Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  A-Team Melee  ~  ZIJLIJNTOPIC VOOR MELEE 17

Wat vinden jullie van melee 17?
Ik vind er niets aan.
12%
 12%  [ 1 ]
Het is wel leuk.
25%
 25%  [ 2 ]
Ik vind het een mooi/spannend verhaal.
62%
 62%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 8

Sharey
BerichtGeplaatst: 13-05-2010 01:39:36  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

HEB JE MELEE 17 HELEMAAL GELEZEN?
IN DE POLL KUN JE JE MENING GEVEN OVER DIT VERHAAL.
NAMENS ALLE SPELERS ALVAST BEDANKT!


Hallo A-Teamfans,

Binnenkort starten we met mêlee 17 en daar hebben we een uitdagend en inspirerend startverhaal voor nodig.
Een startverhaal bestaat maar uit een paar zinnen.

Wat moet er in staan?
* een leuke titel voor de nieuwe melee,
* wie een probleem heeft (good guys),
* wat dat probleem is en wie dat probleem veroorzaakt (bad guys),
* wie het A-Team inschakelt
* en welke mp’s achter hen aan zitten.

Als je een idee voor een startverhaal hebt:
* stuur je mij, mêleebegeleidster Sharey, een pm,
* daarin zet je je verzonnen startverhaal...
* en welke personages in dat verhaal een rol spelen: natuurlijk het A-team, maar ook: wie de bad guys zijn, wie de good guys en welke mp je achter het A-team aan wilt sturen, enz.

Ik zet alle startverhalen anoniem in deze topic.
Als er 5 of 6 startverhalen ingezonden zijn, plaats ik een poll.
De uitslag van de poll wijst uit welk startverhaal gebruikt zal worden voor de nieuwe mêlee.

Iedereen mag een idee insturen: nieuwe - en ervaren deelnemers, ex-deelnemers en mêleepubliek, kortom: alle A-teamfans die de mêlee een warm hart toedragen.
Ik wens iedereen veel inspiratie toe en zie jullie inzendingen met spanning tegemoet.

Hieronder staan een paar voorbeelden, die voor andere mêlee’s zijn ingestuurd, zodat je kunt zien hoe een startverhaal eruit ziet.

Met vriendelijke groet,
Sharey
Mêlee-begeleidster

The big hunt.
Een generaal roept de kolonels Decker, Lynch en Briggs bij zich. Het zijn de mannen die allemaal al achter het A-team aan hebben gezeten. De generaal is het beu dat het A-team hen elke keer ontglipt. Hij besluit om de kolonels tegelijk op het A-team af te sturen. Wie het A-team levend aan de generaal overdraagt, zal rijk worden beloond en in rang bevorderd. Wie van de kolonels is slim genoeg om het A-team in te rekenen?
Rollen in dit verhaal:
Hannibal, B.A., Face en Murdock.
Kolonels: Decker, Lynch, Briggs.
Generaal: naam?

Love and drugs don't go together!
Alice, een 20-jarig meisje is verliefd op James. Ze gaat al een hele tijd met hem en ze wonen zelfs samen. Hij is vaak laat thuis en gaat om met mensen van de maffia. Op een dag besluit ze James te volgen en ontdekt ze dat hij naar een fabriek gaat. Eenmaal binnen gaat ze stiekem op onderzoek uit, terwijl ze elk moment betrapt kan worden. Dan vindt ze grote ladingen drugs en weet ze het zeker: haar vriend is een drugshandelaar! Alice weet dat een vriend van haar, Frankie, bij het A-team zit. Ze belt hem op en vervolgens stelt hij haar voor aan het team.
Rollen: Hannibal / Face / Murdock / B.A. / Frankie
James / Alice / Wesley (de sheriff van de stad waar de fabriek staat)
De baas van de bad guys: naam?
Een bad guy: naam?

