Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  With the Duck on our side
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 28-04-2007 06:23:07  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

“Het was weer eens een goede dag”; zei Denver terwijl hij de laatste visnetten binnenhaalde.
Christine knikte bevestigend; “nu maar hopen dat die piraten niet meer om de hoek komen kijken; als we deze lading niet verkopen; zijn we gedwongen om ons haventje te verkopen.”
Denver loopt naar het roer en start de motor; “We zijn nu ook nog maar met zijn tweeën; aangezien al onze mannen vorige week uit angst voor de piraten zijn weggegaan.”
Ze vaarden richting hun haventje toen ze plotseling schoten hoorden. Christine en Denver keken elkaar angstig aan en Denver zette de boot stil. “Jij blijft hier, Christine; laat mij maar” en hij liep het dek op.
(Christine rent naar de deuropening en kijkt angstig het schouwspel aan).
“We hebben je gewaarschuwd Denver”; zei de voorste Bad Guy lachend; “we zullen jullie laten zien wat er gebeurd als je meneer Tyran bedonderd.”
“Wat willen jullie toch”; laat ons met rust; we hebben jullie niets misdaan” reageerde Denver fel.
*(De twee schepen lagen nu vlak naast elkaar)*
De bad guys stapten over op de boot van Denver en Christine.
“Wat wij willen”; zei de bad guy “is simpel; we willen dat schattige kleine haventje van jullie.
En weet je; ik vind dat meneer Tyran heel royaal is geweest door jullie een groot aanbod te doen, maar dat jullie knap stom zijn geweest om deze niet aan te nemen.
Maar zo sociaal als hij is; geeft hij jullie nog één enkele kans, om zijn aanbod aan te nemen, want als jullie dat niet doen zouden er wel een nare dingen kunnen gebeuren.
“Zeg maar tegen die Tyran van jullie;zei Denver boos; dat we hem voor geen goud ons haventje verkopen”. “Je begaat een grote fout, vriend”; zei de bad guy glimlachend; “jongens?”
*Twee bad guys halen een honkbalknuppel tevoorschijn en de drie andere hun revolvers; waarna de één Christine onder schot houd en de andere twee Denver*
De bad guys met de knuppel begonnen het schip te bewerken. Denver keek machteloos toe; maar kon net als Christine niets doen, doordat ze onder schot werden gehouden.
Nadat de bad guys het hele schip vernageld hadden; keken ze verwachtingsvol naar de bad guy die de hele tijd aan het woord was geweest.
“Wat staan jullie daar nou”; zei de bad guy boos; “kom op; haal hun magazijn leeg.”
De twee bad guys haalden alle vis uit het ruim. Zo; zei de bad guy toen ze klaar waren; ik hoop dat je er nog een keer over na gaat denken; want je weet nu wat er gebeurd als je ons nog verder gaat dwarsliggen. De bad guys stapten over op de boot en vaarden weg.
*Christine barst in snikken uit en Denver snelt op haar af*
“Het komt allemaal goed” zei hij terwijl hij een arm om haar heen sloeg; “We zijn allebei nog heel; dat is het voornaamste; dat het schip kapot is maakt niet zo heel veel uit.”
Christine keek Denver met grote ontzetting aan; “Dat maakt niet zoveel uit; vroeg ze vol afschuw; nu ook deze lading weer weggenomen is moeten we ons haventje wel verkopen; want er is geen geld meer om deze boot te repareren; en geen boot betekend geen vis; en geen vis geen inkomen en.. en…
*Denver drukt haar stevig tegen haar aan*
“Ik weet gewoon geen andere oplossing dan ons haventje te verkopen”; snikte ze nu. Denver zei; “Ik weet er misschien wel één.”

