Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  The Problem
veraa
BerichtGeplaatst: 10-04-2008 10:41:21  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 10-6-2007
Berichten: 534
Woonplaats: ergens in nederland!

Inleiding:
Het liep eerst allemaal goed,
Ester & Janine waren de beste vriendinnen, ze deden alles samen,
Totdat Janine ineens raar begon te doen tegen Ester…
Ze deden veel samen, gingen vaak samen zwemmen zomers, gingen bij elkaar logeren, kortom: er kon niets misgaan!
Waar je Ester zag, zag je Janine vaak ook!


Deel 1

Na een tijdje, begon Janine raar te doen tegen Ester.
Ze gingen minder met elkaar om, en als Ester contact zocht, liep Janine snel weg, of negeerde haar,Wat Ester raar vond, ze waren toch vriendinnen?
Ester vond dat het tijd was om op onderzoek uit te gaan, ze ging naar vriendinnen uit de klas, en vroeg of zij het ook opmerkten dat Janine raar tegen Ester deed.
Nee, ze hadden niet echt iets gemerkt…
Uit school wachtte Ester Janine op, maar Janine liep gewoon door, waarop Ester maar de andere kant uit liep..
Ze dacht: 'Als Janine het zo wil spelen, kan ze het zo krijgen.'
Ze voelde zich erg alleen, en vroeg zich af waardoor het kwam.
De hele volgende week ging het zo door, en uiteindelijk volgde Ester Janine naar haar huis, om uit te zoeken wat er nu echt aan de hand was….

Ze zag dat Janine in de gaten werd gehouden, door een paar mannen.
Ester sloop naar het huis, en ging bij een open raam zitten, gebukt.
Ze hoorden een aantal stemmen, en Janine die heel paniekerig klonk.

Deel 2

Stem: 'Heb je je vriendin afgescheept?
Janine: 'Ja, ik voel me wel heel schuldig hoor! 'Ze is mijn beste vriendin! We deden alles samen!'
'als ze hoort dat ik haar heb verraaden, dan is onze vriendschap echt over!'
Stem: 'Ja, daar kunnen wij niet mee zitten hoor..'


Ik schrok heel erg, van wat ik hoorde, en kon nog net een schreeuw binnenhouden.
'Wat heeft ze verteld?! Ik heb haar al die tijd zo vertrouwd!
Ik mòet het weten! Misschien kan ik haar nog wel vergeven..'
Opeens hoorde ik geritsel naast me, ik was betrapt, er stond een enge, oude man naast me.

Stem: 'Wie ben jij?'
Ester: 'Een vriendin van dat meisje die binnen zit'
Stem: 'wat doe je hier?'
Ester: 'Kijken waarom ze zo raar tegen me doet, maar nu moet ik gaan, doeg!'


Ik liep snel weg, en begon te rennen, maar de man was veel sneller, en greep me snel vast

Stem: 'Jij gaat nergens naartoe dametje!'
Ester: 'Ohjawel! Laat me los!'
Stem: 'Kom mee, als je rustig bent doe ik je niets, anders…'
Ester: 'Wat anders?'
Stem: 'Daar kom je dan nog wel achter..' Zei hij rustig.
Ester'Ik begon te slaan naar hem, en te gillen..'
Stem: 'Meisje, kom op, ik probeer je te helpen!!'


Ik hoorde niets, en hij gaf me een klap tegen mijn hoofd, en alles werd zwart,
Ik werd snel weggtild van de plek, zodat ik niet betrapt zou worden.
Later werd ik wakker, in een busje, met 4 mannen..

Deel 3
Een nogal oude man zei: 'Ben je nu weer rustig?
Wij zijn het A Team! We zagen dat je problemen had?'

