Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  Saving A Child
1melody6
BerichtGeplaatst: 16-01-2008 21:19:31  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

Episode 4 Saving A Child

Deel 1

Een rustig dorpje, met de naam Rock Dorn City. Er lopen wel 20 kinderen op straat en ze zijn een beetje aan het luieren in dit lekkere warme weer. Het zijn: Lina, Oliver, Matt, Peter, Christal, Daniel, Mary, Marco, Chris, Marty, Sandra, Ella, Kevin, Sora, William, Zeo, Willy, Bruce, Tara en Samantha.
"Zeg eens Chris: is dit wat je wilde?" Vraagt Samantha die zich zoals gewoonlijk weer eens verveelt.
Chris lacht erom, staat op en kijkt iedereen aan: "Nou meisjes en jongens, dit is wat ik wilde, maar is het nu geen tijd om te gaan zwemmen?"
"Oh ja, dat wilde ik nou net gaan zeggen. NOT!" Zegt Ella die nogal sacherijnig is vandaag.
De anderen moeten erom lachen, ook Chris die het vrolijk oppakt. Bruce en Chris kijken naar de kruising van de weg, omdat daar een auto aan het racen is.
Willy kijkt op en zegt: "Weer één die niet normaal kan rijden."
Sora lacht erom, maar weet dat het gevaarlijk is. Marty geeft voor de grap Kevin een tik op zijn hoofd, rent weg en roept dat hij nu een ander moet tikken. Alle kinderen rennen weg van Kevin die boos kijkt omdat Marty dit vaker doet. Kevin kijkt rond maar wordt afgeleid door de auto die hun kant op komt racen. Sora roept dat ze moeten wegsprinten, wat iedereen ook doet. De auto stopt vlak voor de kinderen die op hun benen staan te trillen. Bruce, Lina en Peter kijken naar de auto die voor hen staat en ze doen een stap naar achter als er iemand uitstapt. Lina kijkt vol afshuw naar de deuk in de autodeur en Bruce loopt steeds verder naar achteren.
De man die uitstapt kijkt Lina en Peter aan en daarna naar de andere kinderen. Hij kijkt nogal nors. Ineens pakt hij Peter bij zijn kraag en sleurt hem mee. Peter roept keihard om hulp en ziet dat Lina en Bruce hem proberen te helpen. De man kijkt nu kwaad, pakt een pistool en schiet in de lucht, zodat Lina en Bruce Peter loslaten. De jongen schreeuwt om hulp en Lina ziet de moeder van Peter uit de winkel aan komen lopen. Bruce rent naar haar toe. Ze schreeuwt tegen de man dat hij haar zoon moet loslaten. De bestuurder houdt haar echter onder schot en wacht tot zijn maat in de auto zit met Peter. Daarna scheuren ze weg en zakt de moeder van Peter in elkaar van verdriet.
De kinderen proberen de moeder van Peter te troosten. Lina kijkt haar aan en zegt dat die man in de lucht schoot omdat zij Peter probeerden te helpen.
De moeder kijkt op en zegt: "Dit kan ik niet aan de politie overlaten, maar aan iemand anders."
Bruce kijkt op en zegt: "U bedoelt The A-Team?"
De moeder knikt, staat op en probeert de kinderen rustig te houden. Ze brengt ze allemaal naar huis.

