Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Algemeen  ~  the a-team en ik, in dit topic kun je je voorstellen.
Imajica
BerichtGeplaatst: 30-12-2005 18:58:02  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 29-12-2005
Berichten: 13

Ik hoor ook bij de oude garde Smile Ik zat in de jaren 80 op de Mavo toen The A Team op tv kwam. Mijn hele schoolagenda zat vol met plaatjes van The A Team. Ik zat ook aan de buis gekluisterd toen ze naar Nederland kwamen in de TV Show (zonder Hannibal). Maar wat een ontvangst was dat op het vliegveld ! Kunnen jullie je dat nog herinneren ?
Ik ben geen mega fan maar sinds kort heb ik seizoen 1 en 2 op dvd en ik vind het nog steeds leuk om naar te kijken. Andere series uit de jaren 80 zeggen me niet zoveel meer, zoals Dukes of Hazzard. Maar The A Team blijft boeien. De karakters zijn geweldig.
Airwolf vond ik ook fantastisch trouwens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

choppercrazy
BerichtGeplaatst: 20-01-2006 18:36:03  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ok, het wordt tijd dat ik hier ook eens wat schrijf want ik maak nu al een paar dagen het forum onveilig!

Mijn nickname past bij me, Chopper Crazy Claudia, meestal gewoon Claudia voor de meeste mensen hoor :O) Zoals mijn nick al zegt, ik ben dol op helicopters, dankzij The A-team. Jawel, toen ik als 12 jarige er naar zat te kijken was Murdock meteen mijn favoriet omdat hij zo grappig was en ik vond het geweldig dat hij zo in die helicopters kon vliegen. Dus ben ik me er wat in gaan verdiepen en NEE, ik heb nog niet zelf gevlogen en JA ik ga het dit jaar dus echt doen in een robinson r22

Wat ik me nog kan herinneren van de jaren tachtig was vooral het bezoek van het A-team aan Nederland. Ten eerste baalde ik dat ik er niet heen mocht en ik kan me zelfs nog iets herinneren van de uitzending van de TROS voor kinderen. Er zaten ook allemaal kinderen in het publiek.

Dit is wat ik nog weet:

Het A-Team kwam met de bus door een nepmuurtje de studio inrijden. BA en Murdock speelden meteen dat ze ruzie hadden en Face moest de ruzie sussen. Daarna gingen ze op een rijtje op stoelen zitten en mochten kinderen vragen stellen.

Wat ik nog weet is dat iemand vroeg of Murdock een dier na wilde doen.
Hij deed toen een aap na en ging echt de hele studio op handen en voeten door met alle bijbehorende aap geluiden, hij ging zich ook zitten krabben enzo, hij werd echt even een aap echt heel bijzonder om te zien. Verder was er een meisje van een jaar of 10 die Face graag wilde kussen ( het zal ook niet zo zijn hé) dat mocht natuurlijk. En er was een klein jongetje van een jaar of 5 schat ik zo die helemaal fan was van Murdock. Ze introduceerden hem als de jongste fan van het A-team en hij mocht daarom BA, Face en Murdock allemaal een handje geven. Hij ging zo het rijtje af en als laatste was Murdock aan de beurt. Deze gaf het jongetje toen zijn pet cadeau. Dat weet ik nog heel goed want dat jongetje snapte het niet zo goed en gaf Murdock zijn pet weer terug. Dat vond Dwight toen heel erg schattig en het werd een aaaaah moment. Hij zei zoiets van Oh how sweet, you give it back to me, but you can keep it. Maar hij kreeg zijn pet toch terug en zette hem weer op.Maar ik had toen zoiets van, als hij MIJ zijn petje cadeau had gegeven had ik m toch mooi gehouden Smile


Meer herinner ik me helaas niet meer van die studio uitzending.
Maar ja het is dan ook al heel lang geleden, maar het feit dat ik het nog weet betekend dat die uitzending toch wel grote indruk op mij maakte want van andere tv shows uit die tijd weet ik echt niets meer.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Judith82
BerichtGeplaatst: 20-01-2006 20:10:25  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 9-1-2006
Berichten: 73