'Ja, mijn vriendin doet zo raar.
We waren eerst beste vriendinnen, en nu doet ze zo!'
Ik vertelde alles, ik praatte wel een kwartier achter elkaar door,
Alle mannen waren stil.
Toen stelde Hannibal zich voor, en de andere team leden ook;
Het waren: 'Hannibal, Face, Murdock, B.A.'
Ik merkte gelijk op dat Murdock raar deed, en ik vroeg wat hij had.
B.A. antwoordde: 'Die fool is niet helemaal lekker!'
Waarop Murdock zei: 'Let niet op die Big Guy, ik kan hem wel aan!'
Hij zei het zo leuk, dat ik begon te lachen,
en daarop zei Face:’Let maar niet op die 2, ze maken altijd ruzie’.
Ik praatte maar door, totdat Murdock me onderbrak, en zei:
Pardon me, BA. Is that the catatonic choo-choo?’
B.A. zei tegen Murdock: ‘Quit Your Stupid Jibba Jabba, fool!’
Waarop Murdock weer zei: ‘I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!’
B.A. Zei tegen Hannibal: ‘Als die gek nu niet stopt, krijgt hij klappen!’

Deel 4
Hannibal zei tegen B.A. & Murdock dat ze moesten ophouden.
Daarna vroeg hij aan mij; Of ik een idee had hoe ze me zouden kunnen helpen.
Ik zei: ‘Misschien kunnen jullie Janine weghalen daar, dan kan ik vragen wat ze allemaal heeft gezegd’
Face zei, dat dat waarschijnlijk heel lastig zou worden, omdat ze waarschijnlijk veel bewaakt werdt.
Ik zei dat ik anders ook geen andere opties had.
Hannibal zei: 'We gaan daar maar eens even binnenvallen, vinden jullie ook niet, jongens?'
het hele team was het ermee eens, dus ze pakten hun geweren, en renden gebukt langs het huis, voordat ze gingen,gebood Hannibal mij om in het busje te blijven zitten, omdat ik anders ook gepakt zou kunnen worden.

Ik keek hoe ze richting het huis renden, en hoorde opeens een luid geschreeuw, en geweerschoten.
Plotseling zag ze 5 mannen naar buiten rennen, terwijl het A Team erachteraan kwam,
Ik rende naar het huis toe, midden in het gevecht, ik liep naar binnen, en probeerde Janine te vinden.
Ze zat vastgebonden in een stoel, met een doek in haar mond…
Ik maakte haar snel los, ze probeerde te praten, maar dat ging niet.
Ik deed haar trui omhoog, en zag dat er iets ingespoten was in haar arm, en zat een spuitplek.
Wat hebben ze met je gedaan?!


Deel 5
Janine probeerde te antwoorden, terwijl buiten het gevecht in volle vaart dooring, Janine antwoordde: ‘Ik.. ben gepakt.. toen ik thuis kwam… ze wilden… dingen over jou weten…dus heb ik… gewoon.. wat verzonnen…’
Toen zakte ze weg, ik riep naar Hannibal: ‘Hannibal! Kun je ff komen?!
Toen Hannibal binnen kwam rennen zei hij boos tegen mij: Ester, ik had gezegd dat je in de Van moest blijven! waarop ik antwoordde:‘Ja, weet ik!! Maar ik wilde mijn vriendin redden!!!’
Hmm, ‘Oké, hoe is het met haar?’ vroeg Hannibal aan mij.
Ik zei tegen hannibal dat het slecht ging, omdat ze telkens flauwviel, en hij antwoorrde dat hij haar straks wel naar het busje zou brengen,maar eerst zijn team wilde helpen.’

Toen zat ik weer alleen in het huis, ik hoorde voetstappen achter me, ik keek om, en verwachtte Hannibal te zien,
Maar het bleek 1 van de mannen te zijn die ik had horen praten toen ik bij het raam zat, ik herkende zijn gezicht.
‘Zo meisje, wat doe je hier?’
‘Ik? Ik help mijn vriendin!’
Dat zal niet goed aflopen voor je..’

Hij riep een maat van buiten, en samen pakten ze mij vast, ik dacht: hier had Hannibal mij dus voor gewaarschuwd!
Ze hielden mijn arm vast, en ik zag een spuit tevoorschijn komen.
NEE!!! GEEN SPUIT!!! Daar ben ik panisch voor!!! begon ik te gillen, en ik schopte de ene man in zijn gezicht, toen kwam er nog een ander, en die duwde mij op het bed, ze hielden me in de houdgreep, en spoten mij een middel in, ik probeerde me nog te verzetten,maar ik zakte steeds verder weg. Voor ik flauwviel, hoorde ik Face schreeuwen, iemand viel neer, ik voelde dat iemand mij oppakte, en daarna werd het zwart voor mijn ogen.

