Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Mededelingen  ~  ScreenHeroes pagina
Steven
BerichtGeplaatst: 22-10-2005 18:04:49  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Hallo

Bijna een maand na ScreenHeroes te Utrecht is de ScreenHeroes pagina klaar!
We zijn met enkele leden van The A-team Fans op 25 september 2005 naar ScreenHeroes geweest om er Dwight Schultz en Dirk Benedict te zien. Daar hebben we de prachtigste tijden beleefd: Onze eigen A-team Fans T-shirts laten signeren, A-team Fans flyers uitgedeeld, prachtige foto's getrokken, een schitterende A-team Q&A meegemaakt...
Deze ervaring hebben we in beeld gebracht op één pagina:
A-team Fans @ ScreenHeroes

Hierbij bedanken we ook iedereen die meegeholpen heeft om deze pagina te maken:
- Vincent voor het maken van de Q&A beelden en het zorgen voor de ondertitels.
- Sylvia voor het maken van de "A-team Q&A"-ondertitels.
- RibbinkProductie en Bram voor het fotomateriaal.

Veel kijk- en luisterplezier,
de webmasters
Ps. Het oude topic van ScreenHeroes kan je hier terugvinden.


Laatst aangepast door Steven op 23-10-2005 12:21:57, in totaal 2 keer bewerkt

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger

Vincent
BerichtGeplaatst: 22-10-2005 21:34:25  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Hartstikke leuk om alles online te zien!! Zitten echt toffe foto's bij, vooral die van Dirk wanneer hij erbij is gaan liggen. Prachtig moment in de Q&A was dat Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Peetur
BerichtGeplaatst: 22-10-2005 23:01:24  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

De Q&A is en blijft gewoon super. En waar ik zeker superblij mee ben is mijn gesigneerde foto waar ik met dwight EN dirk opsta.

Het was een weekend om nooit meer te vergeten.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
missespeppard
BerichtGeplaatst: 24-10-2005 10:20:59  Reageer met quote


Gast





Hallo!
Heb de Q&A eens bekeken. Vonden jullie ook niet dat ze erg negatief waren over George? Ik bedoel...van Mr. T wisten we al dat ze die niet zo mochten omdat ie nooit ergens voor komt opdagen. Verder erg lachen trouwens.

Ilona
Naar boven
whiskey
BerichtGeplaatst: 24-10-2005 12:58:16  Reageer met quote


Leeftijd: 40
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 368
Woonplaats: Wevelgem

wel ik moet zeggen dat ik mij die opmerking ook gemaakt heb. het leek wel alsof ze hem de hele tijd zaten uit te lachen

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
missespeppard
BerichtGeplaatst: 24-10-2005 13:13:21  Reageer met quote


Gast





juist! dat bedoelde ik inderdaad. Ik kan het snappen als ze grapjes willen maken over Mr. T. die is er nog om zichzelf te verdedigen. Maar om nou over een overleden persoon grapjes te maken? beetje zwak....maar goed.
En dat terwijl ik altijd de indruk had dat ze wel goed met George konden opschieten. Erg jammer dus.

Ilona
Naar boven
Vincent
BerichtGeplaatst: 24-10-2005 13:55:41  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Het is mij niet opgevallen dat ze erg negatief waren over George. Soms misschien een grap over hem, maar dat deden ze bij iedereen. Ik vond zelf dat ze een stuk negatiever waren over Melinda.

Kan één van jullie een voorbeeld geven over het negatief zijn over George?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
missespeppard
BerichtGeplaatst: 24-10-2005 16:24:41  Reageer met quote


Gast





dat stukje over een minuut stilte voor George vond ik nou niet bepaald grappig.
Ilona
Naar boven
Steven
BerichtGeplaatst: 24-10-2005 18:53:28  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Admin
Admin


Geregistreerd op: 9-12-2004
Berichten: 1765
Woonplaats: Brugge

Met dank aan Vincent en Sylvia is Q&A8 en de ondertitels van Q&A6 toegevoegd aan de ScreenHeroes-pagina.
Bedankt!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Peetur
BerichtGeplaatst: 24-10-2005 23:36:17  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

De crew van The A_team was over het algemeen niet zo gek op George. Nooit afgevraagt waarom hij er in 84 niet bij was toen ze in nederland waren, terwijl hij wel een uitnodiging heeft gehad.

Hij kreeg als eerste de uitnodiging, toen hij op de set kwam vertellen dat hij was uitgenodigt door de koningin van nederland was uitgenodigt op naar nederland te komen en in een grote tv-show te komen en door nederland te reizen en fans handtekeningen te geven. Hij voelde zich heel speciaal omdat hij dacht dat hij de enige van de crew was die zo'n speciale uitnodiging had gekregen. Toen echter bleek dat de rest van het team + stephen Cannell er ook 1 hadden gekregen vond hij dat alleen hij er 1 had moeten krijgen omdat de show eigelijk om hem draaide. Hij is daarom niet meegegaan. Iedereen van de crew vond dat toendertijd erg kinderachtig.

