Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Mededelingen  ~  The A-team Fans staat niet stil!
Steven
BerichtGeplaatst: 16-03-2006 15:31:48  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Hallo

Dankzij Vincent staat Q&A deel 13 online! Je kan het onderaan op de ScreenHeroes-pagina downloaden.
Hier kom je heel wat te weten over George Peppard. Omdat het een uitgebreid antwoord is, hebben we het fragment in 2 delen opgesplitst.

---
bewerkt op 1 april 2006:
Nu kan je ook Q&A deel 14 downloaden op de ScreenHeroes-pagina!
In dit fragment kom je te weten wat Dirks en Dwights dierbaarste herinnering aan The A-team is. Ze vertellen ook wat er zou gebeuren in de laatste aflevering van The A-team als ze deze zelf mochten geschreven hebben.
Dus weer een fragment vol info en plezier!
---

Intussen hebben we onze 800ste fan mogen verwelkomen, proficiat ablerodge! Er zijn ook al meer dan 6000 berichten gepost. De 140tal bezoekers per dag tonen ook aan dat The A-team Fans niet stilstaat.

Het forum bruist van de interessante en leuke berichten. De foutjes, op verzoek :O) en onderlinge grapjes van choppercrazy zijn een fenomeen geworden op deze site. Bedankt!

Groeten,
de webmasters


Laatst aangepast door Steven op 01-04-2006 12:48:33, in totaal 4 keer bewerkt

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger

Jointjeff
BerichtGeplaatst: 16-03-2006 17:28:29  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

jullie ook bedankt!! Iedreen die aan de site meehelpt!!! Very Happy Very Happy

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 16-03-2006 17:52:32  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

en het kan alleen nog maar beter worden Very Happy ik weet dat er nog veel 'klaarligt' voor de toekomst!

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
wolter
BerichtGeplaatst: 17-03-2006 20:01:12  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 165
Woonplaats: ergens in nederland

Steven schreef:
Hallo

Dankzij Vincent staat Q&A deel 13 online! Je kan het onderaan op de ScreenHeroes-pagina downloaden.
Hier kom je heel wat te weten over George Peppard. Omdat het een uitgebreid antwoord is, hebben we het fragment in 2 delen opgesplitst.

Intussen hebben we onze 800ste fan mogen verwelkomen, proficiat ablerodge! Er zijn ook al meer dan 6000 berichten gepost. De 140tal bezoekers per dag tonen ook aan dat The A-team Fans niet stilstaat.

Het forum bruist van de interessante en leuke berichten. De foutjes, op verzoek :O) en onderlinge grapjes van choppercrazy zijn een fenomeen geworden op deze site. Bedankt!

Groeten,
de webmasters


zeg dat wel ja de toekomst kan nog wel is heel gek gaan Evil or Very Mad Shocked Laughing Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hantibal
BerichtGeplaatst: 20-03-2006 07:54:06  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Nog iets misschien moeten we weer met afleveringen werken. Maar ze versturen via pm ofzo. Met de link waar je ze kan downloaden. Dan staan ze niet op de site en kunnen de leden die niet veel meer berichten plaatsen misschien weer meer berichten plaatsen. Je weet maar nooit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 20-03-2006 08:39:48  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Is er eigenlijk ook een nieuwsbrief die aan leden verstuurd wordt waarin de laatste nieuwtjes staan? Dat kan misschien ook meer mensen stimuleren om te posten in het forum.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 20-03-2006 15:29:44  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Er is ooit een nieuwsbrief verstuurd, vlak voor ScreenHeroes, met daarin informatie over de T-shirts en over ScreenHeroes.
Maar een nieuwsbrief waarin de laatste nieuwtjes staan is denk ik moeilijk te realiseren, puur omdat er over een 20 jaar oude serie weinig nieuwtjes zijn Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 20-03-2006 15:38:14  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

hahahahaha, ja dat bedoel ik ook niet hihi. De nieuwtjes die ik bedoel zijn bijvoorbeeld dat je aangeeft in de nieuwsbrief dat er weer een nieuw stukje van screenheroes is te downloaden, als er iets interesting in 't forum staat kun je dat ook aanhalen (de link naar die topic in de nieuwsbrief zetten) en de sites van John Striker en Goldene Zeiten zouden bijv. ook leuke topics voor een nieuwsbrief zijn. Maar 't is maar een idee hoor Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
laurits k.
BerichtGeplaatst: 20-03-2006 20:36:22  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 31-1-2006
Berichten: 13
Woonplaats: den haag

