Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  Mexico Flying
1melody6
BerichtGeplaatst: 04-07-2008 10:57:57  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

Episode 6 Mexico Flying

Deel 1
Mexico Flying

In Mexico loopt de moeder van BA samen met haar schoondochter en 3 kinderen. Het is bijna kerstmis en mevrouw Baracus wil haar zoon graag met kerst eens thuishebben. Dus besluit ze om samen met haar schoondochter naar BA te gaan bellen hem te vragen om met de vrolijke feestdagen thuis te zijn bij familie.

BA en Hanna kijken naar Face en Peter die hun training ronde aan het lopen zijn oftwel rennen. Peter probeert vaak genoeg zijn vader in te halen wat telkens mislukt. Hannibal is bij de finnish en denkt erover na om iets voor de feestdagen te organiseren maar ondertussen blijft hij ook kijken naar Face en Peter. Peter rent naast zijn vader en voelt hij dat hij ergens wegglijd en valt. Hanna houdt geschrokken haar handen tegen haar mond en zegt: Ohjee peter is gevallen. Hannibal kijkt op en ziet dat Face achter zich kijkt. Peter staat op veegt met zijn mouw zijn lip af en hij ziet dat hij een bloedlip heeft verbaast kijkt hij naar zijn vader die hem wenkt verder te rennen met het parcour. Peter kijkt kwaad naar de grond en begint gelijk met een sprint en rent zo zijn vader voorbij en terwijl hij rent roept hij: HEE SLOME!!! Doorrennen!! Face lacht erom en neemt ook gelijk een sprint en haalt zijn zoon gelijk in. BA lacht en zegt tegen Hanna dat ze de radio moet aanzetten voor het volgende liedje. Hanna moet lachen omdat het dan het strijdliedje is zoals BA het noemt. Hannibal ziet dat Face en Peter steeds dichterbij komen en hij merkt op dat Peter moeilijk ademhaalt. Hanna roept: KOM OP JONGENS!!JULLIE KUNNEN HET!! Uiteindelijk is Face de winnaar en kijkt hij vol trots naar zijn zoon Peter. Hanna gaat naast Peter staan en vraagt of het wel goed gaat. peter knikt ja en hij kijkt naar de grond en probeert rustig te blijven. Hannibal zegt tegen Face dat zijn zoon astma heeft hij moet een inhaler hebben. Face pakt een plastic zakje en geeft het aan zijn zoon met de woorden rustig in en uit te ademen. BA roept dat de telefoon in de Van afgaat en hij wel opneemt. het team loopt naar de Van en ze zien dat BA erg blij kijkt maar ook angstig. Iedereen kijkt verbaast als BA de telefoon neerlegt en zegt: mijn moeder vraagt of wij allemaal meegaan naar Mexico voor de feestdagen maar dat betekend dat ik moet vliegen en dan wil ik absoluut niet! Hanna lacht en zegt: weet je alleen hele oude vliegtuigen storten neer en die zijn nooit onderhouden de betere vliegtuigen storten niet neer dus wees niet zo'n angsthaas en ga het vliegtuig in. Peter lacht en zegt: kijken wie onze piloot wilt zijn. NOOIT! roept BA kwaad ik ga niet met een gek vliegen in een vliegtuig nooit van mijn leven. Hannibal kijkt op en steekt een sigaar en zegt: ja dan gaan we niet naar Mexica met de boot duurt het 1 maand en ben je er nog niet. BA gaat zitten en kijkt boos voor zich uit. Face gaat zitten op de grond en zegt: Murdock is dan wel gek maar hij doet geen vlieg kwaad en hij houd ook van jou moeder weet je dat niet meer???BA blijft boos kijken en ziet dat Hanna vlak voor hem staat en hem een knuffel geeft. Voor BA een teken dat hij niet bang hoeft te zijn.

