Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Nieuws  ~  Vandaag op home.nl!!!
Leoloco
BerichtGeplaatst: 27-01-2006 11:22:52  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-1-2005
Berichten: 284
Woonplaats: Amsterdam

Kijk vandaag nog even op home.nl want daar kun je stemmen op verschillende series.

Starsky & Hutch, The Dukes of Hazard en Miami Vice. Grote televisieseries van jaren geleden vinden uiteindelijk hun weg naar het witte doek. Ook Magnum, de in de jaren tachtig razend populaire detectiveserie met in de hoofdrol Tom Selleck, komt nu als film in de bioscoop. Welke televisieserie zou jij nog wel eens in de bioscoop terug willen zien?
Je kunt kiezen tussen The A-Team, Baywatch, Airwolf en Flying Doctors. En The A-Team staat bovenaan met op het moment 50% van de stemmen! Very Happy

_________________
A peacock who sits on his tail is just another turkey
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Wouter
BerichtGeplaatst: 27-01-2006 11:42:55  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Ik heb vlug op The A-team gestemd. Ik hoop dat nog meer mensen mijn voorbeeld, en dat van al die anderen, volgen.
STEMMEN zou ik zeggen

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 27-01-2006 13:48:08  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Tja, nou wil ik altijd op het A-team stemmen maar ja ik zou ze alleen terug in de bioscoop willen zien als de overgebleven oude cast in ieder geval mee zou doen. Maar ja ik weet het, dat is een oude discussie Smile

Ik zou zelf niet naar een nieuwe A-team film gaan waar zij niet aan zouden meewerken. Die nieuwe film van de The Dukes of Hazard was bijvoorbeeld ook echt vreselijk. Dan zou ik me alleen maar gaan ergeren aan de neppers Sad

ALS er dan een nieuwe A-team film zou komen zou ik de overgebleven leden best met zijn drieën in nog één film willen zien. Met een verhaallijn zoiets als: Ze hebben die pardon van Stockwell al een paar jaar op zak en hebben nu allemaal het rustige leventje dat ze altijd zo graag wilden leiden. Murdock heeft bijvoorbeeld zijn brevet weer terug, heeft een echte hond genomen die Billy heet en geeft nu vliegles. Face zit de hele dag sigaren te roken en dames te versieren en van een luxe leventje te genieten en BA werkt nu als vaste kracht in een jeugdcentrum.

Als ze toevallig met zijn drieën bij elkaar komen om de dood van Hannibal te herdenken tijdens een of andere herdenkingsdienst wordt die verstoord door een vijand van vroeger die wraak wil nemen omdat ze hem hebben dwarsgezeten. Hierdoor is het team gedwongen toch nog één keer samen de wapens van zolder te halen en de bad guys alle hoeken van de kamer te laten zien om de eer van het team hoog te houden en omdat Hannibal dat zo gewild zou hebben.

Dan zou ik nou best wel leuk vinden. Smile

later toegevoegd:
Natuurlijk heeft BA tijdens deze film dan een Van met op z'n minst een navigatiesysteem erin, maar let op, niet al teveel nieuwe technische snufjes want het moet geen veredelde KITT auto worden. Het moet een stoere Van blijven en ze waren immers niet meer als A-team actief dus zo'n geavanceerde Van was al die tijd niet nodig dus hebben ze die ook nu niet.

BA wil natuurlijk Murdock's hond Billy nog steeds niet in zijn Van hebben, echt of verzonnen hond, hij wil het niet hebben want hij wil geen haren of kwijl in zijn Van. Wat Murdock natuurlijk belachelijk vindt omdat hij nu immers een echte hond heeft en de hond toch meeneemt. Zodat ze daar de hele film over kibbelen. Die hond is natuurlijk ook een beetje gek. Murdock heeft hem geleerd om als iemand het woord MP zegt te gaan blaffen van kwaadheid en als hij iemand met een MP helm op ziet lopen wordt hij helemaal razend.

Verder vragen BA en Murdock zich de gehele film af waarom ZIJ al die tijd wel hebben moeten werken (Murdock geeft vliegles, BA werkt in een jeugdcentrum) terwijl Face helemaal niets doet en geniet van een luxe leventje. Hoe komt het dat Face zoveel geld heeft overgehouden en zij niet.

