Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Mededelingen  ~  ScreenHeroes
Ezzie
BerichtGeplaatst: 01-10-2005 09:33:01  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 30-7-2005
Berichten: 84

Sjors schreef:

Ik wilde ook een bedank mailtje sturen, en volgens mij verzamelt Ezzie dat (tenminste, ik heb het daar heen gestuurd) Misschien wil ze het zelf nog even bevestigen.


Bij deze bevestigd Smile
Je kunt je boodschap voor Dirk/Dwight naar mij mailen, dan stuur ik het door. Als deadline hou ik voorlopig 8 oktober aan. Tot nu toe heb ik alleen de reactie van Sjors en mijzelf. Maar het staat iedereen natuurlijk vrij om individueel iets te sturen!

_________________
Never give up, never surrender!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

janet
BerichtGeplaatst: 01-10-2005 10:50:12  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

hi sjors.
vraagje had jij misschien een 5 mb filmpje gemaakt over de sigaren de ze hadden gehad.bedankt ik vraag het even of het mag.
dwight zei zondag dat darkmatters was gestopt.dus dat is spannend als hij het weer gaat presenteren met iemand anders.hoe kan je trouwens die gespreken bijwonen.heb je daar iets voor nodig.
gr.janet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sjors
BerichtGeplaatst: 01-10-2005 17:30:32  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 123
Woonplaats: Apeldoorn

janet schreef:
hi sjors.
vraagje had jij misschien een 5 mb filmpje gemaakt over de sigaren de ze hadden gehad.bedankt ik vraag het even of het mag.
dwight zei zondag dat darkmatters was gestopt.dus dat is spannend als hij het weer gaat presenteren met iemand anders.hoe kan je trouwens die gespreken bijwonen.heb je daar iets voor nodig.
gr.janet


Ik heb inderdaad een klein filmpje zelf gemaakt op screenheroes, met Dirk & Dwight over die sigaren. Ik weet alleen niet hoe ik het beschikbaar kan stellen vanwege de grootte (te groot voor mail denk ik). Ik ga nog even op zoek naar een oplossing daarvoor.

Wat betreft Dark Matters: de website is online weer (is geupdate) http://darkmattersradio.com/ Daar staat nu ook een aflevering met Dwight Schultz. Don Ecker is de hoofdpresentator, en dat zal de komende tijd ook blijven. Of Dwight ook blijft co-hosten is mij nog niet geheel duidelijk. Maar blijf vooral die site in de gaten houden. De afleveringen van Dark Matters zijn ook via die website te volgen.

_________________
Yiiiiiiihhhhhhaaaaaa!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Steven
BerichtGeplaatst: 01-10-2005 17:34:17  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Sjors schreef:
Ik heb inderdaad een klein filmpje zelf gemaakt op screenheroes, met Dirk & Dwight over die sigaren. Ik weet alleen niet hoe ik het beschikbaar kan stellen vanwege de grootte (te groot voor mail denk ik). Ik ga nog even op zoek naar een oplossing daarvoor.

Kan je het filmpje niet in stukken knippen en het zo doorsturen, dan kan de ontvanger weer alles aan elkaar plakken. Hoe groot is het bestand trouwens? We kunnen het mss online plaatsen op ateamfans.nl


Laatst aangepast door Steven op 01-10-2005 18:18:13, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
janet
BerichtGeplaatst: 01-10-2005 17:35:03  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

ok thanks
janet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Justin
BerichtGeplaatst: 01-10-2005 20:24:24  Reageer met quote


Leeftijd: 42
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 27-9-2005
Berichten: 4
Woonplaats: Breda

Opzich vond ik Screenheroes best ok. Het enige waar ik voor kwam was Dwight Schultz & Dirk Benedict (Star Trek / Wars en weetikveel wat interesseert me niet echt), en gezien de lage opkomst heb ik ruim de gelegenheid om met ze te praten. Ik geloof dat A-team fans niet zoveel te klagen hebben eigenlijk. Wel jammer dat ze er wat moe uitzagen. Heeft er iemand trouwens de Q&A opgenomen en al online gezet? Was erg grappig namelijk Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
janet
BerichtGeplaatst: 01-10-2005 20:51:41  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

ik heb het al op dvd.gelukkig.hele leuke herindering.
janet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 02-10-2005 10:42:30  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Binnenkort komt een pagina van ScreenHeroes online: Met een tekstverslag, foto's en beeldmateriaal van o.a. de A-team Q&A.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
wjdeboer
BerichtGeplaatst: 02-10-2005 13:03:30  Reageer met quote


