Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Guess what, fool  ~  Uitleg en regels
Vincent
BerichtGeplaatst: 29-04-2005 21:02:21  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Arrow Uitleg van het spel:
In dit spel ben ik op zoek naar verschillende dingen, bijvoorbeeld een personage, een quote of een passage uit een aflevering.
De bedoeling is dat er wordt geraden wat ik bedoel. Hiermee kun je punten verdienen, waarmee je kunt stijgen in het klassement.

Bij elke opdracht geef ik tips. Met deze tips is het antwoord dat ik zoek te achterhalen. Als blijkt dat de opdracht te moeilijk is, dan wordt er een extra tip gegeven.

Arrow De regels:
Als het antwoord is geraden, maar nog niet alle punten zijn verdeeld, dan mag voor de extra punten ook nog worden meegespeeld.

Vragen over de opdracht mag je uiteraard gewoon stellen.

Arrow Richtlijn voor de puntentelling. Hiervan kan per opdracht afgeweken worden.

Vijf punten voor het juiste antwoord op de vraag.

Extra punten in verband met de hints:

Als je alle hints goed koppeld aan het antwoord, dan krijg je 5 punten.

Anders krijg je: (4 punten/aantal gegeven hints)*aantal goed verklaarde hints. De punten worden vervolgens afgerond. Voorbeeld: Stel er zijn 5 hints gegeven, waarvan jij er 3 goed hebt. Dan krijg je: (4/5)*3 = 0,8 * 3 = 2,4 Je krijgt dus 2 punten bijgeschreven.
Vragen en opmerkingen hierover kun je altijd stellen in het onderdeel "Opmerkingen"

Verder zal bij sommige opdrachten nog een extra punt te verdienen zijn. Dit wordt dan apart beschreven bij de opdracht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Guess what, fool

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0