Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  Vraag en Antwoord  ~  Vraag hier wat je altijd al wou weten over The A-Team!
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 17-05-2007 14:45:51  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

maar dit is een antwoord dat meerdere mensen interessant vinden lijkt me en iedereen mag het beantwoorden wie het weet mag het zeggen. Als ik het artikel vind post ik het artikel wel.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

hm wolff
BerichtGeplaatst: 19-05-2007 13:00:15  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-5-2007
Berichten: 215

CNH 320 schreef:
Nou.. de Vans (incl de "stuntvans") waren 9 van de 10 keer GMC. Het eenigste verschil is dit. In de tijd van de opnames, hadden de GMC busjes anders ingedeelde grills en koplampen als dat we zien in de close-ups. De close-ups hadden vierkante koplampen, 2 onder elkaar, terwijl de stuntvans gewoon ronde koplampen had. De echte Vans hadden inderdaad 15-spaaks velgen (Hurrican, (American Racing)Vectors) hoe je ze ook wil noemen.
Hoeveel vans zijn er gebruik op de site staat 5 maar als je dat teld 1 die over de kop slaat en 1 die in het water en 1 die over een brug springt maar de van diede hekken beukt is toch ook een stuntvan dus dan moeten er 6 zijn als je de 2 gave uitvoeringen mee teld

_________________
Mr. White: Hello?
James Bond: Mr. White? We need to talk.
Mr. White: Who is this?
James Bond: The name's Bond. James Bond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 19-05-2007 13:01:33  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Het aantal bussen dat wordt gezien als stuntvan is een GMC busje. Het busje dat bijvoorbeeld te water raakte was van een heel ander merk en werd niet gezien als officiele A-team bus zoals je die altijd in beeld zag rijden.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hm wolff
BerichtGeplaatst: 19-05-2007 13:07:56  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-5-2007
Berichten: 215

choppercrazy schreef:
Het aantal bussen dat wordt gezien als stuntvan is een GMC busje. Het busje dat bijvoorbeeld te water raakte was van een heel ander merk en werd niet gezien als officiele A-team bus zoals je die altijd in beeld zag rijden.
maar hoeveel bussen zijn er gebruikt dan+ de niet officiele ateam bussen?

_________________
Mr. White: Hello?
James Bond: Mr. White? We need to talk.
Mr. White: Who is this?
James Bond: The name's Bond. James Bond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 19-05-2007 13:11:55  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Dat is bij onbekend, dat zijn er zoveel geweest dat dat niet meer is na te gaan. Ik heb ooit een foto gezien met een hele rij van dat soort nep busjes.... dus het zijn er vast veel geweest.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
xRamona
BerichtGeplaatst: 19-05-2007 13:14:07  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-3-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Dokkum (Friesland)

hm wolff schreef:
choppercrazy schreef:
Het aantal bussen dat wordt gezien als stuntvan is een GMC busje. Het busje dat bijvoorbeeld te water raakte was van een heel ander merk en werd niet gezien als officiele A-team bus zoals je die altijd in beeld zag rijden.
maar hoeveel bussen zijn er gebruikt dan+ de niet officiele ateam bussen?


Hm Wolff..
Jij hebt het zojuist voormekaar gekregen om een vraag te stellen waar Claudia t antwoord niet op wist!! Cool Very Happy

_________________


Don't you smile at me like that,
Thats not even a real smile.
Its just a bunch of teeth playin' with my mind!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
hm wolff
BerichtGeplaatst: 19-05-2007 13:14:52  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-5-2007
Berichten: 215

choppercrazy schreef:
Dat is bij onbekend, dat zijn er zoveel geweest dat dat niet meer is na te gaan. Ik heb ooit een foto gezien met een hele rij van dat soort nep busjes.... dus het zijn er vast veel geweest.

Dus als ik hetgoed begrijp zijn er 5 gmc bussen gebruikt + de 2 gave uitvoeringen. En een hele zooi van die onofficiele bussen?

_________________
Mr. White: Hello?
James Bond: Mr. White? We need to talk.
Mr. White: Who is this?
James Bond: The name's Bond. James Bond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hm wolff
BerichtGeplaatst: 19-05-2007 13:15:29  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-5-2007
Berichten: 215

xRamona schreef:
hm wolff schreef:
choppercrazy schreef:
Het aantal bussen dat wordt gezien als stuntvan is een GMC busje. Het busje dat bijvoorbeeld te water raakte was van een heel ander merk en werd niet gezien als officiele A-team bus zoals je die altijd in beeld zag rijden.
maar hoeveel bussen zijn er gebruikt dan+ de niet officiele ateam bussen?


Hm Wolff..
Jij hebt het zojuist voormekaar gekregen om een vraag te stellen waar Claudia t antwoord niet op wist!! Cool Very Happy
Goed van mij he Cool

_________________
Mr. White: Hello?
James Bond: Mr. White? We need to talk.
Mr. White: Who is this?
James Bond: The name's Bond. James Bond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 19-05-2007 13:16:29  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ja en dat is een hele kunst beste Wolff....maar ja ik heb me dan ook niet zo verdiept in de auto's meer in de acteurs en wat er zich achter de schermen afspeelde e.d......die bus....leuk ding, heb m ook meerdere keren in 't klein maar goed.....er staat trouwens een originele close up Van in Engeland en die kun je ook huren. Maar dat heb ik al eeen paar keer besproken in een Van topic. Dat is dus geen replica maar een echte, die geveilt is na de serie en gebruikt is voor de close ups (dus de momenten dat ze in de bus zitten en er dialoog is).