Hannibal is met Hannaa an het trainen in de bergen. Face, Murdock en BA moeten kijken hoe Hanna het doet en of het goed gaat. Nu zijn Hanna en Hannibal bij een 5 meter hoge muur waar ze tegenop moeten klimmen. Hanna neemt een flinke aanloop en is al 3 meter hoog terwijl Hannibal zelf nog aan het klimmen is. Hanna kijkt naar beneden en valt bijna omdat ze bang is om te vallen. Hannibal is wat hoger dan zijn dochter en trekt haar wat omhoog.
"Kijk nooit of te nimmer naar beneden, dat belemmert het klimmen en je wordt sneller gepakt door de vijand."
Hanna knikt en klimt verder. Hannibal is al boven en kijkt of ze het nog volhoudt. Hij vindt dat ze behoorlijk snel is. Hanna ziet dat haar vader naar beneden springt en dat zij dat dus ook moet doen. Als ze boven is schrikt ze ervan hoe ver ze moet springen. Ze kijkt naar Murdock, Face en BA.
Face wordt afgeleid door de telefoon in de Van en zegt tegen BA dat hij Hanna nu moet timen. BA kijkt verbaasd naar Face die de telefoon opneemt en daarna naar Hannibal en Hanna die nu samen door het parcour rennen.
Hanna schrikt van een slang die vlak voor haar neus ligt en ze begint te gillen van angst. Hannibal kijkt naar achteren en ziet de slang bij Hanna. Murdock kijkt verbaasd op, hij pakt de verrekijker en zegt tegen BA dat er een slang op het pad van Hanna kruipt. BA kijkt verschrikt op. Hannibal pakt zijn geweer en schiet op de slang die Hanna wil aanvallen.
"Kom op," zegt hij, "doorrennen."
Hanna rent gelijk verder met haar vader, ze doen nog een laatste wedstrijdje naar de Van. Hanna verliest van haar vader, maar vond het geweldig om het mee te maken.
Face is nog steeds aan de telefoon. Hij kijkt Hannibal verschrikt aan en gebaart hem rustig te doen, zodat hij kan horen wat er is.
"Ja, maar ik wist dit niet." zegt hij.
Hanna komt in de Van en kijkt naar Face die bijna tranen in zijn ogen heeft. Hanna wordt het zat. Ze pakt de telefoon af en luistert naar wat er gezegd wordt...
"Face, alsjeblieft, je moet mij helpen! Je zoon en ik hebben je nodig. Je zoon is ontvoerd! Help me toch!"
Hanna zegt: "Hè wat? Sinds wanneer heeft Face een zoon?"
De anderen kijken Face, die nogal van slag is, aan. De vrouw hangt ineens op en Hanna legt de telefoon neer. "Wie was dat nou?" Vraagt ze.
Face vertelt het team wie hem belde. "Dat was Julia, ze raakte zwanger van mij ongeveer 8 jaar geleden. Alleen ging ik weg. Ik heb nooit geweten dat ik een zoon heb van haar."
"Ja Face, maar dat zoontje is nu ontvoerd en zijn moeder vraagt jou om hulp."
Face kijkt Hanna verbaasd aan. "Ja, dat hoorde ik haar zeggen toen ik de telefoon pakte." zegt ze dan.
"Face, weet je hoe je kind heet?" Vraagt Hannibal die de handdoek aanpakt die hij van Murdock krijgt.
"Nee, helaas niet, maar we moeten naar Rock Dorn City.

Twee uur later zijn het team en Hanna in Rock Dorn City. Hanna ziet een groep kinderen bij een boom zitten die naar de Van kijkt. Murdock zegt: "Nou, genoeg kinderen om je te vermaken."
Ze stappen allemaal uit de Van en kijken wat rond. De kinderen komen gelijk naar hen toe. "Bent u de vader van Peter?"
Face kijkt verbaasd, maar hoort ineens de stem van Julia die naar hem toe komt rennen en hem omhelst. Bruce gaat vlak voor Face staan.
"Bent u nou de vader van Peter of niet?"
"Wie is Peter?" vraagt Face die helemaal verward raakt.
"Oh, dat was ik vergeten te zeggen, Face, je zoon heet Peter."
Julia kijkt naar de anderen en geeft hen een hand. Hanna loopt voorzichtig naar voren. Willy ziet haar en wordt verlegen. Chris komt er ook bij staan, hij zegt dat Peter ontvoerd is toen ze een spel wilde spelen. Hannibal luistert naar het verhaal van de kinderen.
Dan vraagt hij: "Wie van jullie heeft geholpen om Peter terug te sleuren als het zo gebeurd is?"
Chris wijst naar Lina en Bruce. BA gaat naast Hanna staan en zegt: "Jij mag drie kinderen uitkiezen die ons gaan helpen om naar Peter te zoeken!"
Hanna kijkt goed rond. "Lina kies ik en Bruce en ook Chris, omdat zij weten wat er gebeurd is."
De drie kinderen kijken elkaar aan en gaan met The A-Team mee.