Hallo mensen, ik ben een nieuw lid hier! Ik moet allereerst zeggen: wat een ontzettend leuke site! Ook al die toegevoegde filmpjes e.d....echt heel gaaf!
Ik zal me ff voorstellen: ik ben Judith en inmiddels alweer 12 jaar fan van The A-team! Jaja, bij mij begon het toen ik een jaar of 11 was en mijn broertje naar iedere aflevering van The A-team zat te kijken. Ik dacht, laat ik maar eens meekijken en toen zag ik hem: Faceman! Ik was uiteraard, ja zo jong als ik was, helemaal verkocht! Sinds dien bleef ik het een mooie man vinden, maar sinds een aantal jaren heeft "Murdock" toch meer mijn interesse gewekt. (vroeger keek ik meer naar het uiterlijk van face...maar een aantal jaren geleden vond ik de gekkigheden van Murdock toch ook wel errug leuk!). En daarnaast....die ongelooflijk mooie smile van hem Laughing Ik kijk nog regelmatig naar de afleveringen (heb ze allemaal op video opgenomen Embarassed ). Ik ben nu op zoek naar de dvd's, maar ik vind ze nog wel erg duur (voor een arme student als ik). Ik wacht dus nog ff hiermee en geniet wel van TAT via mijn banden. Zo, dit verhaal wilde ik jullie meedelen haha. Tot de volgende x maar weer! Very Happy

Greetz Judith
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 20-01-2006 20:32:52  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Judith82 schreef:
Ik ben nu op zoek naar de dvd's, maar ik vind ze nog wel erg duur (voor een arme student als ik).

Toevallig zag ik vanmiddag bij de freerecordshop op het station in Enschede dat A-team seizoen 1 nu 29,95 was en seizoen 2 was 19,95. Dus ze zijn al aardig afgeprijsd, vergeleken met toen de dvd's net uitkwamen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Judith82
BerichtGeplaatst: 20-01-2006 22:39:01  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 9-1-2006
Berichten: 73

Jeetje das idd niet duur! Ik heb ze in een andere winkel gezien voor: Seizoen 1 idd 29,99 en Seizoen 2 voor 59,99!!!! DAt werd me toch echt iets te duur en dan praat ik niet over een paar weken geleden, maar zelfs afgelopen maandag toen ik in Almelo liep! Maar 19, 99 is idd niet duur! Daar ga ik maar eens kijken denk ik Very Happy Thnx voor de info!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Imajica
BerichtGeplaatst: 22-01-2006 14:16:44  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 29-12-2005
Berichten: 13

Beetje shoppen op het internet wil ook al eens zijn vruchten afwerpen. Ik heb seizoen 1 en 2 relatief goedkoop gekocht.

Dat bezoek van The A team aan Nederland heb ik laatst nog eens teruggezien bij een terugblik van de TV Show van Ivo Niehe. Helaas was het niet de hele uitzending, maar toch leuk om te zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 22-01-2006 16:16:34  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ik heb box 1 voor 35 euro en box 2 voor 20 euro nieuw gekocht.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 22-01-2006 17:00:15  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Voor prijzen van de dvdboxen kan je in "shop" of "vraag en antwoord" terecht.

terug ON TOPIC!

Hoe heb jij The A-team leren kennen?

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
janet
BerichtGeplaatst: 16-03-2006 15:42:06  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

hi allemaal,
ik geloof dat ik nog geen stukje had verteld over hoe ik fan geworden ben van the a team.nou hier komt ie.ik was 10 toen ik voor het eerst the a team of tv zag.toen zat ik nog op de lagere school.was helemaal gek van wham! en andere muziek.het leukste vond ik dat the a team naar nederland kwamen in 1984 en toen heb ik het wel op tv gezien.wat ik nog voor me kan halen was de uitzending van ron brandsteder dat ze in het begin aan het dollen waren en een stukje opvoerde wat ze van te voren geplanned hadden.op een gegeven moment wil dirk zijn telefoonnummer zeggen zodat mooie meiden hem kunnen bellen en toen zei mijn zus( die em dus zelf leuk vond) schrijf zijn nummer op dan kan je em bellen en toen had ik zoiets van bel em zelf want murdock vond ik veel leuker.hij was serieus, grappig en hij had niet iedere aflevering een andere meid aan zijn arm wat face wel had dus was heel snel op hem uitgekeken.
vroeger vond ik dirk wel leuk in battlestar galactica en daarna in the a team dan maar ik ging toen van blauwe ogen naar bruin.vreemd he.
ik vond macho mannen niet leuk.
ben heel blij dat ik ze twee keer heb ontmoet. ( tilburg en utrecht )
verder vond ik de serie the dukes of hazzard ook leuk
the knightrider vond ik wel spannend maar david hasselhoff vond ik te macho.
janet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
beloega
BerichtGeplaatst: 30-03-2006 19:48:11  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 21-2-2005
Berichten: 105
Woonplaats: Almelo

