Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Algemeen  ~  Onbekend onbemind
Flash4ever
BerichtGeplaatst: 26-05-2007 02:01:29  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 2-2-2007
Berichten: 2
Woonplaats: Zwolle

Wat ik vooral zie,en wat natuurlijk niet vreemd is,er word vooral veel over
de leden van de A-Team gesproken.Echter vergeet niet,deze serie is niet alleen beroemd geworden omdat deze leden zo goed waren.Het hele plaatje van deze serie was perfect,en dat betekent dat ook de overige rollen in de serie uitmuntend geacteerd werd.Jammer dat er zo weinig over
gesproken word want als je die al die acteurs goed bekijkt,dan kom je maar tot 1 conclusie:"Ja ,zonder die perfecte bijrollen kon de A-Team niet veel beginnen".Neem nou de aflevering:The Big squeeze:Als je deze serie met objectieve ogen bekijkt,weet je wel beter.Alhoewel in deze aflevering Hannibal weergaloos was:Hannibal:There goes nothing"

Mijn punt: Vergeet niet,zonder al die perfecte bijrollen was de A-Team nooit zo beroemd geworden.

Flash4ever

_________________
Trouwens de beste tv series die geschiedenis hebben geschreven komen uit de jaren '80 .T'is maar dat je het weet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 26-05-2007 06:29:43  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Ik denk dat je dat altijd wel hebt... Je hebt ook geen pop muziek zonder drums, maar toch zie je de zanger eigenlijk altijd wel het meest in clips; en is deze het meest beroemd. Ik denk persoonlijk niet dat we de Bijrollen vergeten, maar het feit wil dat we die eigenlijk niet goed kennen... Kijk, Face, Murdock, Hannibal en B.A. zie je echt elke aflevering; maar al die bijrollen zitter er maar in een paar van de 98(Dan heb ik het over dezelfde acteurs) (?er zijn tog 98 afleveringen); het is voor mij dus niet zo dat ik ze vergeet; maar ik praat gewoon niet over ze omdat met zoveel zijn; maar je ziet ze ook te weinig om echt geintreseerd in ze te raken, en echt gesprekstof op te leveren...Maar ben me er alsnog heel erg van bewust dat we zonder die andere bijspelers niets opschoten met The A-Team;
Al zou een hele aflevering alleen Murdock ook wel leuk zijn Razz Wink

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
The Survivor
BerichtGeplaatst: 26-05-2007 08:11:37  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

Dat betwijfel ik: een hele ep met Murdock alleen.
Dan is het effect weg, dan is het ook geen A-Team meer.

Het zijn eigenlijk 94 episoden maar ik heb dan de 2-delige voor één ep gerekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 26-05-2007 12:44:31  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Ik meende het niet serieus Wink Het was eerder Razz Murdock is grappig en leuk; dus een meisje als ik zou het niet erg vinden om een hele aflevering naar Murdock te kijken Wink

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Algemeen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0