Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Vraag en Antwoord  ~  [ThornVCD] The Sound Of Thunder
Vincent
BerichtGeplaatst: 11-03-2006 21:26:06  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Blijft echt een geweldige aflevering. Het bevat echt allemaal toffe A-team elementen: Actie, die flashbacks, en natuurlijk die humor

Echt geweldig die vermommingen van Murdock. En dan dat ie praat tegen Manface, en "Ik denk dat jullie piloot dit vliegtuig zou nemen als hij hier zou zijn", allemaal om Fullbright 'om de tuin te leiden'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger

CNH 320
BerichtGeplaatst: 12-03-2006 12:06:53  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 68
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

TCA

Heel erg bedankt. Ik ga em nu lekker kijken Cool

_________________
---------------
Roy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hantibal
BerichtGeplaatst: 12-03-2006 13:44:52  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Je moet wel lang wachten eer je ze kunt downen? is dat normaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 12-03-2006 13:58:35  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

ja dat is normaal, dit komt omdat het zo'n grote file is. Des te groter de file des te langer het duurt voordat je kunt downloaden.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
murduckroxanne
BerichtGeplaatst: 12-03-2006 15:56:52  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 8-11-2005
Berichten: 199
Woonplaats: Nijmegen

heel erg bedankt!

_________________
Roxanne..... put on the red light
Roxanne..... put on the red light
Roxanne.... SHUT UP FOOL!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
TCA
BerichtGeplaatst: 04-04-2006 17:40:01  Reageer met quote


Leeftijd: 51
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-3-2005
Berichten: 208
Woonplaats: Antwerpen

My pleasure folks! Very Happy

Choppercrazy je zei dat Murdock in z'n been geraakt is...was het niet in z'n schouder ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 04-04-2006 18:10:56  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

ehhhm nee, aan 't einde van de ep sound of thunder word hij toch echt in zijn been geraakt, ik heb dit ook op andere sites gelezen dus ik kan het niet mis hebben volgens mij. Het is wel lastig te zien, het leek mij ook eerst net alsof de kogel in zijn rechterschouder terecht kwam en je brengt me weer aan 't twijfelen maar het is denk ik te bewijzen dat de kogel wel in zijn been terecht moest komen.

Let maar eens goed op waar de kogels van het machinegeweer in de chopper slaan, je ziet dat de kogels zich in de onderkant van de chopper op een rijtje acherelkaar het metaal doorboren en dan word murdock door 1 van deze kogels geraakt.

Dat metaal zit alleen aan het onderste gedeelte van de chopper. Boven dat metaal zitten alleen openingen (er zitten geen deuren in de chopper) en ertussen zitten alleen rechte delen metaal zonder bolling erin, alleen helemaal aan de bovenkant loopt het bol.

De kogel komt of laag in zijn rechterdij terecht aan de lijn van de kogelreeks te zien of anders zit de kogel hoog in zijn kuit. Ook niet prettig, daarom laten ze de chopper heen en weer zwabberen bij het wegvliegen want hij heeft moeite de anti torque pedaal aan de rechterkant te bedienen.

Ik zal een foto van de chopper uploaden dan kun je 't zien, let op het ontwerp van de chopper en waar de metalen delen zitten. Even in je fantasie de chopper vanaf de andere kant bekijken want Murdock zit als hij de in de chopper zit aan de rechterkant in deze chopper en niet links.

Hier de foto van de kogels die de chopper doorboren. Laat je niet in verwarring brengen de kogels slaan van rechts naar links in, dus van boven naar beneden. Op het moment dat Murdock geraakt wordt zijn de kogels op onderbeenhoogte. Kijk naar de laagste kogel en de ronding van het metaal van de chopper, dat is vlak aan de onderzijde en kan beslist niet het metalen stuk tussen de twee deuren zijn. Dat is praktisch recht alleen aan de bovenkant is het rond maar op de foto zie je dat de onderkant waar de foto's inslaan juist rond is en niet de bovenkant. En dan had je ook een stuk van de opening van de deur moeten zien.

De hoogste kogels in dit rijtje hadden hem zelfs of hoog in zijn dijbeen of in zijn zij geraakt en niet in zijn arm, dat kon echt niet, daarvoor was de inslag te laag, of het moet een verdwaalde kogel zijn geweest.

Deze kogels sloegen als je de bolling van het metaal bekijkt in ergens aan de onderkant en de laatste kogel sloeg in op onderbeenhoogte bij Murdock zodat zijn been geraakt werd.

Je ziet Face volgens mij wel kijken naar Murdock's arm maar je ziet geen bloed en Murdock grijpt er echter niet naar en dat zou hij uit reflex wel moeten doen of hij verbijt zich heel erg omdat hij de collective niet wil los laten want die moet hij met zijn recherarm en hand besturen, in een hover kan hij die niet loslaten. Omdat hij aan rechterkant voorin zit in de chopper is de bediening andersom dus heeft hij de cyclic in zijn linkerhand (de stuurknuppel) en de collective in zijn rechterhand.

Ok TCA help mij, was het nou de rechterschouder of toch zijn been?


Laatst aangepast door choppercrazy op 05-04-2006 10:09:44, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Leoloco
BerichtGeplaatst: 05-04-2006 10:02:38  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-1-2005
Berichten: 284
Woonplaats: Amsterdam

Toch wel raar he? Dat we twijfelen tussen lichaamsdelen die zo ver van elkaar vandaan zitten Smile

Ik heb altijd gedacht dat het zn rechterschouder was, maar ik weet het ook niet zeker.