Deel 2

Hanna kijkt rond op een verlaten parkeerplaats, ze loopt langzaam naar het midden toe en gaat zitten. Chris, Lina en Bruce kijken verbaasd.
"Wat doet ze nou???" Vraagt Lina die met grote ogen naar Hanna kijkt. Face kijkt haar aan en zegt: "Nou, zij moet proberen de kidnappers hierheen te lokken."
"Hanna zing wat!" roept Hannibal die een sigaar opsteekt.
Hanna rolt met haar ogen en neuriet een lied wat ze kent van haar moeder. Murdock gaat liggen en doet ook een liedje waarop BA roept dat hij moet stoppen. Chris kijkt naar Bruce die merendeels verbaasd naar BA kijkt.
"Waarom heb je zoveel goud om?" Vraagt Bruce die BA bijna niet durft aan te kijken.
BA lacht en zegt: "Het is symbolisch, vanwege mijn voorouders die slaven waren."
Chris is geschokt over het woord slaven. "BAH! Ik krijg de kriebels van dat woord." zegt hij,
"Ik ook." zegt Face die steeds naar Hanna kijkt. Ze zingt nu een beetje met mooie woorden..
"Tell me that it isn't true, that it never happend!
Just say the words that I love you and I believe you.
Tell me that it isn't true."
"Hey, hoor je dat???" zegt Murdock.
"Wat moeten we horen??"
"Nou, luister goed en je hoort Hanna zingen! Het is een mooi stukje dat ze zingt!"
Iedereen begint te luisteren en hoort het.
Hannibal zegt: "Dit lied ken ik!"
Iedereen kijkt hem verbaast aan.
"Echt waar? vraagt Face die wat beter gaat zitten. Hannibal kijkt een beetje treurig en vertelt waarom hij dat liedje kent.
"10 Jaar geleden vroeg Annie of ik wilde komen voor wat feestdingetjes. Ik kwam, zag haar moeder en 2 dagen later werd haar moeder doodgereden door een automobilist die haar niet zag. Annie had het moeilijk en ik koos samen met haar een liedje uit voor de begravenis. Het werd het liedje'Tell me'. Dat maakte veel indruk op haar. Ik ben toen nog 2 maanden bij haar gebleven, maar toen moest ik weer met jullie mee. Vlak voordat ik wegging kreeg ik te horen dat ze zwanger was van mij. Ik kon niet blijven, omdat we weer moesten vluchten voor Decker."
Iedereen ziet dat Hannibal tranen in zijn ogen heeft. Chris kijkt naar Hanna omdat ze is gaan staan en rennen.
"PAP!!"
Iedereen kijkt verschrikt op en ziet dat Hanna wordt achterna gezeten door een auto.
"DAT IS HEM!" Roept Chris.
Hannibal, Face, BA en Murdock stappen uit de Van, rennen met hun geweren op de auto af en beginnen te schieten. Hanna is inmiddels in de Van gesprongen en kijkt toe hoe The A-Team aan het schieten is op de auto. Chris, Lina en Bruce kijken verschrikt toe, maar ineens horen ze een schot vanachter hen. De auto is geraakt en vliegt over de kop!
Lina kijkt naar Hanna die een geweer in haar handen heeft.
"Mooi schot." zegt Chris die nu uitstapt en naar het team rent.
Murdock, Face, Ba en Hannibal kunnen er wel om lachen, omdat Hanna vaak raak schiet. Hannibal pakt één van de mannen uit de auto en zegt nijdig tegen hem dat hij mee moet komen.
"Zo, waar is Peter??" vraagt Face kwaad.
De man kijkt het team aan, maar ziet dan de 4 kinderen en zegt: "Met Peter is alles goed, hij is daar in dat huis!"
Hannibal kijkt naar een huis dat er goed beveiligd uitziet en hij bedenkt meteen een plan.
"Goed, jullie 3 blijven hier." Hij kijkt de 3 jonge kinderen streng aan. "Murdock en BA, jullie nemen de rechterkant; Hanna en Face, jullie de linkerkant; dan doe ik de voorkant."
"Yes Sir!"
En dan gaan ze op weg naar het huis. Lina Bruce en Chris kijken vol bewondering toe en vergeten bijna te ademen.
Face en Hanna zijn naast het huis, zerennen naar de andere kant, totdat Hanna stopt en "Auw!" roept, waardoor Face schrikt en bijna begint te schieten.
"Wat is er, Hanna???" vraagt hij bezorgd.
Hij ziet dat Hanna op haar knieen zit, haar handen op haar hoofd houdt en zacht huilt van de pijn. Face raakt half in paniek, maar weet zich te beheersen. Hij pakt zijn walkietalkie om Hannibal op te roepen.
"Kolonel, er is iets met Hanna. Ze riep net "Auw." en zit nu met haar handen aan haar hoofd. Ik weet niet wat er is!"
Face hoort dat Hannibal een beetje vloekt en dat hij eraan komt. Hanna probeert op te staan, maar het lukt haar niet, ze heeft te veel pijn. Ze begint iets luider te huilen. Face probeert haar te troosten, maar het helpt niet veel. Hij is erg opgelucht als hij Hannibal aan ziet komen rennen, maar hij is nogal chagerijnig.
"Wat is er gebeurd?" vraagt hij op haastige toon terwijl hij naar zijn dochter toe loopt.
"Ik heb geen idee, Hannibal, ik hoorde haar ineens roepen en toen ik omkeek, zag ik dat ze zo zat, op haar knieen."
"Hmmm, vreemd." zegt Hannibal die nu tegenover Hanna gaat zitten. "Hanna kijk me aan, nu!" Zegt hij op een strenge toon.
Door haar tranen heen kijkt ze naar haar vader.
Hannibal schrikt en zegt: "Ze heeft gif in zich gekregen. Hanna wat kwam er op je hoofd???"
Hannibal klinkt meteen bezorgder als Hanna naar achter kijkt. Face kijkt meteen en ziet een gifspuitje op de grond liggen waar een klein beetje uit is.
"Dit is de dader, Hannibal."
Hij laat de gifspuit zien en Hannibal ziet dat het weinig is.
"Wat moeten we doen???" Vraagt Face die nogal bang wordt.
"Nou, als Hanna sterk genoeg is om op te staan, werkt het gif niet meer en kan ze gewoon weer verder." Dan gaat hij verder tegen zijn dochter: "Hanna, luister goed, je moet nu opstaan. Als je dat niet doet, versprijdt het gif zich en kun je niks meer, dus STA OP!"
Face kijkt nogal benauwd en denkt dat het zijn schuld is. Hannibal merkt het en wil dat Face blijft geloven in zichzelf, dat het niet zijn schuld is. Op een gegeven moment probeert Hanna op te staan en merkt Face op dat BA en Murdock hen zien en naar hen toe komen rennen.
"Wat is er gebeurd???"
Face legt uit wat er is gebeurd. Murdock gaat meteen voor Hanna zitten en spreekt haar toe.
"Kom op kleine vechter, anders gaat Howlin Mad Murdock je kietelen."
"Iedereen ziet dat Hanna moet lachen, probeert om op te staan maar steeds valt. Face pakt Hanna haar handen.
"Nu opstaan, je kunt het, echt waar!"
Hannibal kijkt toe en zegt: "Denk aan je moeder, je vrienden en aan ons..."
Het is alsof er een belletje gaat rinkelen, want ze zien dat Hanna nog meer moeite doet om op te staan. Ze huilt nog wel, maar probeert om niet meer te huilen. Iedereen is opgelucht en ze gaan verder zoeken naar Peter.