heey allemaal,

Ik heb nog niets verteld over hoe ik fan ben geworden dus doe ik dat nu maar. 9 jaar geleden zag ik de A-Team voor het eerst op tv. De actie erin zonder dat er iemand echt gewond raakte sprak me gelijk aan. Ik kocht afgelopen jaar ook de dvd ' The Ultimate A-Team' die ik onderhand al 100x heb gezien.
Ik ben vooral van van Murdock. Vooral omdat hij zo leuk is hij is niet helemaal 100% dat komt mooi met mij overeen ik ben zelf ook helemaal gek Razz Cool eigenlijk ben ik fan van allemaal.... ze hebben allemaal wel iets dat me aanspreekt. Zoals de plannetjes van Hannibal, de kracht van B.A., en de gladde praatjes van Face. Ik hoop nog veel nieuws op deze A-Team site te zien!
Beloega!

_________________
What's your favourite kind of beer?
- "An open one"
How do you know when you've had too much?
- When I run out and start doing my homework!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Hibernia
BerichtGeplaatst: 01-05-2006 08:23:12  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 16-4-2006
Berichten: 64

Nou ik ben dus "Hibernia", en ik behoor ook tot de "oude garde". Ik ben fan geworden in de jaren "80 van de vorige eeuw, toen de TROS the A-team uit ging zenden. Ik was meteen verkocht! Geweldig! En ik herken ook het op school naspelen van afleveringen heel goed, en eindeloos de tune zingen en neuriën... Ik heb nu het eerste seizoen op DVD en het leuke is dat het gewoon nooit gaat vervelen!

_________________
Sometimes you gotta say - what the heck, what the hey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BlkFox
BerichtGeplaatst: 01-05-2006 14:14:02  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 179
Woonplaats: Noord-Brabant

Heej,

ik ben ook een ZEER GROTE fan van the a-team.
ik ben pas 13 jaar en herinner me niet meer veel van de tijd toen ik het voor het eerst zag.
ik meen dat ik een jaar of 6 7 was ??
ik ben dus ook gewoon fan geworden door ernaar te kijken Very Happy
nadat het op tv afgelopen was had ik het nooit meer gezien Rolling Eyes Rolling Eyes
toen ik op 8 december 2005 Very Happy ja die datum vergeet ik nooit meer seizoen 1 & 2 zag liggen, geloofde ik me ogen niet.
Gelukkig had ik best wel wat geld gespaard en ik heb ze dus ook meteen gekocht. ik wist nooit en had ook nooit verwacht dat ze die schitterende serie op dvd zouden uitbrengen.
Murdock is ook mijn favoriet. Met name Captain Cab Very Happy en zijn vlieg kunsten bewonder ik ook. zelf ben ik ook wel Chopper gek en heb ik een keer met mijn opa in een Rotorway gezeten [ erg vet! ]

Grtz Jurgen Smile

_________________
Captain Belly Buster, Out Of The Blue I'm Coming At You, Super-Nitrisious And Super-Delicious !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
offreak
BerichtGeplaatst: 29-06-2006 13:16:45  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 9-7-2005
Berichten: 28
Woonplaats: Antwerpen

Hallow iedereen,

Ik ben Maarten aka offreak. Ik heb het A-Team voor het eerst gezien op TV midden jaren 90. Ik was nog vrij klein(7 jaar denk ik) dus ik herrinerde me nog maar bepaalde delen zoals de aflevering 'Beast from The Belly of The Boeing'. Erges begin 2003 ontdekte ik dus de serie(vrij laat ik weet het). De Dvd boxen heb ik ook hier liggen. Ik ben niet zo die-hard als jullie maar ik hoop dat er ook plaats is voor mij hier Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 29-06-2006 14:06:41  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Uiteraard is er ook plaats voor jou. Tussen al de A-team die hards (waaronder ik) is het juist fijn om ook wat normale mensen te hebben Wink
En wie weet zul je ooit ook nog een die hard A-team fan worden. Je zal in ieder geval niet de eerste zijn die vanuit het niets opeens een enorme fan wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 29-06-2006 14:20:50  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

offreak, het is een soort virus, dus pas maar op, voor je het weet begin je ernstige a-team verslavingsverschijnselen te vertonen. Wink Ik heb er in ieder geval al jaren last van Wink

Welkom!

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 2 van 23
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Algemeen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0