Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Mededelingen  ~  ScreenHeroes
janet
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 21:37:19  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

heeft iemand misschien Q en A star trek opgenomen?
ik zou heel graag daar een copie van willen kopen als dwight erin zou zitten.
please let me know.
ik heb twee dvd's van de battlestar galactica reunion en the Q + A van het A team.laat het me weten als je een copietje wil hebben.over de prijs hebben we het later wel.
heb ook the a team in nederland 1984.
janet Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Vincent
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 21:50:41  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Ik zou het eens proberen via de nederlandse startrek fanclub: http://www.federation.nl/index.php?itemid=261
Hier zal vast wel iemand zijn die je meer kan vertellen over de startrek Q&A
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
janet
BerichtGeplaatst: 29-09-2005 21:53:31  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

het geeft me een goed gevoel dat dwight en dirk met een goed gevoel zijn weg gegaan en dat ze nog wel eens terug komen naar nederland.
ik las net dat je een soort bedankbriefje kan maken of sturen en vroeg me af of ik dat ook mag doen.want ik wil ze graag bedanken voor dit weekend want ik heb dit jaar geen afscheid van ze kunnen nemen en vorig jaar wel.
dwight werkt niet meer bij darkmatters dus ik kan ook geen emailtje sturen naar darkmatters.wat kan ik het beste doen?
janet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
CySt
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 00:22:40  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 30-9-2005
Berichten: 1

Even voor de duidelijkheid: de VIP party is gecancelled, omdat de Jaarbeurs Catering had gehoord dat SH te weinig bezoekers had gekregen en daardoor verlies draaide. Zonder eten geen party, vandaar dat het is gecancelled. Oh, en Robert, die iedereen een oplichter noemt, heeft 50.000 euro aan eigen privé-geld gestoken in het evenement en is het allemaal kwijt. Dus met welke winst moet hij aan de haal zijn gegaan, er was alleen maar verlies.

Geloof niet alle roddels die je leest op o.a. Collectiblez, dat zijn o.a. mensen van de organisatie en crew, die de schuld op één iemand afschuiven, Robert de Graaf dus..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Steven
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 07:12:06  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

CySt schreef:
Even voor de duidelijkheid: de VIP party is gecancelled, omdat de Jaarbeurs Catering had gehoord dat SH te weinig bezoekers had gekregen en daardoor verlies draaide. Zonder eten geen party, vandaar dat het is gecancelled. Oh, en Robert, die iedereen een oplichter noemt, heeft 50.000 euro aan eigen privé-geld gestoken in het evenement en is het allemaal kwijt. Dus met welke winst moet hij aan de haal zijn gegaan, er was alleen maar verlies.

Geloof niet alle roddels die je leest op o.a. Collectiblez, dat zijn o.a. mensen van de organisatie en crew, die de schuld op één iemand afschuiven, Robert de Graaf dus..

Leuk om eens een ander standpunt te lezen i.v.m. Robert. Als het nu aan Robert lag of niet, er school wat aan de organisatie van ScreenHeroes. Maar toch bleef het een onvergetelijke dag voor al de A-team Fans.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Steven
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 07:24:54  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

De eerste foto van "A-team Fans op ScreenHeroes":



Er volgen er later meer!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Howlin'mad Vincent
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 10:44:21  Reageer met quote


Leeftijd: 47
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 30-9-2005
Berichten: 12
Woonplaats: Apeldoorn

Hoe het allemaal precies fout is gegaan komen we waarschijnlijk nooit te weten en met speculeren maak je het alleen maar erger.
als A-team fan heb ik me goed vermaakt en meerdere malen met Dirk en Dwight gesproken.
Dirk was helemaal weg van het shirt wat ik droeg ( grijs shirt met GMC van en A-team logo in rood, misschien gezien??) hij bleef er elke keer als ik hem sprak weer op terug komen.
Heb mooie foto's met hun en handtekeningen.

ALLEEN ZOEK IK NOG DE Q & A liefst op DVD!
CAN ANYBODY HELP ME WITH THAT PLAN COMING TOGETHER !!????