Lina en Bruce maken zich zorgen, ze zien dat Hanna en Face terug komen lopen naar de Van. Chris is wat aan het lezen in een boek en kijkt op als Lina en Bruce de deur van de Van open doen.
"AAAAHHH!" schreeuwt Lina geschrokken, ze kijkt naar Hanna haar bleke gezicht. "Wat is er gebeurd???"
"Ze heeft gif in zich gehad toen we op verkenning waren, dus ze moet effe rustig blijven."
Chris gaat tegenover Hanna zitten en ziet dat haar lichtblauwe ogen merendeels rood zijn. Hannibal onderbreekt de kinderen met de mededeling dat ze Hanna naar het ziekenhuis brengen en daarna zelf verder op zoek gaan naar Peter. De kinderen stemmen ermee in.
Als Hanna wordt geholpen in het ziekenhuis, gaat The A-Team op zoek naar Peter, die nog steeds gevangen zit bij de ontvoerders.
Julia is ondertussen met wat kinderen aan het praten om zo de stres te laten gaan van wat er allemaal gebeurd is. Als Face de woonkamer binnenstapt kijkt iedereen op maar merken meteen aan Face dat Peter er nog niet is ondertussen komen de andere leden ook de woonkamer binnen en vertellen wat er is gebeurd. Lina kijkt naar buiten en ziet dat Stephanie naar de straat wijst bij de kruising waar ze eerder die dag een auto zagen scheuren. Chris loopt naar buiten en roept dat de anderen ook moeten komen omdat ze weer hetzelfde zien. Hannibal ziet een auto scheurend hun kant op komen en de auto stopt vlak voor hun neus ondertussen roept Julia de kinderen die gelijk naast haar en achter haar gaan staan terwijl Hannibal en BA bij de auto staan. Een man stapt uit de auto en kijkt neidig naar Hannibal en Julia alsof hij wil gaan schieten. Hannibal kijkt hem rustig aan en steekt een sigaar op waarop de man gelijk antwoord: Zo en jij bent? Hannibal en BA zeggen niks waardoor de man alleen maar ongeduldiger wordt.

