Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  A-Team Melee  ~  Zijlijntopic MELEE 16

Geef je mening over het verhaal van melee 16.
Ik vind er niets aan.
0%
 0%  [ 0 ]
Ik vind het een leuk verhaal.
0%
 0%  [ 0 ]
Ik vind het een mooi/spannend verhaal.
100%
 100%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 4

Peetur
BerichtGeplaatst: 18-03-2010 23:46:01  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Ik ga er van uit dat de ruzie hier word opgelost? Ik vind het dan ook bijzonder jammer dat er iemand met deze lange, onwijs coole Melee gaat stoppen..

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Stefanie
BerichtGeplaatst: 19-03-2010 09:06:53  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

Hey,
Ik heb even alles bekeken en zat aan deze oplossing te denken:
- Crane,Ingrid,Simon en Leonardo komen op dag 2 aan op de boot.
- Decker komt ook aan op dag 2 alleen later op de ochtend dan de rest.
- Dat restaurant stukje van Decker, Ingrid en Crane speelt ook op dag 2 af. Ik stel dan voor rond de middag.
- S'middags word de zoektocht gehouden en komt Hannibal in gevecht met Simon en Leonardo.

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Mijn laatste 2 posts zal ik vandaag aanpassen naar dit 'idee'
Mijn originele posten heb ik ook nog, dus ik kan het altijd weer aanpassen naar de oude 'staat'.
Stefanie

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Stefanie
BerichtGeplaatst: 19-03-2010 14:53:20  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

Hallo Meleespelers,

ik wilde even melden dat ik mijn laatste 2 posts heb aangepast voor Decker.

Stefanie

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 19-03-2010 18:38:56  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo meleespelers,

Bedankt voor jullie steunbetuigingen en excuses m.b.t. gisteravond.
Degene die voor het misverstand zorgde begrijpt inmiddels hoe één en ander fout kon gaan.
Wat mij betreft is dat allemaal weer o.k.

Ik laat mijn post van Ingrid staan en ga daar niets aan veranderen, omdat deze is geplaatst vóór Murdoockie fouten ging maken in haar post.

Flykie en Stefanie, ik wil jullie vragen om samen de aankomst van de andere mp's af te spreken en te regelen en de tijdstippen duidelijk te vermelden.
De enige voorwaarde die ik stel is dat in Flykies lange post de volgorde van de rollen en de tijdstippen van wie wat doet straks kloppen, want ik wil hem straks goed kunnen lezen en begrijpen, zodat ik zelf ook weer eens een post kan gaan schrijven.
Succes!

Groetjes, Sharey
Meleemoderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 20-03-2010 01:07:08  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Beste meleespelers,

Ik wil toch wel even iets mededelen Very Happy.
Aangezien we 20 september 2009 zijn begonnen met deze melee, zijn we nu al 6 maanden bezig Very Happy.

Alle spelers die met deze melee meespelen (en de overige spelers die aan deze melee hebben meegeholpen) wil ik heel graag ontzettend bedanken voor dit geweldige resultaat.

Grtz,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Peetur
BerichtGeplaatst: 20-03-2010 01:59:50  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Mooi tijd om er een einde aan te breien, *pakt een breinaald* zodat iedereen lekker kan gaan genieten van het aankomende mooie weer voordat we aan melee 17 starten.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 24-03-2010 22:59:48  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo meleespelers en -publiek,

Wegens een weekendje-weg van één van de spelers houden we een paar dagen meleepauze alvorens we de finishing touch aanbrengen.
Donderdagavond laat gaat de melee op slot.
Zondagavond laat gaat de melee weer open.

Voor wie de melee al langere tijd volgt: jullie hebben nu tijd om eens terug te blikken voor de rechtzaak tegen de bende aanvangt.
Voor wie net is begonnen met het lezen van melee 16: jullie krijgen de gelegenheid om helemaal bij te lezen voor de laatste posten worden geplaatst.
En voor wie vandaag de melee pas heeft ontdekt: zoek pagina 1 van melee 16 op, begin met lezen en ontdek hoe spannend Wheels and Dollars is.

Namens alle spelers wil ik jullie, ons meleepubliek, wijzen op de poll waarin je het meleeverhaal een beoordeling kunt geven.
Melee schrijven/spelen is een hobby waar veel tijd en energie in wordt gestoken, waar we heel veel plezier aan beleven en waarin we ons helemaal uit kunnen leven.
We zouden het dan ook leuk vinden als jullie in de zijlijntopic een reactie plaatsen of na het lezen van Wheels and Dollars in de poll een beoordeling willen geven. Gewoon, als waardering voor onze inspanningen.
Alvast bedankt namens alle spelers van melee 16.

