Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Afleveringen  ~  Verloren afleveringen

Zou jij graag die afleveringen willen zien?
Ja
100%
 100%  [ 7 ]
Nee
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

RollerCoaster
BerichtGeplaatst: 01-11-2009 20:20:39  Reageer met quote


Leeftijd: 32
Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 6-6-2009
Berichten: 38
Woonplaats: De Panne

Op Wikipedia las ik dat seizoen 5 eerst uit 22 afleveringen bestond in plaats van 13.

Bij het uitzenden van de eerste 11 daalde de kijkcijfers en moest Stephen J. Cannell stoppen. De 10 afleveringen tussen "The spy who mugged me" en "The grey team" werden niet uitgezonden. Alhoewel, één jaar later werd bij heruitzendingen één van die 10 "verloren afleveringen","Whitout reservations" dus, uitgezonden.

Al wel, maar wat is er gebeurd met die andere 9. Het kan zijn dat ze al vernietigd werden. Maar toch is het niet eerlijk dat ze niet uitgezonden werden.

The A-Team zijn populariteit begon toen te dalen, maar nu is het weer torenhoog (en het blijft ook zo). Kan Stephen J. Cannell die afleveringen niet gewoon bv. ter ere van de film die aankomt of de verjaardag van de serie, ze op DVD zetten?

Het lijkt er op dat niemand ze ooit zal zien. Ikzelf denk dat ze nog in de archieven liggen...

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

the-a-team321
BerichtGeplaatst: 02-11-2009 07:09:12  Reageer met quote


Leeftijd: 29
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 4-3-2007
Berichten: 197

Volgens mij zijn die overige afleveringen ook nooit opgenomen, niet eens een script voor geschreven! De bedoeling was om 22 afleveringen te maken maar ze zijn na aflevering 12 gestopt met schrijven.

En dat Whitout reservations zo laat werd uitgezonden was een fout van NBC.

_________________
ATEAMFANSTV : http://www.livestream.com/ateamfanstv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
LuitenantTJ
BerichtGeplaatst: 02-11-2009 14:27:32  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 11-9-2009
Berichten: 53
Woonplaats: Uhm... dat moet ik nog eventjes uitzoeken!

ik had een keer gehoord over dat ze de acteurs niet meer wilden betalen ofzo? Confused en daarom zijn gestopt na 13 afleveringen Crying or Very sad

_________________


Wij zijn Friezen natuurlijk!! Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 02-11-2009 15:58:52  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Naar wat ik begrepen heb, was er inderdaad een IDEE van 22 afleveringen.

Mr. T deed erg moeilijk over de werkuren van George, die een slechte gezondheid had. Voor Dwight en Dirk trokken de kar in het laatste seizoen.

Ik heb nergens gelezen dat die 9 afleveringen ooit gemaakt zijn.. Waarom zou je die maken en ze niet uitzenden.. Dat is helemaal zonde van het geld.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
LuitenantTJ
BerichtGeplaatst: 02-11-2009 16:27:55  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 11-9-2009
Berichten: 53
Woonplaats: Uhm... dat moet ik nog eventjes uitzoeken!

Murdoockie!! schreef:
Naar wat ik begrepen heb, was er inderdaad een IDEE van 22 afleveringen.

Mr. T deed erg moeilijk over de werkuren van George, die een slechte gezondheid had. Voor Dwight en Dirk trokken de kar in het laatste seizoen.

Ik heb nergens gelezen dat die 9 afleveringen ooit gemaakt zijn.. Waarom zou je die maken en ze niet uitzenden.. Dat is helemaal zonde van het geld.


daar heb je inderdaad gelijk in

_________________


Wij zijn Friezen natuurlijk!! Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 02-11-2009 16:48:03  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

RollerCoaster schreef:
Op Wikipedia las ik dat seizoen 5 eerst uit 22 afleveringen bestond in plaats van 13.


Al wel, maar wat is er gebeurd met die andere 9. Het kan zijn dat ze al vernietigd werden. Maar toch is het niet eerlijk dat ze niet uitgezonden werden.

The A-Team zijn populariteit begon toen te dalen, maar nu is het weer torenhoog (en het blijft ook zo). Kan Stephen J. Cannell die afleveringen niet gewoon bv. ter ere van de film die aankomt of de verjaardag van de serie, ze op DVD zetten?

Het lijkt er op dat niemand ze ooit zal zien. Ikzelf denk dat ze nog in de archieven liggen...


Er zijn er echt niet meer opgenomen, without reservations is idd door een fout verkeerd uitgezonden, eerst had die aflevering gemoeten en dan pas de grey team....maar ze waren die aflevering dus kwijt. Er was niet eens tijd om fatsoenlijk een goede slotaflevering te schrijven want er werd nogal abrupt gestopt omdat de zender ervan af wilden en George en T weinig zin meer hadden. In de aflevering The grey team is geprobeert om er toch nog wat van te maken. Let bij die twee laatste afleveringen op de tekst almost fini en fini op de t-shirts van Dwight...daaraan kun je dus de goede volgorde van de afleveringen herkennen.

Er zijn door de seizoenen heen een aantal scripts niet opgenomen omdat ze werden afgekeurd maar dat is iets anders dan dat er afleveringen verloren zijn gegaan. Bijv. de aflevering New in Town Sailor geschreven door Babs Greyhosky uit januari 1986 is nooit opgenomen (script heb ik wel liggen thuis), hetzelfde geld voor het script Play it Again Murdock dat voor seizoen 5 werd geschreven door Tom Bloquist in september 1986, ook dit werd nooit opgenomen.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Afleveringen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0