Deel 3

Een andere man stapt ook uit en kijkt voorzichtig de omgeving rond. Lina kijkt naar de auto en ziet dat er nog iemand op de bank achter in de auto zit en ze blijft goed kijken totdat ook diegen uitstapt en kwaad naar Lina roept dat ze maar moet oppassen voor haar leven, Julia houdt Lina tegen haar aan en zegt kwaad: ik zou blij zijn als ik wist of weet waar mijn zoon is! De man die nog steeds kwaad naar BA en Hannibal kijkt zegt nu lachend dat Peter bijna aan zijn einde is. Face kijkt boos en troost Julia omdat ze niet meer weet wat ze moet zeggen maar ineens horen ze Stephanie schreeuwen omdat Hannibal onder schot wordt gehouden. De man zegt: 1 stap en opa hier is er niet meer! Hannibal: Ik een opa mijn hemel waar is mijn stok BA??? BA kijkt nogal verbaast om de opmerking van Hannibal maar ziet ook dat Murdock achter de mannen staat. Christal en Daniel kijken nogal verbaast naar Murdock omdat hij gekke bekken aan het trekken is achter de 3 mannen. 1 man kijkt naar Christal die nogal verbaast staat te kijken naar wat er achter hem gebeurd BA ziet het en doet een stap naar voren waardoor er bijna geschoten word door de 3 mannen. Hannibal sist naar BA: wat ben jij van plan??? jezelf opofferen ofzo???BA fluisterd zachtjes dat Christal naar Murdock kijkt. Hannibal zucht en gooit zijn sigaar bijna de lucht in. Murdock doet een stap naar voren en zegt: Zo meneer de ontvoerder leg je wapen neer of meneer moet het met gaten in zijn lijf doorbrengen. De mannen schrikken op en 1 van hun schiet per ongeluk 1 kogel af waardoor iedereen begint te gillen omdat Hannibal op de grond ligt te jodelen van de pijn in zijn arm omdat hij daar geraakt is. Face rent naar hem toe en ziet dat de kogel er al uit is gegaan hij denkt vanwege de snelheid. Murdock ziet dat de mannen snel instappen en wegrijden Daniel noteert het kenteken nummer: 445JM320A. BA tilt Hannibal op en brengt hem naar de van om naar het ziekenhuis te rijden. Eenmaal in het ziekenhuis wordt Hannibal meteen geholpen en vraagt hij ook naar zijn dochter Hanna. Oh ik zal even kijken bij haar Meneer Smith zegt een zuster vriendelijk. BA belt naar Face om te vragen hoe het met de kinderen is hij hoort van Face dat sommige behoorlijk in shock waren en dat ze een beetje worden opgebeurd door Murdock met zijn gekke streken. BA legt hoofdschuddend de hoorn neer en ziet de zuster dat Hannibal hielp ineens erg hard voorbij rennen. BA gaat naar Hannibal zijn kamer waar de zuster ook is en hij hoort het laatste van wat de zuster zegt: weg! Wat is weg??? Hannibal kijkt op naar BA en zegt treurig dat Hanna is verdwenen uit het ziekenhuis. BA kijkt met grote ogen en denkt hardop na met het antwoord: zouden het die mannen kunnen zijn???Hannibal schud van nee omdat die mannen niet eens weten wie er in het ziekenhuis lag.

