Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Algemeen  ~  the a-team en ik, in dit topic kun je je voorstellen.
whiskey
BerichtGeplaatst: 11-01-2005 18:14:01  Reageer met quote


Leeftijd: 40
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 368
Woonplaats: Wevelgem

mss een leuk idee om hier wat meer over jezelf te vertellen, en wat jezo leuk vindt aan het a-team, hoe je het ontdekt hebt, welke dingen je liggen hebt over het team enz enz

(ik post mijn antwoord zo dadelijk) Smile

steven

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger

Steven
BerichtGeplaatst: 11-01-2005 20:02:12  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Ik ben Steven Van Canneyt.
De maker van deze site.
Ik heb A-team al in m'n eerste levensjaren leren kennen. Ik weet het nog, elke week als we naar oma en opa gingen zondags keken ik en m'n broers naar The A-team. Zalig was dat. Ik vond vooral hun uitvindingen prachtig en hoe ze het maken. Ik ben er nu nog altijd van gefacineerd.
Het was het idee van m'n broer om een Nederlandse A-team site te maken. Ik ben begonnen op het einde van het schooljaar. Maar toen trok de site nog op niet veel. In het begin van de kerstvakantie heb ik de site nieuw leven in geblazen, met een nieuwe host, domeinnaam, forum, fotoalbum, downloads.... Hoe meer ik aan de site werkte, hoe meer ik te weten kwam en gefacineerd raakte in The A-team.
De site is nu nog altijd aan het groeien en ik heb al heel wat nieuwe enthousiaste A-team fans leren kennen, wat ik heel leuk vind.

Steven

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Leoloco
BerichtGeplaatst: 11-01-2005 20:12:46  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-1-2005
Berichten: 284
Woonplaats: Amsterdam

Hoi iedereen,

Ik ben Leonie.
Ik leerde The A-Team eigenlijk pas echt kennen een aantal (5? 6?) jaren geleden toen het weer herhaald werd. Door een speling van het lot had ik een gegeven middag niets te doen en zapte wat rond. Tot ik opeens een of andere aflevering van The A-Team tegenkwam en ik ben blijven kijken. Achteraf bleek ook nog eens dat het de eerste aflevering was. Ik was meteen fan vanaf die eerste aflevering.

Het leukste aan The A-Team vind ik de humor, en dan niet alleen de in-your-face humor, maar vooral al ook die onderlinge knipogen en toespelingen. Die merk je pas op wanneer je zon aflevering nog een keer bekijkt.

Mijn favoriet is Murdock, Ik hou echt van zijn heerlijk gestoorde geest. Hij kan ook nog eens vliegen! (en heeft mooie ogen *zwijmel* Embarassed )

Dat was 't geloof ik. Laughing

_________________
A peacock who sits on his tail is just another turkey
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wouter
BerichtGeplaatst: 11-01-2005 20:27:15  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Ik ben dus medemaker van deze site. Dus ook de broer van Steven.
Ik heb dus ook veel tijd versleten bij men oma voor het scherm, kijkend naar the A-Team. Wat ik er zo goed aan vind, gewoon alles. Je weet het basis verhaal, en toch ben je altijd verrast over hetgeen ze nu weer in elkaar steken.

Ik vind Murdock ook super. De rest is natuurlijk ook zeer goed.

Het geheim is gewoon dat je kan blijven kijken naar The A-Team zonder dat het ooit saai wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Vincent
BerichtGeplaatst: 05-02-2005 22:41:52  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Ik ben Vincent
Ik heb The A-team leren kennen op jonge leeftijd en vond het toen meteen al erg tof. Elke keer als het herhaald werd, keek ik het weer, hoevaak ik de aflevering ook al gezien had.
Toen ik een keer met mijn buurjongen, Howling_Mad_Bram, aan het voetballen was, bleek dat we dezelfed verslaving hadden, waardoor deze verslaving nóg verder uitgroeide.
Nu ik in Enschede studeer, heb ik de beschikking over een speciaal studentennetwerk waar steeds mer A-team afleveringen op kwamen te staan. Toen ik alle afleveringen van seizoen 1 bij elkaar had, heb ik samen met Howling_Mad_Bram een A-team marathon gehouden. Dat was 14 afleveringen achter elkaar kijken. Dit was 10 uur en 30 minuten.
Afgelopen kerstvakantie hebben we de seizoen 2 marathon (23 afleveringen) gehouden, dit was ruim 17 uur.