Ik werd ruim 2 uur later wakker.
‘Waar ben ik?
In het busje’ zei Hannibal.
Wat is er gebeurd?’
‘Je was zo dom om toch het huis in te gaan, en toen werd je gepakt door 2 mannen.’
‘Ohja. Ik herinner me het weer!!’
‘Waar is Janine?’
'Die hebben we voor controle naar het ziekenhuis gebracht,maar jij moet je ook even laten onderzoeken, gewoon voor de zekerheid.
Nee hoor! antwoordde ik, ik voel me goed, echt! Wink


Deel 6
Ik ging samen met het team naar Janine in het ziekenhuis.
Ze lag te slapen, de artsen vertelden dat ze binnen een dag weer weg kon.
Ze werd wakker, en keek om zich heen.
Janine vroeg aan mij: ‘Waar ben ik?
Hannibal antwoordde: ‘In het ziekenhuis.’
Janine:’Wat doe ik hier?’
hannibal: ‘Je hebt iets ingespoten gekregen, waardoor je flauwviel,
Ester heeft je gevonden en ons geroepen, en wij hebben je naar het ziekenhuis gebracht.’
Waarop Janine zei:‘Oh, bedankt.


Daarna viel ze weer in slaap, en wij gingen snel weg, om haar niet nog eens wakker te maken. Op de gang, vroeg Face aan Hannibal wat ze gingen doen, nou ja, zij, want ik werd in een hotel gestopt,waar ik in ieder geval veilig was.
Hannibal antwoordde:‘We gaan eens even uitzoeken waar die mannen zijn, wie ze zijn, en wat ze wilden doen toen wij eraan kwamen.’ Ze regelden een grote kamer voor me, vroegen nog eens of alles oké was, zeiden dat ik absoluut in mijn kamer moest blijven, voor het geval die mannen kwamen, en toen reden ze weg in de Van.
Ik liep wat rond in mijn kamer, en na een uurtje nadenken en rondlopen, waagde ik mij naar beneden, ik wilde kijken of ik ergens wat kon eten, want ik had erg honger.
Het was stil in het hotel, te stil! dacht ik.
Opeens werd ik vastgegrepen, en werd mijn mond dichtgesnoerd………………..

Deel 7
Ik werd meegenomen naar een kamer, en toen we er waren zei de man: ‘Ja meisje! Dit was dus niet zo slim van je, of van het A Team, dat ze je alleen hebben gelaten…’
Ik vroeg aan hem, wie hij was, en hij zei dat het me niets aanging. Toen beet ik degene die mijn mond dichthield hard in zijn hand, en die begon te schreeuwen dat ik een vuil mormel was, ik zei lachend tegen hem: Ja, dan moet je me maar niet vasthouden he! WinkToen sloot ik mijn ogen voor een moment, ik dacht dat ik droomde, en zo weer wakker zou worden, veilig in bed, maar dat was niet zo, dit was echt!
Doordat ik mijn ogen dichtdeed, dachten de 3 mannen dat ik flauwviel.
Ik hoorde ze elkaars namen noemen: Tim,Erik & Johan.
‘Mooi, dat weet ik alvast!’ Dacht ik.
Daarna liet ik me helemaal slap worden, en ik voelde dat iemand me op bed legde.
Ik viel helemaal onbedoeld in slaap, ik was moe, en bang.
Na 2 uur werd ik wakker, de mannen waren weg, ik glipte van het bed, en probeerde de deur open te doen, maar ik kwam erachter dat die op slot zat, ze hadden me opgesloten! Toen raakte ik een beetje in paniek, omdat het team ook niet wist waar ik zou zijn, en misschien zou Hannibal weer boos op me worden, omdat ik weer niet had geluisterd! Toen liep ik naar het raam, het was de 2e verdieping waar ze me hadden opgesloten. Gelukkig zat het raam niet op slot, en ik dacht: Zou het te hoog zijn om te springen? Even later zag ik de mannen weer aankomen, en besloot de sprong te wagen, het was ongeveer 20 meter.
Achter de mannen aan, zag ik de Van van het team rijden, toen wachtte ik tot de mannen het hotel in liepen, en even later hoorde ik gesleutel aan de deur….
De deur ging open, en Erik riep keihard: Het meisje gaat ervandoor!!! Pak haar!!!
Ik sprong het raam uit, en gilde keihard: Hannibal! Face!!! Murdock!! B.A.!!!! HELP ME!!!
Ik zag ze aan komen rennen, en Face ving mij op, ik huilde, en was bang,
Ik werd in de Van gelegd, en Face ging terug naar de anderen.
Er brak een vuurgevecht uit, ik lag in het busje uit te rusten, ik was moe, maar ik wilde wakker blijven, en afwachten wat het team had gevonden………