Julia, Murdock en Face kijken met 10 kinderen naar de tv de rest is naar huis gegaan. De telefoon rinkelt en Julia neemt op en schrikt van het bericht ze legt de hoorn neer en zegt: Jongens en meisjes Hannibal belde en ehm.... ja ehm...dit is moeilijk te zeggen hoor ehm...Maar Hanna is verdwenen uit het ziekenhuis ze weten niet waar ze is en ze weten ook niet hoe het nu met haar gaat, volgens Hannibal weten die mannen ook niks van Hanna af. Murdock kijkt verschrikt op en Chris ziet dat. Bent u goede maatjes met dat meisje?? Murdock kijkt verbaast naar Chris en zegt wat bedoel je?? Nou dat meisje alsof u een flinke band heeft met haar. Murdock lacht en verteld Chris dat het komt doordat hij en Hanna elkaar hielpen bij een ontsnapping. Julia kijkt naar een foto en zegt zacht: Peter waar ben je toch??? Lina en Chris kijken elkaar aan die hopen dat beide kinderen in veiligheid zijn. BA komt aan bij het huis van Julia en hij ziet dat Face naar buiten komt lopen. En hoe gaat het hier vraagt Hannibal nieuwschierig met een sigaar in zijn mond. Nou het gaat wel Julia heeft het moeilijk vanwege Peter en Murdock en jij vanwege Hanna zelf. Ja ik heb ook een plan bedacht we gaan er gewoon heen en zoeken in het huis maar we kijken wel eerst naar de boobytraps dus kom op haal murdock van luie reet dan gaan we. BA gniffelt zacht om het woord luie reet. Murdock en Face komen naar buiten achtervolgs door alle kinderen en Julia. Ondertussen bij de ontvoerders gaat het er ruw aan toe ze gooien elkaar omver en schelden elkaar uit op de gekste momenten. Peter kijk om zich heen en ziet niet veel vanwege het metaal voor de ramen en hij kijkt naar een hoekje waar een meisje zit hij loopt naar het meisje toe en vraagt haar naam. 1 van de ontvoerders is met zijn baas aan het praten omdat de baas weet dat er geschoten werd. En wat had die vent nou te zeggen?? Ja iets over zijn dochter ene Hanna Smith ofzo hij denkt dat wij het gif in haar gespoten hebben. Gif welk gif?? brult de baas kwaad alsof hij ieder moment kon ontploffen en zo vervoerd naar het ziekenhuis kon worden. Nou goed en wie is dat meisje bij dat jong nu? vraagt de baas die in zijn papieren verder kijkt. Ik heb geen idee ze lijkt in ieder geval niet op die dochter van die Smith. Peter haalt de handen van het meisje voor haar gezicht weg en hij schrikt zich rot als hij ziet wie het is: Het is Mary een van zijn vrienden. MARY! zegt hij hardop wat doe jij hier? Mary kijkt treurig op en het lijkt alsof ze antwoord wilt geven maar ze doet het niet. Hannibal en zijn team komen aan bij het huis en pakken hun geweren en walky talky en nog veel meer spullen die ze nodig zullen hebben. Ze rennen voorzichtig naar het huis toe in de hoop dat er niks fout zal gaan maar wat ze niet weten is dat 1 iemand een pistool uit hun wagen heeft gehaald en hun achtervolgd. Hannibal en Face gaan als eerste naar binnen en ze gaan gelijk alle kamers doorzoeken. Murdock voelt zich nogal bekeken en kijkt om maar ziet niks BA trekt hem mee aan zijn shirt en lopen verder. Ondertussen is Peter erg bang aan het worden van de voetstappen die hij en Mary horen en dan zie dat de deur open gaat en een hand hun wuift om te komen. Voorzichtig staan ze op en kijken ze om de hoek van de deur waar iemand hun wuift om verder te lopen.