The lady is a crook!
Een jonge vrouw van ongeveer 25/26 jaar redt de levens van het A-team. Ze wil graag een tijdje bij hen blijven, omdat ze geen dak boven haar hoofd heeft.
Dat mag, ze heeft tenslotte het leven van hen gered. Ze is heel aardig en snapt iedereen. Maar schijn bedriegt. Eigenlijk werkt ze voor kolonel Decker en lokt ze het A-team gruwelijk in de val. Het wordt nog moeilijker, omdat het team een gezin helpt. Deze mensen worden mishandeld en hun geld wordt gestolen.
Rollen: Face / Murdock / Hannibal / B.A
Jonge vrouw.
Kolonel Decker en Captain Crane
Bad guy 1, 2 en 3.
Mevrouw en meneer White


Laatst aangepast door Sharey op 03-06-2011 19:52:04, in totaal 12 keer bewerkt

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger

Sharey
BerichtGeplaatst: 14-05-2010 12:38:30  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Het eerste ingestuurde startverhaal:

The Hitman
Als het A-Team aankomt in Maytown is een gezellige markt bezig, maar die wordt al snel verstoord. Ze zijn getuige van een brute moord op iemand. Iedereen begint te gillen en vraagt rond wat er is gebeurd. Het A-Team rent meteen naar de man toe om te kijken of ze hem nog kunnen redden, maar het is te laat. De man is achter in zijn hoofd geschoten en overleden. De vrouw van de man komt eraan rennen met haar zoon en ze barsten beide in huilen uit.
Murdock blijft bij hen en komt erachter dat het de Sheriff was die gewoon samen met zijn vrouw en zoon op de markt was. De rest gaat meteen op zoek naar de plek vanwaar de moordenaar waarschijnlijk heeft geschoten, als ze eenmaal de plek hebben gevonden treffen ze geen moordenaar aan, maar alleen een briefje met daarop: “The Hitman was here.’’
De vraag luidt: Wie is The Hitman? En waarom vermoordt hij een onschuldig persoon? Of speelt er toch meer? Wordt hij ingehuurd door iemand of doet hij alles zelf?
Daar moet het A-Team achter zien te komen.

Rollen:
The A-Team: Hannibal/Face/Murdock/B.A.
Bad guy: The Hitman
Good guys: Samantha (De vrouw van de sheriff) en Robert (17 jaar, zoon van de sheriff en Samantha)
Mp’s: (De mensen die meespelen mogen zelf kiezen welke mp ze willen spelen.)

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 14-05-2010 22:52:58  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Het tweede startverhaal.

House of madness...

Het A-team wordt ingehuurd door de direkteur van een psychiatrisch ziekenhuis. Hij, zijn personeel en de patiënten worden namelijk heel erg lastig gevallen door de vorige eigenaar van het pand en het stuk grond wat er bij hoort.
De oude eigenaar en 2 helpers willen het ziekenhuis er weg hebben, omdat hij er pas achter is gekomen dat er olie in de grond schuil gaat.
Het A-team zijn de beste mensen om het ziekenhuis te helpen. 5 Patiënten zijn bereid het A-team te helpen, maar dit moet wel stiekem gebeuren... Zou de direkteur er achter komen?
Dan komt Decker ook nog eens op de proppen en maakt het A-team kennis met de dochter van de vorige eigenaar...maar is dat een goed teken of juist niet??

Rollen:
A-Team: Hannibal / Murdock / Face / B.A.
5 patiënten: Tim, Ricky (bijnaam:Power Dream), Tyler, Grace en (King) Kevin.
Mp: kolonel Decker
3 Bad guys: Luke, Jack en Dylan.
Dochter Badguy: Victoria.

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 15-05-2010 23:36:48  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Het 3e startverhaal.

Snakes, spiders and lizards.

In de seniorenappartementen aan de boulevard duiken al een tijd de meest enge dieren op die de bejaarden van het complex de stuipen op het lijf jagen. Vogelspinnen, slangen en hagedissen in allerlei maten en kleuren lijken het gebouw over te nemen, want één voor één vertrekken de angstige bewoners. De sluwe direkteur van hotelketen Zeezicht ziet het vanuit de directiekamer grijnzend aan en wrijft tevreden in zijn handen. Binnenkort kan hij zijn plannetje ten uitvoer gaan brengen...
Hij verwacht echter niet dat de hoogbejaarde bewoonster, mevrouw Ashton, in de krant over het A-Team heeft gelezen en dat zij hen om hulp gaat vragen…
Als het A-Team druk bezig is met het verwijderen van de enge dieren staan ze opeens oog in oog met de mp's die hen al jaren op de hielen zitten. Hoe weet het A-Team tegelijk de bewoners te helpen en zichzelf in veiligheid te brengen?