deel 8

Ondertussen in het ziekenhuis:

Janine werd wakker, en dacht na.
Waar zijn Ester en het team? Ik dacht dat ik vandaag weg kon!’
Nouja,dan ga ik nu zelf maar.
Toen haalde ze het infuus uit haar arm,
En kleedde zich stilletjes aan.
Ze hoopte dat ze niet werd tegengehouden door het personeel, of dat het team net aankwam, want dan zou ze weer in bed moeten gaan liggen, en daar had ze nou net geen zin in. Ze liep het ziekenhuis uit, en liep richting een taxi. Ze vroeg aan de bestuurder: Kunt u mij thuisbrengen? ik woon in de bloemenbuurt op nummer 162!
De taxi reed weg, Janine keek uit haar raam, en was benieuwd wat ze tegen zou komen.

Ondertussen, ging bij Ester het gevecht in volle vaart door, ik viel langzaam aan in slaap, ik was moe, zoo moe……
Ik viel in slaap, en werd 2 uur later wakker gemaakt door Face, bij het ziekenhuis.
‘Hè, je bent er weer! Welkom terug’! zei hij zacht tegen mij.
‘Waar zijn we?’ Vroeg ik.
Face antwoordde: ‘Bij het ziekenhuis, we gaan je vriendin even een bezoekje brengen!’We liepen het ziekenhuis in, en we liepen richting de kamer van Janine, maar die was leeg!
'Hè? Waar is ze nou?’ Vroeg ik aan Face.
Hij antwoordde, dat hij geen idee had, en we liepen naar de balie.
Face vroeg waar Janine was gebleven, en de baliebediende zei:
'Ligt ze niet in haar bed? 'Nee, zeiden Face & ik.. ‘Ze is weg!’
‘Oh.. zei de vrouw achter de balie, ik zal eens rondvragen of iemand haar heeft gezien, maar als ze echt weg is, moeten jullie haar snel vinden,want ze is nog veel te zwak om al ontslagen te worden hier!’
We zullen ons best doen! Zei Face.

We liepen snel het ziekenhuis uit, en renden naar het busje..
Hannibal!!! Ze is weg!!!’ Riep ik.
Hoezo, weg?’vroeg hij.

Zoals ik het zeg, ze lag niet meer in bed, en ze heeft zich ook niet uitgeschreven! Ze is gewoon ontsnapt!!’
Hannibal zei: ‘Nou,dan moeten we snel iets verzinnen, want als ze echt zo zwak is, dan kan het wel eens fout gaan met haar’.. .


Bij Janine:
'Wat raar, wat voel ik me zwak? Wat is er aan hand met me? In het ziekenhuis voelde ik me nog zo sterk..’
‘Nou ja, straks maar even op bed gaan liggen, als er nog wat over is van mijn huis,En als ik dan even gelegen heb, dan ben ik zo weer de oude!’