Deel 4

Hannibal kijkt om en ziet dat de sfeer erg gespannen alsof ze denken dat ze worden neergeschoten en zo sterven. Peter volgt de misterieuze man of vrouw. Mary kijkt om zich heen en ook naar Peter. Murdock komt in een kamer en zegt verbaast: he alsof iemand ons voor was ofzo ik snap er niks van. BA snauwt Murdock af door te zeggen dat Murdock toch nooit wat snapt. Maar ineens horen ze een kreet achter hun: HANDEN OMHOOG OF WE SCHIETEN! Het is de vijand en BA ziet dat Face en Hannibal ook gepakt zijn. In de kantine van de ontvoerders is het erg stil en gaat een groepje van 10 mensen opzij om The A-Team in het midden te laten staan. Peter, Mary en de misterieuze man of vrouw komen voorzichtig aan bij de kantin en Mary zegt zachtjes tegen Peter: volgens staat je vader daar tussen die 4 mannen Peter kijkt goed en ziet hem. Peter wil graag naar hem toe toe maar wordt tegengehouden door degene die hem geholpen heeft. De baas kijkt vuil naar The A-Team en zegt meteen: hun zijn verraders! Afschieten of laten martelen het volk om jullie heen mag kiezen de baas lacht vals. BA en Face kijken elkaar aan alsof dit een grap is maar als ze zien dat Murdock een erg harde trap in zijn maag krijgt zijn ze meteen serieus en zeggen met moeite tegen Murdock dat hij niet moet laten merken dat hij pijn heeft. Peter en Mary draaien hun hoofden weg. Alle ontvoerders roepen in koor afschieten vanaf de jongste tot de oudste! maar de baas laat merken dat hij de zwakste als eerste wil afschieten en kiest samen met een handlanger een man uit om hem te laten afknallen. De handlanger wijst naar Face met een valse glimlach en zegt: die daar mag van mij als eerste! De baas kijkt triomfantelijk en richt zijn geweer op Face en begint met laden maar Hannibal komt ertussen in en zegt: een Kolonel gaat eigenlijk eerder dan een Luitenand hoor dus ik ben eerst! Hou je mond ouwe hoort hij iemand zeggen. De baas kijkt Hannibal aan en roept tegen een handlanger haal een stuk tape voor me dan plak ik zijn bek dicht. Peter wordt alsmaar kwader en kwader om dit tafereel het liefst was erheen gerend en had iedereen een flinke trap willen geven tussen hun noten zoals zijn moeder altijd zei. Als hannibal tape om zijn mond heeft gaat de baas weer verder met zijn geweer en richt gelijk op Face en zegt: ik tel tot 3 en dan is het bye bye! De misterieuze man of vrouw staat op en doet zijn of haar bivakmuts af en kijkt naar Peter die verbaast naar een meisje kijkt. Het meisje pakt haar pistool en richt op de baas en schiet in zijn arm waardoor iedereen opzij springt van de schrik. Het meisje schreeuwt hard naar de ontvoerders: LAAT THE A-TEAM NU VRIJ ANDERS SCHIET IK ER WEL 3 OVERHOOP! Hannibal haalt het stuk tape van zijn mond en kijkt om ziet zijn dochter Hanna staan met een geweer waarmee ze geschoten heeft. Face kijkt opgelucht en ziet achter Hanna een jongen en een meisje staan. Hanna kijkt erg kwaad en roept hetzelfde weer maar ziet ook dat de baas op de grond ligt te jammeren van de pijn. Hanna richt haar pistool in de lucht en schiet weer eens en roept: NOU KOMT ER NOG WAT VAN?? De ontvoerders gaan gelijk opzij voor The A-team. Peter kijkt Mary aan en zegt: ga gelijk de politie bellen om dit te vertellen Mary rent naar de telefoon achter haar in de hal. Hanna zou het liefste de baas dood willen schieten maar ze doet het niet. Hannibal omhelst zijn dochter en kijkt haar blij aan. Face kijkt nogal onwennig naar Peter omdat hij niet zo goed weet wat hij moet zeggen tegen zijn zoon. Maar BA fluisterd iets in Face zijn oor en dan kijkt Hanna hem aan terwijl Murdock de ontvoerders onder schot houd. Face zegt op een rustige manier tegen Peter: mijn zoon ik ben blij dat ik je zie ookal is het voor de 1ste keer. Mary die had het ook gehoord en kijkt er blij om en loopt naar de andere toe ze ziet dat Peter verbaast kijkt dus geeft ze hem een zacht duwtje zodat Peter naar Face gaat lopen. Peter omhelst met blijdschap zijn vader en zegt zacht: kende ik je maar eerder je bent te gek! De vreugde is van korte duur omdat Mary zegt dat de politie eraan komt gelijk rent iedereen weg naar de Van en scheuren net op tijd weg.

