Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Algemeen  ~  the a-team en ik, in dit topic kun je je voorstellen.
Wouter
BerichtGeplaatst: 30-06-2006 09:28:56  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Het is zeker een soort virus. Je begint op een dag met een A-team site. Kijk waar je dan staat na meer dan een jaar. Very Happy
Maar nu terug ontoppic.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

TheA-TeamIsCool
BerichtGeplaatst: 25-07-2006 22:15:25  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 25-7-2006
Berichten: 26

Ik ben nieuw op dit forum.(Leuk dat er trouwens een nederlandse website en een forum is)

Waarom ik the a-team leuk vind?het is gewoon een hele goede en leuke serie.Toen het op SBS6 kwam nam ik elke aflevering op.En ben blij dat ze nu allemaal op dvd komen.En de leukste vind ik Face.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 26-07-2006 09:13:27  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Welkom!! Ik zou zeggen blijf vooral gezellig posten en meekletsen

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hantibal
BerichtGeplaatst: 26-07-2006 10:23:42  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Ook van mij welkom!!! en zoals choppercrazy zegt: blijf posten en meekletsen. Very Happy Very Happy

_________________
stem voor Toon Hermans:

http://www.persoonvanhetjaar.nl/bekijk/?id=15881
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
TheA-TeamIsCool
BerichtGeplaatst: 26-07-2006 12:22:41  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 25-7-2006
Berichten: 26

over the a-team blijf ik altijd mee kletsen Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
therival
BerichtGeplaatst: 02-08-2006 11:14:05  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 2-8-2006
Berichten: 1
Woonplaats: Waddinveen

Eindelijk een account aangemaakt hier. Mijn eerste A-Team ervaringen waren rond 1985 denk ik toen het ook in Nederland werd uitgezonden. Daarna werd het herhaald rond 1995 op RTL5 en raakte ik er echt verknocht aan, zozeer zelfs dat ik een eigen A-Team related site bouwde die nog steeds online is (niet echt actueel, maar de inhoud vraagt ook niet om actualisering). Volgens mij was het de eerste site in Nederland waar je de soundtrack in zijn geheel kon downloaden. Wegens problemen met ruimte heb ik de soundtrack later moeten verwijderen. De site bevat verder plaatjes en teksten omtrent foutjes tijdens episodes (glitches) en plaatjes van dubbelgangers (body doubles).

Ik ben 34 jaar, getrouwd, heb enkele losse DVD's van The A-Team, Seizoen 1,2 en 3 als box en nog wat videobanden met afleveringen. Mijn andere interesse is pro-wrestling, dus de afleveringen met Hulk Hogan erin spreken me zeer aan.
Wil je meer weten... just ask Smile

Site: http://www.xs4all.nl/~therival
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 02-08-2006 11:23:29  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Je moet beslist ons foutjestopic eens bekijken.......vind je vast leuk.
Ik heb je toen ooit wat foutjes gemailt voor je site en ik weet niet of je er wat mee hebt gedaan maar op het forum van ateamfans staan de foutjes die ik je destijds doorgaf inmiddels allemaal plus nog een heleboel extra die ik en vele anderen in de tussentijd er nog bij hebben gevonden. Misschien kun je er wat mee, je zult het vast leuk vinden, welkom!

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 02-08-2006 19:45:09  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Welkom idd. Veel plezier op t forum
Leuk dat nu ook therival van de bekende rival site lid is geworden Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
mooneyes
BerichtGeplaatst: 12-11-2006 20:19:40  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 10-11-2006
Berichten: 190
Woonplaats: friesland

hoi, ik ben hier sinds gisteren.

ik keek al van kinds af aan het a team. mijn broertje ook.
en sindsdien heb ik altijd gekeken naar herhalingen, in nederland maar ook op de duitse zender rtl. op zondag ochtend was dat altijd weet ik nog.

vroeger speelde ik veel met een stel jongens en mijn broertje ook altijd het a team na, we gingen dan altijd bij zon weiland met een heuvel en schapen van alles na spelen, ernaast zat een of andere auto garage waar je rondom kon lopen dat deden we dan ook vaak.. zonder betrapt te worden was dan het leukst. ik heb er leuke herrineringen aan Very Happy

ik heb nu 3 seisoenen op dvd gekocht en ben weer helemaal verslaafd en kijk meerdere aflveringen op een dag. ikga binnenkort seisoen 4 kopen. dan ben ik weer tot s'vonda laat aan het kijken.

ik kan alle aflveringen wel 2 keer achter elkaar zien en nog kijk ik voor de derde keer. je ziet steeds andere dingetjes die opvallen.