De taxi stopte voor mijn huis, de schade viel erg mee, alleen een buitentafel was omgeschopt, en mijn deur hing half uit zijn schroeven, maar dat was allemaal nog te maken. Binnen was de schade groter, de woonkamer was overhoop gehaald, en in de keuken lagen allemaal pannen en deksels op de grond.
‘Wat is hier allemaal gebeurd?!?!’Ik liep naar boven, daar was alles nog helemaal netjes, zelfs mijn bed was nog opgemaakt!
ik rolde met kleren aan zo in bed, ik was te moe om alles uit te trekken.
Ik hoopte dat het A Team hier niet zou komen, dan zouden ze me geheid weer terugbrengen naar het ziekenhuis.
Zouden ze dat proberen,dan zou ik echt wel om me heen schoppen, en me verzetten….Dat was het laatste wat ik dacht, ik viel in slaap….


Deel 9

Ik zat met het team in het busje, om een plan te verzinnen.
Ik denk, zei ik, dat ze naar huis is gegaan....
Wat moet ze daar doen? Vroegen Hannibal,Face,Murdock & B.A.’
Ik denk, dat ze eerst gaat slapen, of alles opruimen’.. zei ik.‘Ik ken dr goed genoeg hé..
Hannibal Antwoordde: ‘Oké, Murdock, Face & Ester gaan naar het huis toe, wij B.A. & ik, gaan in de buurt rondrijden, als 1 van ons haar heeft gevonden, meld je het via de walkietalkie.’
‘Succ6!’

We reden naar het huis toe, Murdock bleef wachten, op de uitkijk staan.
Ik liep het huis binnen en zei tegen Face: 'Volg mij, ik weet de weg hier wel!’Hij antwoordde:'Is goed!’We liepen richting de kamer, en hoorde al een vaag geluid, ik wist dat ze er lag! Ik duwde de deur open, en zag haar op bed liggen.
Janine! Waarom ben je weggegaan uit het ziekenhuis?!’
Ze werd wakker, en antwoordde: ‘Huh? Waar ben ik? Laat me hier!! Ik ga echt niet terug!!!!’Face zei: ‘je moet wel!’Janine werd boos, en liep het bed uit, ze probeerde weg te komen, maar Face ging in de deuropening staan.
Face schreeuwde: ‘Ester! Roep Hannibal & B.A.!!! Zeg dat je vriendin een aanval krijgt,en dat ik kalmeermiddel nodig heb!!’ Ik rende het huis uit, en schreeuwde: HANNIBAL!!! B.A!!!! Kom snel!!!!Hannibal & B.A. kwamen het busje uit, en renden naar me toe.’
Snel! Het is Janine! Ze probeert weg te komen, maar Face houdt haar tegen, en nu heeft ze een soort van aanval!!!’Hannibal en B.A. renden langs me, en renden naar boven.
Ze hoorden geschreeuw uit de kamer komen, en liepen de kamer in.
Snel! Schreeuwde Face.’ Hannibal pakte een flesje en een spuit uit zijn zak, en zei tegen B.A.: Houd haar tegen, ze mag niet bewegen!’
B.A. pakte Janine vast, en die schopte hem in zijn buik,hij voelde er niets van, daarna kwam Hannibal eraan, en die schopte ze in zijn maag.
AUW! verdomme! Face, doe jij het! Zei hij , terwijl hij voorover gebogen stond van de pijn’.
‘B.A., houd haar stil’… ‘Jahaa! Zei B.A. geïrriteerd, schiet op wil je...
Ik stond erbij, en begon te huilen.
Ik hoorde een schreeuw, toen Janine de spuit kreeg, en meteen werd ze weer rustig.
Hannibal droeg haar over zijn schouder naar buiten, de Van in.
Snel Murdock, ze moet naar het ziekenhuis!’
Face & Ik gingen snel achterin zitten, ik naast Janine..
Houd ze er iets aan over’? Vroeg ik aan Hannibal.
Nee, dit is gewoon een kalmeermiddel! antwoordde hij.’


We reden snel naar het ziekenhuis toe, waar ze op een brancard werd gehesen, en naar haar kamer werd gereden.

Toen reden we terug naar het huis, en verzonnen een plan, om die dieven op te pakken.
Het team schreef een brief naar Eric,Tim & Johan, dat we ze nodig hadden.....
Daarna reden we naar het hotel, en schoven het onder de deur door, waar ik eerder werd vastgehouden, en toen was het wachten op een reactie.....

