Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  Zeverstek  ~  Utopia
Smaug
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 12:11:07  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 29-9-2005
Berichten: 3

Via een aantal forums en gebeurtenissen uiteindelijk op dit forum uitgekomen (heeft ScreenHeroes toch nog iets goeds voortgebracht Razz )

Voor diegenen die nog niet genoeg van conventies hebben en naar de volgens mij beste conventie willen die de Nederlandse bodem te bieden heeft.

Quote:
UTOPIA


Op 21, 22 en 23 oktober opent het Bilderberg Europa Hotel aan de Zwolsestraat 2 in Scheveningen opnieuw de deuren voor liefhebbers van sci-fi en cult televisie. Kom gezellig langs en we zullen wederom laten zien waarom Utopia al zes jaar the place to be is in oktober.


“This is the best convention I’ve ever been to! And I’ve been to a lot.”
Ted Raimi, (Spiderman, Xena) Utopia 2001


Utopia presenteert een weekend met zeven gasten, waaronder:
Jeffrey Combs (Star Trek: Deep Space 9, Enterprise, H.P Lovecrafts Re-animator series)
Anthony Montgomery (Enterprise, Popular)
Alex Zahara (Stargate SG1, Jeremiah)
Tony Amendola (The Mask of Zorro, Stargate SG1)


Naast de gasten heeft Utopia nog veel meer te bieden!
Allerhande merchandise, vele speciale activiteiten zoals workshops, wedstrijden, The ‘Ruler of the Universe’ verkiezingen en podium acts. Bezoekers kunnen rekenen op een weekendlang entertainment inclusief het inmiddels beruchte ‘Liars Panel’ en een spetterend feest op zaterdagavond!


De opbrengst van Utopia gaat zoals altijd naar een goed doel. Dit jaar is dat de WSPA (World Society for the Protection of Animals). De WSPA is de allergrootste organisatie ter wereld die zich bezig houdt met rechten en bescherming van dieren.


“This Convention is so good even the bacon gives me an orgasm! Can you imagine how amazing the rest of this weekend has been?!”
Robin Curtis, (The Voyage Home, General Hospital) Utopia 2003


Kaarten voor Utopia zijn in de voorverkoop met korting te verkrijgen via www.utopiasite.com of bel 06-11183977. Aan de deur vindt ook kaartverkoop plaats. Er is echter maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar en op is op. Bedenk dat Utopia voorgaande jaren uitverkocht is geweest!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Ezzie
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 15:24:32  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 30-7-2005
Berichten: 84

Ik meen ergens gehoord te hebben dat Jeffrey Combs niet komt.

_________________
Never give up, never surrender!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Steven
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 15:43:07  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Ik zou wel graag eens naar een succesvolle convectie gaan (ScreenHeroes was m'n eerste), maar de gasten interesseren me niet echt. Maar als Dirk en Dwight eens naar Utopia komen, zal ik zeker weer van de partij zijn.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Ezzie
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 15:47:54  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 30-7-2005
Berichten: 84

Gelijk heb je, Steven. Er moet echt wel een gast komen die ik heel graag wil zien, voor ik weer een fortuin uitgeef aan een conventie. Dat soort grapjes moet je niet te vaak maken, ik heb geen geldboom in de tuin...

_________________
Never give up, never surrender!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Vincent
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 16:07:02  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Inderdaad, het zijn erg dure grappen. Maar ik zou graag nog eens naar zoiets gaan als Dirk, Dwight, Mr. T, Melinda Culea, Marla Heasley of Lance LeGault komen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 16:11:47  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Vincent schreef:
Inderdaad, het zijn erg dure grappen. Maar ik zou graag nog eens naar zoiets gaan als Dirk, Dwight, Mr. T, Melinda Culea, Marla Heasley of Lance LeGault komen

Ik vrees ervoor dat we eens Mr. T in het echt zullen zien, maar het zou toch mooi zijn Smile

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Hantibal
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 14:01:52  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Er zal wel ooit eens een grote conventie zijn van zoveel jaar the a-team. Daar mag je zeker van zijn. Als je ziet dat er hier al 270 leden zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 14:23:20  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Die zou er twee jaar geleden (of drie, dat weet ik niet precies meer) komen, in Engeland, maar die is geloof ik op het laatste moment niet doorgegaan. Maar ik heb het gevoel dat er inderdaad ooit nog wel zoiets gaat komen. Het is namelijk al bijna 25 jaar geleden sinds de eerste uitzending...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Wouter
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 16:06:19  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Hantibal schreef:
Er zal wel ooit eens een grote conventie zijn van zoveel jaar the a-team. Daar mag je zeker van zijn. Als je ziet dat er hier al 270 leden zijn.


270??? er zijn er al 470

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Ezzie
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 17:00:00  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 30-7-2005
Berichten: 84

Wouter schreef:
Hantibal schreef:
Er zal wel ooit eens een grote conventie zijn van zoveel jaar the a-team. Daar mag je zeker van zijn. Als je ziet dat er hier al 270 leden zijn.


270??? er zijn er al 470


Typfoutje denk ik Wink

_________________
Never give up, never surrender!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Smaug
BerichtGeplaatst: 18-10-2005 20:56:26  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 29-9-2005
Berichten: 3

Niet Jeffrey Combs, maar Anthony Montgomery heeft afgezegd. Op de Galileo 7 conventie Jeffrey Combs wel zijn komst afgemeld, vanwege werkverplichtingen.

Het is niet uitgesloten dat Dirk en / of Dwight in de toekomst nog eens op de Utopia gastenlijst zullen staan, dat zal mee van de bezoekers afhangen die hun voorkeur aan de organisatie doorgeven.

Conventies zijn inderdaad niet goed voor de bankrekening, maar vergeleken met andere conventies vraagt Utopia een redelijke prijs voor wat ze aanbieden aan acteurs, activiteiten en locatie.

Utopia update

De uiteindelijke gasten lijst:
-> Alex Zahara
-> Tony Amendola
-> Jeffrey Combs
-> Denise Crosby
-> James Horan

Helaas heeft Anthony Montgomery af moeten zeggen in verband met werkverplichtingen.

Inmiddels staat het Utopia programma online ( http://www.utopiasite.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=10 ) en een lijst van de aanwezige handelaren ( http://www.utopiasite.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=13 ).

Nieuw bij Utopia is het ‘Fast Track Ticket’, waarmee je enkel toegang hebt tot de handtekeningsessie, handelaren en eventuele vertoningen in de videoroom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 18-10-2005 21:00:59  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Bedankt voor de info van Utopia!
Maar ik er zal waarschijnlijk niet naartoe gaan, dit omdat de personen die komen me niet 100% aanspreken. Als er eens een lid van The A-team (Dirk of Dwight) komt, moet je het zeker zeggen; dan ben ik weer van de partij Smile

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Zeverstek

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0