Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Algemeen  ~  Vind je dat de oude cast moet gebruikt worden voor de film ?

Vind je dat de oude cast moet gebruikt worden voor de film ?
Nee, ze zijn te oud.
22%
 22%  [ 8 ]
Ja, zeker !
66%
 66%  [ 24 ]
Alleen Mr.T, niemand anders kan B.A. spelen.
8%
 8%  [ 3 ]
Het laat me koud.
2%
 2%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 36

BlkFox
BerichtGeplaatst: 02-05-2006 15:45:31  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 179
Woonplaats: Noord-Brabant

ben ik het mee eens.
The A-Team is geen A-Team zonder Hannibal/ george peppard.
ik ga hem denk ik wel kijken om te zien wat er van gemaakt is maar zoals ik al zei The A-Team zonder Hanni bal is GEEN A-Team Very Happy

_________________
Captain Belly Buster, Out Of The Blue I'm Coming At You, Super-Nitrisious And Super-Delicious !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger

Tafkall
BerichtGeplaatst: 06-08-2006 13:06:50  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 3-8-2006
Berichten: 2
Woonplaats: Naboo

Het is dus echt niet te doen om de oude cast te gebruiken, maar groot probleem is wie dan wel ? Je moet toch echt een superacteur zijn wie-dan-ook van het originele A-team te kunnen spelen, want je zult meteen worden vergeleken met de originele cast, dus je zult gedoemd zijn te mislukken ! Heel misschien zou Michael Clarke Duncan de rol van B.A. aankunnen, maar verder........? Toch ben je als fan verplicht de film te gaan kijken als ie uit is !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 06-08-2006 13:09:00  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Lees choppercrazy's script maar eens voor de oude cast........laat dan nog maar even weten of het onmogelijk is. Het kan best hoor, ze moeten het alleen wel willen schrijven.

Even naar fanfictie, daar staat het tussen, die schrijvers zijn vast beter dan ik maar met mijn scriptje wilde ik laten zien dat het wel kan met de oude cast en george kun je in flashbacks laten zien als ze terugdenken aan de oude tijd.......nou ja lees maar.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 06-08-2006 13:43:33  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Ik denk dat de film ook zonder originele cast een groot succes kan zijn. Dat was ook zo bij series als starsky and hutch, charlies angels en the dukes.
En nu met de nieuwe Miami Vice film die binnenkort uitkomt, de trailer belooft dat het een toffe film is.
Volgens mij moet je het niet vergelijken met de originele serie. Iedereen weet dat het komt van de orspronkelijke serie, maar het zijn toch echt films die op zichzelf staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Peter54
BerichtGeplaatst: 06-08-2006 14:03:46  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 21-5-2006
Berichten: 173
Woonplaats: Leeuwarden

Je moet het gewoon zien als iets nieuws en niet tijdens het kijken gaan vergelijken van dat had Dwight veel beter gedaan. Dan is er ook niks aan, als de film met een geheel nieuwe cast wordt gemaakt dan is het niet anders misschien wordt gewoon een heel groot succes.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Mescalino
BerichtGeplaatst: 06-08-2006 16:27:39  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 19-4-2006
Berichten: 57

De huidige cast is te oud geworden om nog realistisch over te komen.

Als ik me goed herinner kwam dekker zelfs met behulp van een rolator op de reunie binnen. (nou ja hij werd in ieder geval door 2 personen geholpen)

Een nieuwe cast is de enige 'logische' optie.

Ik kan de reactie van face wel begrijpen. Hij heefd als acteur 5 seizoenen hard gewerkt om het caracter Face vorm te geven net als Murdock en BA. (ook hannibal maar ivm ovelijden lat ik die even achterwege voor het gemak)

Een hele film zou niet echt realistsch zijn want sinds seizoen 5 is het hele A-Team sfeertje 'verpest'. Ze zijn vrijgesproken en werken voor de CIA.

Ik denk de enige die je zover krijgt om in een film te spelen is Dwight en heel mischien Mr. T.

Het meest realistische zou zijn dat die twee helpen bij "solicitatie gespreken" voor de samenstelling van een nieuw A-Team wat het oude team "vervangt". Op die mannier voorkom je dat er vergelijkingen worden gemaakt en houd je het toch realistisch.

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Jointjeff
BerichtGeplaatst: 06-08-2006 18:15:18  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

dat is een slecht senario! The a-team moet gewoon het huidige team blijven. Daarbij, hoeft het voor mij ook niet echt realistisch te zijn, zolang er maar humor in zit, en dat moet toch wel lukken.

Een totaal nieuw team, verstoord de hele verhaallijn van the a-team!

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Peter54
BerichtGeplaatst: 06-08-2006 18:34:12  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 21-5-2006
Berichten: 173
Woonplaats: Leeuwarden

Ik denk dat alle fans liever de oude cast hebben, maar helaas hebben we daar geen invloed op ander had ik ook direct het verhaal van choppercrazy aanbevolen.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Mescalino
BerichtGeplaatst: 06-08-2006 23:12:43  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 19-4-2006
Berichten: 57

Ik zie ook liever de gehele oude cast maar dat is simpelweg niet realistisch.

George is overleden, Dirck wil niet. Dan blijven er nog maar twee over.
En of die twee nog willen is nog maar de vraag.

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Jointjeff
BerichtGeplaatst: 07-08-2006 07:39:57  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

dan moeten ze ook geen a-team film maken, vind ik.. Wink The A-team=The A-team..Niemand kan de oude cast vervangen. Trouwens, volgens mij ging Mr.T. een rol krijgen. Geen grote, maar wel een.

Ps. Kijk is naar die nieuwe Dukes of Hazzard film, wat een drama, met die cast.

