Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Over Ateamfans.nl  ~  Suggestie
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 01-08-2007 11:00:27  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ik vind het ook onnodig om de site in het engels te maken. Dit omdat het juist een extra service is dat er eindelijk een site in het nederlands is, alle overiges sites zijn immers buitenlands en in het engels en voor veel nederlanders en belgen is het dus juist fijn dat de site in het nederlands is.

Het aantal buitenlanders dat de site actief bezoekt is op één hand te tellen dus om daar een hele site engelstalig voor te maken lijkt mij onzinnig. Ateamfans is er voor de nederlandstalige fans en is niet voor amerikanen en engelsen opgericht.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

shadetracer
BerichtGeplaatst: 01-08-2007 22:32:19  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 29-5-2007
Berichten: 496
Woonplaats: België

Yeah, een cordaat optreden van chopper ! Go chopper ! Razz

Wat je zegt is echt wel waar deze site is echt uniek er zijn echt heel weining nederlandstalige om niet te zeggen de enige Confused

_________________

Wolfenstein Enemy Territory 4 life !
Join the V!olation clan !
www.theviolation.net/newsite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 02-08-2007 10:30:05  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

choppercrazy schreef:
Het aantal buitenlanders dat de site actief bezoekt is op één hand te tellen dus om daar een hele site engelstalig voor te maken lijkt mij onzinnig.
Maar het is toch logisch dat buitenlanders de site niet veel bezoeken. Volgens mij zijn er ook weinig nederlanders/belgen die een russische site bezoeken, simpelweg omdat wij de taal niet snappen. Maar als die site in het engels/nederlands wordt vertaald, dan is de kans groot dat wij die site WEL bezoeken.
Ik denk, mocht de site ooit ook in t engels komen, dat het best een succes zou zijn. Vooral ook omdat de site up to date is, wat van bijv. ateamshrine niet gezegd kan worden (op t forum na dan).

Zowiezo... als de site ooit in t engels komt, dan blijft de Nederlandse versie natuurlijk wel de hoofdsite.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Jointjeff
BerichtGeplaatst: 02-08-2007 11:50:46  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

choppercrazy schreef:
Ik vind het ook onnodig om de site in het engels te maken. Dit omdat het juist een extra service is dat er eindelijk een site in het nederlands is, alle overiges sites zijn immers buitenlands en in het engels en voor veel nederlanders en belgen is het dus juist fijn dat de site in het nederlands is.

Het aantal buitenlanders dat de site actief bezoekt is op één hand te tellen dus om daar een hele site engelstalig voor te maken lijkt mij onzinnig. Ateamfans is er voor de nederlandstalige fans en is niet voor amerikanen en engelsen opgericht.


Hier ben ik het dan ook helemaal mee eens. Wat Vincent zegd,, tja het kan wel.. Maar ik zie gewoon het niet zitten om de site in het Engels te doen. De site is in het Nederlands gestart, en dat moeten we (vind ik) ook zo houden. Er zijn genoeg sites (waaronder A-Team shrine) waar je informatie over The A-Team kan vinden.. Daarnaast is de A-Team Fans al een succes. En om nu alles 1 keer in het Nederlands en 1 keer in het Engels te doen vind ik ook onhandig.

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Etiem
BerichtGeplaatst: 02-08-2007 13:04:38  Reageer met quote


Leeftijd: 52
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 1-8-2007
Berichten: 16

Joh...Ik wist niet eens dat er een A-team fansite was!! Heb 'm pas gevonden
Vind het juist super dat ie in het nederlands is.

Mijn interesse is weer gewekt door de herhalingen op RTL7.
Ik kan me niet herinneren dat ik vroeger in mijn jeugd (20 jaar terug) ook maar één aflevering hebt gemist!..

Ik moet me nog een beetje inlezen hier en op veel onderwerpen kom ik uit op een scherm die de pagina niet kan vinden. Alleen de actieve onderwerpen kan ik lezen.

(dit was off -topic, maar enorm tof deze site! Very Happy )

Groet Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
The Survivor
BerichtGeplaatst: 02-08-2007 18:30:31  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

Wat mij betreft lijkt het mij ook niet nodig. Er zijn tal van Engelse sites voor (buitenlandse) fans. Aan de andere hand, als je ondanks alles het toch zou omzetten, dan stijgen de hits onheroepelijk Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
RollerCoaster
BerichtGeplaatst: 02-11-2009 19:02:40  Reageer met quote


Leeftijd: 32
Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 6-6-2009
Berichten: 38
Woonplaats: De Panne

In de index is bij er personages, MP geen pagina over Col. Briggs. Ook al deed hij maar in één aflevering mee, hij is nog steeds een belangrijk personage (in de aflevering Fire! tenminste toch).

Ik weet niet of het nodig is, maar moet er ook niet over Carla (MP) en Tia (Vrienden) info vermeld worden?

Op de Wikipedia-pagina van The A-Team staat ze alledrie wel vermeld, maar dat is mijn mening.

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
RollerCoaster
BerichtGeplaatst: 07-12-2009 17:33:37  Reageer met quote


Leeftijd: 32
Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 6-6-2009
Berichten: 38
Woonplaats: De Panne

Het zou mooi zijn om de download-sectie te upgraden. Zo ontbreken er twee intro's bij jullie:

-Seizoen 2 bestond uit 2 intro's: één met Amy en één zonder haar. Een van die 2 ontbreekt er nog, maar ik weet niet meer welke...

-Seizoen 5 bestond ook uit 2 intro's: de eerste 2 afleveringen hadden een intro zonder Frankie (en enkele stukjes waren anders), vanaf de 3de is het de definitieve versie met Frankie. De intro zonder Frankie zou ook misschien op de site mogen staan.

Misschien ook internationale intro's? Ik heb ergens eens een Spaanse intro zien staan...

En voor degenen die het nog niet weten: The A-Team heet El Equipo A in het Spaans!

EDIT: Hier is hij dan:
http://www.youtube.com/watch?v=ExnAw-WqIH8

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 2 van 2
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Ateamfans.nl forum index  ~  Over Ateamfans.nl

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0