Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Algemeen  ~  Vind je dat de oude cast moet gebruikt worden voor de film ?

Vind je dat de oude cast moet gebruikt worden voor de film ?
Nee, ze zijn te oud.
22%
 22%  [ 8 ]
Ja, zeker !
66%
 66%  [ 24 ]
Alleen Mr.T, niemand anders kan B.A. spelen.
8%
 8%  [ 3 ]
Het laat me koud.
2%
 2%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 36

galoob
BerichtGeplaatst: 07-08-2006 13:20:45  Reageer met quote


Leeftijd: 45
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-7-2005
Berichten: 50
Woonplaats: Heythuysen

Clooney met helaamaal grijs haar zou wel voor 55 door kunnen gaan. En de rest van de cast? Wie zou je daar voor willen zien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam

choppercrazy
BerichtGeplaatst: 07-08-2006 13:25:47  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ik denk dat je 3 onbekende acteurs voor de rest moet nemen en Clooney als de publiekstrekker. Dwight riep al dat ze waarschijnlijk un knowns gaan casten voor de film omdat de karakters van het A-team al ZO apart zijn dat je daar geen gevestigde acteurs voor moet vragen die vaak ook al een soort image hebben. En die zullen ook wel te duur zijn.

Maar als er hollywoodsterren gevraagd worden voor de rollen dan
in ieder geval NIET Jim Carrey als Murdock, dan ga ik echt braken en die is ook te oud voor de rol want hij is slechts 1 jaar jonger dan Clooney.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mescalino
BerichtGeplaatst: 07-08-2006 14:11:40  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 19-4-2006
Berichten: 57

Quote:
Hoe kom jij aan de wijsheid dat Dirk niet zou willen?


Dat wordt volgens mij in dit topic een aantal keer genoemd.

Maar goed, The A-Team is the A-Team zoals in de jaren 80 is neergezet. Deze characters en sfeer is gewoon niet meer terug te halen.

Quote:
De oude cast zal echt nooit gaan gebeuren. Ze gaan echt niet een stel 50-ers in een zwart busje "huursoldaatje" laten spelen.


Dat denk ik dus ook. Ze zijn gewoon te laat met het maken van een film.

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Peter54
BerichtGeplaatst: 07-08-2006 14:55:25  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 21-5-2006
Berichten: 173
Woonplaats: Leeuwarden

choppercrazy schreef:
Ik denk dat je 3 onbekende acteurs voor de rest moet nemen en Clooney als de publiekstrekker. Dwight riep al dat ze waarschijnlijk un knowns gaan casten voor de film omdat de karakters van het A-team al ZO apart zijn dat je daar geen gevestigde acteurs voor moet vragen die vaak ook al een soort image hebben. En die zullen ook wel te duur zijn.


Zo is het tenslotte ook met de serie gedaan George was de toch al wel bekende "filmster" en dat geld ook voor T want die had in rocky gespeeld maar Dirk en Dwight waren nog niet echt bekend als film acteurs ze hadden wel tv series gedaan maar ze waren nog niet wereld bekend.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Vincent
BerichtGeplaatst: 07-08-2006 19:55:47  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Maar de film hoeft natuurlijk ook niet hetzelfde te zijn als de serie he. The A-team gaat om vier oud oorlogs strijders die ten onrechte zijn veroordeeld, zijn ontsnapt, en die toen mensen gingen helpen.

Je kan dus ook een kompleet nieuw team maken. Dus bijvoorbeeld Sjaak, Henk, Kees en Piet. Ze hebben allemaal gevochten in bijv. irak en worden opgesloten in een gevangenis in tokio. (om maar eens het een en ander te noemen)
En het hoeft ook echt niet zo te zijn dat één van de vier een grote neger is met een hanekam en een zwart busje.
Of dat de leider een oudere kolonel is met wit haar en een sigaar.

Ik denk dat als ze gewoon een verhaal maken gebasseerd op de basis van het A-team, dat ze dan een boeiende film kunnen maken zonder daarmee de fans voor hun hoofd te stoten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Mescalino
BerichtGeplaatst: 08-08-2006 00:15:07  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 19-4-2006
Berichten: 57

Vincent schreef:
Maar de film hoeft natuurlijk ook niet hetzelfde te zijn als de serie he. The A-team gaat om vier oud oorlogs strijders die ten onrechte zijn veroordeeld, zijn ontsnapt, en die toen mensen gingen helpen.

