Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  Algemeen  ~  The A-Team Fans-quote 2007
Verjicke
BerichtGeplaatst: 22-08-2007 15:29:56  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 5-6-2007
Berichten: 148

Hallo,

Ik heb even zitten denken over de quotes van The A-Team en heb er iets leuk bij verzonnen. Ik zat te denken om de The A-Team Fans-quote te kiezen. Het gaat als volgt: Morgen(donderdag dus)voeg ik een poll toe aan dit topic met daarin 5 bekende quotes van één van de teamleden. Daarna laat ik jullie stemmen(1week de tijd) en dus de week na de eerste poll zal er een winnaar bekend zijn uit de 5 eerste quotes. Dan schrijf ik de winnaar op en maak een tweede poll met 5 nieuwe quotes en wacht één week alvorens weer een nieuwe poll te maken met de laatste 5 quotes dan zijn er dus 3 quotes die over blijven en maak ik een allerlaatste poll met daarin deze 3 winnaars en daar kiezen jullie dan uit... Zo komen we uit bij 1 quote die gewonnen is en de titel krijgt: The A-Team Fans-quote 2007.

Laat eerst even weten wat jullie ervan denken en of jullie het een goed idee vinden...

Groeten, Verjicke

_________________
Bad guy: You’re nuts!
Murdock: No I’m not. I'm condiments. I've been promoted.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

choppercrazy
BerichtGeplaatst: 22-08-2007 15:34:57  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Dit soort dingen kun je denk ik beter overlaten aan de admins om te organiseren, aangezien het dan een A-teamfans quote van 2007 zou betreffen.

Dit soort ideeën voor de site graag voortaan gewoon naar de admins pm'en of emailen, als we het dan een leuk idee vinden organiseren wij zoiets, net zoals bijv een prijsvraag of iets dergelijks.

Bij deze gaat het topic op slot, we zullen het idee bespreken.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Algemeen

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0