Rollen:
A-Team = Hannibal / Face / Murdock / B.A.
Bad guys = Hotelbaas van Zeezicht + een knecht die het vuile werk opknapt voor de baas.
Good guys = mrs. Ashton en nog een paar bejaarde bewoners van appartementencomplex De oude haven.
Mp’s = Kolonel Decker en Captain Crane.


Laatst aangepast door Sharey op 18-05-2010 10:09:12, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 17-05-2010 16:00:26  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Het 4e startverhaal.

Trouble at the Armybase

Kolonel Decker zit de laatste tijd flink in de problemen, hij wordt afgeperst door een groep criminelen die van hem eisen dat hij wapens regelt voor hen. Decker wil daar natuurlijk niet aan meewerken, maar staat onder flinke druk. Hij wordt zelfs regelmatig ontvoerd en mishandeld. Als hij daarna terug op de kazerne komt verzint hij iedere keer weer een smoes over hoe hij aan die verwondingen komt.
Crane vindt het maar vreemd en wil de waarheid weten, maar Decker laat niets los en wil Crane niet in zijn problemen betrekken.
Op een dag weet Decker zich geen raad meer en gaat het A-Team opzoeken om te vragen of ze hem willen helpen.
De mannen van het A-Team twijfelen echter, want Decker heeft hen al zo veel keer belazerd. Gaat het A-Team Decker helpen of laten ze hem aan zijn lot over?

Rollen:
The A-Team: Hannibal / Face / Murdock / B.A.
Mp: Kolonel Decker / Captain Crane
Criminele Bende: The Cobra. Bestaat uit: Waylon 'The Brain' (leider van de bende)/ Kurt / Peter / Harold / Leo 'The Lizard'.
Nog één detail: Alle leden van de bende hebben een kleine Cobra op hun onderarm getatoeëerd.

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 18-05-2010 09:55:12  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Het 5e startverhaal.

Playing with fire

Als Face Caroliene voor het eerst op een feestje ziet is hij gelijk stapelverliefd op haar. Ze komen met elkaar in aanraking en aan het einde van de avond, als Face haar thuis heeft gebracht, besluiten ze nog een keer af te spreken. Na een paar dates is Face ervan overtuigd: dit is het meisje voor hem!
Hij besluit haar te verassen en gaat op een avond, gewapend met bonbons en champagne, naar haar toe.
Als hij bij de deur komt, treft hij deze op een kier staande aan. Hij krijgt een knoop in zijn maag en duwt voorzichtig de deur open. Wat hij binnen aantreft is een grote chaos! Alles ligt overhoop. Wanhopig zoekt hij de kamer rond en rent door het huis heen.
Dan vind hij een brief. Snel maakt hij hem open, zo snel dat hij de aanhef niet eens leest...
Caroliene is gevangen genomen door een groep criminelen. Halverwege de brief hoort hij opeens iets in de woonkamer. Als hij naar de deur van de slaapkamer sluipt om van daarachter te gluren, ziet hij opeens een foto hangen. Hij schrikt als hij ziet wie er opstaan: KOLONEL DECKER en CAROLIENE!!! Omarmt nog wel!
Face is zo verbaasd en geschrokken dat hij midden in de kamer blijft staan en Decker, zoekend naar zijn dochter, vindt hem daar. De twee mannen kijken elkaar onaangenaam verrast aan en hebben elk hun vermoedens over deze ontmoeting...

Waar op de zoektocht naar Caroliene zullen hun paden kruisen?
Werken ze samen? Of gaat ieder team zijn eigen weg?
Was het een val van Caroliene? Is deze ontvoering een val?
Besluit het A-team uberhaupt om Caroliene te redden?

Rollen:
A-team: Murdock, Face, Hannibal en B.A.
Bad guys = Alexandro, Tom
Zij behoren tot een groep die eist dat hun, door Decker gevangen genomen, teamgenoten (...... + ......) weer vrijgelaten worden.
MP: Kolonel Decker, eventueel Captain Crane.
Good guys: Jesse (zusje van Caroliene) en Caroliene.

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 19-05-2010 12:57:07  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-team meleefans,

Wie nog een leuk idee heeft voor een startverhaal, mag dat tot en met vrijdag insturen.
Hoe? Zie het bovenste bericht in deze topic.
A.s. weekend plaats ik een poll waarmee we het startverhaal voor melee 17 gaan kiezen.

