Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Mededelingen  ~  ScreenHeroes
Steven
BerichtGeplaatst: 03-08-2005 13:11:54  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge



Op zaterdag 24 en zondag 25 september is er een beurs in Utrecht. Daar zullen verschillende signeer- en fotosessies plaatsvinden met bekende gasten. Waaronder Dwight Schultz (kapitein H.M. ‘Howling Mad’ Murdock in The A-team) en Dirk Benedict (luitenant Templeton ‘Faceman’ Peck in The A-team). Daarnaast zullen er heel wat activiteiten te doen zijn: Signeersessies, interviews met de gasten, interactiviteit, exclusieve shows, kostuumwedstrijden, schaalmodellen bezichtigen en nog veel meer entertainment. Reden te meer om er met alle A-team Fans een dag uitstap van te maken.
We zouden er misschien A-team Fans T-shirts verkopen en flyers uitdelen:



We zijn van plan om met alle A-team Fans er de show te stelen. We zouden ons verkleden in een personage van The A-team, er naar toe gaan in een A-team Van… Maar hiervoor hebben we ook jullie hulp nodig! Hebben jullie nog leuke ideeën? In welke personage wil je je verkleden? Kan er iemand aan een A-team Van (of een zwart busje) raken voor dat weekend…? Jullie kunnen al jullie ideeën in dit topic posten.

Alvast bedankt voor jullie medewerking,
de wembasters


Laatst aangepast door Steven op 14-04-2006 18:59:01, in totaal 4 keer bewerkt

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger

Peetur
BerichtGeplaatst: 03-08-2005 14:10:53  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

GE-WEL-DIG ideej steven, maar T-shirts verkopen? dat zal denk ik niet gaan.. Flyers uitdelen kan wel. Dan kunnen zal altijd via de website de tshirts kopen.

Met een Van erheen gaan lijkt me echt geweldig. Verkleed gaan als een A-team personage, tsja, ik wou als Dekken of Lynch gaan of Aquameniac, maar aan de pakken komen gaat erg moeilijk.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ezzie
BerichtGeplaatst: 03-08-2005 14:24:17  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 30-7-2005
Berichten: 84

Vorige week las ik pas dat deze conventie er zou zijn, dus heb ik gisteren gauw vrij gevraagd aan mijn baas. Blijkt dat er de 24e wel meer mensen vrij willen... ik kan dus onder voorbehoud naar ScreenHeroes. Heel hard duimen dat ik vrij krijg! Als ik ga, ga ik al met een vriendin. Lijkt me wel leuk om dan het T-shirt dat jullie gaan maken aan te doen, maar om nou helemaal verkleed te komen... als vrouw heb ik toch wat minder mogelijkheden. Zeg nou eerlijk, hoe kun je je nou herkenbaar verkleden als Amy of Tawnia... Rolling Eyes
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben om wat "samen te groepen" tijdens ScreenHeroes, misschien samen lunchen ofzo? Da's misschien wel leuk. Ik bedoel, ik ken jullie helemaal niet, dus om dan gelijk een hele dag samen op te trekken... Wink
Nou ja, eerst maar afwachten of ik überhaupt wel kán komen, snif Crying or Very sad

_________________
Never give up, never surrender!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Peetur
BerichtGeplaatst: 03-08-2005 17:09:16  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

We kunnen bijv om half 1 afspreken ofzo ergens in de hal? bijv bij het schaalmodel van K.I.T.T (knight rider) asl we een ateam thsirt aanhebben herkennen we elkaar wel

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 03-08-2005 17:15:29  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Peetur schreef:
We kunnen bijv om half 1 afspreken ofzo ergens in de hal? bijv bij het schaalmodel van K.I.T.T (knight rider) asl we een ateam thsirt aanhebben herkennen we elkaar wel

Het zou ook mss leuk zijn om op een bepaald uur ergens niet zo ver van de beurs (5 minuten rijden) af te spreken met alle fans. En dan gaan we allemaal met 1 of 2 auto's of A-team Vans naar de beurs. Dan kunnen we al vanaf dat we binnen komen de show stelen. Want dat is wat ze bij ScreenHeroes willen, show. Smile
Maar kan er iemand aan een zwart busje raken die goed lijkt op de A-team Van? Liefst niet te duur.
Zijn er nog mensen met leuke ideeën om ons te laten opvallen in de beurs?