Het rare is dat je na al die herhalingen en die marathons nog steeds nieuwe dingen blijft ontdekken. Dit maakt het ook zo leuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Ralph D.
BerichtGeplaatst: 06-02-2005 07:49:04  Reageer met quote


Leeftijd: 49
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 30-1-2005
Berichten: 81
Woonplaats: Boxtel

Ik ben dus Ralph, ik ben volgens mij één van de oudsten en dus één van de eerste die het A-Team niet op herhaling heeft mogen zien.
Destijds waren er maar twee Nederlandse kanalen; nederland 1 en nederland 2. Het A-Team werd na The Dukes of Hazzard uitgezonden door de Tros. Het werd meteen een van de meest best bekeken programma's van die tijd. Alle vriendjes op het schoolplein speelden ze na. Ook alle actionfigures mòest je gewoon hebben. Helaas waren ze niet zo stevig, met als gevolg dat ze dus snel stuk waren.
Ik kan me echter niet herinneren dat seizoen 5 ooit uitgezonden is op de Nederlandse zender. Van dit seizoen ken ik wat afleveringen van de Duitse zender RTL +.
Deze heb ik dus grotendeels gemist en zit met smart te wachten op de volgende DVD seizoenen.
Maar goed, voor mij is het A-team gaaf vanwege een stuk jeugdsentiment. Het A-Team vinden kinderen van nu ook nog steeds gaaf. Als leerkracht in het basisonderwijs mag ik dat wel zeggen denk ik. De kracht van het A-team is dat het voor kinderen spectaculair eruit ziet en voor ouders is het leuk omdat het geweld met een vette knipoog gemaakt wordt (niemand bloedt er en niemand gaat er dood), waardoor ouders rsutig dit programma op kunnen zetten.
Het grappige is dat je nu ontzettend goed ziet dat elke vette actie overduidelijk door stuntmannen gedaan wordt!
A-team rocks voor mij, en net als velen hier is ook Murdock mijn favoriet.
Wie wil er nu niet gek zijn................en stiekem dus gewoon briljant??

_________________
"Come here Billy, come here boy"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
whiskey
BerichtGeplaatst: 06-02-2005 10:00:11  Reageer met quote


Leeftijd: 40
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 368
Woonplaats: Wevelgem

Ik ben Steven, en al van kinds been af een grote A-Team fan. Ik herriner me dat het A-team toen dé hit was, zelfs nu nog! In school zongen wij allemaal de begin tune mee, en natuurlijk werd op de speelplaats het A-Team achtergedaan. Iedereen koos een personage, en spelen maar! Ik moet mijn collega forum members zeker gelijk geven. Ik heb alle afleveringen op video, en een dertig tal op cd, en ondanks dat ik ze al zoveel keren gezien heb, toch blijven ze boeiend. Je ontdekt in elke aflevering idd nieuwe details, details die het geheel nog aantrekkelijker maken dan het al is. De oudere fans zullen het getuigen, na verloop van tijd begin je het A-Team te waarderen voor de dialogen onder elkaar, en minder voor de actie. Ook de humor komt beter tot zijn recht. The A-Team was één van de eerste actie series op tv, en voor mij nog altijd één van de beste ooit! Je moet de series van vandaag eens bekijken, soms denk ik dat we al in het jaar 3000 leven. Alles gaat volgens mij wat te rap. Nightrider, Macgiver, Airwolf, Magnum, dat waren pas series! Series die ik enorm graag terug zie. je mag dan wel de stuntmannen zien, en minder stomende actie scenes, maar voor mij is het top! Als er één serie zou zijn waar ik alles voor laat vallen is het wel The A-Team. De cast is ook fantastisch! En over season 5, ik vind die even goed als de andere seizoenen. Het is anders, maar het is ook goed, wat anderen ook mogen beweren. Volgens mij is de ondergang van de serie te wijten aan de makers zelf, en niet aan de cast. want er zijn al veel artikels opgedoken waar de cast verteld hoe laks de makers met de regiseur, producers, enz enz omgingen. Zelfs als vb Benedict fouten ging melden, werd er geen gehoor aan gegeven. En vroeg of laat wreekt zich dat. Toch ben ik van mening dat vijf seizoenen genoeg waren! Sommige series rekt men zo dat het niet meer mooi is, en kijkers verliest. The a-team bevat vijf mooie seizoenen die wij allemaal koesteren, en het zijn verdorie vijf mooie seizoenen!

steven

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Hantibal
BerichtGeplaatst: 09-04-2005 12:10:22  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Ik ben dus Hantibal (niet mijn echte naam natuurlijk)

ik ben al goed 5 jaar fan maar eigenlijk al langer maar een echte fan dus 5 jaar geleden tijdens de herhalingen van het the a-team. Wat ik aan het a-team zo goed vond die plannetje sen het uitvinden en natuurlijk de special effects. face is mijn favoriet hoe hij iemand zo rond zijn vingers heeft en dan alles eruithaald (zie eerste aflevering) dat is ronduit schitterend. Wat steven zei hierboven is zeer goed gezegd de producers, regisseurs waren zo laks dat er iets moest van komen. I love the a-team

_________________
stem voor Toon Hermans:

http://www.persoonvanhetjaar.nl/bekijk/?id=15881
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
toaojjc
BerichtGeplaatst: 09-04-2005 18:20:51  Reageer met quote


Leeftijd: 41
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 22-3-2005
Berichten: 206

Ik ben toaojjc (= ook niet mijn echte naam) en ik ben fan van de a-team sinds ik ze op tv heb gezien, ergens in de jaren 80... ik speelde de afleveringen altijd na met mijn broer en de ander kinderen uit de buurt.
Ik denk dat ik vooral de herhalingen en de herhalingen van de herhalingen gezien heb.
Ik vond vooral het knutselen erg leuk, en de eerst keer was Face toch echt wel mijn groote favoriet. De tweede keer dat ik de serie zag (en de ondertitels mee kon lezen) vond ik Murdock een stuk leuker. Nu waardeer ik vooral de humor die er in de dialogen zit.
Ik heb echt jaren geen a-team meer gezien, totdat een vriendin van mij rond nieuwjaar achter een film een a-team aflevering ontdekte... die met die paarden die naar het slachthuis moesten (weet niet hoe ie heet, dat stond er niet meer op). Was echt kei leuk om dat weer te zien. Toen ben ik op internet gaan zoeken of er misschien een dvd was van de serie... en die was er dus... en nu ben ik hier...