Deel 2

3 dagen later heeft Murdock een vliegtuig gevonden eentje die enorm goed onderhouden is en die niet makkelijk neerstort. Peter en Hanna zijn opgewonden omdat ze voor het eerst gaan vliegen naar een andere staat. En dus blijven er honderduit over praten. Hannibal heeft bij BA een blinddoek omgedaan zodat hij minder bang is. Face staat op de uitkijk kijkend of er een MP aankomt. Peter en Hanna gaan gelijk zitten in het vliegtuig en zien dat Hannibal BA en Face ook instappen. Ze merken aan BA dat hij erg bang en Hanna begint meteen wat neurien wat hem erg op zijn gemak stelt. Na 10 minuten is het vliegtuig de lucht in en horen ze Murdock zeggen dat de gordel los mag en ze mogen lopen waar ze maar willen behalve buiten. Peter lacht erom en gaat gelijk naar de piloot toe en ziet het mooiste van zijn leven de omgeving buiten de bergen de bomen de wolken. Hanna schrikt van BA die ineens een angstaanval krijgt en blijft roepen dat hij eruit wilt maar Hannibal geeft BA een zuurstofmasker en BA valt meteen in slaap. Face kijkt naar Hanna die geschokt kijkt en hij lacht. Maak je geen zorgen Hanna BA is gewoon erg bang in een vliegtuig.Hanna kijkt boos en zegt: Ja lekker is dat als er ook andere mensen zijn die dan nog banger worden! Hanna negeert iedereen gelijk en kijkt uit het raam. Hanna denkt aan haar moeder en kijkt naar de hemel de blauwe lucht met wolken razen voorbij en terwijl Hanna aan haar moeder denkt zingt ze zacht het liedje Tell Me: Tell me that it isn't treu that it never happend! Just say the words that i love you and i believe you. Tell me that it isn't treu that it never hapend, i don't wanna lose you in my heart. Met dit liedje in haar hoofd valt Hanna in slaap en ze merkte niet dat Peter haar liedje gehoord heeft en verbaast kijkt. Hannibal merkt het maar zegt niks en gaat naar Murdock toe en gaat met hem praten over het vliegen. Een paar uur later zijn ze in Mexico en worden ze opgehaald door de moeder van BA die hartstikke blij is haar zoon weer te zien. Hanna en Peter kijken hun ogen uit ze zijn nog nooit in Mexico geweest en vinden de omgeving prachtig. Eenmaal bij de moeder van BA thuis zien ze tot hun verbazing een oude bekende uit Kenya staan waarbij BA alles word gevraagd wat ze hier doet. Het is Kamarra Keboko met haar 3 kinderen die ook van BA zijn. Kamarra lacht en zegt: ik ben speciaal naar amerika gegaan om BA te vertellen over deze 3 lieve kids BA wist wel af van Andrew en Tilly maar hij wist helaas niks van Ann. Hanna kijkt naar de 3 kinderen en vraagt: hoe oud zijn jullie?? Andrew antwoord voor zijn zusjes en zegt: ikzelf ben 11 Tilly is 7 en Ann is 5 jaar. Face kijkt verbaast naar BA en vraagt: heb je dan wel gevlogen naar Kenya?? Kamarra lacht en zegt: nee BA kwam steeds met de boot naar Kenya toe om Andrew en Tilly een gevoel te geven dat ze toch een vader hebben en om mij te steunen met de zieke dieren.

BA kijkt nog een beetje verbaast maar toch vraagt hij aan Kamarra wat ze in Amerika doet. Kamarra kijkt treurig en zegt: met het park gaat het goed en ik ook veel verzorgers erbij die mij nu helpen maar laatst kwam iemand van de MP die Andrew en Tilly wilde meenemen omdat ze het te gevaarlijk vonden dat ze kinderen zijn van BA Baracus. Ik was blij dat ze allebij met Furly Hilgorn meewaren om een gewond dier te helpen en dat ze pas 4 uur later of nog wat later zouden terugkomen en ik heb hun verteld dat ze allebij over 4 dagen terug zouden komen en toen Andrew en Tilly terugkwamen heb ik ze alles verteld en zijn we hierheen vertrokken. Het Team kijkt geschokt naar Kamarra die bijna begint te huilen. BA omhelst Kamarra en ziet dat Andrew iets aan hem wil vragen...Wat is er Andrew vraagt BA lief aan zijn zoon. Ik wil graag met jullie mee reizen zodat ik veilig ben en mijn zusjes niet in gevaar breng! Hannibal kijkt Murdock en Face aan en zegt: nou het word tijd voor een grotere Van als BA het prima vind dat Andrew meegaat. Kamarra kijkt BA smekend aan en die stemd ook toe: Andrew is een nieuw lid van het team..Maar zegt Kamarra no wel treurig de MP is me wel helaas gevolgd en ze afschudden lukte mij niet totdat ik hier kwam bij mevrouw Baracus ik weet niet waar de MP nu is. Peter kijkt naar buiten en zegt: ze zijn zeker groen?? Ja antwoord iedereen tegelijk. Nou dan zijn ze hier die rare vreemde MP, geschrokken maar toch kalm besluit het Team een plan te bedenken om weg te gaan. Tilly en Ann zijn bang maar door de woorden van BA dat alles goedkomt blijven ze rustig. Als het Team 4 straten verderop is horen ze ineens een stem roepen: HIER ZIJN ZE! Hanna kijkt om en ziet tot haar schrik een MP staan die naar hun wijst en een geweer in zijn bezit heeft. Hannibal schrikt op zegt: Wegwezen hier en snel we moeten rennen maar inplaats van rennen word het voor hun een beetje dansen op straat vanwege de kogelregen en Peter pakt een pistool en schiet terug waardoor Peter achterover valt en opgevangen word door zijn vader.

