Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Mededelingen  ~  ScreenHeroes
Ezzie
BerichtGeplaatst: 27-09-2005 07:33:12  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 30-7-2005
Berichten: 84

missespeppard schreef:

(eerste vrouw hier?)


Nee hoor, bij lange na niet. Het zijn echt niet allemaal jochies hier Smile

Peetur schreef:
Ezzie, wat ben jij klein trouwens


Ahum? Volgens mij heb ik een redelijk normale lengte voor iemand van mijn geslacht en leeftijd Rolling Eyes
En nu weer BOT! Twisted Evil

_________________
Never give up, never surrender!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Peetur
BerichtGeplaatst: 27-09-2005 10:09:24  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Mja Ezzie, Ik val op kleine meiden Wink Dus het geeft niet hoor Very Happy

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 27-09-2005 18:53:56  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

missespeppard schreef:
Hallo!
Ben errug benieuwd naar videofragmenten van die screenheroes dag in utrecht. Heb het stuk met Dwight en Dirk gezien op Pulse maar had graag meer willen weten over wat er zich allemaal op de set van The A-team afspeelde. Ook jammer dat dit niet op de dvd box staat toch?

Groetjes,
MissesPeppard

(eerste vrouw hier?)

De videofragmenten van de A-team Q&A komen zeker online (waarschijnlijk ondertiteld). Zodat iedereen ze met veel plezier nog een paar keer kan nakijken.
Ik heb ook een topic geopend over alles wat er achter de schermen gebeurde bij The A-team: http://www.ateamfans.nl/forum/viewtopic.php?p=4725#4725
Je bent al lang niet meer de eerste vrouwelijke fan op dit forum (alhoewel dit eerst wel het geval was), de laatste tijd zijn er meer en meer actieve vrouwen op dit forum. Dus iedereen die zegt dat The A-team een mannenprogramma is heeft groot ongelijk Smile

Peetur schreef:
Mja Ezzie, Ik val op kleine meiden Wink Dus het geeft niet hoor Very Happy

We kunnen mss een topic openen om dates tussen de A-team Fans te plannen? :d

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 27-09-2005 19:42:43  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Omdat ze op ScreenHeroes heel wat meer volk hadden verwacht en zo heel wat minder winst (of zelf verlies) hebben gemaakt dan dat ze dachten hebben ze de VIP-party afgelast en gingen ze de zondag bijna ook aflassen. Nu is ScreenHeroes.com ook offline gehaald en al de meedewerkers van ScreenHeroes zijn zwaar te teleurgesteld en vinden de organisatoren oplichters.
Natuurlijk is het jammer dat het zo allemaal moet aflopen!

Maar toch blijft dit voor mij dé belangrijkste dag van ateamfans.nl. We hebben Dirk en Dwight in het echt gezien (met foto's en handtekeningen). We hebben eens met een paar fans samen gekomen. Flyers uitgedeeld en zitten pronken met onze A-team T-shirts. En er zijn nu heel wat nieuwe fans en bezoekers op deze site. Dus beter kan het eigenlijk niet voor mij Smile

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 27-09-2005 21:10:09  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Het was voor mij ook een prachtige ervaring. Net zoals Steven beschrijft. Maar ik vind het eigenlijk wel terecht dat er zoveel kritiek kwam. Als je kijkt wat er allemaal aangekondigd werd, dan viel het toch een beetje tegen. Maar als er volgend jaar weer een screenheroes komt, en Dirk en Dwight komen weer, dan ben ik zeker van de partij!!! Maar ja, de kans dat ze volgend jaar weer komen lijkt me niet echt groot
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 27-09-2005 21:17:05  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Vincent schreef:
Het was voor mij ook een prachtige ervaring. Net zoals Steven beschrijft. Maar ik vind het eigenlijk wel terecht dat er zoveel kritiek kwam. Als je kijkt wat er allemaal aangekondigd werd, dan viel het toch een beetje tegen. Maar als er volgend jaar weer een screenheroes komt, en Dirk en Dwight komen weer, dan ben ik zeker van de partij!!! Maar ja, de kans dat ze volgend jaar weer komen lijkt me niet echt groot

Het viel idd wat tegen. Het was een hele grote ruimte, maar het was heel erg leeg. Gelukkig dat er nog een gratis schietstand was en wat gratis games om je af en toe eens bezig te houden. Maar het was een super ervaring!
Dat er volgend jaar nog een SH is én dat Dirk en Dwight nog eens komen lijkt me heel onwaarschijnlijk.

Ps. In 3 dagen (zondag, maandag en vandaag) hebben we 26 nieuwe fans!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Jamavamo
BerichtGeplaatst: 27-09-2005 21:42:06  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 28

Dwight vertelde me dat hij 1 keer per jaar een conventie in Europa doet en 1 keer per jaar in Amerika. Of dit ook voor Dirk geldt, weet ik niet zeker, maar ik dacht het wel. Het zou ook nog zo kunnen zijn dat ze het ene jaar Amerika doen en het andere jaar Europa, maar volgens mij deden ze beide 1 keer per jaar. Als het de volgende keer nog beter en professioneler wordt georganiseerd, komen ze zeker terug. Dirk heeft trouwens op een foto voor m'n broer gezet: "We'll meet again", dus terugkomen doen ze zeker. Ik verwacht dan minstens een betere aankleding, met name voor de fotoshoot met bijvoorbeeld een busje binnen (voor op de achtergrond). De zaal was inderdaad veel te kaal en de verlichting slecht. De foto van de fotoshoot had een behoorlijke groen-/cyaan-zweem. Gelukkig heb ik die er met Photoshop er behoorlijk goed uit gekregen en ik heb er ook ff een ander achtergrondje achter gemaakt.