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Hantibal
BerichtGeplaatst: 03-08-2005 17:40:33  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Doe gelijk het B-team gewoon zelfde vorm maar dat hoeft niet hetzelfde zijn. Als je de show wilt stelen moet je zoals het B-team doen. Daar kon je gewoon lachen tot en met. Met meurhond, gezicht, Mr.B, Barnibal (of zoiets) Daar kun je show meestelen dat is echt lachen en de show meestelen. Denk ik toch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 03-08-2005 17:47:05  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Ik had Het B-team toevallig net op het internet gevonden Very Happy
Je kan het filmpje hier bekijken.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Peetur
BerichtGeplaatst: 03-08-2005 17:49:02  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Lijkt me geweldig, ik speel dan wel voor murdock, ik ben toch al prettig gestoord Very Happy Cool

Kommaar billy, kommaar Wink


Ik heb trouwen net een mailtje gestuurd naar iemand die het evenement organiseer of ze een plek weten in de hal waar we kunnen afspreken.

maar het ideej van steven is ook geweldig maar of dat gaat lukken?
en hoe komen we aan wapens? Smile

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hantibal
BerichtGeplaatst: 03-08-2005 17:52:07  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

En ik misschien Gezicht of FaceMan.

Die geweren zullen wel denk ik enige problemen veroorzaken. Zal je op dit moment wel met wapens binnenmogen in Nederland of in de zaal ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
wolter
BerichtGeplaatst: 03-08-2005 18:27:41  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 165
Woonplaats: ergens in nederland

Hantibal schreef:
En ik misschien Gezicht of FaceMan.

Die geweren zullen wel denk ik enige problemen veroorzaken. Zal je op dit moment wel met wapens binnenmogen in Nederland of in de zaal ???


Op de zwarte markt kun je imitatie geweren kopen, Alleen deze lijken zo echt dat ze verboden zijn. Je kunt er wel gewoon mee schieten er komen gewoon plastic balletjes uit. ( die ook gevaarlijk zijn )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 03-08-2005 18:40:07  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

We kunnen ook van die goedkope plastieken geweertjes nemen, die alleen maar "klak" zeggen als je er mee schiet. Bijna iedereen heeft er zo'n thuis liggen. Deze raken zeker over de grens. En als je ze in de koffer van je auto legt moet het zeker lukken. Want strenge controles zijn er niet aan de grenzen tussen landen van de EU.
Alleen aan een busje raken wordt moeilijk.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 03-08-2005 19:16:41  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Als je niet weet hoe je verkleed moet gaan (weinig inspiratie of goed lijkende kleding) kun je altijd nog als een Fighting Nighthawk Commando gaan. Gewoon een zwarte broek en trui, en een muts en schoenpoets op je hoofd en klaar!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Peetur
BerichtGeplaatst: 03-08-2005 21:16:39  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Zwarte Markt in beverwijk, dat zal voor vele mensen een endje rijden zijn denk ik, zeker voor de belgen.

Maar geen nood, ikzelf woon 10 minuten fietsen van de zwarte markt vandaan dus ik kan der altijd wel ff gaan kijken.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 03-08-2005 21:22:25  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Peetur schreef:
Zwarte Markt in beverwijk, dat zal voor vele mensen een endje rijden zijn denk ik, zeker voor de belgen.

Maar geen nood, ikzelf woon 10 minuten fietsen van de zwarte markt vandaan dus ik kan der altijd wel ff gaan kijken.

Wat is er precies te zien op die Zwarte Markt?

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
whiskey
BerichtGeplaatst: 03-08-2005 21:39:31  Reageer met quote


Leeftijd: 40
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 368
Woonplaats: Wevelgem

oei dat wordt moeilijk voor mij: ofwel ga ik als face in mijn zwart kostuum met dito zwarte schoenen, wit hemd en bijpassende das, ofwel doe ik mijn blauw vestje aan, mijn stoffen broek en mijn lederen handschoenen en ga ik als hannibal ...

van dat b-team is een slecht idee! het is niet de bedoeling om met de serie en de acteurs te gaan lachen en uit te lachen! ga dan als een echt a-team en niet asl een bende idioten!

kunnen we dan eens beter afspreken voor de organisatie? waar afspreken, wie rijdt er, om hoe laat, enz enz

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 21
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Mededelingen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0