*Murdock loopt door zijn kamer heen*
“Door het duister; als een schaduw in de nacht; loopt hij door de straten, hij en zijn trouwe metgezel Duckie; altijd op zoek naar de duistere figuren van de onderwereld en altijd bereid om op te komen voor het goede.”
*Murdock haalt een badeend tevoorschijn uit zijn jas en bekijkt hem gefascineerd zoals alleen Murdock gefascineerd kan kijken, waarna hij naar de wastafel loopt; de kraan open draait en Duckie laat ronddobberen in het water*
“Zwem Duckie, zwem; sterk, fit en alert moet we zijn want vanavond gaan wij weer op pad; want het goede zal zegevieren, en het kwaad zullen wij verslaan en vermorzelen als een klein bloempje dat knakt onder onze schoenen.” “Ow sorry Duckie”,zei hij nu geschrokken; je hebt geen voeten; sorry Duckie; ik weet dat het gevoelig ligt; wacht even; ik zal de laatste dan even veranderen; En vermorzelen als een klein bloempje onder mijn schoenen en jou krachtige flappertjes.”
*Opeens gaat de deur van zijn kamer open en komt Face binnen zwaar in discussie met een zuster*
“Ik heb het hier toch echt staan; H.M. Murdock; als Harold; de zwerver.” De zuster keek hem bedenkelijk aan. “Ah, zei Face toen; jij moet Murdock zijn; en hij liep op Murdock af en schudde zijn hand. “Carl Hanson, acteur en producer in en van het stuk; ‘Toen yoghurt nog yoghurt was.’”
Murdock pakt zijn hand bedenkelijk vast.
“Ow; ja”; zei Murdock nu; “ik had me opgegeven voor toneel bij ehm; wie was het ook al weer; zo’n dokter met zo’n witte jas; weet u wel.” Right” (Met zo’n gezicht van; ow ja; daarom zat hij hier) ; “dus als u hier even wilt tekenen”; zei hij nu terwijl hij zich naar de zuster toedraaide.
De zuster twijfelde en zei uiteindelijk; “Ik haal de afdelingsbaas wel even, misschien weet hij er meer van.” Face knikte vriendelijk; “Ik wacht wel hier”.
*De zuster loopt de kamer uit*
Face wenkt Murdock; “kom op; we moeten gaan”.
“Ik ga nergens heen zonder mijn trouwe metgezel Duckie!;” zei Murdock terwijl hij een sprintje trok naar de wasbak en Duckie in zijn zak stak.
“Duckie”; vroeg Face zuchtend; “dit gaat B.A. niet leuk vinden Murdock.” Kom op we moeten gaan; zei Murdock; en hij rende zijn kamer uit.
Face ging hem achterna, maar daar kwamen de hoofdzuster en de zuster weer terug. Face rende voorbij, maar de zuster schreeuwde; “wat is hier aan de hand”; terwijl ze Face vastpakte.
Face bleef staan en zei in alle haast; “we moeten het vliegtuig halen; we zijn al laat; hier kunt u naar bellen voor gratis kaartjes voor de show, en bedankt hè?”
Ze renden het ziekenhuis uit en sprongen in het busje wat al klaar stond.
“Hi guys”; zei Murdock vrolijk;"missed me?"
“Ontzettend Captain” zei Hannibal lachend.
*B.A. keek Hannibal even aan en scheurde toen weg met de auto*
“Ik absoluut niet; zei B.A. waarom zou ik een mafketel missen, ik vond het eigenlijk wel lekker rustig; kunnen we hem niet voortaan in het ziekenhuis laten zitten?”
“B.A” zei Hannibal, “een beetje aardiger kan ook wel.” B.A. bromde en lette weer op de weg.
Een klein half uurtje kwamen ze bij het haventje aan.
Iedereen stapte uit en Hannibal haalde een papiertje met het adres erop tevoorschijn.
Murdock haalde zijn eendje uit zijn zak en liet hem vrolijk aan Hannibal zien. “Wat is dat”; vroeg B.A.
*B.A. loopt naar Murdock toe*
“Dit is Duckie”; zei Murdock vrolijk.
“Dat is een badeend maffioso;bromde B.A.; “een badeend!!”
“Een badeend; zei Murdock verontwaardigd; “dit is dus een gewone, doodnormale badeend?”
“Jah Mafketel; een doodgewone rot badeend.”
“B.A.; luister even, Dit, B.A., is niet zomaar een badeend; dit is Duckie; en Duckie is een superbadeend.
*Murdock begint een beetje dromerig te kijken en loopt stoer rond met zijn badeendje*
Al Spatterend in het holst van de nacht vecht hij tegen de figuren van de duistere onderwereld! Ik zou dus maar lief voor hem zijn; want ooit zul jij hem ook nodig hebben!
B.A. bromde; “als je nu je kop niet dichthoud; zal ik Duckie kennis laten maken met mijn vuist.”
Hannibal kwam tussen beide: "Jongens, jongens; rustig aan he, we hebben een klant weten jullie nog, dus laten we gewoon naar binnen gaan en ons gedragen."
"Fine";bromde B.A. en hij liep het kleine huisje binnen. Net toen de rest van het team ook naar binnen wou lopen schreeuwde B.A.; "Jongens, kom snel, dit moeten jullie zien."
Iedereen snelde naar binnen en keek verbaasd om zich heen. Alle spullen in het huisje waren kapot geslagen en alles lag omver.
"Dit is niet goed"; zei Face terwijl hij verslagen om zich heen keek.
"Ik denk dat ze Christine en Denver mee hebben genomen"; zuchtte Hannibal. Toen hoorden ze opeens gestamel komen vanuit een kast.
Murdock snelde naar de kast toe en deed hem open. En daar zat Denver; helemaal vastgebonden en met tape over zijn mond. Murdock bevrijdde de man gelijk.
"Christine"; schreeuwde Denver toen Murdock de tape van zijn mond had gehaald;"waar is Christine?" "Vertel ons eerst maar wat er gebeurd is"; zei Hannibal. "We waren gewoon aan het werk, ik hier en Christine in het schuurtje en toen kwamen er mannen en het ging zo snel en.." "Face" ; Jij kijkt in het schuurtje of je Christine kan vinden" zei Hannibal; en weet je ook waar de mannen op zoek naar waren?";vervolgde Hannibal. “We moesten iets tekenen, ze willen ons haventje; maar we weigerden”; zei Denver; “Ze dreigden alleen maar, maar ik wist niet..” Op dat moment kwam Face binnen gelopen. “Geen Christine te zien”; zei hij bezorgd; “maar een van de mannen is wel zijn portemonnee verloren, misschien dat we daar iets mee kunnen?”