Kortom.........doe mij zoiets in plaats van zo'n nieuwe cast!


Laatst aangepast door choppercrazy op 27-01-2006 15:11:23, in totaal 4 keer bewerkt

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wouter
BerichtGeplaatst: 27-01-2006 13:53:14  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Je moet echt filmmaker worden. Dat word zeker een kaskraker. "The A-team. 20 years later"

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 27-01-2006 13:55:11  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Het lijkt mij in ieder geval een betere film worden dan een film met een geheel nieuwe cast.......brrrrrrrrr het idee al om iemand anders in hun rol te zien. Jakkes dat kan nooit goed gaan. Ik zou willen dat ik filmmaker was dan wist ik het wel!

We kunnen natuurlijk ook als ateamfansite een keer met een aantal leden een maf A-Team parodiefilmpje maken.......The Gay Team zoals Dirk en Dwight die zo melig voordeden tijdens Screenheroes. Of Dirk Benedicts nachtmerrie een A-team dat volledig bestaat uit meisjes. Lijkt me een reuze grap. Altijd hilarisch. Very Happy Very Happy Very Happy En dan natuurlijk zorgen dat je op de volgende convention waar Dirk en Dwight zijn een laptop of portable dvd speler meeneemt (het is maar net waar je het filmpje mee maakt en wat voor apparatuur er voor handen is) waar je ze het filmpje op kan laten zien.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peetur
BerichtGeplaatst: 27-01-2006 17:17:36  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Een eigen A-team promotiefimpje maken lijkt me een superidee Smile

De volgende keer dat ze naar een beurs komen ben ik er uiteraard ook en dan neem ik automatisch mijn laptop mee ivm mijn fototoestel (kan ik de geheugenkaartjes leeghalen indien nodig)

dus dan kunnen ze het filmpje sowieso bekijken, als hij te download staat hier dan zet ik heb op me harde schijf Smile dus bekijken kunnen ze dan sowieso.

Maar of ze nog naar nederland komen? die kans is klein.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 27-01-2006 19:04:32  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ach naar België is ook goed Very Happy

Of wie weet komt Dirk nog wel een keer naar Duitsland als die film uitkomt die steeds van titel wisseld Very Happy en waarin hij ook nog eens Duits moest spreken. Wie weet is er wel iemand die genoeg tijd, geld en zin heeft om daar dan heen te gaan, als er dan al tenminste een filmpje is.

Als niets anders lukt dan kunnen we altijd nog een emailtje met de link naar het filmpje naar Dirk Benedicts website mailen. Maar dat is toch minder leuk. Wink

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 08-02-2006 01:27:15  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ok we hadden het over een parodie filmpje, bijv. een A-team dat uit meisjes bestaat of een gay team (zoals op screenheroes werd voorgedaan door Dwight en Dirk) Nou hier dan een idee voor een verhaallijn voor het A-team dat uit meisjes bestaat, overigens is de verhaallijn eenvoudig om te buigen voor een gay team hahaha. Natuurlijk moet natuurlijk het dames A-team wel de bekende quotes gebruiken van het originele A-team.

Picture this:
De dames van het A-team zitten met zijn vieren bij de beauty salon. Ze zitten op een rijtje naast elkaar op kappersstoelen. Met voor hun neus een kaptafel en spiegel. Iedere dame heeft zijn eigen handtasje voor zich op de kaptafel gezet. Natuurlijk heeft BA er een in camouflage print.

Dan gaat het mobieltje in het handtasje van Hannibal af (dat telefoontje zou een ringtone met de leader het A-team kunnen hebben Smile ). Zij krijgt een gentleman in distress aan de telefoon die aangevallen wordt door 3 bad guys (het kunnen ook 3 bad girls zijn dat is misschien zelfs leuker) en de gentleman in distress roept de hulp van het A-team in. De vier dames springen op en rennen de beautysalon uit. Ze rijden weg in een roze cabrio op weg naar het slachtoffer. Het slachtoffer blijkt een aantrekkelijke gentleman in distress te zijn en Face vindt hem meteen geweldig.