Leeftijd: 44
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 30-9-2005
Berichten: 2
Woonplaats: Groningen

Op www.echobase.nl is zojuist een eerste bericht geplaatst. Deze site was ook door Robert gesloten, maar aangezien hij op naam van Stichting Echo Base geregistreerd staat (en niet zoals alle andere sites op naam van Groupe Minifix), hebben we de domeinnaam kunnen overzetten. Vanaf deze site zal verdere berichtgeving volgen.

Ik wil hierbij iedereen er graag op wijzen dat Screen Heroes georganiseerd werd door Groupe Minifix, een Franse onderneming die op naam staat van Robert de Graaff. Wie in zijn Google cache zoekt op "groupe minifix" komt dit statement ook tegen. Het heeft letterlijk op www.screenheroes.com gestaan, alsmede in het persbericht (dat door diverse sites is overgenomen).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Steven
BerichtGeplaatst: 02-10-2005 16:16:58  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

wjdeboer schreef:
Op www.echobase.nl is zojuist een eerste bericht geplaatst. Deze site was ook door Robert gesloten, maar aangezien hij op naam van Stichting Echo Base geregistreerd staat (en niet zoals alle andere sites op naam van Groupe Minifix), hebben we de domeinnaam kunnen overzetten. Vanaf deze site zal verdere berichtgeving volgen.

Ik wil hierbij iedereen er graag op wijzen dat Screen Heroes georganiseerd werd door Groupe Minifix, een Franse onderneming die op naam staat van Robert de Graaff. Wie in zijn Google cache zoekt op "groupe minifix" komt dit statement ook tegen. Het heeft letterlijk op www.screenheroes.com gestaan, alsmede in het persbericht (dat door diverse sites is overgenomen).

Heel erg bedankt voor de link naar de site. Ik ben blij dat we binnenkort echt zullen weten wat er is misgelopen op ScreenHeroes.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Capt. HM Sylvia
BerichtGeplaatst: 03-10-2005 20:00:36  Reageer met quote


Leeftijd: 47
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 26-9-2005
Berichten: 10
Woonplaats: Oude Tonge

Hi. Ook ik ben van het bestaan van deze site te weten gekomen door de Screenheroesconventie. Goed idee om de speciale shirts te dragen (die ik overigens inmiddels heb besteld) en flyers uit te delen. Zaterdag overdag kon ik niet naar de con komen. Toen ik 's avonds kwam voor de VIP-party en die niet door bleek te gaan en de bewaker (die de onzalige taak had om dit aan de bezoekers te melden) ook nog zei dat het zondag niet door zou gaan, had ik echt zoiets van: daar gaat mijn enige kans. Ik wist niet dat Dwight en Dirk wel vaker naar conventies kwamen. Gelukkig is het zondag toch doorgegaan. De ontmoeting met Dwight en Dirk heeft best wel een diepe indruk op me gemaakt Wink Wat werkt dat toch altijd vreemd. Je ziet ze vanaf een afstand zitten en je krijgt meteen klamme handen. Alle foto's met handtekeningen (ik heb er meerdere. Beetje moeite met kiezen Very Happy ) staan keurig ingelijst. Ik ben ook heel trots op de foto met Dwight en de foto met Dirk. Uiteraard heb ik ook enorm genoten van de Q & A. Echt leuk dat ze zo op de praatstoel zaten. Ik vond het trouwens wel erg lief dat Dwight aan het einde van de Q & A (toen ze al bij de uitgang van de zaal stonden) nog even zei, dat ze het zo jammer vonden dat de VIP-party niet door was gegaan en dat ze dat ook vervelend vonden voor de fans.
Leuke site. Ik hoop hier nog veel berichtjes te lezen / schrijven.