Ik kan me goed voorstlellen dat het wel eens jammer is, dat het (bijna) altijd dezelfde mensen zijn die reageren in het forum. Zelf reageer ik bijna nooit. Wel kijk ik elke dag en lees met veel plezier en interesse alle nieuwe berichten. Zelf zal ik het erg jammer vinden als er een drempel wordt opgeworpen om screenheroes te mogen downloaden of andere leuke dingen. Het is uiteraard begrijpelijk dat je mensen wilt stimuleren om meer te schrijven, zodat het hier nog levendiger wordt. Alleen je kan het zo wel in de hand werpen, dat mensen onzin berichten gaan schrijven, of alleen maar heel kort op elkaar reageren. Ik weet dat dit nog helemaal niet serieus aan de orde is, maar wou er toch graag even op reageren. Hoe dan ook het blijft interessant om hier elke dag op het forum te kijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Judith82
BerichtGeplaatst: 20-03-2006 20:57:17  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 9-1-2006
Berichten: 73

Ja ik kijk ook iedere dag, zelf heb ik weinig nieuwtjes en weet er ook niet zoveel van dan jullie, vandaar dat ik weinig post. Maar het lezen van alle berichten enzo vind ik wel supertof!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Wouter
BerichtGeplaatst: 20-03-2006 21:33:28  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Er komt maar nu en dan eens een nieuwsbrief bv. met screenheroes en de t-shirts. Dit omdat we onze leden niet willen spammen met elke week een nieuwsbrief met topics die je op ons forum kan lezen, of zelfs al gelezen hebt. Ook vindt de ene iets interessant en de ander dan weer iets anders. Als je geïntereseerd bent in de laatste nieuwtjes kan je altijd naar dit forum komen om ze te lezen. Daarom sturen we geen nieuwsbrief.
We sturen enkel een nieuwsbrief bij grote en belangrijke evenementen, zoals onze t-shirts en screenheroes. Zo zal je waarschijnlijk wel een nieuwsbrief krijgen bij de start van versie 3.

Aan laurits k.:
De "drempel" die we opwerpen bij het downloaden van bestanden is om ervoor te zorgen dat we niet teveel dataverkeer hebben. Maar zo groot is de drempel nu ook niet. Je moet je enkel registreren en dat heb jij al gedaan. Smile

ps: aan iedereen die berichten leest maar geen berichten post. Het is ook leuk dat jullie er zijn. Ook jullie houden ateamfans draaiend. Jullie zijn ook onze trouwe bezoekers. En zonder jullie haden we geen bezoekers en dus ook niet zo'n site. Het is ook tof om te weten dat je nieuwtje niet door 10 man wordt gelezen, maar door veel meer. Applause bedankt

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 21-03-2006 08:45:42  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Quote:
ps: aan iedereen die berichten leest maar geen berichten post. Het is ook leuk dat jullie er zijn. Ook jullie houden ateamfans draaiend. Jullie zijn ook onze trouwe bezoekers. En zonder jullie haden we geen bezoekers en dus ook niet zo'n site. Het is ook tof om te weten dat je nieuwtje niet door 10 man wordt gelezen, maar door veel meer. bedankt


daar sluit ik me helemaal bij aan!!!!!!

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 01-04-2006 12:46:15  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Nu kan je ook Q&A deel 14 downloaden op de ScreenHeroes-pagina!
In dit fragment kom je te weten wat Dirks en Dwights dierbaarste herinnering aan The A-team is. Ze vertellen ook wat er zou gebeuren in de laatste aflevering van The A-team als ze deze zelf mochten geschreven hebben.
Dus weer een fragment vol info en plezier!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 01-04-2006 14:10:29  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

En wie nou wil weten hoe die film the alamo in elkaar zat waar Dwight het over heeft, ik heb dat afgelopen week in het forum gezet onder de topic de allerlaatste ep hoe had deze eruit moeten zien.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Mededelingen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0