannen.
Eindelijk trokken de mannen zich terug bij Nicolai zijn kant en later vanaf mijn kant ook.
Schietend rende ik naar Marilyn toe en knielde bij haar neer.
Rustig rustig zei ik terwijl ik de wond probeerde te bedekken.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 31 van 33
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0