Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Algemeen  ~  Verslag Dutch Star Con 12 en 13 mei 2007.
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 07:56:45  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

oke Razz thnx voor de tip, owja hij volgende een soort speciaal eetprogramma, vanwege een allergie of ziekte ofzow? Mmh, dat weet ik niet meer Razz Dan verzin ik wel wat anders voor hem Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger

choppercrazy
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 08:04:11  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Dirk is al jaren macrobioot ja, dus iets van eten aan hem cadeau geven is niet zo'n goed idee want meestal mag hij het niet hebben. Als je zijn boek confessions of a kamikaze cowboy ooit te lezen krijgt dan kom je er precies achter waarom hij dat dieet volgt. Maar om het kort samen te vatten hij is dit gaan volgen om zijn kanker te bestrijden....en met succes.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 08:06:12  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Tjah dat boek heb ik nooit gelezen Embarassed , maar echt bedankt voor de tip, anders had ik me daar een partijtje voor schut gestaan zeg!Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 08:08:42  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Echt knap hoor.
Een dieet volgen om zo je ziekte te bestrijden Smile

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
I-lady
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 12:14:57  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 26-5-2007
Berichten: 20

Ja ook heel apart,ik ben trouwens ook geweest 12 mei,was echt heel leuk.Ben alleen op de foto gegaan buiten,moesten wel lang wachten haha,maar het was het dubbel en dwars waard.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
remke
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 14:14:23  Reageer met quote


Leeftijd: 44
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-5-2007
Berichten: 151
Woonplaats: den haag

ff wat anders

terug naar die pot pindakaas

me chef op het werk die gaat 1x in het jaar naar amerika naar der fam, we hadden het over snoepjes enzo die ze altijd weer terug mee neemt, toen over die pindakaas dat het nooit echt lekker smaakt zonder die pindas, ze zegt dat er bij wallmart wel zon soort te koop is wat er op lijkt, dus dwight kan daar een poging wagen niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
the-a-team321
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 14:18:17  Reageer met quote


Leeftijd: 29
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 4-3-2007
Berichten: 197

remke schreef:
ff wat anders

terug naar die pot pindakaas

me chef op het werk die gaat 1x in het jaar naar amerika naar der fam, we hadden het over snoepjes enzo die ze altijd weer terug mee neemt, toen over die pindakaas dat het nooit echt lekker smaakt zonder die pindas, ze zegt dat er bij wallmart wel zon soort te koop is wat er op lijkt, dus dwight kan daar een poging wagen niet?


Pindakaas ?? Question ??

_________________
ATEAMFANSTV : http://www.livestream.com/ateamfanstv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
remke
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 14:20:59  Reageer met quote


Leeftijd: 44
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-5-2007
Berichten: 151
Woonplaats: den haag

ja lees ff op pag 11 of 12 gaat het een stukkie over , of bedoel je wat anders?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Sjors
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 15:09:11  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 123
Woonplaats: Apeldoorn

choppercrazy schreef:
De kaas die Dwight van iemand kreeg kon hij ook niet meenemen. Dus verzeker je er even van tevoren van dat wat je geeft ook Amerika in mag. Dus mensen in ieder geval nooit kaas geven aan de heren als cadeau, dat mogen ze niet invoeren.


Ik vond de Kaas van Dwight anders best lekker, en hijzelf ook Smile

@Janet: jammer dat je de BBQ zo ervaren hebt! Ik heb echter de BBQ wel heel erg leuk gevonden. Ik weet niet tot hoe laat jij gebleven ben, maar op het eind zaten er niet meer dan 30 mensen in het restaurant. Dwight en een aantal andere sterren zaten er nog wel. Je kon er in principe zo bij gaan zitten. Was geen enkel probleem... maarja misschien de volgende keer... ik heb namelijk niet het idee dat het hun laatste bezoek aan Nederland is geweest.