Laatst aangepast door Dark.Pudding op 13-04-2008 21:31:05, in totaal 16 keer bewerkt

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger

Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 28-04-2007 06:23:57  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Dit is het begin van een aflevering wat ik schrijf; ik hoop dat het wat is Razz
De titel is nu nog niet te verklaren Razz Maar dat komt nog wel Wink

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 28-04-2007 13:15:32  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

hahaha @ Murdock met zijn eendje Very Happy
Leuk hoor Very Happy

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 28-04-2007 14:40:42  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Wow zo'n aflevering schrijven is niet erg kort Razz
Ik ben nog niet eens bij het stukje dat ze hun clienten gaan ontmoeten Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 28-04-2007 14:41:27  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Weet niet of jullie bereid zijn 36 pagina's te lezen ?? Embarassed

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 28-04-2007 14:42:41  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

haha Razz Zo zit ik ook al Razz
Als it pas het begin is:P zullen veel mensen al snel afkappen Razz
Behalve de echt die hards Razz
Ligt eraan of hij leuk is Flykie; maar daar twijfel ik niet aan Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 28-04-2007 14:44:10  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Zal anders nog wel wat korte afleveringen in elkaar zetten Smile

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 28-04-2007 14:45:17  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Razz vet Razz
Ben benieuwd Razz
Hebben ze eigenlijk ooit al eens een badeendje als obsessie iets gebruikt bij Murdock?? Ik kwam op het idee namelijk toen ik in de stad echt een vet coowle badeend zag staan Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 28-04-2007 14:56:20  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Nee, geen badeendje.....wel veel andere maffe dingen maar geen badeendje.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 28-04-2007 14:57:26  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

mmh

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Crazygirl
BerichtGeplaatst: 18-05-2007 12:12:20  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 18-5-2007
Berichten: 1

Haha:P Grappig dat eendje! Wanneer komt de rest??
Thnx dat je deze site hebt doorgegeven Deb, echt een vette site!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daphne
BerichtGeplaatst: 10-06-2007 13:28:49  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Leuke verhaal Applause heel erg goed gedaan hoor

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 10-06-2007 15:22:31  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

haha Razz Als je wilt kan ik hem afschrijven Razz maar ik had het laten rusten omdat ik druk was met het script.. maar ook omdt niemand hem eigenlijk las "Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 10-06-2007 15:34:48  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Okey,doe maar lekker rustig aan en tijd is genoeg en geen haast

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ninapiggy
BerichtGeplaatst: 14-07-2007 18:16:14  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 5-5-2007
Berichten: 292
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Leuk begin! Is het 2e deel al in zicht?

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0