Je kan dus ook een kompleet nieuw team maken. Dus bijvoorbeeld Sjaak, Henk, Kees en Piet. Ze hebben allemaal gevochten in bijv. irak en worden opgesloten in een gevangenis in tokio. (om maar eens het een en ander te noemen)
En het hoeft ook echt niet zo te zijn dat één van de vier een grote neger is met een hanekam en een zwart busje.
Of dat de leider een oudere kolonel is met wit haar en een sigaar.

Ik denk dat als ze gewoon een verhaal maken gebasseerd op de basis van het A-team, dat ze dan een boeiende film kunnen maken zonder daarmee de fans voor hun hoofd te stoten.


Maar dit zou dan niet het A-Team zijn maar meer het B-Team.
Als los staande film kan het wel werken als er maar geen link gelegd wordt met het oude A-Team.

Ik bedoel zet een standaard aflevering concept op een rij:

Team:
- Een leider met altijd een plan.
- Een mafkees die in alles kan vliegen
- Een 'smooth talker' die alles geregeld krijgt
- Een grote vent met klein hartje dat alles kan repareren.

Aflevering:
- Iemand wordt onrecht gedaan.
- Leider vermomd als iets of iemand neemt polshoogte.
- Wordt goed gekeurd en ze hebben het A-Team ingehuurd.
- De smooth talker gaat de mafkees uit het gekkenhuis laten ontsnappen.
- Team komt bij elkaar en mafkees verleed als zebraman ergerd grote vent met klein hartje.
- Leider heefd een plan maar het loopt niet helemaal zoals hij gedacht en ze worden opgesloten in een schuur.
- Deze schuur blijkt een opslaag plaats te zijn geweest voor een ijzerhandel.
- Ze bouwen iets en verslaan de boef.
- Dan gaan ze weg en net als ze de ook om zijn komt de militaire politie aan rijden.
- Leider steekt een sigaar op en roept "I love it when a plan comes together"

*belangrijk punt: Blauwe plek ok, maar NIEMAND mag er dood gaan.

AFTITELING


Gaat het anders dan is het gewoon de A-Team niet maar een goedkope rip-off.

Choppercrazy's script is wellicht het enige wat nog kan voor wat betreft de oude crew.

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Peter54
BerichtGeplaatst: 18-09-2006 21:23:21  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 21-5-2006
Berichten: 173
Woonplaats: Leeuwarden

Er is wat meer nieuws over de film.
Stephen J. Cannel heeft een nieuwe schrijver aangesteld voor het script, wie dat is, is nog niet bekend.
Verder nog wil Cannel als cast (als het lukt) gewoon de oude cast en dan als vervanger voor Hannibal George Clooney of Bruce Willes.

Misschien is het bovenstaande oud nieuws maar las het ergens en het was een officieel bericht dat vorige week naar buiten is gebracht (ook is dat altijd maar afwachten)

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 19-09-2006 07:38:56  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Dan is Cannell eindelijk wakker aan 't worden dat zo'n film alleen werkt met de oude cast, andere remakes met nieuwe acteurs (starsky en hutch, dukes of hazard) vielen ontzettend tegen qua populariteit omdat de fans het niets vonden. Met een film over het A-team met een nieuwe cast zal dat net zo gaan.

Ik vind het alleen minder geslaagd om Hannibal te vervangen voor een andere acteur, ik denk dat je die beter niet kunt vervangen maar beter is volgens mij dat ze over hem praten en hem dan gewoon in flashbacks laten zien in de film omdat George Peppard gewoon lastig te vervangen is. Zeker als zo'n andere Hannibal met de oude cast moet werken vind ik dat niet zo'n goed idee.

En als George Clooney of Bruce Willis met de oude cast zou moeten werken dan is de Kolonel ineens jonger dan de rest van zijn team in plaats van ouder! Dat lijkt me een beetje gek Very Happy

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wouter
BerichtGeplaatst: 19-09-2006 11:36:41  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Een team zonder hanibal is me wel een beetje te gek. Dan is Murdock de hoogste in rang en moet hij met een plan komen. Ik weet dat hij dat in 1 aflevering gedaan heeft, maar toch.
(Ik kan niet op de naam van de aflevering komen. Hannibal zat gevangen en kon achteraf niet geloven dat Murdock het plan had bedacht en niet Face)

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 19-09-2006 11:47:29  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Dat was in de aflevering bad time at the border Very Happy Hannibal geloofde er toen niets van dat Murdock het plan had bedacht.