Deel 10

We kregen al vrij snel een reactie terug, in een slordig handschrift stond er geschreven: 'Als jullie ons willen spreken, willen we graag afspreken op Higway Road 54. Om 16:00, als jullie daar niet zijn, ontvoeren we jullie vriendin, en die zien jullie dan niet meer terug. Mvg, Johan.
Ik schrok en zei tegen Face: Als die gast denkt dat hij mij kan ontvoeren, is hij gek in zn kop! ik zit toch de hele tijd bij jullie??
Hmm, zei hannibal nadenkend, ik heb wel een plannetje denk ik!
We kunnen ook doen, dat we ze naar óns toelokken, in plaats van dat we misschien in een val lopen!
We gaan er niet naar toe, maar lokken ze hierheen! Ester? Ja? antwoordde ik verbaasd. Hannibal zei: Waarschijnlijk wordt jij dan gevangen genomen, dit is niet erg, we krijgen je er dan wel weer uit, dat is gewoon mijn plan, durf je dit?

Uhm... zei ik voorzichtig... Jawel... als ik maar wel zeker weet dat jullie me bevrijden! Wink En ik wil geen spuiten of wat krijgen om te verdoven....
Tsja.. Zei Face langzaam, dat kunnen we je niet garanderen Wink en trouwens, van éen spuit ga je ook niet dood hoor! Wink
Nou, oke, ik doe het! als wij hierdoor geen last van die mannen meer hebben, vind ik het goed!
Toen begon het wachten, na 4 uur, hoorden we op de parkeerplaats een auto aankomen, en er stapten 3 mannen uit, die zoekend rondkeken.
Ester! ga naar het raam! zei Hannibal.
Ik deed wat hij zei, en riep: Hee! Ik ben hier hoor! toen trok ik mijn hoofd weer terug, en hoorde een schreeuw van één van de mannen: Ze is daar! snel! Laten we haar pakken!
Ik werd nu toch wel bang, en ging stil op bed liggen. Ik hoorde voetstappen op de gang, en bonkte op de deur. Ik hoorde een mannenstem: Ze is hier denk ik! daarna begonnen ze tegen de deur te bonken, die het uiteindelijk begaf.
Ik gilde, en toen pakte een man mij vast, hee! het is die bijter! zei hij spottend! ik herkende hem als Erik. Johan en Tim kwamen ook aanlopen, en samen pakten ze mij vast. Ik verzette me, maar ze legden me op de grond, en drukten hun knieën in mijn rug, toen dacht ik: Waarom verzetten? ze winnen het toch wel!
Toen ik niets meer deed, tilden ze mij op, en droegen me over Eriks schouder naar hun auto, ik werd achterin gegooid, en toen reden we hard weg.

Deel 11

We reden een uur lang, zo leek het in ieder geval.
Toen we er bijna waren, kreeg ik een blinddoek voor, maar dat wilde ik niet, dus ik verzette me.
Ik wil die blinddoek niet om!!!! gilde ik. Je moet! schreeuwde Johan terug. Ik doe het niet! ik wil niet!!!! gilde ik terug, en ik begon met mijn hoofd te schudden. Toen vloerde Tim mij, en drukte mijn hoofd tegen de grond, zodat ik me niet meer kon bewegen.
Ik schudde met mijn rug en benen, en ik schopte Johan van mij af, die werd woest, en pakte iets uit zijn zak. Tim en Erik hielden mij in de houdgreep, en toen voelde ik een steek in mijn bil. Het werd stil in mijn hoofd, en ik zakte weg.
Een paar uur later klapte iemand mij op mijn wang, ik keek moe op, en zag Erik voor mij staan.
Zo, ga je praten? vroeg hij gemeen aan me Twisted Evil ik antwoordde: Wat wil je weten? ik ga het team niet erbij naaien, dus dat kan je vergeten.
Okee, en als we dan wat met je vriendin doen? zei hij vals. Evil or Very Mad Met Janine? NOOIT! daar blijven jullie vanaf! dankzij jullie is de hele ellende begonnen!zei ik boos tegen hem.
Uiteindelijk begon ik toch maar te praten, en hoopte dat het team mij snel zou vinden.
Na een uurtje wilden de mannen richting Janine gaan, toen er hard op de deur werd geklopt.
Tim deed open en zei: Wie is daar? toen kreeg hij een knal op zijn neus, en viel achterover. daar stond het Team! er brak een gevecht uit, ik ging snel naar achter, en stond in een hoekje.
Na 10 minuten waren de mannen uitgeschakeld, en kwam Face naar me toe. Ester, is alles goed? Ja hoor, antwoordde ik, ik voel me een beetje duf, ze hebben me iets ingespoten... Help.... me..... iik zakte weg en Face ving mij op, ik werd in de Van gelegd, en toen reden we naar het ziekenhuis.

