Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Movie  ~  Trailer A-Team film dit weekend verwacht!
Smeerlap
BerichtGeplaatst: 10-01-2010 04:43:59  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 7-2-2007
Berichten: 30

the-a-team321 schreef:

P.s zag net dat in het stukje dat Murdock zegt dat de vleugel in de brand staat zie je B.A bewusteloos zitten, leuk dat ze dat er weer in hebben gestopt B.A's vliegangst Very Happy


I ain't getting on no plane!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 10-01-2010 14:58:21  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Ik vind het echt wel een leuke! 11 Juni staat in MIJN agenda vrij:P Hoewel het misschien niet eens op de elfde in NL is.. Maar goed.

HM lijkt me niet heeel serieus, dus dat probleem is van de baan. Het zag er echt goed uit. Die intro-achtig iets zat er ook in.
De Actie is misschien ietsjes ongeloofwaardig, maar dat maakt het ook wel leuk.
Ik kan iig niet wachten. Nog 22 weken, telde ik ongeveer.. :'(

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
1melody6
BerichtGeplaatst: 12-01-2010 18:59:41  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

ik heb ook het filmpje gezien was vet cool:D ik wil hem graag zien:D

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
beloega
BerichtGeplaatst: 13-01-2010 23:15:08  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 21-2-2005
Berichten: 105
Woonplaats: Almelo

Ik wil geen afkraker zijn ofzo:P maar.. het lijkt me eerlijk gezegt een flop:(
Kga er zeker heen want ik ben 100% A-team fan, maar bij de trailer heb ik totaal geen a-team gevoel... tis meer een bij elkaar geraapt zootje wat er op moet lijke die ze de naam dan maar geven, dan echt iets waar het gevoel weer terug komt.
Neem murdock ... in de trailer zie je ong. aant eind dat het vliegtuig neer stort... en hij antwoord geeft op een vraag van Face... Dit is zooo niet in murdock-stijl. De persoon die hem speelt kan dat gewoon niet vervangen..

Ik mis het echtéSad

_________________
What's your favourite kind of beer?
- "An open one"
How do you know when you've had too much?
- When I run out and start doing my homework!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Peetur
BerichtGeplaatst: 13-01-2010 23:42:31  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

beloega schreef:
Ik wil geen afkraker zijn ofzo:P maar.. het lijkt me eerlijk gezegt een flop:(
Kga er zeker heen want ik ben 100% A-team fan, maar bij de trailer heb ik totaal geen a-team gevoel... tis meer een bij elkaar geraapt zootje wat er op moet lijke die ze de naam dan maar geven, dan echt iets waar het gevoel weer terug komt.
Neem murdock ... in de trailer zie je ong. aant eind dat het vliegtuig neer stort... en hij antwoord geeft op een vraag van Face... Dit is zooo niet in murdock-stijl. De persoon die hem speelt kan dat gewoon niet vervangen..

Ik mis het echtéSad


Probeer de film op zichzelf te zien, er zit een goed verhaal in (dat heeft zich bewezen in de serie tenslotte) Er spelen goede acteurs in, tuurlijk, niemand kan Dwight of Dirk vervangen logisch, elke acteur geeft iets van zichzelf mee in zijn of haar rol wat een ander niet kan.
Daarbij is het nu de 21ste eeuw, het is in een modern jasje gestopt, logisch want anders trekt het geen bezoekers.

Eerst kijken, dan oordelen!

Maar ga het niet vergelijken met de serie, je kan een film nooit vergelijken met een serie, zie bijv MASH, Dukes of Hazzard, Knight Rider enz.. het zijn goede film opzich, maar als je ze gaat vergelijken met de serie is het hopeloos.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
beloega
BerichtGeplaatst: 13-01-2010 23:47:41  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 21-2-2005
Berichten: 105
Woonplaats: Almelo

Ik probeer het ook te zien als een los iets, maar ze proberen wel te veel terug te halen...
Als ik die trailer zie, heb ik niet een a-team gevoel.. en dat komt niet door de serie of door de mensen... ik zie het meer als een nieuwe actie film maar tgeeft niet een a-team gevoel wat er eigenlijk bij hoort

_________________
What's your favourite kind of beer?
- "An open one"
How do you know when you've had too much?
- When I run out and start doing my homework!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Peetur
BerichtGeplaatst: 14-01-2010 00:28:37  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

beloega schreef:
Ik probeer het ook te zien als een los iets, maar ze proberen wel te veel terug te halen...
Als ik die trailer zie, heb ik niet een a-team gevoel.. en dat komt niet door de serie of door de mensen... ik zie het meer als een nieuwe actie film maar tgeeft niet een a-team gevoel wat er eigenlijk bij hoort


Wat is voor jou het echte A-team gevoel dan?