BA slaat met zijn handtasje in een klap bad guy nummer 1 neer, Hannibal slaat vervolgens nummer 2 neer maar moet iets vaker meppen om de bad guy neer te slaan. Murdock en Face slaan net zolang met hun handtasjes op bad guy nummer 3 in tot deze ook neergaat.

Daarna pakken ze alle vier meteen een spiegeltje uit hun handtasjes om te kijken of hun haar nog wel goed zit. Murdock heeft natuurlijk een bad hair day (moet ik dit uitleggen Wink) , Face zeurt over een gebroken nagel en BA heef per ongeluk het handvat van haar handtasje kapot geslagen en beklaagt zich bij Hannibal die ondertussen een sigaartje (zo'n hele dunne die dames wel eens roken) opsteekt. En roept I love it when a plan comes together.

Het slachtoffer wordt vervolgens getroost door Face, die natuurlijk nu als dame op mannen valt en met iedere man flirt die er maar een beetje leuk uitziet. Het team moet helaas voor Face echter snel vluchten want de politie is natuurlijk in aantocht. Bah, iedereen heeft tegenwoordig een mobieltje bij zich zodat iedereen zo de politie kan bellen als er op straat gevochten wordt.

Face geeft nog snel de gentleman in distress een afscheidskus en springt bij de andere dames in de auto. Ze rijden al wuivend (ieder heel nuffig met één handje) weg, terug naar de beautysalon om hun haar en makeup te laten bijwerken. Face moet natuurlijk haar nagels bij laten vijlen want ja zij heeft er een gebroken en dat kan natuurlijk niet.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peetur
BerichtGeplaatst: 08-02-2006 11:30:58  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

klinkt wel geinig... maar ik denk dat een Gay-team leuker is hoor.. maar waar halen we alle dingetjes vandaan? wapens? kleding? auto? de eventuele opname plaats?

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 08-02-2006 11:56:03  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

ik vind zelf 't gay team ook leuker.....hihi

De locatie e.d regelen moet niet al te moeilijk zijn. Iemand vraagt zijn lokale kapper even of ze daar wat opnames mogen maken en dat vind zo'n kapper gauw goed hoor. De vechtscene is gewoon op straat.

Ik denk qua wardrobe dat alleen het haar van Hannibal weer eens wat hoofdbrekers gaat opleveren. Je trekt BA een woodland camou broek aan, camou sjaaltje om, camouhandtasje (camouflage is in deze zomer ik zie het echt overal). Bij de dump kun je heel goedkoop camou spullen kopen, ik heb zo het gevoel dat veel fans 't een en ander wel thuis hebben liggen Smile tenminste ik wel,dus wie weet is het niet eens nodig wat te kopen.

De kleding van Face en Murdock is niet zo moeilijk, Face trek je een net pak aan. De broek van Murdock hebben vast veel mensen, die kleur komt zo vaak voor, het t-shirt natuurlijk die van deze site! I'm not crazy, I'm just on the jazz en vergeet niet een geblokt overhemd eroverheen te doen. Je kunt alleen niet aan dezelfde leren jas voor Murdock komen maar in de andere filmpjes die op internet zwerven zie ik dat ze daar altijd een 'gewoon' bruin leren jack voor gebruiken.

De homevideo camera's van tegenwoordig zijn zo goed dat je daar goede kwaliteit opnames mee kunt maken. Smile
o ja, en de wapens.....een bezoekje aan de speelgoedwinkel doet wonderen hahaha. Als ze alleen zilverkleurige plaffertjespistolen hebben moet je die even spuiten met een zwarte spuitbus dan lijken ze echter. Maar een gay team gebruikt misschien liever hun handtasjes.

heb ik iemand geinspireerd?

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peetur
BerichtGeplaatst: 08-02-2006 13:08:17  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

erg goed, alleen geen handtasjes.. ik heb nog nooit homo's met een handtasje gezien namelijk.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
janet
BerichtGeplaatst: 08-02-2006 13:52:56  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

hallo allemaal,

waar kan je dan stemmen bij home.nl. welke pagina en welk onderwerp.
ben een beetje triest vandaag. heb een mailtje gehad van de dutchnewstarcon en die zeggen ook dat het moeilijk is beroemde acteurs nog naar nederland te krijgen. anders moet ik even sparen voor het buitenland. heb nog geen info gevonden of dwight en dirk nog bij een conventie zijn dit jaar in nederland of buitenland.

gr. janet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 08-02-2006 14:17:14  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Peetur schreef:
erg goed, alleen geen handtasjes.. ik heb nog nooit homo's met een handtasje gezien namelijk.


ik wel hahaha, maar de handtasjes kun je vervangen door die pistooltjes, is beter. Je zou eventueel alleen Face een handtasje kunnen geven of bijvoorbeeld een leernicht maken van hannibal hihi.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 08-02-2006 15:00:55  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

OK Hier dan de storyline voor het gay team, moest de storyline enigszins aanpassen.