Deel 12
Na een tijdje werd ik wakker, en keek om me heen.
Ik zag alleen maar wit, en dacht: Ik lig in het ziekenhuis, maar wat doe ik hier? toen ik naast me keek, zag ik Face zitten, we waren trouwe vrienden geworden, en dat voelde goed.
Ik zei: Face? wat is er gebeurd? het laatste wat ik weet was dat ik flauwviel in jou armen, klopt dat?
Ja, zei hij. Je bent flauwgevallen toen we je bevrijdden, ze hebben je iets ingespoten, maar we hebben tim erik en johan afgeleverd bij de politie, die bleken al langer op zoek naar ze te zijn, maar ze ontsnapten telkens. Ze worden naar een zwaar bewaakte gevangenis gebracht, dus ontsnappen is dan onmogelijk!Mooi zo! zei ik tegen Face. Ik vroeg aan hem: Waar is Janine? ik wil haar graag opzoeken, ik mis haar, en ik was haar een beetje vergeten Embarassed
Ze ligt een paar kamers verder, wil je er naartoe? ze is behoorlijk aan het opknappen, ze heeft al een paar keer naar je gevraagd trouwens! zei Face.
Ja, wil je me dan helpen? ik voel me nog een beetje zwak, net alsof mijn benen slapen... Dat komt door het middel dat ze je hebben ingespoten, zei hij.

Hij hielp me uit bed te komen, en ondersteunde me. Toen ik moe werd na 10 passen, haalde hij een rolstoel zodat ik kon zitten. De rugleuning voelde koud aan, maar ik hoefde gelukkig niet te lopen. Ik praatte een beetje met hem, en voelde me zenuwachtig worden, waarom wist ik niet.
Toen we bij de kamer kwamen, deed Face de deur zacht open, en ik hoorde een stem, Janine! Face duwde mij naar binnen, en daar zat ze, op bed, helemaal opgeknapt! Janine! riep ik blij. Hoe gaat het met je?! Smile
Ze vertelde dat het goed ging, en dat ze binnen een week weer weg mocht.
Toen ging ik weer terug naar mijn eigen kamer, ik was moe van alle spanning, en wilde even slapen.
Na 2 uurtjes werd ik wakker, en zag ik het team staan. hannibal gaf me een zoen, Murdock een Hand, en B.a een knuffel, ik stond verbaasd van het laatste, dat had ik nog nooit gezien, dat b.a. iemand knuffelde! Laughing
Ze vroegen het ging, en ik zei dat het goed met me ging, en snel weer weg mocht. Daarna werd ik in mijn rolstoel gezet door Face, en gingen we met de hele stoet naar Janine.
Ze lag te slapen, Face duwde mij in haar kamer, en ging toen weg, ik maakte haar voorzichtig wakker, en zei: Het team is er, wil je ze zien?
Ze antwoordde dat ze dat wel wilde, dus wenkte ik Face.
Het eerste wat Janine tegen Hannibal zei was: Sorry voor die schop in je maag, ik wist niet wat ik deed Embarassed hij antwoordde dat het goed was, en hij had er geen last meer van.

Ik vroeg aan hannibal: Wat was nou de reden dat Janine informatie over mij moest geven aan die mannen? hij antwoordde: Ze wisten dat jij uit een best rijk gezin komt, en ze wilden je ontvoeren, en dan veel losgeld eisen voor je, zodat ze naar het buitenland konden vluchten, om van de politie hier af te zijn.
Hmm... wat een sukkels!
zei ik lachend...