Exclamation De polls van melee 13 en 15 zijn weer te gebruiken! Exclamation

Met vriendelijke groet,

Sharey
Meleemoderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 28-03-2010 15:58:53  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo meleespelers en -publiek,

De melee is weer open en de eerste spannende posten zijn al geplaatst.
Ik wens iedereen die Wheels and Dollars volgt weer veel leesplezier en de spelers weer veel plezier met schrijven.
Succes met de laatste loodjes!

Sharey
Meleemoderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Peetur
BerichtGeplaatst: 01-04-2010 16:24:18  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Beste Meleespelers,

Na overleg tussen de admins en na onderzoek naar de feiten in de Melee is er besloten om Melee 17 zonder moderator te starten.
Alle spelers zijn ondertussen zulke vaste spelers dat een aparte aansturing niet meer nodig is vinden wij.
Een admin zal de Melee openen en het zijlijntopic openen.

Hopelijk kunnen jullie je hierin vinden en wensen wij jullie veel plezier met Melee 17 zodra deze van start gaat.

Uiteraard kunnen er bij problemen altijd contact op worden genomen via een PM of email naar mij (Peetur) of Wouter.

Met vriendelijke groet,

Admins Ateamfans.nl


Laatst aangepast door Peetur op 01-04-2010 17:04:15, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 01-04-2010 16:43:59  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Beste Peetur / overige admins,

Op jou optie wil ik toch mededelen dat ik het er niet mee eens ben.
Sharey heeft ontzettend goed werk geleverd in haar moderatorfunctie met deze 2 melee's.
Ik vind het dus onnodig om de melee nu te laten begeleiden door een admin. Tevens ook nog een kleine hint: ze zijn zelden online Embarassed.

Als je mij kan overtuigen dat één van de admins meer online is, dan wil ik nog wel een keer nadenken over dit besluit.
Maar nu is mijn antwoord NEE.

Groet,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Wouter
BerichtGeplaatst: 01-04-2010 17:18:35  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Flykie, Meleespelers,

Admins zullen de melee niet begeleiden.
Wij appreciëren Sharey's en jouw werk als melee-moderator, maar wij zijn ervan overtuigd dat de melee geen begeleiding meer nodig heeft omdat we met zeer ervaren melee spelers te maken hebben.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 01-04-2010 20:19:46  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo Wouter, Steven, Peetur,

Moet ik nu in de zijlijntopic lezen dat ik na melee 16 m'n moderatorschap van de melee kwijt ben?
Na diverse discussies over respectvol met elkaar omgaan, na 13 maanden goedkeurende pm's en complimentjes van admins en medemoderatoren mag ik toch wel verwachten dat ik eerst persoonlijk eens wat pm's of e-mails ontvang voor zo'n bericht hier plompverloren wordt geplaatst?

Dat melee 15 en 16 zo goed zijn verlopen is inderdaad mede dank zij ervaren meleespelers, maar jullie hebben blijkbaar totaal niet in de gaten wat ik als moderator allemaal aan werk heb verzet om de melee's zo prettig te laten verlopen.
Spelers stimuleren, door inspiratiedipjes helpen, aandacht aan spelers besteden als ze daarom vragen, het verhaal overzichtelijk houden, zijn zo een paar dingen waarmee ik me het afgelopen jaar heb bezig gehouden en jullie hebben gezien wat dat voor effect heeft gegeven.
Dat we met een speler te maken hadden die die begeleiding niet nodig vindt of niet kan accepteren, dat is soms lastig geweest, maar ik hield rekening met de spelers die daar wel behoefte aan hadden en die dat wel waarderen.

Tot slot wil ik nog even kwijt dat ik het attenter had gevonden als jullie met deze berichtgeving hadden gewacht totdat melee 16 was afgelopen.
Dit is nu een goed voorbeeld van spelbederf, mannen. Goed gedaan!

Sharey
Meleemoderator

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 01-04-2010 20:53:46  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Wouter schreef:
Flykie, Meleespelers,

Admins zullen de melee niet begeleiden.
Wij appreciëren Sharey's en jouw werk als melee-moderator, maar wij zijn ervan overtuigd dat de melee geen begeleiding meer nodig heeft omdat we met zeer ervaren melee spelers te maken hebben.


Als je het zo goed vind.... waarom nemen jullie dan opeens zo'n beslissing zonder Sharey even op de hoogte te brengen?.
Ga vooral zo door mannen, dan bloedt het forum helemaal dood.