Capt. HM Sylvia

_________________
Has anyone seen my dog Billy?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Capt. HM Sylvia
BerichtGeplaatst: 05-10-2005 17:19:06  Reageer met quote


Leeftijd: 47
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 26-9-2005
Berichten: 10
Woonplaats: Oude Tonge

Het postadres van Dirk wat ik heb gevonden is hetzelfde als degene die al eerder gepost is. Van DWIGHT heb ik echter een ANDER POSTADRES gevonden. Ook heb ik van zowel DIRK als DWIGHT NAAM EN ADRES gevonden van hun AGENTS. Ik heb helaas geen e-mailadressen kunnen vinden. Moet ik de adressen op het forum plaatsen, of is er niet echt behoefte aan?

By the way, toen ik het met Dwight over de verschillende seizoenen van The A-Team had en seizoen 5 noemde, zei hij: "There were only four seasons". Toen ik hem blijkbaar een beetje glazig aankeek Wink zei hij: "Believe me". Waarop ik uiteraard antwoordde met: "I'll believe you". Maar overal op internet wordt gesproken over vijf seizoenen. Weet iemand dus wat Dwight bedoelde? Of zou Dwight bedoeld hebben, dat seizoen 5 niet echt volledig meegerekend kon worden, doordat de serie feitelijk niet een heel vijfde seizoen heeft geduurd?

Gr. Capt. HM Sylvia

_________________
Has anyone seen my dog Billy?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 05-10-2005 17:24:40  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Het vijfde seizoen duurde even lang als het eerste seizoen, dus dat zal de reden niet zijn geweest. Ik denk dat hij bedoelde dat seizoen 5 niet meeteld omdat de opzet heel anders is. Hier krijgen ze telkens opdrachten van dezelfde man, Stockwell. Hierdoor werd de serie heel anders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
whiskey
BerichtGeplaatst: 05-10-2005 17:28:26  Reageer met quote


Leeftijd: 40
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 368
Woonplaats: Wevelgem

volgens mij is het ook dat. oorspronkelijk ging er zelfs geen vijfde seizoen komen, en was The Sounds of Thunder de laatste episode. Desondanks hebben ze toch beslist om het nog te proberen met een vijfde seizoen maar dat werd een flop: murdock was niet meer gek, en dus geen scams meer, face zag je nooit meer en scam uitvoeren, frankie die probeerde de rol van face over te nemen, hannibal die bijna nooit meer I love it when a plan comes together zei, BA die praktisch geen lijn meer had, ze maakten bijna nooit meer iets doordat Frankie zijn stomme special effects had, enz enz

dus ik snap Dwight. volgens het originele A-Team principe zijn er slechts 4 seizoenen, hoewel ik seizoen 5 wel knap vond!

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Capt. HM Sylvia
BerichtGeplaatst: 05-10-2005 17:48:15  Reageer met quote


Leeftijd: 47
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 26-9-2005
Berichten: 10
Woonplaats: Oude Tonge

Ja, daar zit wat in. Het zou inderdaad goed kunnen dat Dwight bedoelde dat de opzet helemaal was veranderd. Het is lang geleden dat ik afleveringen van seizoen 5 heb gezien, maar van wat ik me kan herinneren, vond ik het nogal een anti-climax. Je bent helemaal gewend aan een serie, aan de karakters; je kon zo ongeveer praktisch voorspellen wat er gezegd zou gaan worden. Dat maakte de serie juist zo leuk. Volgens mij zat niemand er echt op te wachten dat er ineens een nieuw karakter aan de serie werd toegevoegd. Overigens niks ten nadele van de acteur die Frankie speelde. Hij speelde het op zich goed en het zal niet makkelijk voor hem geweest zijn om ineens in zo'n reeds gevestigde serie te gaan spelen. De afleveringen waren zeker niet slecht en het bleef leuk om de belevenissen van het team te zien, maar door de andere opzet vind ik wel dat de serie een beetje is doodgebloed. Maar goed, dat zeiden Dwight en Dirk feitelijk zelf ook al tijdens de Q & A. Alleen dan met iets andere bewoordingen.

Gr. Capt. HM Sylvia

_________________
Has anyone seen my dog Billy?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 20 van 21
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Mededelingen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0