_________________
"I have trained inspiration to meet me there."
"I don't like wearing somebody else's straitjacket!"
"Use your imagination, or you can borrow mine."
"My size? My size is the amount of space I fill up. Thanks for asking."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
whiskey
BerichtGeplaatst: 09-04-2005 19:02:23  Reageer met quote


Leeftijd: 40
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 368
Woonplaats: Wevelgem

die aflevering was een dubbele episode When You comming back range rider.

en wat je zegt ivm de humor in de dialogen, dat is volledig waar. vroeger vonden we allemaal als kind de actie en hun meesterwerken zo leuk, nu zijn het de dialogen die echt grappig zijn, en waar je gewoon van hun gezichten kunt aflezen hoe goed ze met elkaar overeenkomen en hoe leuk ze het filmen wel vinden.

je ziet ze soms lachen in situaties waar er nomaal niet in gelachen wordt, en dat lmaakt het juist allemaal zo leuk!

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Moonlampje
BerichtGeplaatst: 23-09-2005 09:39:15  Reageer met quote


Leeftijd: 44
Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 9-9-2005
Berichten: 25
Woonplaats: Zuid Holland

Okee na een poosje van internet afgesloten te zijn geweest (adapter was doorgefikt) ben ik weer terug natuurlijk.

Ik ben dus Moonlampje (of Monique voor de muggenzifters onder ons) en ik kijk al The A team vanaf het eerste moment dat het uitgezonden werd. Veel kan ik me daar niet van herinneren, maar toen het een paar jaar terug weer herhaald werd ben ik het op gaan nemen op videoband, omdat ik het toch wel een superleuk programma vond. Ben toen ook quotes op gaan schrijven en een poosje vrij intensief ermee bezig geweest, tot het moment dat ik andere interesses kreeg (vriendjes enzo Very Happy ) Nu zijn we een paar weken terug verhuisd en vond ik dus die oude videobanden weer terug. En het BLIJFT nog steeds leuk om te kijken. Hoewel ik waarschijnlijk niet zo een mega fan ben als jullie hier, maar dat mag de pret van het posten niet drukken, nietwaar?

_________________
Hickery, dickery, dock
The mouse ran up the clock
The clock struck one
Down he run
You smell worse than my socks!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Yahoo messenger MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 23-09-2005 21:00:33  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Moonlampje schreef:
Hoewel ik waarschijnlijk niet zo een mega fan ben als jullie hier, maar dat mag de pret van het posten niet drukken, nietwaar?

Daar heb je helemaal gelijk in. Alle post van (grote of minder grote) fans zijn welkom!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
..SuuS..
BerichtGeplaatst: 24-09-2005 08:57:50  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 19-9-2005
Berichten: 15

Hoi allemaal, ik ben dus ..Suus.. En ik was vroeger enorme fan van the a-team. Ik kan me herinneren dat ik altijd met mijn vader keek naar de herhalingen van the a-team.
Toen ik een tijd geleden de dvds zag, moest ik ze gewoon hebben, en geniet ik weer van de afleveringen van the a-team!
Nu wachten op seizoen 3. Very Happy

_________________
Trashbags....I want trashbags!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jointjeff
BerichtGeplaatst: 09-10-2005 22:43:39  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

Ik ben pas 13 , maar keek The A-Team altijd toen ik een jaar of 7 was. Ik vond het helemaal geweldig en nam bijna elke aflevering op. (Waar de bandenb gebleven zijn..?). Ik had eigenlijk niet echt een lid, die ik het leukst vind... Nu wel namelijk Face ..

Voor de rest , heb ik al seizoen 1 en 2 op dvd!

email adressen mess voor contact met elkaar op msn...??

Very Happy


Laatst aangepast door Jointjeff op 28-05-2006 14:56:17, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 10-10-2005 18:27:03  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

jointjeff schreef:
um , ik ben pas 13 maar zat bij een jaar of 7 al met de mond open the a-team te kijken vaak bij me opa en oma waar ik het opnam...
verder heb ik nu dvd box seizoen 1 en 2 en hoop ik dat het weer op tv komt!
email adressen mess voor contact met elkaar op msn...??

Very Happy

Weer een "jonger" lid in ons midden Very Happy Dat is leuk om te horen!
Als je msn-adressen wilt hebben van andere A-team Fans van deze site, kan je deze vinden in hun profiel.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 23
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Algemeen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0