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 07-08-2006 08:16:59  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Mescalino schreef:
Ik zie ook liever de gehele oude cast maar dat is simpelweg niet realistisch.

George is overleden, Dirck wil niet. Dan blijven er nog maar twee over.
En of die twee nog willen is nog maar de vraag.


Hoe kom jij aan de wijsheid dat Dirk niet zou willen? Ik denk dat als hem een goed script wordt aangeboden voor een film met de oude overgebleven drie leden van het A-team dat hij er absoluut samen met Dwight mee aan zal werken en er voor zal gaan. Maar het punt is dat ze door niks of niemand zijn benaderd. Ze willen natuurlijk jonge mensen in plaats van de oude garde, zal wel weer om de centen draaien, ze denken vast dat een jonge cast meer jongere naar de bioscoop zal lokken. Nou doe mij die drie oudjes maar!

Dirk is juist net weer begonnen met films maken (o.a. Goldenen Zeiten) omdat hij er weer zo'n zin in had (na ongeveer 10 jaar alleen voor zijn kids zorgen). Hij was alleen erg boos over de nieuwe serie battlestar galactica, daar wilde hij niet aan meewerken omdat starbuck was vervangen door een meisje en hij daarom geen cameo wilde. Er is nog een alternatief vervolg op het originele Battlestar Galactica geschreven........en daar zou Dirk zijn eigen rol van Starbuck wel in mogen spelen die dan op de galactica werkt en ontdekt dat zijn dochter op de galactica is en viper piloot is. Ook de oude Apollo zou er in terugkomen. Als die film er ooit komt dan wil Dirk daar WEL aan meewerken. Het is nu geloof ik alleen nog een kwestie van het geld bij elkaar krijgen voor die film en als dat lukt gaan ze die film maken. Dus lijkt het me sterk dat Dirk niet meer in de rol van Faceman zou willen kruipen. Mr. T. zal het grootste probleem zijn om terug te krijgen voor zo'n A-team film. Want (neem het me maar niet kwalijk) volgens mij heeft die een erg groot ego en zal vast allerlei eisen gaan stellen (vooral veel geld Wink )

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peter54
BerichtGeplaatst: 07-08-2006 08:38:52  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 21-5-2006
Berichten: 173
Woonplaats: Leeuwarden

Ja T wordt het grootste probleem, kijk Dwight zal waarschijnlijk geen probleem worden net zoals Dirk, maar voor T zal je toch je budget voor de film wat moeten verhogen want dat gaat wat meer geld en moeite kosten om die zover te krijgen.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
galoob
BerichtGeplaatst: 07-08-2006 09:58:19  Reageer met quote


Leeftijd: 45
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-7-2005
Berichten: 50
Woonplaats: Heythuysen

De oude cast zal echt nooit gaan gebeuren. Ze gaan echt niet een stel 50-ers in een zwart busje "huursoldaatje" laten spelen.

Er zal toch iets van een nieuw concept ontstaan (Miami Vice, die pastelkleurige colbertjes kunnen echt niet meer) of ze maken er een soort comedy van (Dukes of Hazzard / Strasky en Hutch)

Misschien leuk als iedereen een voorstel doet voor de nieuwe cast.

De mijne:

Hanibal: George Clooney (wel helemaal grijs)
B.A.: Michael Clarke Duncan (al in dit topic voorgesteld)
Face: Brad Pitt (who else?)
Murdock: Owen Wilson (Dwight's eigen keus)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
Jointjeff
BerichtGeplaatst: 07-08-2006 10:29:53  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

Wie zegd dat het zo gaat lopen?.. Mocht het de oude cast worden (lijkt me niet, liever wel) zullen ze echt niet een verhaallijn aanhouden als de episodes in de serie. Het zal toch echt anders zijn, neem ik aan. Zijn ze dan nog wel huursoldaten...? Bij choppercrazy's verhaal bijv., waren ze daar huursoldaten.. nee.. dus die zin van "Ze gaan echt geen stel 50ers in een zwart busje "huursoldaten" laten spelen." hoeft dus niet te kloppen.

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 07-08-2006 11:47:35  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Nee een stel 50ers huursoldaten laten spelen ligt niet voor de hand. Zonder Hannibal zouden die vijftigers dat zoiezo nooit doen. Het zal eerder dan een verhaallijn zijn dat ze allang gestopt zijn als team nadat Hannibal in the line of duty een keer is gesneuveld. Door omstandigheden gaan ze echter nog 1 keer met zijn drieën erop uit om iets recht te zetten uit het verleden. Misschien een oude vijand die hun ineens lastig gaat vallen en waar ze wel op moeten reageren. Omdat Hannibal dat zo gewild zou hebben. Very Happy Ze hebben dus eigenlijk al hun leven helemaal anders ingericht maar moeten nog een keer de wapens van zolder halen en afstoffen om iets recht te zetten. Dat zou geloofwaardig zijn en je kunt daar ook een heleboel humor in kwijt. En dan kun je zelfs George nog in de film laten zien door middel van oude fragmentjes uit de serie als ze aan sommige dingen van hem terugdenken in flashbacks.

Dat zou pas een mooie ateamfilm zijn! Maar ja, 't zal wel niet gebeuren.

Maar ALS ze een nieuwe film met nieuwe acteurs zouden maken zou mijn voorkeur voor Hannibal ook George Clooney zijn. De naam George heeft ie al mee en ook zijn kleur haar. Hij heeft zelfs bijna hetzelfde duivelse lachje en ook van die twinkelogen als George Peppard. Alleen is hij misschien ietwat aan de jonge kant. (6 mei 1961).Een Kolonel van 45 jaar zou NET kunnen.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 3 van 4
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Algemeen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0