Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  A-Team Melee  ~  Zijlijntopic MELEE 16

Geef je mening over het verhaal van melee 16.
Ik vind er niets aan.
0%
 0%  [ 0 ]
Ik vind het een leuk verhaal.
0%
 0%  [ 0 ]
Ik vind het een mooi/spannend verhaal.
100%
 100%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 4

Wouter
BerichtGeplaatst: 03-04-2010 16:00:46  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Nogmaals:
We zijn ervan overtuigd dat de melee geen moderator meer nodig heeft. We willen niet dat de melee 16, met een sterk verhaal, abrupt wordt gesptopt en ook willen we Sharey niet kwijt.

Quote:
Jullie hebben blijkbaar niet in de gaten hoe belangrijk jullie site, en in het bijzonder de melee, voor een aantal mensen is. Niet alleen vanwege de fantasie die je erin kwijt kunt, maar ook omdat het je dagelijkse uitlaadklep in moeilijke tijden kan zijn, zeker voor de jonge dames in ons midden.

De melee bestaat nog steeds en zal nog lang bestaan. Daar veranderd niets aan.

Quote:
Bij de melee vormen de spelers een groep die met elkaar en tegen elkaar spelen. In groepen spelen zich groepsprocessen af en dat gebeurd met de nodige dynamiek.

Daar heb je het volledig juist. In groepen moet er kunnen gedebateerd worden, dit kan het best als iedereen gelijk is. Daarom hebben we besloten om de moderator functie af te schaffen.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Flykie
BerichtGeplaatst: 06-04-2010 22:21:53  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Admins,

Niet nogmaals dit of dat, kom eens met goede argumenten waarom voor jullie de functie van meleemoderator niet meer nodig is.
Vertel mij eens wat Sharey niet goed heeft gedaan in haar werk.
Alleen dan pas kan je overgaan om Sharey uit haar functie te ontslaan.
Voor de goede orde wil ik jullie hierop attenderen dat hier totaal geen sprake van is en ik compleet achter Sharey sta.

Als er geen betere argumenten zijn dan moet ik zeggen dat ik deze beslissing echt ronduit belachelijk vind en dit een nogal respectloze manier is om zo met een moderator om te gaan.
Ik dacht dat mensen elkaar moesten respecteren en ik moet eerlijk zeggen dat ik hier weinig van zie in deze gang van zaken.
Zolang er geen andere argumenten zijn om de meleemoderatorfunctie te laten vervallen verzoek ik jullie dan ook met klem om Sharey haar moderatorsfunctie te laten behouden !!!.

Groet,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 06-04-2010 23:09:34  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo Flykie,

Heel hartelijk bedankt voor je bovenstaande bericht.
Ook andere meleespelers en ex-spelers hebben me berichtjes gestuurd en ik bedank hen dan ook hartelijk voor alle lieve woorden en steun.
Quote:
Wat een verschrikkelijke manier om iets zo duidelijk te maken!
Hebben die dan helemaal de melee niet gevolgd. Hoe vaak heb jij niet moeten bijsturen en problemen oplossen?
Je hebt daar zoveel voor gedaan. Ik vind echt dat ze ongelijk hebben en dat het gewoon een heel onbeleefde manier is om je dat te melden.
Ik kan er echt niet over dat ze zoiets doen. De melee is tot nu toe het meest gebruikte deel op de site. Daar zou ik in hun plaats wel een beetje mee oppassen.
Veel succes en ik weet zeker dat er heel wat mensen niet akkoord gaan met die beslissing. Dat kan bijna niet anders.

Quote:
Ik hoop echt dat je nog moderator mag blijven van de mêlee.

Quote:
Net las ik de hele discussie in de zijlijntopic. Een moderator vind ik wel nodig. Als er iets fout gaat wordt het altijd opgelost. Als we geen moderator hebben wordt het een hele discussie in de zijlijn wie wat gaat aanpassen.
Ook kan een moderator de melee tijdelijk op slot zetten om een bepaalde reden. Ik ben het niet eens met het besluit van Peter en de andere admins.

Quote:
Zoals ik al eerder heb gezeg: weet dat ik compleet achter je sta en ik vind dat de melee gewoon een moderator nodig heeft. Soms moet er wel eens wat bijgespijkerd worden omdat het verkeerd loopt.