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 14-01-2010 16:21:13  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Haha nou, daar kan je wel een heel topic mee vullen! Wat geeft je het A-team gevoel?

Tsja.. de humor, de vriendschap tussen de twee en het persoonlijke wat een acteur in zijn werk legt. Neem Dwight. Die man is ZO intelligent en geniaal, dat doet niemand hem na. Zeker niet.
Dirk: niemand die zo heerlijk onzeker kan lachen als hij geen zin heeft in actie.
Het lachje en de glimmertjes in de ogen van Hannibal als zijn plan weer eens in de soep loopt. xD
BA met zijn grote knuisten maar ozo kleine hartje..

Voor mij is The A-team een groep vrienden die enorm op elkaar is ingespeeld, en daarbij lekker allemaal kogels in de rondte strooien. Heerljke onderlinge grapjes en blikken zijn het meest geweldig.
Misschien krijg ik dat gevoel ook wel bij de film, ik weet het niet..

Ik blijf bij wat iemand anders al eerder had gezegd, maar dan weet ik niet eens of het hier was..
Ze hadden beroerdere acteurs uit kunnen kiezen. Sharlto is echt een goede acteur, het gaat hem vast wel lukken een Murdock goed neer te zetten. De murdock-kop zeg maar heeft 'tie al.
Van Hannibal ben ik nog niet echt zeker, maar daar zullen we over een half jaar wel achten komen..

Misschien dat iemand anders het beter kan beschrijven..?

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 14-01-2010 17:29:12  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Mijn A-Teamgevoel komt aardig overeen met wat Murdoockie hierboven schreef, maar ik heb nog wat aanvulling.

Voor mij is het de grote vindingrijkheid, de betrokkenheid bij elkaar, hun aanpak van onrechtvaardigheid en die magische samenwerking in zowel mislopende als succesvolle acties die me blijft boeien.
Maar ook de serieuze kanten van de serie, hun jeugd-en oorlogservaringen met het daaruit voortkomende gedrag en hun overlevingsdrang spreken mij erg aan, die zijn heel herkenbaar.
In m'n eerste fanfictieverhaal heb ik de burgemeester in haar afscheidspeech laten zeggen dat het A-team in elkaar zit als een mens:
“Hannibal is het hoofd, hij blijft onder alle omstandigheden kalm en bedenkt de plannen.
Murdock is het hart, hij weet iedereen te raken met zijn humor en hersenkronkels, betrokkenheid, trouw en natuurlijk zijn liefde voor dieren.
Face, jij bent de buik van het team, je zorgt voor het huishoudboekje en daarmee voor de inwendige mens. Je bent vindingrijk en net een vlinder.
En B.A., jij geeft handen en voeten aan het team, met je enorme technische kennis en vaardigheid.”


Dus ik ben benieuwd of de acteurs en de film dit A-Teamgevoel bij me op weten te roepen.

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 15-01-2010 01:05:03  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

beloega schreef:
Ik wil geen afkraker zijn ofzo:P maar.. het lijkt me eerlijk gezegt een flop:(
Kga er zeker heen want ik ben 100% A-team fan, maar bij de trailer heb ik totaal geen a-team gevoel... tis meer een bij elkaar geraapt zootje wat er op moet lijke die ze de naam dan maar geven, dan echt iets waar het gevoel weer terug komt.
Neem murdock ... in de trailer zie je ong. aant eind dat het vliegtuig neer stort... en hij antwoord geeft op een vraag van Face... Dit is zooo niet in murdock-stijl. De persoon die hem speelt kan dat gewoon niet vervangen..

Ik mis het echtéSad


Je mist de echte omdat je de oude serie zo gewend bent.
Natuurlijk.. ik had George ook graag gezien als Hannibal in de film die eraan gaat komen, maar volgens mij is Liam Neeson echt geen slechte acteur. De originele cast is nou eenmaal niet te vervangen.
Wacht het allemaal maar af, wie weet is de film juist wel hartstikk goed (you'll never know).
Ze hebben deze cast nou eenmaal met een reden geselecteerd.
Een trailer zegt niet alles over een film, houd daar wel rekening mee.
Ik vind dat je hier pas over kan oordelen als je de film hebt gezien.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Smeerlap
BerichtGeplaatst: 15-01-2010 17:26:50  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 7-2-2007
Berichten: 30

Lachen, ik zat nog ff te kijken op de site on the jazz http://www.xs4all.nl/~jmm/a-team/

Daar is over de movie onderstaand stuk terug te vinden. Zoals je kunt zien wordt er al sinds 1996 over deze film gesproken. En ik maar denken dat ik een diehard was! Ik wacht er namelijk pas sinds 1998 op Smile

*******************************************
This is what Stephen J. Cannell said in an AOL chat session dated Tuesday, August 6th, 1996:

AbcLIVE:Ruoti10 has this to say --

Question:A lot of A-Team fans are upset that the original actors won't star in The A-Team movie. Is that definite? Or do you plan to create totally new characters for the movie? I hope no one replaces the original Team.

