Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Movie  ~  Top 5 tegenvallers A-Team film

Top 5 tegenvallers A-team Film
Titelsong wordt een hip-hopversie
45%
 45%  [ 9 ]
Het busje heeft vlammen op de motorkap en heeft gouden velgen
15%
 15%  [ 3 ]
Dishpan Frankie komt ook nog om de hoek kijken
10%
 10%  [ 2 ]
Een kernbom of een dodelijke laser gaat een grote rol spelen in de film
10%
 10%  [ 2 ]
Niets gaat tegenvallen. Dit wordt de film van de eeuw!
20%
 20%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 20

HM
BerichtGeplaatst: 29-07-2010 10:16:34  Reageer met quote


Leeftijd: 40
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 16-6-2010
Berichten: 12

Etiem schreef:
Waar ik ook bang voor ben is dat de humoristische trekjes van de originele cast ver te zoeken zal zijn bij de nieuwe personages... de echte details zullen weg zijn...

Ik zie nu de nieuwe Faceman al met een ongeschoren kop? Volgens mij was Templeton altijd supergladjes... Vind B.A. echt een beetje aan de magere kant. En de nieuwe Murdock is slechts een beetje raar in plaats van
zo gek als een rooie deur! Denk dat Liam nog het dichtste bij zit met z'n Hannibal.
Ben wel Zeeeeeer benieuwd, kan niet wachten!


Grappig genoeg vond ik juist Hannibal het meeste tegenvallen van alle personages, omdat hij niet de humor van de echte Hannibal heeft. Hij was veel te serieus en de zin 'I love it when a plan comes together' kwam echt verkeerd zijn keel uit!

De andere personages vond ik wel gaan, Murdock was echt met stip het beste. Uiteraard zijn ze niet te vergelijken met de oorspronkelijke personages maar dat moet je ook niet na willen streven, dan wordt het alleen maar een slappe kopie. Maar het viel me niet tegen, deze moderne versies van de personages, het is wel goed dat ze het aan deze tijd hebben aangepast. Smile

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

chibimax
BerichtGeplaatst: 29-07-2010 13:07:42  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 17-7-2010
Berichten: 63
Woonplaats: Belgie, Limburg

HM schreef:
Etiem schreef:
Waar ik ook bang voor ben is dat de humoristische trekjes van de originele cast ver te zoeken zal zijn bij de nieuwe personages... de echte details zullen weg zijn...

Ik zie nu de nieuwe Faceman al met een ongeschoren kop? Volgens mij was Templeton altijd supergladjes... Vind B.A. echt een beetje aan de magere kant. En de nieuwe Murdock is slechts een beetje raar in plaats van
zo gek als een rooie deur! Denk dat Liam nog het dichtste bij zit met z'n Hannibal.
Ben wel Zeeeeeer benieuwd, kan niet wachten!


Grappig genoeg vond ik juist Hannibal het meeste tegenvallen van alle personages, omdat hij niet de humor van de echte Hannibal heeft. Hij was veel te serieus en de zin 'I love it when a plan comes together' kwam echt verkeerd zijn keel uit!

De andere personages vond ik wel gaan, Murdock was echt met stip het beste. Uiteraard zijn ze niet te vergelijken met de oorspronkelijke personages maar dat moet je ook niet na willen streven, dan wordt het alleen maar een slappe kopie. Maar het viel me niet tegen, deze moderne versies van de personages, het is wel goed dat ze het aan deze tijd hebben aangepast. Smile


Ik moet je wel gelijk geven over Hannibal, toen hij zijn favorite zin zijn, klonk het niet echt zo als de echte, maar ik vond wel dat Liam wel zijn best heeft gedaan om zijn rol goed te vertonen. Iedereen eigenlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 2 van 2
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Ateamfans.nl forum index  ~  Movie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0