En ook paste hij vaak het script aan. Hij was zo moeilijk. Niet alleen zijn tekst moest aangepast worden maar ook die van de rest. Waardoor de rest weer moest improviseren. De tekst leren kon dus niet omdat ze nooit wisten was George had aagepast als ze op de set aankwamen.

Daarom was hij niet zo geliefd. En ach die geintje tijdens de Q&A? Iedereen kan er om lachen toch?

©bron: Interview Dirk Bennedickt (ergens op internet)

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
missespeppard
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 10:13:39  Reageer met quote


Gast





het is maar net wat je humor vind denk ik dan.
En het lijkt me werkelijk sterk dat George dacht dat hij als enige uitgenodigd was. Ik bedoel, de show draaide om 4 mensen, niet alleen om hem. Helaas kunnen we het hem zelf niet meer vragen en moeten we uitgaan van wat Dirk misschien gezegd heeft.
Ook heb ik ergens anders gelezen dat Dwight Schultz het goed kon vinden met George en dat hij zelfs contact heeft gehad met George tot zijn dood.

Ilona.
Naar boven
Moonlampje
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 12:42:35  Reageer met quote


Leeftijd: 44
Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 9-9-2005
Berichten: 25
Woonplaats: Zuid Holland

naar mijn bescheiden mening moet er ook wel een beetje rekening gehouden worden met het feit dat George een alcoholist was, en geloof me die mensen zijn echt niet altijd even prettig om mee om te gaan.
Dat zal ook wel voor een gedeelte meegespeeld hebben.
Wij hebben George dus alleen kunnen zien zoals hij in zijn films en tv-shows was. We zijn er niet bij geweest op de set. wie weet was het wel een monster.

hier een linkje, wel in het engels.
http://groups.google.nl/group/alt.tv.a-team/browse_thread/thread/e99d26cd66608f7/8d689e21d5a2b378?lnk=st&q=george+peppard&rnum=1&hl=nl#8d689e21d5a2b378

_________________
Hickery, dickery, dock
The mouse ran up the clock
The clock struck one
Down he run
You smell worse than my socks!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Yahoo messenger MSN messenger
missespeppard
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 12:57:31  Reageer met quote


Gast





Ware het niet dat George het drinken al in 1979 had opgegeven. Daar kan het dus niet aan hebben gelegen. Daarbij hoop ik echt dat mensen in deze groep niet al te negatief gaan denken over George door uitspraken van Dirk en Dwight. Ik denk dat zij respect hadden voor de acteur Peppard en dat George gewoon een nogal teruggetrokken persoon was in die tijd.
Heeft iemand hier het interview op E! entertainment channel met George uit 1993 wel eens gezien? Daarin komt hij op mij over als een lieve, sympathieke man. Ik zal proberen het interview digitaal te maken zodat we het misschien op deze website kunnen laten zien.

Ilona
Naar boven
Vincent
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 13:01:39  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Wees gerust, ik zal echt niet negatief over George gaan denken.

Maar wat Peetur zei heb ik ook al meerdere malen gehoord. (dat stuk over de uitnodiging dan)
En dat George telkens het script aan paste, dat werd ook verteld in de Q&A, op een moment dat ze serieus over George aan het praten zijn. En ik zou niet weten waarom ze dat anders over hem zouden zeggen.

En de geintjes in de Q&A over George, ik vond ze erg grappig. Iedereen weet toch dat je die grappen allemaal met een hele dikke vette korrel zout moet nemen? En anders weet iedereen het nu Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
missespeppard
BerichtGeplaatst: 25-10-2005 13:03:42  Reageer met quote


Gast





daarbij wil ik nog iets ophelderen bedenk ik mij nadat ik die link opende van Moonlampje haar bericht. Very Happy Hierin staat dat George een keer heeft gezegd dat hij the a-team het slechtste werk vond dat hij ooit had gedaan en dat hij blij was dat het voorbij was.
Uit betrouwbare bron weet ik echter dat George erg dankbaar was voor zijn rol in the a-team. Het heeft hem weer werk gegeven na een periode waarin hij een persoonlijk dieptepunt had bereikt. Natuurlijk werd zijn status als "moviestar" door het grote succes van de serie wel een beetje teniet gedaan en zal iedereen hem herinneren als sigaarrokende Hannibal Smith en niet als Paul Varjak uit Breakfast at Tiffany's of Bruno Stachel uit "the blue max".

Ilona.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 4
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Mededelingen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0