_________________
can i borrow your nice and shiny chopper !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sjors
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 10:45:56  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 123
Woonplaats: Apeldoorn

janet schreef:

ik heb twee dvd's van de battlestar galactica reunion en the Q + A van het A team.laat het me weten als je een copietje wil hebben.over de prijs hebben we het later wel.
heb ook the a team in nederland 1984.
janet Smile


Janet, ik ben wel geïnteresseerd in de q&a van The A-team! Ook zou ik graag de A-team in Nederland (1984) willen hebben. Is dat trouwens een lange documantaire, of dezelfde beelden als bij Pulse zijn getoond?

CySt schreef:

Geloof niet alle roddels die je leest op o.a. Collectiblez, dat zijn o.a. mensen van de organisatie en crew, die de schuld op één iemand afschuiven, Robert de Graaf dus..


Niet om het één of ander, maar jou verhaal is natuurlijk net zo makkelijk een roddel. Feit is dat het e.e.a. niet eerlijk is gelopen, en behoorlijk wat mensen daardoor gedupeerd zijn. Meer openheid in het begin, had heel veel roddels kunnen besparen. Ik weet ook niet precies wat er gebeurt is (was er niet bij). Dus daarom vind ik het ook heel moeilijk om te oordelen over deze gebeurtenis. Maar goed, dat is mijn mening hoor... Ik heb me in ieder geval zeker kunnen vermaken op SH

_________________
Yiiiiiiihhhhhhaaaaaa!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
janet
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 11:04:06  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

de stukjes bij pulse dat is nog niets vergeleken met wat ik heb.ik heb namelijk alles compleet. ron brandsteder, ivo niehe en de hele tour in nederland heb ik compleet en ik ben er echt trots op.als iemand een copie wil hebben laat het even weten. Very Happy
- Q en A the a team compleet
- Battlestar galactica reunion compleet
- new star con 2004

just let me know in een pm berichtje.
janet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
janet
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 11:24:46  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

ik stond er ook bij toen deze foto werd gemaakt van dirk.
ik heb het tweede boek van dirk ook gekocht en hij wou graag weten hoe ik aan het eerste boek kwam en ik zei via het internet en hij heeft ze alle twee gesigneerd.jippie ben er heel blij mee. dan kan ik weer lekker lezen.
janet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dacia
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 18:37:59  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 28-9-2005
Berichten: 3

kreeg van Richard Hatch (waar ik ook groot fan van ben)net een persoonlijke email. erg emotioneel, hij schreef enorm lieve dingen. die zijn persoonlijk, maar omdat er mensen zijn die zich zorgen maken over de sterren (ook buiten Dirk en Dwight) wilde ik een klein stukje delen (ik heb namens mezelf excuses aangeboden voor de gang van zaken, kan er wel niks aan doen zelf, maar vond het lullig voor ze)
Richard schreef:

"And don't worry about the convention, we all came out of that in good shape. And I personally will return to the Netherlands again as It's beautiful there and full of very down to Earth and friendly people."

misschien betekent dit iets voor sommigen van jullie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
janet
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 18:47:43  Reageer met quote


Leeftijd: 50
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 29-5-2005
Berichten: 98

ik heb ook een handtekening van richard hatch gehad.hele aardig man.
fantastisch om hem ontmoet te hebben.
janet
zou graag eigenlijk een berichtje willen sturen naar dirk en dwight en weet niet of dat mag.en weet niet bij wie ik dan moet zijn.bij darkmatters kan dat niet meer want dwight werk daar niet meer.anders wacht ik wel tot volgend jaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
wjdeboer
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 19:03:02  Reageer met quote


Leeftijd: 44
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 30-9-2005
Berichten: 2
Woonplaats: Groningen

CySt schreef:
Even voor de duidelijkheid: de VIP party is gecancelled, omdat de Jaarbeurs Catering had gehoord dat SH te weinig bezoekers had gekregen en daardoor verlies draaide. Zonder eten geen party, vandaar dat het is gecancelled. Oh, en Robert, die iedereen een oplichter noemt, heeft 50.000 euro aan eigen privé-geld gestoken in het evenement en is het allemaal kwijt. Dus met welke winst moet hij aan de haal zijn gegaan, er was alleen maar verlies.