Zo, genoeg gezeurd, gegroet, Jamavamo

_________________
Watch out, I'm on the jazz!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peetur
BerichtGeplaatst: 27-09-2005 22:26:58  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Om jullie maar even wat meer info te geven over wat er achter de schermen allemaal afspeelde van SH.

De organisatoren waren alleen uit op groot geld. Wat dus niet gelukt is. Het bedrijf is waarschijnlijk faillet. De acteurs kregen niet wat ze belooft was, en de kans is groot dat ze niet eens de kosten vergoed krijgen die ze hebben moeten maken (hotel/eten/vliegreis) De mensen die een VIP ticket hadden besteld krijgen waarschijnlijk hun geld ook niet terug. Voor die mensen is het dus 1 grote teleurstelling geweest.

SH volgend jaar? Dit was 1malig. SH komt volgend jaar niet meer terug.
Ik heb ook gehoord dat Dirk en Dwight waarschijnlijk niet eens meer naar Europa komen.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 27-09-2005 23:14:10  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Waar heb je dat nieuws vandaan? Want ik kan me niet voorstellen dat Dirk en Dwight niet nog een keer naar Europa komen. Dit jaar misschien niet meer, maar volgend jaar...

En failliet dat denk ik ook. Want ik heb gelezen op het SH forum dat ze 40.000 euro schuld hadden. Maar zoals ik het heb gelezen, zou de eventuele winst ook naar goede doelen gaan (unicef en kankerbestrijding), maar ja, dat valt dus ook een beetje tegen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Ralph D.
BerichtGeplaatst: 28-09-2005 06:50:35  Reageer met quote


Leeftijd: 49
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 30-1-2005
Berichten: 81
Woonplaats: Boxtel

Dat ze zaterdag al nattigheid voelden, merkte ik aan de prijs van de tickets; ik betaald ein de voorverkoop 20 euro, en het zou 22,50 euro aan de kassa worden.
Mooi niet; het werd 35 euro!!!!

Ontzettend vervelend voor de acteurs en de fans; ik heb de storm van kritiek (10 pagina's!!!) gelezen op het SH forum. Het enige wat één van de medewerkers of organistoren konden zeggen was iets in de trant van: "Ja, nu komen ook mensen kritiek spuien die anders nooit iets zeiden!!" ................dat bewijst dat de organisatie compleet een ander beeld had van wat een goede SH dag was...............

_________________
"Come here Billy, come here boy"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peetur
BerichtGeplaatst: 28-09-2005 08:12:29  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Quote:
Waar heb je dat nieuws vandaan? Want ik kan me niet voorstellen dat Dirk en Dwight niet nog een keer naar Europa komen. Dit jaar misschien niet meer, maar volgend jaar...



Gehoord van iemand die niet genoemd wil worden op internet.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Teekay-627
BerichtGeplaatst: 28-09-2005 08:14:22  Reageer met quote


Leeftijd: 51
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 28-9-2005
Berichten: 12
Woonplaats: Lisse

Ik heb Dennis (SH-Dennis in het screenheroes forum) een pm gestuurd, met de vraag of er nog een uitleg / verklaring etc. komt van de organisatie, "ik vrees het ergste" was zijn antwoord......
Ook een herhaling zat er (voor hem in ieder geval) niet in.

Zelf ben ik niet geweest. Daar baalde ik behoorlijk van, had nl. familieverplichtingen in het buitenland.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 28-09-2005 10:33:41  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Ik heb nu even rondgezocht en het blijkt allemaal nog erger te zijn geweest dan wij dachten. Op http://www.collectiblez.nl/forums/showthread.php?t=735&page=8&pp=20 staat uitleg van verschillende mensen van de crew, waaruit blijkt dat er een bepaald iemand een erg vuil spel heeft gespeeld.

groeten Vincent

PS als ik lees wat er allemaal is gebeurd, dan kan ik alleen maar zeggen: petje af voor de acteurs en de vrijwilligers, die van de zondag toch nog een mooie dag hebben gemaakt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Teekay-627
BerichtGeplaatst: 28-09-2005 11:15:05  Reageer met quote


Leeftijd: 51
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 28-9-2005
Berichten: 12
Woonplaats: Lisse

Sluit ik me geheel bij aan......

Hopen dat de volgende con in Nederland een beter suc6 zal worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sjors
BerichtGeplaatst: 28-09-2005 13:06:09  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 123
Woonplaats: Apeldoorn

Wat een verhaal over die Screenheroes 2005. Ik was nog nooit naar een convention geweest, dus ik kon het niet echt vergelijken. Ik vond het op het eerste gezicht wat tegenvallen. En lang niet alles was aanwezig wat de organisator beloofd had. Blijkbaar was de organisatie niet helemaal zuiver (oplichtingszaak?). Mijn waardering voor de acteurs en de vrijwilligers zijn daarom ook groot.

Ik hoop niet dat hierdoor geen conventies in Nederland meer plaatsvinden in de toekomst. Misschien een idee om een e-mails te verzamelen en op te sturen naar Dirk/Dwight met een bedankje voor hun inzet en aanwezigheid ondanks de belabberde organisatie? Zodat ze in ieder geval weten dat de echte fans het gewaardeerd hebben (maar goed ik spreek natuurlijk nu voor mezelf) en het is ook zomaar een ideetje....Ik weet in ieder geval dat Dirk zijn eigen website heeft, maar Dwight niet meer volgens mij...?)....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 15 van 21
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Mededelingen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0