Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Afleveringen  ~  The Beverly Hills Assault
mirjam
BerichtGeplaatst: 17-06-2008 16:49:49  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-3-2007
Berichten: 348
Woonplaats: Alkmaar

Keigave aflevering!
Alles klopt gewoon in deze epi.

ps: misschien weten jullie dit:

Er staat iets mij bij dat er in de aflevering een andere muziek werd gebruikt als die op de DVD staat.
Als het team door de straten van Beverly Hills loopt wordt er een jazz- achtig muziekje gedraaid op de DVD, hetzelfde gebeurt in de scene als B.A. kleding past in de dure kledingzaak.
Volgens mij werd er, toendertijd, op TV in die scene's het lied "The Heat Is On" van Glenn Frey gedraaid.
Klopt dit, of zit ik er naast?
Alvast bedankt!!

Groetjes!!!

_________________
H:Face, what would u say to a 45A about now? F:Actually I was thinking more in terms of a 38 maybe a 32. M:Come on, please lets do a 32. B: Forget the 32,38,45. Theres nothing like a good old 22! All 4: 22!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

The Survivor
BerichtGeplaatst: 18-06-2008 11:44:21  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

Een top aflevering, één van mijn favo eps. De slotscene in de gallerij vind ik geweldig! Prima muziek, goed spelende badguys en een leuke gastrol van Dennis Franz.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
The Survivor
BerichtGeplaatst: 13-07-2009 19:22:54  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

Heb vandaag deze aflevering weer eens bekeken en er wordt in het begin gesproken over de 10.000 dollar die de opdrachtgevers over hebben voor het Team om de badguys op te sporen. Aan het einde van de aflevering wordt door Face de rekening opgemaakt en daar heeft hij het over diverse kosten. Nu dacht ik: laat ik dit nou eens voor een aardigheidje uitrekenen en voor twee dagen werk wordt er 2175 dollar verdient p.p. Een mooi loontje dacht ik zo!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 13-07-2009 19:26:06  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

The Survivor schreef:
Heb vandaag deze aflevering weer eens bekeken en er wordt in het begin gesproken over de 10.000 dollar die de opdrachtgevers over hebben voor het Team om de badguys op te sporen. Aan het einde van de aflevering wordt door Face de rekening opgemaakt en daar heeft hij het over diverse kosten. Nu dacht ik: laat ik dit nou eens voor een aardigheidje uitrekenen en voor twee dagen werk wordt er 2175 dollar verdient p.p. Een mooi loontje dacht ik zo!


Ja inderdaad een erg mooi loontje! Ik heb deze aflevering ook al eens gezien. Ik vindt het echt hilarisch als B.A. dat pak past Laughing

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Afleveringen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0