Tussen haakjes, soms moet je de heren van het A-team in de gaten houden, soms beantwoorden ze een vraag niet eerlijk Wink Tijdens de Q&A zaterdag vroeg iemand aan Dwight of hij echt in de serie had gevlogen, dit was niet het geval, hij wilde dat ook eerlijk toegeven maar Dirk gaf hem een seintje dat niet toe te geven, toen grinnikte Dwight, ja hoor ik heb alles zelf gedaan.......niet dus.

Hij heeft nooit helicopters gevlogen, Dirk kreeg hem later wel zover (en toen was hij dus al druk met de serie bezig) dat hij een paar vlieglessen nam in een fixed wing (klein vliegtuigje cessna) maar hij heeft nooit een brevet gehaald. Toen hij solo mocht gaan vliegen vond zijn vrouw dat maar niets en moest hij stoppen met vliegen omdat ze het te gevaarlijk vond. Ze was bang dat hij neer zou storten. Die angst kwam ook omdat er juist in die periode een paar mensen waren neergestort met hun vliegtuigje die ze kenden.


Laatst aangepast door choppercrazy op 19-05-2007 13:21:48, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hm wolff
BerichtGeplaatst: 19-05-2007 13:18:35  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-5-2007
Berichten: 215

choppercrazy schreef:
Ja en dat is een hele kunst beste Wolff....maar ja ik heb me dan ook niet zo verdiept in de auto's meer in de acteurs en wat er zich achter de schermen afspeelde e.d......die bus....leuk ding, heb m ook meerdere keren in 't klein maar goed.....er staat trouwens een originele close up Van in Engeland en die kun je ook huren. Maar dat heb ik al eeen paar keer besproken in een Van topic. Dat is dus geen replica maar een echte, die geveilt is na de serie en gebruikt is voor de close ups (dus de momenten dat ze in de bus zitten en er dialoog is).
Ik vind de van 1 van de mooie dingen van de hele serie The a team Dus je kan een orginele van huren kost zekker ook heel veel niet waar
Maar dit had ik dus wel goed begrepen dat er 5 gmc bussen + de 2 gave uitvoeringen zijn gebruikt. En een hele zooi van die onofficiele bussen? of weet jij dit ook niet zal toch wel jij weet zo veel Very Happy

_________________
Mr. White: Hello?
James Bond: Mr. White? We need to talk.
Mr. White: Who is this?
James Bond: The name's Bond. James Bond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mirjam
BerichtGeplaatst: 19-05-2007 13:26:53  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-3-2007
Berichten: 348
Woonplaats: Alkmaar

Ik vroeg me af of iemand weet hoe oud de ateamleden waren toen ze trouwden.
Ook ben ik benieuwd of iemand weet hoe oud hun (ex)vrouwen zijn op het moment, eventueel met een geboortedatum...? (misschien zijn die al overleden???)

Bedankt alvast!

_________________
H:Face, what would u say to a 45A about now? F:Actually I was thinking more in terms of a 38 maybe a 32. M:Come on, please lets do a 32. B: Forget the 32,38,45. Theres nothing like a good old 22! All 4: 22!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 19-05-2007 13:29:02  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Je moet wel oppassen in London en Noord Ierland staan namelijk replica's gemaakt door Star Car Hire uit Engeland en die zijn dus nep.

Iemand postte ooit de Van uit London op het forum maar ik ben er dus inmiddels achter dat dat toch echt een replica is en niet een originele close up van. (dat vermoedde ik toen al) De originele is wel te vinden in Engeland, ik moet even door de posts scrollen om je die juiste gegevens te kunnen geven.

Mirjam Dwight is getrouwd in 1983 en Dirk is getrouwd in 1986
Dwight is geboren in 1947 en Dirk in 1945

Dwight is nog steeds gelukkig getrouwd met zijn 12 jaar jongere Wendy Fulton. Trouwdatum 12 juni 1983

Dirk is in 1995 gescheiden van zijn vrouw Toni Hudson maar ook zij is nog in goede gezondheid.


Laatst aangepast door choppercrazy op 26-05-2007 17:09:10, in totaal 2 keer bewerkt

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hm wolff
BerichtGeplaatst: 19-05-2007 13:33:16  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-5-2007
Berichten: 215

choppercrazy schreef:
Je moet wel oppassen in London en Noord Ierland staan namelijk replica's gemaakt door Star Car Hire uit Engeland en die zijn dus nep.

Iemand postte ooit de Van uit London op het forum maar ik ben er dus inmiddels achter dat dat toch echt een replica is en niet een originele close up van. (dat vermoedde ik toen al) De originele is wel te vinden in Engeland, ik moet even door de posts scrollen om je die juiste gegevens te kunnen geven.

Mirjam Dwight is getrouwd in 1983 en Dirk is getrouwd in 1986
Dwight is geboren in 1947 en Dirk in 1945

Dwight is nog steeds gelukkig getrouwd met zijn 12 jaar jonger Wendy
Dirk is in 1995 gescheiden van zijn vrouw maar ook zij is nog in goede gezondheid.
hoe bent u er achter gekomen dan dat het een replica is dan?

_________________
Mr. White: Hello?
James Bond: Mr. White? We need to talk.
Mr. White: Who is this?
James Bond: The name's Bond. James Bond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 19-05-2007 13:35:52  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Dit staat keurig op de site van de verhuurder vermeld.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hm wolff
BerichtGeplaatst: 19-05-2007 13:36:43  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-5-2007
Berichten: 215

choppercrazy schreef:
Dit staat keurig op de site van de verhuurder vermeld.
oh oke http://www.ateamresource.de/gmcvan.html en dan een beetje in het midden staan kentekens als je daar op klikt zie je foto svan de van met steeds een andere kenteken is wel leuk

_________________
Mr. White: Hello?
James Bond: Mr. White? We need to talk.
Mr. White: Who is this?
James Bond: The name's Bond. James Bond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 5 van 7
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Vraag en Antwoord

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0