_________________
A peacock who sits on his tail is just another turkey
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 05-04-2006 10:07:21  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ja ik vind het zelf ook gek! Er was een discussie in een ander forum (ik weet niet meer welke) over het feit dat Murdock in zijn been was geschoten maar dat in het slotgedeelte van de ep als ze weer terug in de USA zijn helemaal niets van zijn verwonding te zien is en er wordt ook niet meer over gepraat. Als hij in zijn been zou zijn geraakt had hij toch op zijn minst moeten hinken of op krukken moeten lopen. Als hij in zijn arm geraakt zou zijn had hij toch een mitella om moeten hebben ofzo. Hij loopt erbij alsof er niks gebeurd is en dat vond iedereen een beetje gek.

In curtain call was hij ook wel gewond maar daar is duidelijk dat er enige tijd is verstreken voordat de slotscene met decker komt met murdock in zijn straitjacket. Maar ook daar had hij best nog wat last mogen hebben van zijn schouder om het geloofwaardiger te maken. Wat dat betreft deden ze het beter in The Beast from the Belly of a Boeing. Die slotscene vindt zogenaamd een week na hun missie plaats en Murdock heeft dan nog een pleister op zijn gezicht vanwege de powderburn en ze hebben het daar ook nog over zijn verwonding.


Laatst aangepast door choppercrazy op 05-04-2006 10:22:42, in totaal 4 keer bewerkt

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kuyt
BerichtGeplaatst: 05-04-2006 10:12:42  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-4-2006
Berichten: 329
Woonplaats: Centhe A.K.A Drenthe xd

choppercrazy schreef:
Ja ik vind het zelf ook gek!


weet iemand waar de afleveringen uit seizoen 5 te zien zijn
zelf kan ik ze nie vinden en om welke afleveringen gaat het dan ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 05-04-2006 10:18:08  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

The sound of thunder waar wij het over hadden is de slotaflevering uit seizoen4 en is hier te downloaden.

De box van seizoen 5 regio 2 is nog niet uit. Maar er zijn vast mensen die eps hebben liggen en die ze voor je willen kopieren want het kan nog wel even duren voor box5 regio 2 hier uitkomt. We hebben zelfs de box3 regio 2 nog steeds niet. Box 5 schijnt wel voor het eind van dit jaar uit te komen in de US. Bij sommige boxen 4 zit namelijk een kortingsbon voor box5 die geldig is tot januari 2007. Dus komt box5 daar voor het einde van dit jaar uit anders zou je niets aan die kortingsbon hebben. Very Happy

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kuyt
BerichtGeplaatst: 05-04-2006 10:22:21  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-4-2006
Berichten: 329
Woonplaats: Centhe A.K.A Drenthe xd

choppercrazy schreef:
The sound of thunder waar wij het over hadden is de slotaflevering uit seizoen4 en is hier te downloaden.

De box van seizoen 5 regio 2 is nog niet uit. Maar er zijn vast mensen die eps hebben liggen en die ze voor je willen kopieren want het kan nog wel even duren voor box5 regio 2 hier uitkomt. We hebben zelfs de box3 regio 2 nog steeds niet. Box 5 schijnt wel voor het eind van dit jaar uit te komen in de US. Bij sommige boxen 4 zit namelijk een kortingsbon voor box5 die geldig is tot januari 2007. Dus komt box5 daar voor het einde van dit jaar uit anders zou je niets aan die kortingsbon hebben. Very Happy


maar weet jij precies dan waneer box 3 uitkomt omdat je wel weet waneer box 5 uitkomt ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 05-04-2006 10:24:47  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

oooooooeh lange discussie in vele topics reeds..........ik weet wel wanneer ze uitkomen in Amerika dus vandaar dat ik dat van box5 amerika ook wist maar dat is dus regio 1 en niet regio 2 die in europa nodig is. De regio 1 is voor ons minder interessant (alhoewel met regiovrije spelers je er wel mee uit de voeten kunt).

Over het algemeen hoopt iedereen op eind juni voor box3 regio2, de release datum is echter al meerdere keren uitgesteld maar ik ga ervan uit dat het eind juni wel goed komt. Ik ben altijd positief ingesteld Very Happy

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kuyt
BerichtGeplaatst: 05-04-2006 10:48:39  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-4-2006
Berichten: 329
Woonplaats: Centhe A.K.A Drenthe xd

choppercrazy schreef:
oooooooeh lange discussie in vele topics reeds..........ik weet wel wanneer ze uitkomen in Amerika dus vandaar dat ik dat van box5 amerika ook wist maar dat is dus regio 1 en niet regio 2 die in europa nodig is. De regio 1 is voor ons minder interessant (alhoewel met regiovrije spelers je er wel mee uit de voeten kunt).

Over het algemeen hoopt iedereen op eind juni voor box3 regio2, de release datum is echter al meerdere keren uitgesteld maar ik ga ervan uit dat het eind juni wel goed komt. Ik ben altijd positief ingesteld Very Happy


gepost op 2 maart

http://hometheaterinfo.com/the_a-team_season_three.htm

is dit goed nieuws ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 05-04-2006 11:19:12  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Nee, dit zegt niet zoveel........dit geldt alleen voor Amerika. De boxen komen wel allemaal in regio1 uit in Amerika. Box3 is daar begin januari uitgekomen en box4 op 4 april (kan er een dag naast zitten doe 't nu even uit m'n hoofd). Maar in Europa zijn de boxen 3 en 4 in regio2 nog niet uit. Schijnt te maken te hebben met de slechte europese verkoopcijfers van niet alleen de boxen van the A-team maar ook die van bijv. Knight Rider. Het schijnt vaker te gebeuren dat boxen wel in Amerika uitkomen maar niet op Europese markt komen.

Zoek even in 't forum de topic over de boxen op dan kun je er meer over lezen.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 3 van 4
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Vraag en Antwoord

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0