Na een week mochten we weg uit het ziekenhuis, en we namen afscheid van het team, ik zei tegen Face; Ik wil je graag blijven zien, als jij dat ook wil, ik ben veel van je gaan houden Embarassed
Hij zei tegen mij, dat hij me lief vond, en dat hij me eigenlijk niet widle laten gaan, maar dat het team voor ging, voor hem, maar ik zag dat hij dat niet meende.

We bleven contact houden, en na een half jaartje trouwden we, ik was zielsgelukkig, een lieve man, en het team, wat wilde ik nog meer?
Dat hij missies deed, vond ik niet erg, ik wist dat het team moest blijven bestaan, en dat vond ik goed.
na een jaar kregen we een kindje, een meisje met de naam Nathalie.


The end Embarassed


Laatst aangepast door veraa op 21-04-2008 11:44:05, in totaal 13 keer bewerkt

_________________

Nieuwe school, nieuwe kansen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 10-04-2008 11:58:21  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Ik vind het een leuk onderwerp hoor!
Heb wat meer zelfvertrouwen!! Wink
Maar als ik je een tip mag geven: schrijf wat meer in een verhaalstijl.
Dat leest prettiger, en het maakt het verhaal meer overzichtelijk en leuker om te lezen!
Maar begrijp me niet verkeerd: het is echt een leuk verhaal hoor Razz


Laatst aangepast door Murdoockie!! op 11-04-2008 08:39:50, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 10-04-2008 13:44:17  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Het is een goed verhaal meid Wink
Heb wat meer zelfvertrouwen en bouw je fantasie op, dan komt het vast goed Very Happy

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
veraa
BerichtGeplaatst: 10-04-2008 14:02:26  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 10-6-2007
Berichten: 534
Woonplaats: ergens in nederland!

Dankje wel! Smile

_________________

Nieuwe school, nieuwe kansen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
go A-team
BerichtGeplaatst: 10-04-2008 18:27:12  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

leuk verhaal het is hartstikke mooi geworden Cool Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 10-04-2008 19:28:30  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Mooi verhaal hoor! je hebt best goed gedaan hoor!

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
veraa
BerichtGeplaatst: 11-04-2008 08:09:48  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 10-6-2007
Berichten: 534
Woonplaats: ergens in nederland!

ik zal vanmiddag het volgende deel posten, want ik zit nu op school, dus dan gaat het een beetje moeilijk Wink

_________________

Nieuwe school, nieuwe kansen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 11-04-2008 08:39:29  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

leuk!!
ben benieuwd!! Razz

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
H.M Joey
BerichtGeplaatst: 11-04-2008 09:09:35  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-3-2008
Berichten: 594
Woonplaats: Doetinchem

Mooi geschreven hoor!
Goed gedaan!

_________________
Murdock: We’re just waiting for our final clearence.
B.A: Mama is waiting fool!
Murdock: And there it is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger MSN messenger
Rob14
BerichtGeplaatst: 11-04-2008 14:27:47  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 21-6-2007
Berichten: 44

dat kan jij wel goed:p Bravoo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Stefanie
BerichtGeplaatst: 11-04-2008 14:38:19  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 25-10-2007
Berichten: 880
Woonplaats: Somewhere

nice Wink

_________________

www.youtube.com/JamesBondTeam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
veraa
BerichtGeplaatst: 12-04-2008 11:45:16  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 10-6-2007
Berichten: 534
Woonplaats: ergens in nederland!

2 delen erbij! ik heb het iets proberen te veranderen, kijk maar hoe het is! Smile Wink

_________________

Nieuwe school, nieuwe kansen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
go A-team
BerichtGeplaatst: 12-04-2008 12:20:45  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

super verhaal ben wel benieuwd hoe het verder gaat
echt super Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 12-04-2008 20:17:00  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Aj jo!!
echt leuk!!
Kom maar op met de volgende delen Wink

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Marie-Louise
BerichtGeplaatst: 13-04-2008 07:15:35  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 18-8-2007
Berichten: 48
Woonplaats: ja,

Mooi. goed gedaan!!!
Applause
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 3
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0