Voor wat betreft die cadeautjes: is het niet wat (als ze de volgende keer weer komen) om gezamelijk iets leuks te geven? Dan heb je namelijk wat meer te besteden dan in je eentje. Bovendien voorkom je dat we met allemaal hetzelfde aankomen Smile

_________________
Yiiiiiiihhhhhhaaaaaa!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 15:17:41  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Hoi Sjors,
Jaaaaaaaaaaaaa ik las het jullie hebben genoten van de kaas!!!!
"t was niet om kritiek te leveren hoor, maar stel dat veel mensen kaas hadden meegenomen dan hadden jullie dat nooit opgekregen op die avond hahahaha. En 't is ook leuk dat als hij wat hij krijgt, dat hij dat niet persé in Nederland moet opeten.

Weet je wat ik zal doen wat die cadeautjes betreft. Zodra bekend is dat ze nog een keer komen en wanneer dan open ik een topic waarin mensen suggesties kunnen doen over wat ze willen geven.

Blauwe petjes hoeft dus niet meer hahahaha die heeft hij nu wel.
En niet teveel pindakaas anders word de koffer te zwaar (ik kreeg al visioenen van een tafel vol calvé potten hahaha)

Een gezamenlijk cadeau lijkt me niet zo nodig, iedereen kan zelf wel iets bedenken denk ik en het is ook veel leuker en persoonlijker als hij niet één groot ding krijgt maar van allerlei verschillende dingen. Let wel.....je hoeft niet persé wat te geven hoor, de entreekosten, reiskosten en zo'n handtekening is immers ook al vrij duur voor de meeste mensen.

Als ze komen zal ik wel even aan Dwight vragen wat hij nou leuk zou vinden om te krijgen van fans en wat hij lust qua eetbare dingen die hij ook mee mag nemen naar huis van de douane. Dan open ik een topic en zet ik 't verlanglijstje van meneer erin en dan kan iedereen ideetjes opdoen.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
remke
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 15:21:22  Reageer met quote


Leeftijd: 44
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-5-2007
Berichten: 151
Woonplaats: den haag

sjow das een top idee choppercrazy
slim slim slim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
janet
BerichtGeplaatst: 29-05-2007 17:39:02  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

nou ik had gewoon een beetje pech.ik had tegen iemand gezegd van de vrijwilligers daar dat ik nog stoelen vrij had en vroeg hoe het nou zat of je nou naar ze toe kon lopen of dat ze naar je tafeltje toe kwamen maar daar had ik geen antwoord op gekregen.ik had een bordje eten gehaald 3 stokjes en wat salade.kwam terug en toen zaten de vrijwilligers op de stoelen en toen dacht ik weg kans.en ze zaten ook ruzie te maken enzo,dus echt gezellig hadden we het niet.maar ik heb dwight en dirk even gezien van een afstand.ik heb wel gezien dat dwight een groot stuk kaas kreeg maar ik had weer geen guts om naar hem toe te stappen.
ben zo rond een uur of 22.00 gebleven.we naar daarna naar de bar gegaan en dirk was er eventjes maar hij was erg moe.mijn vriend vroeg of ie wat wou drinken en toen zei hij misschien later.
we zijn daarna nog een keer naar de bar geweest en toen het 00.00 was zijn we maar naar boven gegaan geen dwight en dirk.het was te proberen. Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 30-05-2007 20:27:57  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

choppercrazy schreef:
Je kunt ook van die poeder meenemen zodat ze thuis zelf pudding kunnen maken.......
Dus dan zou Dwight of Dirk zakjes met poeder vanuit Nederland naar Amerika vervoeren... Hoe onschuldig het ook is, de amerikaanse douane zal het niet op prijs stellen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 30-05-2007 20:29:47  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Daar heb je ook een punt... Shocked Tsjee, denk dan maar een mini pudding voor Dwight als toetje Razz En voor Dirk dan maar wat anders verzinnen:P
Oeh voor alle mensen van de AteamFilm:P Misschien kunnen we hem in het Engels doen:P Kunnen we die Kado geven aan hun! Misschien vinden ze dat leuk...


Laatst aangepast door Dark.Pudding op 30-05-2007 20:30:02, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Daantje85
BerichtGeplaatst: 30-05-2007 20:30:01  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 8-2-2007
Berichten: 760
Woonplaats: Sprang-capelle (N-B)

Hahahaha , zie je ze al langs de douane gaan Laughing

_________________

Face:"I’m allergic to bullets. Especially those headed in my direction"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 13 van 15
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Algemeen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0