Grtz,
Flykie

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sharey
BerichtGeplaatst: 02-04-2010 19:29:11  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo heren admins,

Voor een 1 aprilgrap was de boodschap die jullie gisteren plaatsten te overdonderend.
Als jullie ooit nog eens zo'n boodschap op deze manier lanceren, stuur dan meteen een ambulance of een dokter naar de persoon waar die boodschap voor is, want reken maar dat hij wat heeft aangericht. Met die wetenschap mogen jullie leven de komende paasdagen en daarna.

Jullie hebben de macht om een moderator te ontslaan, maar ik vind het een domme beslissing en op een verschrikkelijk lompe manier uitgevoerd.
Geen tussentijdse verzoeken om iets anders aan te pakken, geen aankondiging van beëindiging van m'n moderatorschap, geen overleg of ik dan wel nog van de andere topics moderator wil of mag blijven.
Ik ben de afgelopen 13 maanden dagelijks uren met hart en ziel op jullie website bezig geweest, heb naar eer en geweten leiding gegeven aan de melee, heb met de spelers heel veel plezier gehad tijdens melee 15 en 16 en zou het dan ook fair vinden om melee 16 helemaal af te mogen maken met Flykie en Stefanie.
Dat jullie mij kwijt willen is al niet te begrijpen, maar dat je een speler het wilt aandoen om haar startverhaal af te breken, dat vind ik echt te gek voor woorden.
Als het een slecht en kwalijk verhaal zou zijn, dan had ik het zelf wel afgekapt, maar jullie hebben hier een kwaliteitsverhaal op de site staan, dat door veel mensen gelezen en gevolgd wordt. Misschien is het niet jullie smaak, tja, jammer dan, met alleen vrouwelijke spelers krijg je gewoon andere verhalen dan met mannen onder elkaar.

Jullie hebben blijkbaar niet in de gaten hoe belangrijk jullie site, en in het bijzonder de melee, voor een aantal mensen is. Niet alleen vanwege de fantasie die je erin kwijt kunt, maar ook omdat het je dagelijkse uitlaadklep in moeilijke tijden kan zijn, zeker voor de jonge dames in ons midden.
Maar er is nog iets dat jullie blijkbaar niet opmerken.
Een aantal andere spelletjes op jullie site kun je gewoon als individuele speler meedoen, daar is geen samenwerking tussen spelers voor nodig. Er is een quizmoderator, die deelt punten uit of geeft aan of een antwoord goed of fout is en wie wint. Klaar en duidelijk.
Bij de melee vormen de spelers een groep die met elkaar en tegen elkaar spelen. In groepen spelen zich groepsprocessen af en dat gebeurd met de nodige dynamiek. Over zulke onderwerpen heb ik nou op mijn opleidingen les gehad.
Ik kan me jullie idee over de melee (hij loopt nu weer goed, dus nu hebben we geen moderator meer nodig...) wel een beetje voorstellen, maar in praktijk werkt dat niet zo, omdat elke nieuwe melee een nieuwe groep mensen is met een nieuw verhaal dat nieuwe reacties uitlokt.
De melee is een dynamisch spel waarbij het juist nodig is om een moderator te hebben, maar het is niet nodig om dagelijks als moderator op te treden. Er zijn weken voorbij gegaan dat ik gewoon speler was en niets hoefde bij te sturen.

Als het jullie bedoeling was om mij pijn te doen, dan is dat heel goed gelukt, gefeliciteerd. En dat net voor de paasdagen... Jullie weten wel geweldige momenten uit te kiezen.
Wees trots op jezelf dat jullie dit allemaal hebben bereikt: 2 vrouwelijke moderatoren die met hart en ziel alles voor jullie website over hadden uit het team gewerkt. Bravo, mannen! Het is jammer dat de spirit van eer en waardigheid van het A-team nog niet tot jullie is doorgedrongen.
Al met al: stank voor dank.

Sharey


Laatst aangepast door Sharey op 03-04-2010 19:06:15, in totaal 2 keer bewerkt

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Jointjeff
BerichtGeplaatst: 02-04-2010 19:45:58  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

Allereerst vind ik de vergelijking waarmee de post geopend wordt echt veel te ver gaan en daarnaast absoluut belachelijk.

Quote:
Blijkbaar hebben jullie net als het volk (zo'n 2000 jaar geleden) behoefte om iemand te offeren.


Daarnaast wordt melee 16 helemaal niet gestopt.

Ik snap uiteraard dat wij fout hebben gehandeld op sommige fronten. Daarvoor hebben wij ook onze excuses aangeboden. Maar deze reactie is simpelweg overdreven.

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 21 van 23
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0