ik vind alles van de serrie leuk. face is mijn favo maar vlak er achter murdock en hannibal en ba. ze zijn allemaal super. vooral de humor is erg leuk, de actie alles. en de begin tune is helemaal super wie kent die niet Smile

ik ben geboren in 1983 dus de aflveirngen bij de tros heb ik nooit gezien, maar de herhalingen wel. geen idee hoe oud ik was, maar op de basischool kende mijn hele klas het a team.

kort iets over mezelf, ik ben linda 23 jaar. werk in de dierenverzorging sinds 1,5 jaar. en ik ben nog lang niet uitgekken op deze super site! ik lees veel dingen over de serie die ik nog niet geweten had, ik zag zelfs dat face en dwight vorig jaar nog in nederland zijn geweest, dat had ik moeten weten dan had ik zeker geprobeerd erbij te zijn!

oeps beetje lang verhaal Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bryan
BerichtGeplaatst: 15-11-2006 16:42:21  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 14-9-2006
Berichten: 26
Woonplaats: Roggel

prachtig verhaal, alleen ik denk dat iedereen wel zo'n verhaal heeft Very Happy Smile Smile Surprised Shocked Cool Laughing Very Happy Smile Smile Surprised Cool Shocked Laughing Rolling Eyes Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 15-11-2006 16:48:42  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Ik zou zeggen: kom maar op met je verhaal, Bryan
Surprised Very Happy Laughing Confused Cool Sad Smile Smile Shocked Confused Razz Wink Cool Surprised Smile Smile Very Happy Smile Rolling Eyes Laughing Shocked Confused Wink Crying or Very sad Surprised
(ps beetje irritant en onnodig he, zoveel smily's)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Bryan
BerichtGeplaatst: 15-11-2006 18:41:32  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 14-9-2006
Berichten: 26
Woonplaats: Roggel

inderdaad wel een beetje hard, sooooooooorry Linda.
maar ik blijf bij mijn standpunt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Trystar
BerichtGeplaatst: 15-01-2007 16:51:25  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 13-1-2007
Berichten: 7

Hallo iedereen,

Ik ben Tristen (Trystar) Toen ik een jaar of 10, 11 was zag ik voor het eerst The A-Team op tv. Geweldig vond ik het, alles was er gewoon leuk aan en iedere avond zat ik klaar voor weer een aflevering.
Op een of andere manier ben ik de serie wat ''kwijt geraakt'' maar daar ga ik verandering in brengen. Ik heb gezien dat de dvd's niet meer zo prijzig zijn, een mooi moment om weer helemaal in The A-Team vibe te komen Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
The Survivor
BerichtGeplaatst: 15-01-2007 21:25:09  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

Ik kijk ook sinds 1996, dus de herhalingen van het A-Team.
Ik hou van het karakter van Hannibal.
Als de leider ''on the jazz'' is ben ik dat zeer zeker ook! Cool
Ik vond het altijd geweldig hoe ze de vele badguys te grazen namen en hun goeie humor!
Ik spaar de DVD boxen ook, heb ze nu allemaal, dus mijn collectie is compleet Cool .
Het leuke is dat als je de dvd's bekijkt je afleveringen tegenkomt die je nooit op tv hebt gezien!


Laatst aangepast door The Survivor op 05-04-2007 19:48:58, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Lady Justice
BerichtGeplaatst: 25-01-2007 12:23:35  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 25-1-2007
Berichten: 34
Woonplaats: Wieringen, Netherlands

Hallo allemaal,

via the a-team hyve (http://a-team.hyves.nl/) ben ik hier gekomen.
Ik wil mezelf niet direct fan noemen maar vanaf het moment dat ik kon lezen heb ik altijd the a-team gekeken Smile (ik ben geboren in 1983).

De eerste keer dat ik keek was op zaterdagmiddag/avond op Nederland 2 geloof ik. Mijn broer en ik waren in het weekend altijd bij mijn vader (gescheiden ouders) en mijn vader zette The A-team op omdat hij dat natuurlijk nog kende van 'vroeger'. Dus elke zaterdag A-Team kijken, op het schoolplein ruzie maken wie wie mocht spelen (mijn vriendin en ik wilden beiden Murdock zijn haha) en ook heb ik al die stukjes uit de tv gids grotendeels bewaard... maar waar?

Ik kan me nog wel herinneren dat die schoolvriendin en ik een brief wilden schrijven naar Geef Nooit Op, ken je dat programma nog? Die kinderwensen die vervuld werden door Peter Jan Rens. Helaas is dat er nooit van gekomen haha.

The A-Team is voor mij echt het toppunt van jeugdsentiment. Ik was blij verrast toen er weer reclame werd gemaakt dat het weer uitgezonden zou worden. Helaas kan ik 3 van de 5 keer niet kijken, vanwege werk en sport, maar ondertussen ken ik de afleveringen uit mijn hoofd dus is dat niet zo erg. Wink

Je zult me nog vaak terug gaan zien op dit forum! Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 3 van 23
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Algemeen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0