Sharey
Meleebegeleidster

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 22-05-2010 00:38:58  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfans,

Een tijdje geleden kreeg ik het verzoek om de 'oude' startverhalen, die ik als voorbeelden had geplaatst, opnieuw te gebruiken.
Ik heb ze in de poll onder de 5 nieuwe geplaatst, waardoor we de keuze hebben uit 8 titels.
Aan jullie, geregistreerde A-Team- en meleefans, de schone taak om het mooiste, spannendste en uitdagendste startverhaal te kiezen, zodat we over 2 weken weten welke rollen er te verdelen zijn.
Dus lees de bovenstaande startverhalen allemaal eens door en stem op jouw favoriet.

Bij deze open ik de startverhalenpoll voor melee 17. (Zie bovenaan deze pagina.)
Sharey
Meleebegeleidster

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 30-05-2010 11:32:48  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-teamfans,

De startverhalentopic wordt goed gelezen, maar willen jullie ook allemaal je stem uitbrengen in de poll?
Het kan nog tot en met a.s. weekend.

Sharey
Meleebegeleidster

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 03-06-2010 19:30:22  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfans,

Wil jij nog stemmen op je favoriete startverhaal?
De poll is nog 2 dagen actief.
Dus grijp je kans!


Sharey
Meleebegeleidster

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 05-06-2010 21:13:23  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfans,

De poll is gesloten en de uitslag is bekend: 'Trouble at the armybase' van Stefanie heeft met 5 stemmen duidelijk gewonnen.
Van harte gefeliciteerd, Stefanie! En bedankt voor het insturen van 2 startverhalen.
Voor ik overga tot het maken van een rollenlijst zal ik bekend maken van wie welke inzendingen waren.
The Hitman was van Stefanie.
House of Madness was van Magnolia.
Snake, spiders and lizards was van mij.
Playing with fire was van Dark Pudding.
De overige 3 waren 'oude' startverhalen van Luitenant TJ, Magnolia en mij.

In Trouble at the armybase zitten de volgende rollen:
THE A-TEAM:
Hannibal = Flykie
Face = Magnolia
Murdock = Dark Pudding
B.A. = Sharey

MILITAIRE POLITIE:
Kolonel Decker = Stefanie
Captain Crane = Stefanie

CRIMINELE BENDE THE COBRA: Alle bendeleden hebben een kleine Cobra-tatoeage op hun onderarm.
Bendeleider Waylon The Brain =
Leon The Lizzard = Sharey
Kurt = Murlock8128
Harold = Flykie

Iedereen die zin heeft om met melee 17 mee te spelen mag zich in deze topic aanmelden.
Als er veel spelers zijn, kunnen we allemaal 1 rol spelen.
Als er weinig spelers zijn, zullen we rollen moeten combineren.
Zet dus in je aanmelding welke 2 rollen je voorkeur hebben, de eerstgenoemde zet ik meteen in de lijst.

Melee 17 gaat van start na de fandag, omdat 3 meleespelers ook de fandagwerkgroep vormen.

Bij deze is de aanmeldtopic geopend!

Sharey
Meleebegeleidster


Laatst aangepast door Sharey op 14-06-2010 23:10:30, in totaal 7 keer bewerkt

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 05-06-2010 22:09:32  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Hoi Sharey,

Voor de nieuwe melee zou ik heel graag de rol van Hannibal voor mijn rekening willen nemen.

Groet,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Stefanie
BerichtGeplaatst: 06-06-2010 10:49:45  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

Ik wil als eerste iedereen bedanken die op mijn startverhaal heeft gestemd. Very Happy
En ten tweede wil ik me aanmelden voor de rol van Decker. Very Happy Als Crane overblijft wil ik die eventueel ook weer voor mn rekening nemen. Wink

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
magnolia
BerichtGeplaatst: 06-06-2010 15:36:47  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Pros en Cons (wisselbeker)
Pros en Cons (wisselbeker)


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 1144
Woonplaats: ergens in Friesland

Ik zou wel de rol van Face willen als het kan.
Very Happy.

_________________

Face: Why does he always fall on the horn?
Hannibal: Beats me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 06-06-2010 18:13:46  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Ik wil B.A. weer eens voor m'n rekening nemen. En straks ook nog een boef.

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 25
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0