Wouter, Steven, Peetur en Vincent,

Wanneer geven jullie nu eens eindelijk een antwoord op de hartstochtelijke e-mail die ik in het weekend aan jullie heb gestuurd?
Een antwoord op de vraag of ik gewoon meleemoderator mag blijven, omdat ik daar met hart en ziel mee bezig ben.
Een moderator is niet overbodig bij dit spel.
Jullie weten nu dat er veel meer leeft rondom jullie website dan wat er op het forum te zien is.
Jullie weten nu hoeveel deze taak voor mij betekent en waarom.
Laat het jullie koud wat ik dit weekend allemaal heb verteld?
Ik loop al vanaf donderdagavond met pijn rond, omdat dit mij zoveel verdriet doet. Hoe lang moet dit nog duren?

Sharey

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Peetur
BerichtGeplaatst: 07-04-2010 04:58:55  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Besta Sharey, Flykie en overige Melee-spelers.

Momenteel zijn de admins druk in overleg met elkaar over het hoe, waarom en wat gaan we doen betreffende de Melee-Moderatorschap in het crew-gedeelte.

Daar wij allen fulltime werken of studie hebben kan het gewoon soms even duren en ik vraag dan ook vriendelijk om even nog wat geduld te hebben totdat er besloten is wat de bedoeling word en hoe wij verder gaan met de Melee.

Ik vraag jullie om gewoon verder te gaan met Melee 16 en deze waanzinnig af te ronden zodat we binnenkort met schone lei kunnen beginnen aan 17.

Namens de Crew,

Peetur

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 07-04-2010 12:37:28  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfans die melee 16 volgen,

De melee staat ondertussen niet stil, de posten die worden geschreven komen allemaal in een verzamelpost over de rechtzaak te staan, dus blijf bij ons en lees dagelijks wat er bij is gekomen.
Na de rechtzaak posten we weer gewoon ieder voor zich.

Sharey
Meleemoderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 07-04-2010 17:58:21  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Admins,

Hoelang zijn jullie nog van plan om Sharey in deze onzekerheid te laten?.
Deze situatie begint mij zo langzamerhand ook op mijn zenuwen te werken, want ik vind dit gewoon ronduit belachelijk en onacceptabel.
Ik mag hopen dat er deze week wel bekend gaat worden wat jullie gaan doen?.

Groet,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Wouter
BerichtGeplaatst: 08-04-2010 19:35:12  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Sharey wordt aangesteld als "meleebegeleidster". Ze staat (en stond) in voor het begeleiden van de meleespelers. Vragen, opmerkingen, weetjes en zoveel meer kan je kwijt bij Sharey.

Dit vanaf het begin van melee 17. Laten we eerst verder schrijven en lezen aan melee 16.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 10-04-2010 12:28:09  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo admins,

Nu ik ben bijgekomen van deze spannende week, wil ik jullie bedanken voor het lezen van mijn uitgebreide motivatie en voor het feit dat jullie daar waarde aan hebben gehecht. Ik ben ontzettend blij dat ik bij de mêlee mag blijven en zal de functienaam ‘meleebegeleidster’ met liefde dragen.
Ik wil iedereen, bij A-teamfans.nl en daarbuiten, die mij deze week heeft gesteund en bijgestaan heel hartelijk bedanken.
Zoals jullie zien is de inspiratie voor mêlee 16 nog niet opgedroogd, dus ‘breien’ we nog even voort aan het slot.

Sharey
Meleemoderator / Meleebegeleidster

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 13-04-2010 12:36:15  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo Flykie en Stefanie,

Ik heb vanmiddag alvast een stukje voor J.J. neergezet. Vanavond wil ik hier nog aan verder gaan. Als jullie rollen nog vragen of reacties willen zetten, zie ik ze wel verschijnen.
Na J.J. zal ik een post met vonnissen neerzetten en is de rechtszaak gedaan.

Sharey
Meleebegeleidster Razz

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 15-04-2010 23:02:47  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Sharey,

Ik heb me post ietsjes aangepast zodat ie weer moet kloppen Wink.
Dit ook even ter info voor Stefanie !!.