Geloof niet alle roddels die je leest op o.a. Collectiblez, dat zijn o.a. mensen van de organisatie en crew, die de schuld op één iemand afschuiven, Robert de Graaf dus..

Wouter de Boer hier (als crewlid Hoofd Informatie tijdens Screen Heroes) - ik heb toch maar even een account aangemaakt. Het spijt me dat ik me genoodzaakt voel eventjes in te grijpen.

De catering van de Jaarbeurs heeft niets met het cancellen van de VIP-party te maken. De Jaarbeurs is een bedrijf. Een bedrijf wil omzet. Het eten voor de avond stond al klaar, maar is weggemieterd. En omdat het feestje niet door ging, heeft niemand drank kunnen halen. M.a.w.: er was zo geen omzet. Dus als je de Jaarbeurs een dom bedrijf wil noemen, be my guest. De beslissing om de VIP-party te cancellen is afkomstig van Robert ("omdat er geen VIPs waren" - die zaten namelijk in hun hotel te wachten tot Robert de rekening kwam betalen, zodat ze hun kamer in konden).

En dat Robert geen geld meer heeft, dat klopt denk ik wel. Hij is er in elk geval zeker niet met de "winst" van de show vandoor gegaan - maar dat is dan ook nooit beweerd. Waar het om gaat is dat Robert de administratie van de show bijhield. Hij ging voor een groot deel over de centen. En als jij er zo veel van afweet, cyst, (jij weet immers hoe veel geld Robert in de show gestoken heeft, blijkbaar) leg jij dan even uit waar al die bizarre rekeningen plotseling vandaan komen.

Dit is een The A-team forum. Het lijkt me niet wenselijk om hier verder over de wanpraktijken van Robert te praten. Ik ben met een aantal mensen druk bezig om een centrale plek op internet te creëren waar iedereen terecht kan voor informatie, en om zijn/haar ei kwijt te kunnen. Mochten mensen mijn kant van het verhaal willen horen, dan kunnen ze me mailen op wjdeboer.at.home.nl ('.at.' vervangen door @).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Steven
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 22:00:37  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Eindelijk eens duidelijke info over wat er gebeurd is op ScreenHeroes en wat Robert er mee te maken had, bedankt Wouter de Boer! We wisten dat er iets mis was gelopen op ScreenHeroes en wouden er natuurlijk meer van weten (nieuwschierigheid is menselijk), maar omdat we nauwelijks info kregen hebben we ons maar berust met de roddels. Maar dit zal nu niet meer gebeuren!
Vanaf nu wordt er in dit topic ALLEEN maar gepraat over de mooie dag op ScreenHeroes en kunnen nog foto's enzo van die dag worden gepost.
Ik hoop dat we later iets officiëel kunnen lezen, op een of andere site, over de preciese gebeurtenissen van ScreenHeroes.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Sjors
BerichtGeplaatst: 30-09-2005 23:05:25  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 123
Woonplaats: Apeldoorn

janet schreef:
graag eigenlijk een berichtje willen sturen naar dirk en dwight en weet niet of dat mag.en weet niet bij wie ik dan moet zijn.bij darkmatters kan dat niet meer want dwight werk daar niet meer.anders wacht ik wel tot volgend jaar.


Ik wilde ook een bedank mailtje sturen, en volgens mij verzamelt Ezzie dat (tenminste, ik heb het daar heen gestuurd) Misschien wil ze het zelf nog even bevestigen.

Voor zover ik weet is de enige officiële ingang de website van Dirk Benedict. www.dirkbenedictcentral.com Ik geloof dat hij daar regelmatig wat vragen beantwoord op een forum. Dus daar zou eventueel een persoonlijk bericht achtergelaten kunnen worden. Maar er werd een idee aangebracht om dat gezamenlijk te doen....vandaar....Maar je bent natuurlijk vrij om te reageren op de forum van Dirk.

Update: Over Dark Matters....volgens mij is die website onder contructie, en Dwight gaat binnenkort dat programma weer presenteren met nog iemand anders....

_________________
Yiiiiiiihhhhhhaaaaaa!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 19 van 21
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Mededelingen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0