Picture this:
Het Gay-team zit met zijn allen bij de beauty salon/kapsalon. Ze zitten op een rijtje naast elkaar op kappersstoelen. Met voor hun neus een kaptafel en spiegel waarin ze natuurlijk zo ijdel als ze zijn constant hun uiterlijk bestuderen. Bij ieder van het team is een kapster bezig om hun haar te doen.

Dan gaat het mobieltje van Hannibal in zijn binnenzak af (dat telefoontje zou een ringtone met de leader van het A-team kunnen hebben). Hij krijgt een gentleman in distress aan de telefoon die aangevallen wordt door 3 bad guys (het kunnen ook 3 bad girls zijn dat is misschien zelfs leuker) en de gentleman in distress roept de hulp van het Gay-team in. Ze springen op en rennen met getrokken pistooltjes de beautysalon/kapsalon uit. Ze rijden weg in een (roze) cabrio op weg naar het slachtoffer. Het slachtoffer blijkt een aantrekkelijke gentleman in distress te zijn en Face vindt hem meteen geweldig.

BA slaat in een klap bad guy nummer 1 neer met de kolf van zijn pistooltje, Hannibal houdt vervolgens bad guy nummer 2 onder schot maar durft niet te schieten zodat de bad guy bijna ontkomt dus besluit Hannibal dan toch maar met een paar klappen bad guy 2 uit te schakelen. Face probeert zijn wapen af te vuren op bad guy nr.3 maar roept paniekerig tegen Murdock dat hij de safety er niet af krijgt. Murdock schiet dan maar in de richting van bad guy nr. 3 maar schrikt zo van het geluid van zijn pistooltje dat hij tijdens het afvuren een meter achteruit springt. Dan slaan Murdock en Face met zijn tweeën maar net zolang op bad guy nummer 3 in tot deze ook neergaat.

Als de bad guys verslagen zijn pakken ze alle vier meteen een spiegeltje uit hun binnenzak of broekzak (Face misschien uit een handtasje) om te kijken of hun haar nog wel goed zit. Murdock heeft natuurlijk een bad hair day (moet ik dit uitleggen ) en Face zeurt over een gebroken nagel. Hannibal steekt ondertussen een sigaartje op(zo'n hele dunne die dames wel eens roken). En roept I love it when a plan comes together.

Het slachtoffer wordt vervolgens getroost door Face, die natuurlijk als lid van het Gay team op mannen valt en met iedere man flirt die er maar een beetje leuk uitziet. BA klaagt daarover bij Hannibal, waarom mag Face altijd het slachtoffer troosten. BA wil ook wel eens een leuke date.

Het Gay team moet helaas voor Face echter snel vluchten want de politie is natuurlijk in aantocht. Bah, iedereen heeft tegenwoordig een mobieltje bij zich zodat iedereen zo de politie kan bellen als er op straat gevochten wordt.

Face geeft nog snel de gentleman in distress een afscheidskus en springt bij de anderen in de auto. Ze rijden al wuivend (ieder heel nichterig met één handje) weg, terug naar de beautysalon/kapsalon om hun haar te laten bijwerken. Face moet natuurlijk ook naar de pedicure om zijn nagels bij laten vijlen want ja hij heeft er een gebroken en dat kan natuurlijk niet.


Laatst aangepast door choppercrazy op 08-02-2006 15:44:28, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wouter
BerichtGeplaatst: 08-02-2006 15:31:35  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Mss is het handig als we weten wie het allemaal ziet zitten om mee te doen. Zet hier dan bv. wie je wil spelen, of als je achter de schermen wil werken.
Ik vind het een zeer leuk idee en wil dus zeker meewerken.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Nieuws

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0