4 dagen later is het weer rustig in het dorpje en zijn alle 20 kinderen bij Julia thuis aan het praten oftewel 21 kinderen omdat Hanna erbij zit. Hannibal kijkt naar de tv samen met BA en Murdock en luisteren aandachtig naar wat er gezegd word over de ontvoerders. Face praat met Julia. Peter praat met alle andere kinderen totdat ze verstoord worden door BA die zegt dat er wat nieuws is over de ontvoerders en gelijk rent iedereen naar de tv om het te luisteren naar wat de nieuwslezer zegt: De ontvoeders die de kleine jonge Peter Peck hadden ontvoerd zijn veroordeeld tot 20 jaar celstraf en is de baas van de ontvoerders veroordeeld voor de doodstraf omdat hij al eerder kinderen had ontvoerd onder wie Mary Santrose, Luka McGail en Terry Kerinsky. 2 daarvan waren ook tot ontvoerders omgepraat en zijn nu weer terug bij hun ouders. Ander nieuws vandaag maar op dat moment word de tv uitgezet door Peter omdat hij wilt horen wat zijn moeder wil zeggen tegen Hannibal. Hannibal ik wilde je vragen of je mijn zoon Peter met je mee wil nemen want die MP zoekt hem nu ook en ik wordt er helemaal gek van. BA Murdock en Hannibal kijken verbaast naar Face die niet weet wat hij moet zeggen. Peter kijkt geschokt omdat hij niet wist van de MP maar hij wist wel dat zijn moeder hem nooit ongerust wilde maken. Hannibal komt voor de beslissing te staan en antwoord met Ja het is prima dan leert Face zijn zoon beter kennen en ben jij verlost van de MP. Peter omhelst zijn moeder voor zijn vertrek en zegt zijn vrienden gedag en zegt hij dat ze hem niet hoeven te missen. Chris, Lina en Bruce geven hem kleine tik op zijn hoofd en zeggen: we zullen je missen stoere jongen ookal zeg je van niet. Peter lacht en stapt de Van in en zwaait naar iedereen voordat de deur dicht is krijgt hij nog een zoen op zijn mond van Christal die zegt: die had je nog tegoed van mij ouwe en ze lacht. Peter kijkt haar aan en zegt: ja ehh nou tot ziens daag en hij doet rustig de deur dicht en BA start de wagen en rijd weg. Julia zwaait nog wat langer naar de Van totdat het busje niet meer in zicht is. EINDE


Laatst aangepast door 1melody6 op 10-02-2008 00:15:43, in totaal 3 keer bewerkt

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger

melanie1588
BerichtGeplaatst: 17-01-2008 18:30:26  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 24-2-2007
Berichten: 40

leuk verhaal ik wacht met smart op het volgende deel!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daphne
BerichtGeplaatst: 17-01-2008 18:35:14  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Goed zo en vind ik echt super mooi verhaal hoor en spanned van de volgende deel 2

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daantje85
BerichtGeplaatst: 17-01-2008 21:48:08  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 8-2-2007
Berichten: 760
Woonplaats: Sprang-capelle (N-B)

Spannend Shocked

_________________

Face:"I’m allergic to bullets. Especially those headed in my direction"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
georgedirkfan
BerichtGeplaatst: 18-01-2008 12:11:02  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-4-2007
Berichten: 327
Woonplaats: Friesland!

k ben benieuwd hoe dit afloopt...

_________________
Face: ,,Hannibal, sometimes I think you're crazier than Murdock.''
Hannibal: ,,Sometimes I am.''



www.rensewestrafans.hyves.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
1melody6
BerichtGeplaatst: 19-01-2008 13:41:18  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

deel 2 is erbij suc6 met lezen Razz

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 19-01-2008 19:06:44  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Deel 2 vind ik echt super mooi verhaal hoor.

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
melanie1588
BerichtGeplaatst: 20-01-2008 18:47:26  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 24-2-2007
Berichten: 40

ik wacht met smart op de volgende delen die gaan komen, ik hoop dat ze er snel op staan. Het is zo spannend!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 20-01-2008 22:03:04  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Typisch Hannibal Razz die een sigaar opsteekt.
ipv je hem nu neerschiet Wink
Go George Razz

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
1melody6
BerichtGeplaatst: 21-01-2008 21:09:57  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

deel 3 komt gauw hoor Razz zitten wel wat grappige stukjes tussen hihi

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Daantje85
BerichtGeplaatst: 22-01-2008 19:30:21  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 8-2-2007
Berichten: 760
Woonplaats: Sprang-capelle (N-B)

Heel netjes hoor Very Happy

Ben benieuwd naar deel 3 Very Happy

_________________

Face:"I’m allergic to bullets. Especially those headed in my direction"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
1melody6
BerichtGeplaatst: 25-01-2008 20:46:24  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

hey deel 3 is erbij Razz

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
melanie1588
BerichtGeplaatst: 29-01-2008 10:07:49  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 24-2-2007
Berichten: 40

het is zo spannend!!!! Surprised Laat ons niet te lang wachten op deel 4!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
1melody6
BerichtGeplaatst: 31-01-2008 18:50:33  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

hihi ik moet nog beginnen aan deel 4 Razz

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
1melody6
BerichtGeplaatst: 10-02-2008 00:16:16  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

deel 4 is erbij veel plezier

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0