Ze kunnen bij het ontbreken van Hannibal gewoon met zijn drieën een plan bedenken, dat ze alledrie wat aan het plan bijdragen, het hoeft niet persé 1 persoon te zijn die het plan bedenkt. Murdock zou zoiezo niet de leiding op zich nemen want hij is wel hoger in rang dan Face maar vanwege zijn niet al te stabiele geestesgesteldheid Very Happy was het eigenlijk altijd Face die de tweede man was en de leiding overnam van Hannibal als die er niet was en niet Murdock. Dus dat zou in zo'n film ook de logische gang van zaken zijn.

Face bedacht trouwens altijd zijn eigen scams zelf dus Face kon er ook wat van wat plannen maken betreft. Maar ik denk dat ze het het beste zo'n plan met zijn drietjes kunnen bedenken nadat ze natuurlijk eerst elkaar in verwarring aan hebben gekeken met de woorden: what next? Coming up with a plan used to be Hannibals end of the stick! En dan besluiten ze dat ze het met zijn drieën maar eens moeten proberen.

Als ze een andere Hannibal toevoegen dan moet het op zijn minst een acteur zijn die een jaar of 60 is, anders is het ongeloofwaardig. George Clooney zou met zijn 44 jaar dan echt te jong zijn in combinatie met de oude cast. Dat klopt dan gewoon niet want tijdens de Vietnamoorlog in 1970 was George Clooney pas 9 jaar oud. Of ze moeten hem ouder maken met make up en hem laten doorgaan voor iemand van minstens 60. Wink

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 19-09-2006 12:15:20  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Trouwens als er een film met de oude cast zou komen zou ik het ook best leuk vinden als ze Marla Heasly weer erin terug lieten komen. Op de reunie zag ze er nog pittig uit en volgens mij zou ze best te porren zijn voor de filmrol van Tawnia Baker.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 19-09-2006 12:29:11  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Daar zat ik vanmorgen dus ook aan te denken. Het zou natuurlijk super zijn als de drie overgebleven leden aan de film meedoen.
Maar als de andere acteurs als Marla (Tawnia), Melinda (Amy) of Lance (Decker) zouden meedoen, dan zou ik dat ook echt super vinden.

Ik denk dat het leuk zou zijn als ze bijvoorbeeld bij het graf van Hannibal gaan terugblikken op hun vietnam tijd. Dat we bijvoorbeeld zien hoe ze de bank beroven en hoe ze de orders daartoe kregen, het volgende proces, de ontsnapping uit de gevangenis, en het begin van hun nieuwe carriere.
Op die manier houd je het volgens mij het meest geloofwaardig. Want Dirk, Dwight en T zijn denk ik al te oud om een echt overtuigend team neer te zetten. (60 jarigen die het tuig van tegenwoordig op z'n falie geeft lijkt mij heel sterk).
Het team in die flashback laat je dan gewoon door andere acteurs spelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 19-09-2006 12:40:46  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Quote:
Ik denk dat het leuk zou zijn als ze bijvoorbeeld bij het graf van Hannibal gaan terugblikken op hun vietnam tijd.


Dat vind ik zoiezo een goed plan dat bij het graf staan met zijn drieën (had ik in mijn script ook geschreven) want dan heb je Hannibal toch erbij betrokken en vandaar uit kun je alle kanten op. Steven Cannell moet maar eens goed gaan nadenken en een goed verhaal bedenken als er iemand is die het kan is hij het.

Marla in een bijrol....lijkt me echt superleuk. Lance zal wel niet mee kunnen spelen denk ik, zijn gezondheid is niet al te best.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peter54
BerichtGeplaatst: 19-09-2006 16:02:23  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 21-5-2006
Berichten: 173
Woonplaats: Leeuwarden

Als ze ook weten Marla te strikken zou dat wel leuk zijn, alleen ik denk dat we Melinda en zeker Lance kunnen vergeten ik zie hem niet zo snel achter de a-team aanzitten met zijn rolator want ik heb hem op de reunie gezien hij kwam met moeite voor uit, dan kunnen ze denk ik beter William Lucking(Lynch) vragen die zag er nog goed en fit uit.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 4 van 4
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Ateamfans.nl forum index  ~  Algemeen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0