Grtz,
Fly/Wen

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 20-04-2010 12:31:41  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo dames van de melee,

Smile We brengen langzaam de finishing touch aan bij melee 16 Smile en ondertussen halen we een nieuwe mijlpaal: Very Happy
7 maanden onderweg. Proficiat! Razz

Sharey
Meleebegeleidster

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Stefanie
BerichtGeplaatst: 20-04-2010 12:33:53  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

Inderdaad Sharey, het einde komt nu echt in zicht en 7 maanden. Shocked Dat is zeker al een lange tijd.

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 20-04-2010 18:08:26  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

7 maanden is al echt lang, kunnen we er niet nog 5 maandjes aan vast plakken? Laughing dan zijn we namelijk een jaartje bezig Embarassed.

Congrats to everyone Wink.

Grtz,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 21-04-2010 21:27:27  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo meleespelers en meleepubliek,

Na 7 maanden spelen hebben we vandaag melee 16 afgesloten.
Ik wil alle spelers:
Beukie, Dark Pudding, Flykie, Go A-Team, Murdoockie, Luitenant TJ en Stefanie
die hun steentje (grote en kleine) hebben bijgedragen aan Wheels & Dollars heel hartelijk danken voor jullie leuke, mooie, grappige, meeslepende en spannende teksten, zodat dit een prachtig verhaal is geworden.
Voor de statistieken: Als de teksten voor de rechtszaak tegen de Octopusbende en de slotscene voor Decker en Ingrid apart waren geplaatst, had de berichtenteller van melee 16 op 820 posten gestaan.

Ook wil ik ons meleepubliek bedanken voor jullie belangstelling.
De melee zelf wordt afgesloten, maar de zijlijntopic blijft open zodat lezers in de poll hun mening kunnen geven over dit verhaal. Wie uitgebreider wil reageren dan alleen zijn/haar stem uitbrengen in de poll, is vrij om in een post een (nette) reactie te plaatsen.
Melee 17 zal pas aanvangen na het uitkomen van de A-Teamfilm, omdat ik ook in de Fandag-werkgroep zit en met het organiseren bezig ben.
Wil je de meleespelers ontmoeten? Kom dan naar de Fandag in juni in Utrecht. Zie voor meer info FANDAG-INFORMATIE.

A-Teamfans die een leuk onderwerp willen bedenken voor een startverhaal voor de volgende melee mogen dat in een pm naar mij sturen.
Kijk op pagina 1 van deze zijlijntopic voor een paar voorbeelden.

Als je op en top A-Teamfan bent...
Als je het leuk vindt om te schrijven...
Als je graag eens in de huid wilt kruipen van één van je helden, van één van de mp's of van een echte bad guy...
Als je (bijna) elke dag tijd en zin hebt om mee te spelen...
Maar je hebt dit spel nog nooit gedaan?
Meld je dan aan en krijg net als de bovengenoemde spelers de smaak te pakken van de A-Teammelee.
Laat je niet afschrikken door de grote stukken tekst die ervaren spelers schrijven. Met nieuwe spelers in de spelersgroep starten we met eenvoudige, korte teksten en houden we het verhaal simpel.
Bij de meleebegeleidster kun je altijd terecht voor vragen, hulp en uitleg.

TOT ZIENS BIJ MELEE 17

TIP 1: Enkele meleespelers hebben ook solo verhalen geschreven over het A-Team. Deze zijn te vinden bij FANFICTIE.
Er is zelfs een vervolgverhaal op deze melee geschreven met de naam 'A second chance'.
Wij, ijverige schrijfsters, wensen jullie leesplezier!

TIP 2: Als je vrijblijvend wilt proeven aan de melee of wilt oefenen voor de grote melee, dan kun je alvast een poosje met de mini-melee meedoen.
Lees de spelregels, bekijk het voorbeeld en zie wat de andere spelers al hebben geschreven in mini-melee Pirates in sight. Dan kun jij een stukje vervolg maken.

Sharey
Meleebegeleidster.

HEB JE MELEE 16 HELEMAAL GELEZEN?
IN DE POLL KUN JE JE MENING GEVEN OVER DIT VERHAAL.
NAMENS ALLE SPELERS ALVAST BEDANKT!

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 21-06-2012 20:55:58  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

We hebben in melee 16 geschreven over de Canyons Smile.
In oktober ga ik de Grand en Bryce Canyon in het echt bewonderen Very Happy.
Ben echt heel erg benieuwd en zal foto's maken Wink.

Gegroet,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 22 van 23
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0