< Zeverstek ~ Favo films |
|
Geplaatst:
01-06-2007 15:09:52
|
|
|
Soldaat
Geregistreerd op: 4-5-2007
Berichten: 7
Woonplaats: Nijverdal
|
|
mijn favo films zijn:
* Saints and Soldiers
* Pirates of the Caribbean 1,2,3
* Harry Potter 1 tm 4
* Dirty Dancing 2
* Casino Royale
* Zwartboek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
01-06-2007 17:56:29
|
|
|
Kolonel
Geregistreerd op: 19-5-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Hollandscheveld
|
|
Ah ik heb er ook wel wat Kan zo niet even alles bedenken maar Pearl Harbor is sowieso een van mijn favoriete films |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
01-06-2007 19:38:41
|
|
|
Korporaal
Geregistreerd op: 18-5-2007
Berichten: 33
Woonplaats: Goirle
|
|
Pirates of the Caribbean 1,2,3 |
_________________ "I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!" |
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
02-06-2007 12:52:26
|
|
|
Korporaal
Geregistreerd op: 22-5-2007
Berichten: 28
Woonplaats: Ede
|
|
mijn favo films:
-pirates of the caribean 1,2 en 3 hoewel 3 een beetje tegenviel
-harry potter 1,2,3 en 4 ik ben zoo benieuwd naar 5
-Forrest Gump
-Sixth Sense
Verder ben ik gek op Horror en komische films.The Grudge vond ik bijv. erg goed,en scary movie haahha heb dubbel gelegen |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
02-06-2007 21:45:51
|
|
|
Kolonel
Geregistreerd op: 19-5-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Hollandscheveld
|
|
Black Beauty |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
03-08-2007 15:33:23
|
|
|
Generaal
Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018
|
|
Sandra1988 schreef: |
Ah ik heb er ook wel wat Kan zo niet even alles bedenken maar Pearl Harbor is sowieso een van mijn favoriete films
|
Pearl Harbor heb ik zelfs nog op videoband liggen.. |
Laatst aangepast door The Survivor op 25-05-2008 18:57:05, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
03-08-2007 15:36:35
|
|
|
Generaal
Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018
|
|
Gisteren heb ik de film Dirty Harry gekeken. De eerste film van de reeks van 5. Clint Eastwood speelt hier rechercheur Harry Galahan. Hij deinst nergens voor terug en doet er alles aan om al het schorum te elimineren. Ik bekroon hem met 3 sterren. (***) Eigenlijk is Dirty Harry zoiets als The A-Team maar dan worden de badguys niet (opzettelijk gedood). Volgende week komt de tweede film: Magnum Force. |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
06-08-2007 22:23:17
|
|
|
Generaal
Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018
|
|
Mijn top tien van Moviemeter:
1. The Longest Day
2. Titanic
3. Scarface
4. Escape from Sobibor
5. Der Untergang
6. Stalingrad
7. Air Force One
8. The French Connection
9. The Bridge at Remagen
10. Death Wish
Er zijn natuurlijk meer films die tot mijn favorieten behoren, maar er is helaas maar plek voor tien. De andere films zijn: Jaws, Frantic, The Poseidon Adventure, The Towering Inferno, Raiders of the Lost Ark, The Last Crusade, Marathon Man, The Fugitive, Firewall. |
Laatst aangepast door The Survivor op 25-05-2008 19:03:11, in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
06-08-2007 22:27:49
|
|
|
Generaal
Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere
|
|
Ik wil graag Die Hard 4 aan me lijstje toevoegen
Een echt gave film, geen spijt van dat ik was meegegaan met je Tennis23 |
_________________ Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable. |
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
07-08-2007 09:50:14
|
|
|
Leeftijd: 32 |
|
Generaal
Geregistreerd op: 12-7-2007
Berichten: 332
Woonplaats: Op een onbwoond eiland
|
|
Mijn favo films zijn
-Pirates of the Carribean 1, 2 en 3
-Alle 5 de Harry Potters
-Mulan (van Disney)
-De 3 Lord of the Rings
-Look Who 's Talking
-Pride & Prejudice
-Bruce Allmighty
-... |
_________________ Bambivalente die hard llama
www.ithaka-kulak.com |
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
07-08-2007 10:07:11
|
|
|
Generaal
Geregistreerd op: 16-1-2007
Berichten: 432
|
|
die hard 4
alle die hard zijn leuk |
_________________ I love it when a plan comes together.
I'm bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
shut up fool |
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
28-10-2007 21:08:24
|
|
|
Leeftijd: 32 |
|
Generaal
Geregistreerd op: 12-7-2007
Berichten: 332
Woonplaats: Op een onbwoond eiland
|
|
Heb laatst nog een paar mooie films gzn. Zeker het kijken waard.
Requiem For A Dream (Met Jared Leto)
Motorcycles Diaries/Diaors De Motocycleta (Over Che Guevara)
The Simpsons Movie
Kweet, een beetje raar, 2 wat zwaardere films en dan The Simpsons, maar ze zijn alledrie echt zaaaalig! |
_________________ Bambivalente die hard llama
www.ithaka-kulak.com |
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
28-10-2007 21:10:31
|
|
|
Leeftijd: 34 |
|
Generaal
Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding
|
|
Mijn favo zijn:
Forest Gump
Saving private ryan
de rush hour reeks
pulp fiction
Grease
the never ending storie |
_________________ **sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive? |
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
28-10-2007 21:15:33
|
|
|
Leeftijd: 32 |
|
Generaal
Geregistreerd op: 12-7-2007
Berichten: 332
Woonplaats: Op een onbwoond eiland
|
|
Saving Private Ryan zou ik graag es zien. En The Never Ending Story, dat boek heb ik eens proberen te lezen. Ik ben tot de eerste 5 pagina's geraakt. |
_________________ Bambivalente die hard llama
www.ithaka-kulak.com |
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
28-10-2007 21:30:56
|
|
|
Leeftijd: 31 |
|
Generaal
Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.
|
|
ik kijk eigenlijk niet zoveel films, maar dit is ongeveer mijn lijstje:
apollo 13 met Tom Hanks en Gary Sinise
romantische films, zoals Pride and Prejudice
a way to remember is ook leuk, heb ik pas gezien
een oorlogsfilm is ook wel leuk, op zijn tijd,
en de films van mister bean/rowan atkinson vind ik echt super!
en dan nog Miss congeniality 1, twee is niet zo leuk vind ik
Narnia is ook heel erg leuk, helemaal super, verheug me op deel 2... |
_________________ O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?
It's cool. Really, 'tis. |
|
|
|
|
|
|