CannellSJ:George Peppard has passed away. And pretty generally, the feeling is when you do a big budget feature film based on a television show, you should replace all the leads so that the movie does not feel like a television episode, but I intend to offer parts to the old cast of the show if they are available and if Universal agrees. Stay tuned on that one.

--cut---

Question:first, I want to say that I love just about all of your shows. Thanks for some great television! I was wondering (as part of the On The Jazz mailing list) what you can tell us about the new "A-Team" movie. As big fans of the "A-Team", my friends and I are very worried that Hollywood will try to ruin it like they have other movies.

CannellSJ:I'm going to be involved in supervising the scripting as well as producing the A-Team movie, so I hope you won't be disappointed.

For a full transcript of this interview see On The Jazz newsletter volume 2 issue 24
--------------------------------------------------------------------------------
So Mr. Cannell wants to honour the original cast with a small role in the new movie. Sonja Horstman asked Dwight Schultz (Murdock) about it at a Star Trek Con dated 18 Aug 1996:

I visited a Star Trek Con in Hamm / Germany last Sunday and guess who was there? Dwight Schultz. I missed his panel but in the afternoon he was signing things along with Robert O'Reilly. When it was my turn I handed him an old A-Team Poster Magazine which he quite liked (almost everyone else had brought along ST related material for signing) and asked him about the movie. (You would all have condemned me if I didn't, right?) He said "no one has ever been contacted to retake his former role in a new production of the A-Team". I think he said "no one has ever been contacted" at least twice...But he thinks it could be possible that the three survivors would be offered some cameo roles like storekeepers or thrashmen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
beloega
BerichtGeplaatst: 15-01-2010 18:02:15  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 21-2-2005
Berichten: 105
Woonplaats: Almelo

kga de film ook zeker wel zien alst ffe kan meteen als die 1e keer draait.. want misschien is die wel heel goed en heb ik het wel mis. Ik hoop gewoon dat de acteurs en zeker die de rol van Murdock heeft, zich goed geprobeerd hebben in te leven en dat ze de rollen met enthousiasme en goede humor kunnen brengen

_________________
What's your favourite kind of beer?
- "An open one"
How do you know when you've had too much?
- When I run out and start doing my homework!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
mooneyes
BerichtGeplaatst: 17-01-2010 21:58:26  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 10-11-2006
Berichten: 190
Woonplaats: friesland

het is echt van deze tijd, ik wil hem eerst zien, los van de serie want

dat is nou niet geloofwaardig neerstortende vligetuigen waarna een tank die aan een parachute hangt en dan nog even een andere vleigtuig neerschiet...

maar dat is natuurlijk actie.. zoals in meerdere actie films.

ik vraag me wel af of het nog steeds die sfeer is van de tvserei.. dat ook kinderen kunnen kijken en niemand echt gewond raakt ondank de kogelregen ect.

wel leuk de van is nog het zelfde.

de actuers zijn een soort klonen van de mensen ui de serie.. alleen vraag ik me af of murdock echt zón maffe gek speelt.. en face zoals face in de serie.. en hannibal zoals hannibal.. en ba als ba.. dat waren de perfecte actuers in de serie.

_________________
life is like a dream sometimes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jointjeff
BerichtGeplaatst: 18-01-2010 00:21:04  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

De uit het vliegtuig vallende tank is misschien niet geloofwaardig... maar dat het orginele team bad guys omver schiet met sla kroppen is dat wel?

The A-Team is niet realistisch. Maar wel leuk... Het feit dat niet alles realistisch is in de film zal zeker geen minpunt zijn voor mij. Als ik aan The A-Team denk, denk ik aan: actie, humor en sensatie. En ja, natuurlijk ook aan de acteurs die het compleet maken.

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 18-01-2010 16:22:22  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

mooneyes schreef:
de actuers zijn een soort klonen van de mensen ui de serie.. alleen vraag ik me af of murdock echt zón maffe gek speelt.. en face zoals face in de serie.. en hannibal zoals hannibal.. en ba als ba.. dat waren de perfecte actuers in de serie.


Ik weet dat Dwight erg tevreden is met 'zijn' nieuwe acteur.. Dus dan heb ik er vertrouwen in dat het goed gaat komen.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 2 van 5
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Movie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0