Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  Mededelingen  ~  Seizoen 4 integraal via deze site!
wolter
BerichtGeplaatst: 06-10-2005 18:26:59  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 165
Woonplaats: ergens in nederland

Hantibal schreef:
Whiskey zei met Winrar uitpakken enz... Het lukt maar niet om maar 1 deel uittekomen.


winrar is heel simpel en gratis. degene die ze download hoeft alleen maar dubbelklikken op het eerste bestandje en op extract te klikken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Steven
BerichtGeplaatst: 06-10-2005 21:13:26  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

wolter schreef:
Hantibal schreef:
Whiskey zei met Winrar uitpakken enz... Het lukt maar niet om maar 1 deel uittekomen.


winrar is heel simpel en gratis. degene die ze download hoeft alleen maar dubbelklikken op het eerste bestandje en op extract te klikken.

Maar als je de bestanden extract, hangen ze toch nog niet aan elkaar? Ik zal ook eens kijken hoe je 2 filmbestanden gemakkelijk aan elkaar kunt hangen. Dat kan, denk ik toch, niet moeilijk zijn.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 06-10-2005 21:27:21  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Er lopen hier nu volgens mij twee dingen door elkaar, namelijk de bestanden plakken, en het winrar verhaal.

De bestanden aan elkaar plakken is te doen met windows movie maker. Dit zit volgens mij standaard bij windows (c:\\programfiles\moviemaker of zoiets dergelijks.) hier kan je de videobestanden importeren, en kan je weer een nieuw bestand maken van de gehele aflevering. Er zal vast ook nog wel een makkelijkere manier zijn, maar daar ben ik nog even naar op zoek.

Bij winrar laadt je een groot bestand in, en kan je het dan in stukken knippen. Als later iemand alle stukken heeft gedownload, dan kan hij door het eerste bestand weer te openen de aflevering weer compleet krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Peetur
BerichtGeplaatst: 06-10-2005 22:17:10  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Mensen, ik heb aankomende week weinig tot geen tijd. Druk druk druk. Dus ik zou het fijn vinden als iemand inderdaad een MAKKELIJKE manier vind om de bestanden aan elkaar te plakken. Het makkelijkste is een .exe bestandje dat de bestanden aan 1 plakt. Ik zal hier en daar ook eens rondvragen. Maar wees blij dat ze online komen te staan. Zoals Wiskey al zei: Je krijgt een hand, neem niet gelijk de hele arm.

En dat ze in delen staan vind ik opzich niet zo erg. Maar wie hier een oplossing voor heeft, pm me dan even of stuur een mailtje naar peetur@xs4all.nl en ik zorg ervoor dat het bestandje op de server komt de staan en de uitleg op http://peetur.punt.nl/peter

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 07-10-2005 16:02:44  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Ik heb nu ook wat op het internet rond gevraagd hoe je gemakkelijk filmbestanden kan knippen en terug aan elkaar plakken. Maar wacht nog op reactie...
Intussen zoek in nog verder op google enzo.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 07-10-2005 17:46:40  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Ik heb al wat gevonden. Het kan met virtual dub. Ik heb het programma naar Peetur en Steven gestuurd, maar de mail aan steven heb ik teruggekregen (gmail wil geen .exe ontvangen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
wolter
BerichtGeplaatst: 07-10-2005 19:05:01  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 165
Woonplaats: ergens in nederland

Steven schreef:
wolter schreef:
Hantibal schreef:
Whiskey zei met Winrar uitpakken enz... Het lukt maar niet om maar 1 deel uittekomen.


winrar is heel simpel en gratis. degene die ze download hoeft alleen maar dubbelklikken op het eerste bestandje en op extract te klikken.

Maar als je de bestanden extract, hangen ze toch nog niet aan elkaar? Ik zal ook eens kijken hoe je 2 filmbestanden gemakkelijk aan elkaar kunt hangen. Dat kan, denk ik toch, niet moeilijk zijn.


Met winrar dan deel je de film niet op maar je pakt hem in in verschilende rar bestanden. En als je hem uitpakt heb je dus en volledig film bestand
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 07-10-2005 20:10:47  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Vincent schreef:
Ik heb al wat gevonden. Het kan met virtual dub. Ik heb het programma naar Peetur en Steven gestuurd, maar de mail aan steven heb ik teruggekregen (gmail wil geen .exe ontvangen)

Het is idd vervelend dat gmail geen exe bestanden wil ontvangen/versturen, anders is het een prachtige mailbox!
Ik zal het wel ergens downloaden en kijken of het handig en klein (mb's) genoeg is om hier te gebruiken (en eventueel een kleine handleiding online te plaatsen).

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Peetur
BerichtGeplaatst: 07-10-2005 21:04:32  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Steven, ik heb het al uitgetest en het werkt perfect. Ik heb al een uitleg-pagina gemaakt. en het bestand te download gezet.

http://peetur.punt.nl/peter/ (helemaal onderaan)

Steven, als je slim bent, zet je de link tijdelijk op de pagina: Volledige episodes. Dat is voor mensen die niet zo uitgebreid het forum doorlezen wat makkelijker, en zodra V3 er is dan verwerk je de download links in de website.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 08-10-2005 10:53:05  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Ziet er idd een handig programma uit, die Virtual Dub. Nu is het de bedoeling dat de echte fans er gebruik kunnen van maken (mensen die het forum doorlezen) en bij V3.0 zal het open zijn voor het grote publiek (met veel reclame enzo).

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 10-10-2005 18:50:14  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Ik heb deze mail gekregen en ik moet zeggen dat hij wel enigzins gelijk heeft:

Robbe schreef:
als a-team fan heb ik enorm veel sympathie voor jullie website. toch wil ik jullie waarschuwen voor het op internet zetten van volledige afleveringen. dat is compleet illegaal. en als er ooit iemand op uit komt, kan dit jullie een serieuze euro kosten. ok, op het internet gebeurt er zo veel, maar gezien het beperkte aantal a-team sites en er zowat overal a-teams fans rondlopen, zou ik toch maar oppassen dat een of andere auteursrechtenvereniging hier geen lucht van krijgt. zeker als je het ook nog eens ostentatief op je eerste webpagina zet.


Laatst aangepast door Steven op 10-10-2005 18:58:43, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
whiskey
BerichtGeplaatst: 10-10-2005 18:56:58  Reageer met quote


Leeftijd: 40
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 368
Woonplaats: Wevelgem

wat nu?

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 10-10-2005 18:59:48  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

alleen de mensen die geregistreerd zijn, kunnen de afleveringen downloaden. En ook geen grote reclame naar buitenaf voor de afleveringen.
Wat denken jullie?

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 10-10-2005 19:02:02  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Ik denk zowiezo dat het goed is als mensen zich eerst moeten inloggen, voordat ze ook maar iets van de aflevering kunnen downloaden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Hantibal
BerichtGeplaatst: 10-10-2005 19:02:07  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Je kan proberen en hebben ze een probleem ermee ze dan weghalen he. Maar waarom is er dan nog niks gebeurd bij ateamshrine die site bestaat al lang hé???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 3 van 5
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Mededelingen

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0