Deel 3
Het team kijkt om zich heen ze zien overal MP mensen. Hanna kijkt naar Peter en Andrew die erg benauwd kijken. Hannibal lacht en zegt tegen BA of hij zin heeft om een flinke partij te schieten met alles wat ze kunnen. Hanna pakt haar eigen pistool en richt op een soldaat die steeds dichterbij komt. Als je nog dichterbij komt schreeuwt Hanna dan schiet ik je aan flarden en dat meen ik serieus. Peter kijkt naar Hanna omdat ze het dan ook nog echt meent om iemand neer te schieten. Andrew vind het allemaal maar niks en houd zijn ogen dicht en zakt door de grond. Murdock tilt hem en zegt: door de grond zakken is niks voor jou zo’n stoere vent als jij kom op verweer je er tegen! De soldaat neemt Hanna’s woorden niet serieus en komt toch wat dichterbij en hij schrikt van het eerste schot dat vlak voor zijn voeten is. Hij ziet dat Hanna erg fel kijkt en het ook echt meent om het neer te schieten. De soldaat loopt voorzichtig weer terug en rent terug naar zijn mede soldaten. Hannibal, Face, Murdock en BA beginnen meteen met schieten nadat de soldaat terug ging rennen. Veel MP rennen weg en schieten ook gelijk terug. Hanna en Peter schieten ook mee om Andrew hieraan te laten wennen zodat hij niet zo bang hoeft te zijn. Hanna heeft een MP geraakt in zijn been ze ziet ook dat hij met moeite wegkomt van de kogelregen. Het team rent de Van in en meteen scheuren ze weg op zoek naar een veiligere plek.

Eenmaal bij een meertje aangekomen gaan Hanna, Andrew en Peter op een van de steigers zitten om bij te komen. Andrew kijkt naar de lucht en zegt: als je goed kijkt kun je leuke figuren maken met de wolken kijk maar naar die wolk daar en hij wijst naar een wolk Hanna kijkt ernaar maar Peter niet omdat hij aan het dagdromen is. Hij hoort Andrew zeggen dat de wolk op een krokodil lijkt die zijn bek de hele tijd open heeft. Hè zegt Peter hoe oud ben je eigenlijk Andrew? Andrew blijft kijken naar de wolken maar hij geeft wel antwoord op de vraag van Peter: ik ben 12 hoe oud zijn jullie?? Ik ben 10 zegt Hanna die naar het water kijkt en een vis omhoog ziet springen. Ik ben ook 10 dus jij bent de oudste. Hun gesprek word verstoord door BA en Murdock die weer eens een conflict hebben over de dummy pop die perse van Murdock een reddingsvest aan moet trekken. BA word kwaad pakt de dummy pop op en gooit hem in het water. De kinderen lachen om het tafereel maar schrikken van Murdock omdat hij erachteraan springt om zijn dummy pop te redden. Andrew kijkt verbaast naar Murdock ondertussen hoort hij Hanna zeggen dat Murdock gestoord is. Face heeft gemerkt dat iemand hun aan het bespieden is en hij is een kijkje gaan nemen maar hij voelt een pistool in zijn rug hij hoort ondertussen iemand zeggen: 1 kick en je bent er geweest!

Deel 4 Binnenkort


Laatst aangepast door 1melody6 op 03-10-2008 22:44:27, in totaal 4 keer bewerkt

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger

melanie1588
BerichtGeplaatst: 05-07-2008 19:28:42  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 24-2-2007
Berichten: 40

het begin is al leuk en zou graag willen weten hoe het verder gaat!!!

Ga vooral verder....!!!!! Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
1melody6
BerichtGeplaatst: 10-08-2008 12:26:59  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

deel 2 is erbij veel leesplezier Very Happy

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
go A-team
BerichtGeplaatst: 11-08-2008 09:09:48  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

zkkrs goed verhaal super ga zo door Applause
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
H.M Maikel
BerichtGeplaatst: 13-08-2008 09:52:48  Reageer met quote


Leeftijd: 29
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 14-1-2008
Berichten: 211
Woonplaats: Eemnes

go A-team schreef:
zkkrs goed verhaal super ga zo door Applause



ja idd ga zo door super verhaal

_________________
I Love it when a plan comes Togheter Very Happy

Fullbright Spelen MP Lolz Very Happy

Go A-Team Beste A-Teamfan Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
melanie1588
BerichtGeplaatst: 10-09-2008 22:07:18  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 24-2-2007
Berichten: 40

Het is echt een super verhaal!

Ga zo door ben benieuwd hoe dit zal gaan aflopen!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
1melody6
BerichtGeplaatst: 03-10-2008 22:44:09  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

deel 3 is erbij veel leesplezier ^_^

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
sShareyY
BerichtGeplaatst: 02-02-2015 18:59:58  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfanfictiefans,

In februari staat Mexico flying van 1Melody6 in the picture.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sShareyY
BerichtGeplaatst: 02-03-2019 12:22:43  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Team-fanfictiefans,

Deze maand staat het verhaal 'Mexico flying' van 1Melody6 in the picture.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sShareyY
BerichtGeplaatst: 02-04-2023 01:34:16  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Team-fanfictiefans,

Deze maand staat het verhaal 'Mexico flying' van 1Melody6 in the picture.
Namens de schrijfster wens ik iedereen veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0